Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE
 Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?
 

credit bcr divers

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
anca1003

anca1003

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 18.03.2017
buna! am si eu o intrebare..as dori sa fac un credit de nevoi personale de 10.000 de lei, deoarece am aplicat acum 1 luna jumate pt un card avantaj, insa nu mi s-a aprobat, fara sa mi se ofere niciun motiv. sunt angajata ca programator la o multinationala, perioada nedeterminata, salariul net 3155 de lei, vechime totala 6 luni (primele 4 luni in internship, perioada determinata, apoi modificare ct pe perioada nedeterminata). am apelat la bcr, acolo imi incasez si salariul, mi s-a cerut adeverinta de venit si ct revisal, insa as vrea sa stiu daca am sanse sau nu? si daca nu, la ce alta banca as putea aplica? multumesc mult

#2
TheStarkestTruthMatters

TheStarkestTruthMatters

    Semper Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,007
  • Înscris: 09.12.2015
:signher: Ai cumva descoperire de fonduri pe cardul de debit de salariu, atunci nu e nici un fel de surpriză faptul că cei de la Credit Europe , emitenții Card Avantaj Posted Image te-au ignorat!

#3
anca1003

anca1003

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 18.03.2017
nu am nicio descoperire, absolut nimic. nu am nici alte rate/datorii

#4
TheStarkestTruthMatters

TheStarkestTruthMatters

    Semper Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,007
  • Înscris: 09.12.2015