Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

De ce când turez motorul în mers la 4.000 de turatii se opreste motorul?

- - - - -
  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#1
MexMotoMaf

MexMotoMaf

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 13.12.2014
Am un Audi A6 1.9 TDI din 1998, de ce când turez motorul în mers la 4.000 de turatii se opreste motorul, și alte dați de ce nu se oprește motorul dar turația motorului nu mai vrea sa crească peste 3800 turatii? După ce se opreste motorul pornește greu (cam în 10 secunde) și câteodată după ce sa oprit când il pornesc vibrează foarte tare. O data când vibra motorul foarte tare, am scos-o din viteza, am apăsat pedala de accelerație la fund și masina nu se accelera. Menționez ca turbina fluiera, dar a curățăto un mecanic dându-i furtunul jos de la turbo și pulverizand spray de curatare, am curățat și EGR-ul și am schimbat și filtrul de motorina, dar tot nimica. Ce o fi oare?

Edited by MexMotoMaf, 18 March 2017 - 21:04.


#2
richi_e

richi_e

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,926
  • Înscris: 02.02.2007
poate pentru ca o masina de 19 ani, mai ales diesel, nu are de ce sa mearga in 4000prm?!?!?!?

#3
ddaannii

ddaannii

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 26.04.2011
Tu faci F1 cu haudili?

#4
MexMotoMaf

MexMotoMaf

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 13.12.2014
Nu, dar nu ar trebui sa aibă nimica la 4000 rpm.

#5
baubig

baubig

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 569
  • Înscris: 15.10.2010
Bucura te ca inca mai porneste din 98" ca se mai opreste din cand in cand astea sunt lucuri nesemnificative:))

#6
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,595
  • Înscris: 05.12.2005
Bun mecanic, a reparat rulmentul turbinei cu spray-ul, ar merita un premiu.

#7
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Un motor diesel se opreste din doua motive:
1. Nu mai ajunge motorina in motor.
Ori ai circuitul de alimentare infundat pe undeva, ori pompa de motorina nu mai functioneaza cum trebuie.
2. Nu mai ajunge aer in motor.
Cel mai probabil filtrul de aer infundat.

#8
alekz31

alekz31

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 731
  • Înscris: 04.09.2009
Cred ca ai vazut prea multe filmulete cu VTEC-uri...

#9
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Asculta ce a zis Friskey mai sus. Lasa doreii care au in cap doar masini euro 6 din 2017 si electrice...

Schimba mecanicul, cum sa curete astfel turbo ? EGR l-a curatat la fel ? Trebuie dat jos si odata cu EGR trebuie sa cureti si galeria de admisie. La simptomele tale, ai probleme cu alimentarea. Sper ca nu esti genul care isi bate joc de masina si o intretine doar cand pica toate de pe ea. Filtrele si uleiul se schimba odata la 15.000km in general, nu doar cand vezi ca nu mai trage motorul si consuma mult.
E perfect normal sa mai mergi uneori la 4000rpm, atata timp cat motorul e cald. Dar nici sa exagerezi sau sa faci asta zilnic. Un motor ca al tau cel mai bine se simte intre 2.200rpm-3.200rpm.

Bafta.

Edited by TruculMagic, 18 March 2017 - 21:36.


#10
pacopaco1967

pacopaco1967

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,550
  • Înscris: 13.09.2010

 mihaicozac, on 18 martie 2017 - 21:30, said:

Bun mecanic, a reparat rulmentul turbinei cu spray-ul, ar merita un premiu.
Nu e rulment ci lagare . Probabil mai avea niste ulei ce s-a carbonizat dar asta n-are treaba in oprirea motorului . Mai mult ca sigur motorina nu mai ajuge in pompa de injectie si se opreste ..

#11
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,595
  • Înscris: 05.12.2005
Păi şi ăla e tot rulment, doar cu ace nu cu bile. De acolo vine fluieratul. Însă oprirea motorului nu are legătură cu asta. Dacă în turaţie injectoarele nu mai funcţionează corect şi apar vibraţii e posibil să aibă un senzor care opreşte alimentarea.

#12
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,496
  • Înscris: 13.11.2011

 MexMotoMaf, on 18 martie 2017 - 21:19, said:

Nu, dar nu ar trebui sa aibă nimica la 4000 rpm.
Asta cand era in "tineretili ei".

#13
MexMotoMaf

MexMotoMaf

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 13.12.2014

 missionnad, on 18 martie 2017 - 21:54, said:

Asta cand era in "tineretili ei".
Dar nu are multi km, are 308.000 km reali.

#14
baubig

baubig

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 569
  • Înscris: 15.10.2010
E normal sa suiere turbina putin...nu este defecta daca suiera, cand ia limp mode geometrie blocata e altceva, turbina se curata data jos de pe masina pentru cunostinta ta...cu jet de nisip ....etc...ti a luat mecanic pl banii aiure

#15
MexMotoMaf

MexMotoMaf

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 13.12.2014

 Friskey, on 18 martie 2017 - 21:32, said:

Un motor diesel se opreste din doua motive:
1. Nu mai ajunge motorina in motor.
Ori ai circuitul de alimentare infundat pe undeva, ori pompa de motorina nu mai functioneaza cum trebuie.
2. Nu mai ajunge aer in motor.
Cel mai probabil filtrul de aer infundat.
Multumesc pentru indrumare.

#16
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,496
  • Înscris: 13.11.2011

 mihaicozac, on 18 martie 2017 - 21:49, said:

Păi şi ăla e tot rulment, doar cu ace nu cu bile. De acolo vine fluieratul.
Am mai aflat una,ce vrei....omu cat traieste invata.
Deci de la acele ace vine fluieratul la accelerare?adica cand turbina e pe duca....credeam ca palele fluiera.

#17
MexMotoMaf

MexMotoMaf

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 13.12.2014

 baubig, on 18 martie 2017 - 21:58, said:

E normal sa suiere turbina putin...nu este defecta daca suiera, cand ia limp mode geometrie blocata e altceva, turbina se curata data jos de pe masina pentru cunostinta ta...cu jet de nisip ....etc...ti a luat mecanic pl banii aiure
Inainte sa o curete cred ca intra si in limp mode, pentru ca la deal cateodata nu mai tragea motorul chiar daca apasai acceleratia la fund.

 TruculMagic, on 18 martie 2017 - 21:35, said:

Asculta ce a zis Friskey mai sus. Lasa doreii care au in cap doar masini euro 6 din 2017 si electrice...

Schimba mecanicul, cum sa curete astfel turbo ? EGR l-a curatat la fel ? Trebuie dat jos si odata cu EGR trebuie sa cureti si galeria de admisie. La simptomele tale, ai probleme cu alimentarea. Sper ca nu esti genul care isi bate joc de masina si o intretine doar cand pica toate de pe ea. Filtrele si uleiul se schimba odata la 15.000km in general, nu doar cand vezi ca nu mai trage motorul si consuma mult.
E perfect normal sa mai mergi uneori la 4000rpm, atata timp cat motorul e cald. Dar nici sa exagerezi sau sa faci asta zilnic. Un motor ca al tau cel mai bine se simte intre 2.200rpm-3.200rpm.
EGR la curatat bine, masina e proaspat cumparata.
Bafta.


#18
baubig

baubig

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 569
  • Înscris: 15.10.2010

 MexMotoMaf, on 18 martie 2017 - 22:02, said:


Inainte sa o curete cred ca intra si in limp mode, pentru ca la deal cateodata nu mai tragea motorul chiar daca apasai acceleratia la fund.
  cand ia limp sunt mai multe cauze exemp,furtunase vacuum fisurate , egr,geometria blocata la turbo ...etc

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate