Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...
 

Portare digi inainte cu 4 luni de expirare

- - - - -
  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#19
Lesbianu

Lesbianu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,088
  • Înscris: 07.01.2006
Lunile ramase, rest la telefon + alte cacaturi scrise in contract si pe care le-a luat la cunostinta cand a semnat (chiar daca a facut-o "ca primarul"). Cand te mananca, te scarpini! :habarnam:

#20
stlk

stlk

    Spartan Officer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,434
  • Înscris: 15.07.2008
...din partea mea sa se porteze in orice retea,(daca il mananca in fund si nu mai are rabdare 4 luni) ca vede el dupa aia ! multi au zis ca ANPC le ia apararea dar au dat de Posted Image (ANPC iti ia apararea in functie de lege si contract, daca in contract scrie ceva, asa ramane ! ).

#21
Lesbianu

Lesbianu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,088
  • Înscris: 07.01.2006
Cu o intrebare simpla - Vreau sa reziliez contractul! - adresata celor de la Orange sau helper-ului lor, se poate afla "pretul libertatii" (conform contractului personal). Mai departe, initiatorul hotaraste daca merita platit... sau asteapta inca 4 luni.

#22
vleydyx

vleydyx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 377
  • Înscris: 26.03.2011
Acum 2 luni am  facut personal portare de la orange la digi desi mai aveam contract cu orange pana in feb 2018
Cei de la orange au cerut despagubiri de aprox 250 lei.
Am facut o reclamatie online la Protectia consumatorului si am primit raspuns de la orange dupa vreo saptamana ca nu mai vor nici o despagubirePosted Image

#23
HansCastorp

HansCastorp

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 93
  • Înscris: 17.03.2017
De ce ai vrea să migrezi la un operator la care rămâi fără semnal la 2 km de oraș, pe casa scării, sau la prima adiere de vânt?

Edited by HansCastorp, 18 March 2017 - 12:31.


#24
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,770
  • Înscris: 25.01.2007

View PostLesbianu, on 18 martie 2017 - 11:43, said:

Lunile ramase, rest la telefon + alte cacaturi scrise in contract si pe care le-a luat la cunostinta cand a semnat (chiar daca a facut-o "ca primarul"). Cand te mananca, te scarpini! Posted Image

View Poststlk, on 18 martie 2017 - 11:47, said:

...din partea mea sa se porteze in orice retea,(daca il mananca in fund si nu mai are rabdare 4 luni) ca vede el dupa aia ! multi au zis ca ANPC le ia apararea dar au dat de Posted Image (ANPC iti ia apararea in functie de lege si contract, daca in contract scrie ceva, asa ramane ! ).
IO STIU CA PROVERBUL PREFERAT AL ROMANULUI E CAPUL PLECAT SABia nu-l taie, dar io zic sa nu mai plecati capul si sa va cereti drepturile. Chiar daca ai semnat, nu inseamna ca orice prostie scrisa in contract e litera de lege. Operatorul nu are drept sa iti ceara decat banii pe eventuale servicii/subventii/bunuri pe care le-ai primit.

Legea Nr. 193 /2000 privind clauzele abuzive din contractele incheiate intre comercianti si consumatori

Versiunea modificata prin Legea 161/2010


Art. 4

(1) O clauza contractuala care nu a fost negociata direct cu consumatorul va fi considerata abuziva daca, prin ea insasi sau impreuna cu alte prevederi din contract, creeaza, in detrimentul consumatorului si contrar cerintelor bunei-credinte, un dezechilibru semnificativ intre drepturile si obligatiile partilor.

(2) O clauza contractuala va fi considerata ca nefiind negociata direct cu consumatorul daca aceasta a fost stabilita fara a da posibilitate consumatorului sa influenteze natura ei, cum ar fi contractele standard preformulate sau conditiile generale de vanzare practicate de comercianti pe piata produsului sau serviciului respectiv.

(3) Faptul ca anumite aspecte ale clauzelor contractuale sau numai una dintre clauze a fost negociata direct cu consumatorul nu exclude aplicarea prevederilor prezentei legi pentru restul contractului, in cazul in care o evaluare globala a contractului evidentiaza ca acesta a fost prestabilit unilateral de comerciant. Daca un comerciant pretinde ca o clauza standard preformulata a fost negociata direct cu consumatorul, este de datoria lui sa prezinte probe in acest sens.

(4) Lista cuprinsa in anexa care face parte integranta din prezenta lege reda, cu titlu de exemplu, clauzele considerate ca fiind abuzive.


ANEXA
LISTA cuprinzand clauzele considerate ca fiind abuzive


(1) Sunt considerate clauze abuzive acele prevederi contractuale care:

j) restrang sau anuleaza dreptul consumatorului de a denunta sau de a rezilia unilateral contractul, in cazurile in care:

- comerciantul a impus consumatorului, prin contract, clauze referitoare la plata unei sume fixe in cazul denuntarii unilaterale;


#25
Lesbianu

Lesbianu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,088
  • Înscris: 07.01.2006

View Postslai, on 18 martie 2017 - 13:24, said:

Operatorul nu are drept sa iti ceara decat banii pe eventuale servicii/subventii/bunuri pe care le-ai primit.
De acord! Dar "cacaturile" pe care le-am mentionat anterior sunt trecute in contract ca subventii/reduceri... A fost scutit de ele la inceput, dar le plateste in cazul in care incheie contractul anticipat.

Prietenul respectiv o sa apeleze si la ANPC. Daca primeste raspuns favorabil, scapa. Daca nu, plateste!
Mult mai simplu era sa isi termine perioada contractuala, sau sa pastreze abonamentul cu un alt numar - platea ceva luni doar abonamentul (era o suma modica). Mai simplu de atat, nu se putea.

Cand reziliezi anticipat, risti sa iti complici viata - taxare extra, reclamatii, audiente, drumuri aiurea. Personal, incerc sa evit lucrurile astea nelegandu-ma la cap sau mergand pe perioada contractuala minima.

#26
arbuneaionut

arbuneaionut

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 943
  • Înscris: 17.11.2016

View Post_-AppleS-_, on 18 martie 2017 - 10:59, said:

mai am 4 luni de contract cu Orange.
nu am niciun telefon luat in rate de la orange.
...ce include acele 4 luni de contract?.... ai avut reducere la abonament pe un anumit numar de luni?... beneficii in plus fata de beneficiile din abonament..adica ceva de genu in abonament se specifica 2GB de net si ti-au dat 3 sau 4GB?
...din cate stiu mai trebuie sa platesti restul lunilor ramase ca sa scapi de ei....

View Postslv0990, on 18 martie 2017 - 11:07, said:

Poti sa te portezi linistit , ti se va cere sa platesti o asa zisa justa despagubire care este ilegala, nu e necesar sa o platesti.
...nu or sa fie cei de la Digi de acord cu portarea.....daca mai are perioada contractuala sau facturi neachitate

#27
Extinct

Extinct

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,079
  • Înscris: 24.02.2007

View PostHansCastorp, on 18 martie 2017 - 12:29, said:

De ce ai vrea să migrezi la un operator la care rămâi fără semnal la 2 km de oraș, pe casa scării, sau la prima adiere de vânt?


Si mie imi plac SF-urile. Mult. Dar aici nu vorbim despre asta.

#28
sasekay

sasekay

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,226
  • Înscris: 24.01.2012
dupa o reclamatie la anpc Posted Image)
In urma verificarilor efectuate, situatia contului a fost corectata, informatiile fiind actualizate, astfel incat suma transelor terminal a fost corectata pentru perioada contractuala ramasa de 9 luni (suma de 228,00 lei), iar factura proforma in valoare 363 lei a fost emisa cu suma corecta. Mai pe scurt ia de plateste 545.00 lei daca ramaneam pana la sfarsitul perioadei aveam de plata 450 lei . Succes la portare

Edited by sasekay, 18 March 2017 - 20:01.


#29
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,051
  • Înscris: 02.01.2003

View Poststlk, on 18 martie 2017 - 11:12, said:

Depinde daca il accepta Digi, ei verifica  2 lucruri: daca a expirat contractul in cealalta retea sau daca a platit tot catre ceilalti (inclusiv taxa de despagubire pentru incetare prematura) daca nu indeplineste niciuna din conditiile respective ii respinge portarea. Ce ar face Digi cu toti care pleaca dintr-o retea cand au chef, fara sa plateasca taxa de incetare prematura ? Oare ei nu vor clienti seriosi in retea ?
slv0990 una e sa inchizi abonamentele dintr-o retea si alta sa te portezi in alta retea ! (te are la mana exact cu numarul de telefon,nu-l poti porta in alta retea pana nu-ti platesti datoriile)

Te rog informează-te corect și complet înainte de a sfătui pe oricine!
Cererea de portare nu poate fi respinsă dacă mai ai perioada contractuala. Activarea serviciului poate fi doar conditionata de plata unei garanții, dacă ai datorii neachitate la alți operatori (PrevenTel).
Niciun operator nu poate presupune ca tu nu vei plăti justa despăgubire și ca ești neserios, decât dacă deja ai demonstrat asta și figurezi cu datorii.

#30
vag0

vag0

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 56
  • Înscris: 11.09.2017
Salut, am un caz mai special: m am portat din digi mobil la telekom in 3 octombrie ; abonament fără telefon pe 12 luni. Mi a venit factura pe octombrie 3 lei la digi, am plătit.
In noiembrie nu mi a venit factura.  In decembrie  pe factura de tv digi justa despăgubire de 77 ron pentru portare. La relatii clienti nu a stiut sa imi explice cum a calculat suma de 77 ron si daca urmează să îmi vina si alte facturi cu justa despăgubire. Am depus reclamație scrisă la digicare. Astept raspunsul si trimit la ANPC.
Într E timp ce ma sfătuiți să fac?

#31
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
Sa suni si sa ceri urgentarea solutionarii reclamatiei.

Edited by danutz1, 10 December 2017 - 08:54.


#32
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,348
  • Înscris: 16.04.2014

View Postvag0, on 09 decembrie 2017 - 23:15, said:

Salut, am un caz mai special: m am portat din digi mobil la telekom in 3 octombrie ; abonament fără telefon pe 12 luni. Mi a venit factura pe octombrie 3 lei la digi, am plătit.
In noiembrie nu mi a venit factura.  In decembrie  pe factura de tv digi justa despăgubire de 77 ron pentru portare. La relatii clienti nu a stiut sa imi explice cum a calculat suma de 77 ron si daca urmează să îmi vina si alte facturi cu justa despăgubire. Am depus reclamație scrisă la digicare. Astept raspunsul si trimit la ANPC.
Într E timp ce ma sfătuiți să fac?

Salut. Te rog, sa-mi oferi in privat numarul sesizarii depuse sau numele titularului si adresa completa pentru verificarea situatiei.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate