Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...
 

De ce când turez motorul în mers la 4.000 de turatii se opreste motorul?

- - - - -
  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#19
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,546
  • Înscris: 05.12.2005

View Postmissionnad, on 18 martie 2017 - 21:59, said:

Am mai aflat una,ce vrei....omu cat traieste invata.
Deci de la acele ace vine fluieratul la accelerare?adica cand turbina e pe duca....credeam ca palele fluiera.
Fluieratul de uzură care apare permanent, nu cel de acceleraţie.

#20
MexMotoMaf

MexMotoMaf

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 13.12.2014

View Postbaubig, on 18 martie 2017 - 22:07, said:

cand ia limp sunt mai multe cauze exemp,furtunase vacuum fisurate , egr,geometria blocata la turbo ...etc
Da, asa e.

#21
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

View Postmihaicozac, on 18 martie 2017 - 22:08, said:

Fluieratul de uzură care apare permanent, nu cel de acceleraţie.


Si cand nu accelereaza fluiera sau cum ? :)

#22
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postmihaicozac, on 18 martie 2017 - 21:49, said:

Păi şi ăla e tot rulment, doar cu ace nu cu bile.
Lagarul e lagar iar rulmentul e rulment.
Cum naiba sa le incurci?

#23
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,976
  • Înscris: 09.05.2009
Acum daca e sa fim scrofulosi si rulmentul e tot un lagar!

Edited by DannyMC, 18 March 2017 - 22:53.


#24
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,546
  • Înscris: 05.12.2005
Kugellager cele cu bile, Gleitlager cele fără, denumirile rulmenţilor pe germană, de aceea s-a încetăţenit termenul general lagăre.

#25
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,976
  • Înscris: 09.05.2009
In romane le zice lagare cu alunecare si lagare cu rostogolire! ;)

#26
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,091
  • Înscris: 29.06.2005
Sunt curios si eu sa vad cum arata un rulment cu ace de turbina care rezista la turatii de pana la 280,000 rpm.
Si mai curios sunt cum introduci un astfel de rulment pe un ax care are deja palele montate( si echilibrate )pe ambele capete.

Turbina are cuzineti flotanti - mai simplu explicat - axul turbinei se invarte pe o pelicula permanenta de ulei creata in spatiul dintre ax si cuzinetii care primesc presiunea de ulei si o disperseaza pe ax. De aia se buseste turbina cand nu mai ai presiune suficienta de ulei - pentru ca in loc sa se invarta pe pelicula de ulei, freaca in cuzineti. De aia un diesel nu trebuie oprit imediat dupa forja - pentru ca e prea fierbinte si poate carboniza partial uleiul din pelicula respectiva, ducand la frictiuni intre ax si cuzineti.


Iar la subiect - pot fi cauze multiple, de la probleme pe instalatia de alimentare cu motorina, injectoare defecte, pompa de injectie defecta(cel mai probabil, mai ales daca e pompa rotativa) si pana la un simplu senzor de turatie care nu mai sesizeaza corect turatiile ridicate si taie alimentarea cu motorina.
Problemele cu turbina se manifesta altfel - scaderi de putere, fum la evacuare..etc

Edited by florinel, 19 March 2017 - 09:36.


#27
MexMotoMaf

MexMotoMaf

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 13.12.2014

View Postflorinel, on 19 martie 2017 - 09:28, said:

Sunt curios si eu sa vad cum arata un rulment cu ace de turbina care rezista la turatii de pana la 280,000 rpm.
Si mai curios sunt cum introduci un astfel de rulment pe un ax care are deja palele montate( si echilibrate )pe ambele capete.

Turbina are cuzineti flotanti - mai simplu explicat - axul turbinei se invarte pe o pelicula permanenta de ulei creata in spatiul dintre ax si cuzinetii care primesc presiunea de ulei si o disperseaza pe ax. De aia se buseste turbina cand nu mai ai presiune suficienta de ulei - pentru ca in loc sa se invarta pe pelicula de ulei, freaca in cuzineti. De aia un diesel nu trebuie oprit imediat dupa forja - pentru ca e prea fierbinte si poate carboniza partial uleiul din pelicula respectiva, ducand la frictiuni intre ax si cuzineti.


Iar la subiect - pot fi cauze multiple, de la probleme pe instalatia de alimentare cu motorina, injectoare defecte, pompa de injectie defecta(cel mai probabil, mai ales daca e pompa rotativa) si pana la un simplu senzor de turatie care nu mai sesizeaza corect turatiile ridicate si taie alimentarea cu motorina.
Problemele cu turbina se manifesta altfel - scaderi de putere, fum la evacuare..etc

View Postflorinel, on 19 martie 2017 - 09:28, said:

Sunt curios si eu sa vad cum arata un rulment cu ace de turbina care rezista la turatii de pana la 280,000 rpm.
Si mai curios sunt cum introduci un astfel de rulment pe un ax care are deja palele montate( si echilibrate )pe ambele capete.

Turbina are cuzineti flotanti - mai simplu explicat - axul turbinei se invarte pe o pelicula permanenta de ulei creata in spatiul dintre ax si cuzinetii care primesc presiunea de ulei si o disperseaza pe ax. De aia se buseste turbina cand nu mai ai presiune suficienta de ulei - pentru ca in loc sa se invarta pe pelicula de ulei, freaca in cuzineti. De aia un diesel nu trebuie oprit imediat dupa forja - pentru ca e prea fierbinte si poate carboniza partial uleiul din pelicula respectiva, ducand la frictiuni intre ax si cuzineti.


Iar la subiect - pot fi cauze multiple, de la probleme pe instalatia de alimentare cu motorina, injectoare defecte, pompa de injectie defecta(cel mai probabil, mai ales daca e pompa rotativa) si pana la un simplu senzor de turatie care nu mai sesizeaza corect turatiile ridicate si taie alimentarea cu motorina.
Problemele cu turbina se manifesta altfel - scaderi de putere, fum la evacuare..etc
Fum nu îmi iasă, mulțumesc pentru răspuns.


#28
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,567
  • Înscris: 07.12.2014
O patanie la o Alfa Romeo veche, diesel. Cand o turam tare se oprea motorul. Daca  o turam scurt nu se oprea dar daca ii dadeam blana 10-25 secunde se oprea si pe urma pornea greu.
  Dupa multe batai de cap am depistat problema. Furtunul de alimentare care intra in pompa de injectie (cel care facea legatura intre teava ce vine din rezervor si pompa) a fost inlocuit cu unul luat sin comert. Cand o turai tare facea putin vid pe traseul de alimentare si peretii furtunului efectiv se lipeau unul de celalalt blocand motorina ca un robinet. Problema era ca pana te dadeai jos din masina sa verifici isi revenea si nu vedeai nimic.
  E o posibilitate si asta, ca ceva sa stranguleze traseul motorinei si atunci la turatii mari ramane fara motorina. Nu e neaparat un furtun, poate sa fie si o umflatura de rugina in teava sau chiar teava lovita. Lasa sa treaca destula motorina pentru functionare la turatii mici dar e posibil sa nu treaca destula sa acopere consumul la turatii ridicate.

Edited by PoeOvidiu, 20 March 2017 - 08:18.


#29
Nytro84

Nytro84

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,635
  • Înscris: 07.07.2016
Eu as zice ca merge cu putina motorina in rezervor si toate mizerile de pe fundul rezervorului si apa condensata pe peretii rezervorului ajung la motor si de aceea se opreste.
Solutie temporara nu mai umbla fara minim un sfert de rezervor de motorina
Solutie permanenta cand ai putina motorina in rezervor goleste-l si baga motorina proapata si aceasta ocazie poti schimba si filtrul de motorina care se schimba de obicei odata cu schimbul de ulei sau macar odata pe an toamna

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate