Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
De ce când turez motorul în mers la 4.000 de turatii se opreste motorul?
Last Updated: Mar 20 2017 09:18, Started by
MexMotoMaf
, Mar 18 2017 20:53
·
0
#1
Posted 18 March 2017 - 20:59
Am un Audi A6 1.9 TDI din 1998, de ce când turez motorul în mers la 4.000 de turatii se opreste motorul, și alte dați de ce nu se oprește motorul dar turația motorului nu mai vrea sa crească peste 3800 turatii? După ce se opreste motorul pornește greu (cam în 10 secunde) și câteodată după ce sa oprit când il pornesc vibrează foarte tare. O data când vibra motorul foarte tare, am scos-o din viteza, am apăsat pedala de accelerație la fund și masina nu se accelera. Menționez ca turbina fluiera, dar a curățăto un mecanic dându-i furtunul jos de la turbo și pulverizand spray de curatare, am curățat și EGR-ul și am schimbat și filtrul de motorina, dar tot nimica. Ce o fi oare?
Edited by MexMotoMaf, 18 March 2017 - 21:04. |
#2
Posted 18 March 2017 - 21:04
poate pentru ca o masina de 19 ani, mai ales diesel, nu are de ce sa mearga in 4000prm?!?!?!?
|
#5
Posted 18 March 2017 - 21:27
Bucura te ca inca mai porneste din 98" ca se mai opreste din cand in cand astea sunt lucuri nesemnificative:))
|
#6
Posted 18 March 2017 - 21:30
Bun mecanic, a reparat rulmentul turbinei cu spray-ul, ar merita un premiu.
|
#7
Posted 18 March 2017 - 21:32
Un motor diesel se opreste din doua motive:
1. Nu mai ajunge motorina in motor. Ori ai circuitul de alimentare infundat pe undeva, ori pompa de motorina nu mai functioneaza cum trebuie. 2. Nu mai ajunge aer in motor. Cel mai probabil filtrul de aer infundat. |
#9
Posted 18 March 2017 - 21:35
Asculta ce a zis Friskey mai sus. Lasa doreii care au in cap doar masini euro 6 din 2017 si electrice...
Schimba mecanicul, cum sa curete astfel turbo ? EGR l-a curatat la fel ? Trebuie dat jos si odata cu EGR trebuie sa cureti si galeria de admisie. La simptomele tale, ai probleme cu alimentarea. Sper ca nu esti genul care isi bate joc de masina si o intretine doar cand pica toate de pe ea. Filtrele si uleiul se schimba odata la 15.000km in general, nu doar cand vezi ca nu mai trage motorul si consuma mult. E perfect normal sa mai mergi uneori la 4000rpm, atata timp cat motorul e cald. Dar nici sa exagerezi sau sa faci asta zilnic. Un motor ca al tau cel mai bine se simte intre 2.200rpm-3.200rpm. Bafta. Edited by TruculMagic, 18 March 2017 - 21:36. |
#10
Posted 18 March 2017 - 21:40
mihaicozac, on 18 martie 2017 - 21:30, said:
Bun mecanic, a reparat rulmentul turbinei cu spray-ul, ar merita un premiu. |
|
#11
Posted 18 March 2017 - 21:49
Păi şi ăla e tot rulment, doar cu ace nu cu bile. De acolo vine fluieratul. Însă oprirea motorului nu are legătură cu asta. Dacă în turaţie injectoarele nu mai funcţionează corect şi apar vibraţii e posibil să aibă un senzor care opreşte alimentarea.
|
#12
Posted 18 March 2017 - 21:54
#13
Posted 18 March 2017 - 21:56
#14
Posted 18 March 2017 - 21:58
E normal sa suiere turbina putin...nu este defecta daca suiera, cand ia limp mode geometrie blocata e altceva, turbina se curata data jos de pe masina pentru cunostinta ta...cu jet de nisip ....etc...ti a luat mecanic pl banii aiure
|
#15
Posted 18 March 2017 - 21:58
Friskey, on 18 martie 2017 - 21:32, said:
Un motor diesel se opreste din doua motive: 1. Nu mai ajunge motorina in motor. Ori ai circuitul de alimentare infundat pe undeva, ori pompa de motorina nu mai functioneaza cum trebuie. 2. Nu mai ajunge aer in motor. Cel mai probabil filtrul de aer infundat. |
|
#16
Posted 18 March 2017 - 21:59
#17
Posted 18 March 2017 - 22:06
baubig, on 18 martie 2017 - 21:58, said:
E normal sa suiere turbina putin...nu este defecta daca suiera, cand ia limp mode geometrie blocata e altceva, turbina se curata data jos de pe masina pentru cunostinta ta...cu jet de nisip ....etc...ti a luat mecanic pl banii aiure TruculMagic, on 18 martie 2017 - 21:35, said:
Asculta ce a zis Friskey mai sus. Lasa doreii care au in cap doar masini euro 6 din 2017 si electrice... Schimba mecanicul, cum sa curete astfel turbo ? EGR l-a curatat la fel ? Trebuie dat jos si odata cu EGR trebuie sa cureti si galeria de admisie. La simptomele tale, ai probleme cu alimentarea. Sper ca nu esti genul care isi bate joc de masina si o intretine doar cand pica toate de pe ea. Filtrele si uleiul se schimba odata la 15.000km in general, nu doar cand vezi ca nu mai trage motorul si consuma mult. E perfect normal sa mai mergi uneori la 4000rpm, atata timp cat motorul e cald. Dar nici sa exagerezi sau sa faci asta zilnic. Un motor ca al tau cel mai bine se simte intre 2.200rpm-3.200rpm. EGR la curatat bine, masina e proaspat cumparata. Bafta. |
#18
Posted 18 March 2017 - 22:07
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users