Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
De ce când turez motorul în mers la 4.000 de turatii se opreste motorul?
Last Updated: Mar 20 2017 09:18, Started by
MexMotoMaf
, Mar 18 2017 20:53
·
0
#19
Posted 18 March 2017 - 22:08
#20
Posted 18 March 2017 - 22:10
#21
Posted 18 March 2017 - 22:17
#22
Posted 18 March 2017 - 22:24
#23
Posted 18 March 2017 - 22:51
Acum daca e sa fim scrofulosi si rulmentul e tot un lagar!
Edited by DannyMC, 18 March 2017 - 22:53. |
#24
Posted 18 March 2017 - 23:19
Kugellager cele cu bile, Gleitlager cele fără, denumirile rulmenţilor pe germană, de aceea s-a încetăţenit termenul general lagăre.
|
#25
Posted 18 March 2017 - 23:50
In romane le zice lagare cu alunecare si lagare cu rostogolire!
|
#26
Posted 19 March 2017 - 09:28
Sunt curios si eu sa vad cum arata un rulment cu ace de turbina care rezista la turatii de pana la 280,000 rpm.
Si mai curios sunt cum introduci un astfel de rulment pe un ax care are deja palele montate( si echilibrate )pe ambele capete. Turbina are cuzineti flotanti - mai simplu explicat - axul turbinei se invarte pe o pelicula permanenta de ulei creata in spatiul dintre ax si cuzinetii care primesc presiunea de ulei si o disperseaza pe ax. De aia se buseste turbina cand nu mai ai presiune suficienta de ulei - pentru ca in loc sa se invarta pe pelicula de ulei, freaca in cuzineti. De aia un diesel nu trebuie oprit imediat dupa forja - pentru ca e prea fierbinte si poate carboniza partial uleiul din pelicula respectiva, ducand la frictiuni intre ax si cuzineti. Iar la subiect - pot fi cauze multiple, de la probleme pe instalatia de alimentare cu motorina, injectoare defecte, pompa de injectie defecta(cel mai probabil, mai ales daca e pompa rotativa) si pana la un simplu senzor de turatie care nu mai sesizeaza corect turatiile ridicate si taie alimentarea cu motorina. Problemele cu turbina se manifesta altfel - scaderi de putere, fum la evacuare..etc Edited by florinel, 19 March 2017 - 09:36. |
#27
Posted 19 March 2017 - 21:25
florinel, on 19 martie 2017 - 09:28, said:
Sunt curios si eu sa vad cum arata un rulment cu ace de turbina care rezista la turatii de pana la 280,000 rpm. Si mai curios sunt cum introduci un astfel de rulment pe un ax care are deja palele montate( si echilibrate )pe ambele capete. Turbina are cuzineti flotanti - mai simplu explicat - axul turbinei se invarte pe o pelicula permanenta de ulei creata in spatiul dintre ax si cuzinetii care primesc presiunea de ulei si o disperseaza pe ax. De aia se buseste turbina cand nu mai ai presiune suficienta de ulei - pentru ca in loc sa se invarta pe pelicula de ulei, freaca in cuzineti. De aia un diesel nu trebuie oprit imediat dupa forja - pentru ca e prea fierbinte si poate carboniza partial uleiul din pelicula respectiva, ducand la frictiuni intre ax si cuzineti. Iar la subiect - pot fi cauze multiple, de la probleme pe instalatia de alimentare cu motorina, injectoare defecte, pompa de injectie defecta(cel mai probabil, mai ales daca e pompa rotativa) si pana la un simplu senzor de turatie care nu mai sesizeaza corect turatiile ridicate si taie alimentarea cu motorina. Problemele cu turbina se manifesta altfel - scaderi de putere, fum la evacuare..etc florinel, on 19 martie 2017 - 09:28, said:
Sunt curios si eu sa vad cum arata un rulment cu ace de turbina care rezista la turatii de pana la 280,000 rpm. Si mai curios sunt cum introduci un astfel de rulment pe un ax care are deja palele montate( si echilibrate )pe ambele capete. Turbina are cuzineti flotanti - mai simplu explicat - axul turbinei se invarte pe o pelicula permanenta de ulei creata in spatiul dintre ax si cuzinetii care primesc presiunea de ulei si o disperseaza pe ax. De aia se buseste turbina cand nu mai ai presiune suficienta de ulei - pentru ca in loc sa se invarta pe pelicula de ulei, freaca in cuzineti. De aia un diesel nu trebuie oprit imediat dupa forja - pentru ca e prea fierbinte si poate carboniza partial uleiul din pelicula respectiva, ducand la frictiuni intre ax si cuzineti. Iar la subiect - pot fi cauze multiple, de la probleme pe instalatia de alimentare cu motorina, injectoare defecte, pompa de injectie defecta(cel mai probabil, mai ales daca e pompa rotativa) si pana la un simplu senzor de turatie care nu mai sesizeaza corect turatiile ridicate si taie alimentarea cu motorina. Problemele cu turbina se manifesta altfel - scaderi de putere, fum la evacuare..etc |
#28
Posted 20 March 2017 - 08:17
O patanie la o Alfa Romeo veche, diesel. Cand o turam tare se oprea motorul. Daca o turam scurt nu se oprea dar daca ii dadeam blana 10-25 secunde se oprea si pe urma pornea greu.
Dupa multe batai de cap am depistat problema. Furtunul de alimentare care intra in pompa de injectie (cel care facea legatura intre teava ce vine din rezervor si pompa) a fost inlocuit cu unul luat sin comert. Cand o turai tare facea putin vid pe traseul de alimentare si peretii furtunului efectiv se lipeau unul de celalalt blocand motorina ca un robinet. Problema era ca pana te dadeai jos din masina sa verifici isi revenea si nu vedeai nimic. E o posibilitate si asta, ca ceva sa stranguleze traseul motorinei si atunci la turatii mari ramane fara motorina. Nu e neaparat un furtun, poate sa fie si o umflatura de rugina in teava sau chiar teava lovita. Lasa sa treaca destula motorina pentru functionare la turatii mici dar e posibil sa nu treaca destula sa acopere consumul la turatii ridicate. Edited by PoeOvidiu, 20 March 2017 - 08:18. |
|
#29
Posted 20 March 2017 - 09:18
Eu as zice ca merge cu putina motorina in rezervor si toate mizerile de pe fundul rezervorului si apa condensata pe peretii rezervorului ajung la motor si de aceea se opreste.
Solutie temporara nu mai umbla fara minim un sfert de rezervor de motorina Solutie permanenta cand ai putina motorina in rezervor goleste-l si baga motorina proapata si aceasta ocazie poti schimba si filtrul de motorina care se schimba de obicei odata cu schimbul de ulei sau macar odata pe an toamna |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users