Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Portare digi inainte cu 4 luni de expirare
Last Updated: Dec 12 2017 10:29, Started by
_-AppleS-_
, Mar 18 2017 10:59
·
0
#19
Posted 18 March 2017 - 11:43
Lunile ramase, rest la telefon + alte cacaturi scrise in contract si pe care le-a luat la cunostinta cand a semnat (chiar daca a facut-o "ca primarul"). Cand te mananca, te scarpini!
|
#20
Posted 18 March 2017 - 11:47
...din partea mea sa se porteze in orice retea,(daca il mananca in fund si nu mai are rabdare 4 luni) ca vede el dupa aia ! multi au zis ca ANPC le ia apararea dar au dat de (ANPC iti ia apararea in functie de lege si contract, daca in contract scrie ceva, asa ramane ! ).
|
#21
Posted 18 March 2017 - 11:51
Cu o intrebare simpla - Vreau sa reziliez contractul! - adresata celor de la Orange sau helper-ului lor, se poate afla "pretul libertatii" (conform contractului personal). Mai departe, initiatorul hotaraste daca merita platit... sau asteapta inca 4 luni.
|
#22
Posted 18 March 2017 - 12:10
Acum 2 luni am facut personal portare de la orange la digi desi mai aveam contract cu orange pana in feb 2018
Cei de la orange au cerut despagubiri de aprox 250 lei. Am facut o reclamatie online la Protectia consumatorului si am primit raspuns de la orange dupa vreo saptamana ca nu mai vor nici o despagubire |
#23
Posted 18 March 2017 - 12:29
De ce ai vrea să migrezi la un operator la care rămâi fără semnal la 2 km de oraș, pe casa scării, sau la prima adiere de vânt?
Edited by HansCastorp, 18 March 2017 - 12:31. |
#24
Posted 18 March 2017 - 13:24
Lesbianu, on 18 martie 2017 - 11:43, said:
Lunile ramase, rest la telefon + alte cacaturi scrise in contract si pe care le-a luat la cunostinta cand a semnat (chiar daca a facut-o "ca primarul"). Cand te mananca, te scarpini! stlk, on 18 martie 2017 - 11:47, said:
...din partea mea sa se porteze in orice retea,(daca il mananca in fund si nu mai are rabdare 4 luni) ca vede el dupa aia ! multi au zis ca ANPC le ia apararea dar au dat de (ANPC iti ia apararea in functie de lege si contract, daca in contract scrie ceva, asa ramane ! ). Legea Nr. 193 /2000 privind clauzele abuzive din contractele incheiate intre comercianti si consumatori Versiunea modificata prin Legea 161/2010 Art. 4 (1) O clauza contractuala care nu a fost negociata direct cu consumatorul va fi considerata abuziva daca, prin ea insasi sau impreuna cu alte prevederi din contract, creeaza, in detrimentul consumatorului si contrar cerintelor bunei-credinte, un dezechilibru semnificativ intre drepturile si obligatiile partilor. (2) O clauza contractuala va fi considerata ca nefiind negociata direct cu consumatorul daca aceasta a fost stabilita fara a da posibilitate consumatorului sa influenteze natura ei, cum ar fi contractele standard preformulate sau conditiile generale de vanzare practicate de comercianti pe piata produsului sau serviciului respectiv. (3) Faptul ca anumite aspecte ale clauzelor contractuale sau numai una dintre clauze a fost negociata direct cu consumatorul nu exclude aplicarea prevederilor prezentei legi pentru restul contractului, in cazul in care o evaluare globala a contractului evidentiaza ca acesta a fost prestabilit unilateral de comerciant. Daca un comerciant pretinde ca o clauza standard preformulata a fost negociata direct cu consumatorul, este de datoria lui sa prezinte probe in acest sens. (4) Lista cuprinsa in anexa care face parte integranta din prezenta lege reda, cu titlu de exemplu, clauzele considerate ca fiind abuzive. ANEXA LISTA cuprinzand clauzele considerate ca fiind abuzive (1) Sunt considerate clauze abuzive acele prevederi contractuale care: j) restrang sau anuleaza dreptul consumatorului de a denunta sau de a rezilia unilateral contractul, in cazurile in care: - comerciantul a impus consumatorului, prin contract, clauze referitoare la plata unei sume fixe in cazul denuntarii unilaterale; |
#25
Posted 18 March 2017 - 13:39
slai, on 18 martie 2017 - 13:24, said:
Operatorul nu are drept sa iti ceara decat banii pe eventuale servicii/subventii/bunuri pe care le-ai primit. Prietenul respectiv o sa apeleze si la ANPC. Daca primeste raspuns favorabil, scapa. Daca nu, plateste! Mult mai simplu era sa isi termine perioada contractuala, sau sa pastreze abonamentul cu un alt numar - platea ceva luni doar abonamentul (era o suma modica). Mai simplu de atat, nu se putea. Cand reziliezi anticipat, risti sa iti complici viata - taxare extra, reclamatii, audiente, drumuri aiurea. Personal, incerc sa evit lucrurile astea nelegandu-ma la cap sau mergand pe perioada contractuala minima. |
#26
Posted 18 March 2017 - 14:19
_-AppleS-_, on 18 martie 2017 - 10:59, said:
mai am 4 luni de contract cu Orange. nu am niciun telefon luat in rate de la orange. ...din cate stiu mai trebuie sa platesti restul lunilor ramase ca sa scapi de ei.... slv0990, on 18 martie 2017 - 11:07, said:
Poti sa te portezi linistit , ti se va cere sa platesti o asa zisa justa despagubire care este ilegala, nu e necesar sa o platesti. |
#27
Posted 18 March 2017 - 16:09
#28
Posted 18 March 2017 - 19:51
dupa o reclamatie la anpc )
In urma verificarilor efectuate, situatia contului a fost corectata, informatiile fiind actualizate, astfel incat suma transelor terminal a fost corectata pentru perioada contractuala ramasa de 9 luni (suma de 228,00 lei), iar factura proforma in valoare 363 lei a fost emisa cu suma corecta. Mai pe scurt ia de plateste 545.00 lei daca ramaneam pana la sfarsitul perioadei aveam de plata 450 lei . Succes la portare Edited by sasekay, 18 March 2017 - 20:01. |
|
#29
Posted 03 April 2017 - 22:09
stlk, on 18 martie 2017 - 11:12, said:
Depinde daca il accepta Digi, ei verifica 2 lucruri: daca a expirat contractul in cealalta retea sau daca a platit tot catre ceilalti (inclusiv taxa de despagubire pentru incetare prematura) daca nu indeplineste niciuna din conditiile respective ii respinge portarea. Ce ar face Digi cu toti care pleaca dintr-o retea cand au chef, fara sa plateasca taxa de incetare prematura ? Oare ei nu vor clienti seriosi in retea ? slv0990 una e sa inchizi abonamentele dintr-o retea si alta sa te portezi in alta retea ! (te are la mana exact cu numarul de telefon,nu-l poti porta in alta retea pana nu-ti platesti datoriile) Te rog informează-te corect și complet înainte de a sfătui pe oricine! Cererea de portare nu poate fi respinsă dacă mai ai perioada contractuala. Activarea serviciului poate fi doar conditionata de plata unei garanții, dacă ai datorii neachitate la alți operatori (PrevenTel). Niciun operator nu poate presupune ca tu nu vei plăti justa despăgubire și ca ești neserios, decât dacă deja ai demonstrat asta și figurezi cu datorii. |
#30
Posted 09 December 2017 - 23:15
Salut, am un caz mai special: m am portat din digi mobil la telekom in 3 octombrie ; abonament fără telefon pe 12 luni. Mi a venit factura pe octombrie 3 lei la digi, am plătit.
In noiembrie nu mi a venit factura. In decembrie pe factura de tv digi justa despăgubire de 77 ron pentru portare. La relatii clienti nu a stiut sa imi explice cum a calculat suma de 77 ron si daca urmează să îmi vina si alte facturi cu justa despăgubire. Am depus reclamație scrisă la digicare. Astept raspunsul si trimit la ANPC. Într E timp ce ma sfătuiți să fac? |
#31
Posted 10 December 2017 - 08:54
Sa suni si sa ceri urgentarea solutionarii reclamatiei.
Edited by danutz1, 10 December 2017 - 08:54. |
#32
Posted 12 December 2017 - 10:29
vag0, on 09 decembrie 2017 - 23:15, said:
Salut, am un caz mai special: m am portat din digi mobil la telekom in 3 octombrie ; abonament fără telefon pe 12 luni. Mi a venit factura pe octombrie 3 lei la digi, am plătit. In noiembrie nu mi a venit factura. In decembrie pe factura de tv digi justa despăgubire de 77 ron pentru portare. La relatii clienti nu a stiut sa imi explice cum a calculat suma de 77 ron si daca urmează să îmi vina si alte facturi cu justa despăgubire. Am depus reclamație scrisă la digicare. Astept raspunsul si trimit la ANPC. Într E timp ce ma sfătuiți să fac? Salut. Te rog, sa-mi oferi in privat numarul sesizarii depuse sau numele titularului si adresa completa pentru verificarea situatiei. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users