Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Schimbare sens motoras de pornire
Last Updated: Mar 18 2017 20:38, Started by
gladiatore
, Mar 17 2017 19:33
·
0
#19
Posted 18 March 2017 - 19:55
myshyk, on 18 martie 2017 - 19:09, said:
@gabyxm Uite cum arata un dinam de Trabant: http://www.traby.ro/...hp?topic=1232.0 Ce zici, are suruburi de montat magnetii permanenti pe carcasa/stator? [ http://trabantklub.hu/twk/photo/12v/dinamo.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] dinamo.gif 138.26K 9 downloads Ai aici poze cu dinamu desfacut:http://www.trabantfo...mo-needed.1582/ [ https://i.imgur.com/ZbPHe5F.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] si aici schema cu instalatia electrica: http://lazo.czechian... zariadenia.htm Nu se foloseau magneti permanenti pe vremea aia dintr-un motiv foarte simplu: nu exista electronica de putere si partea de control a incarcarii era realizata cu releu electro-mecanic (unele cu 2 trepte), care pe zona de functionare in mod regulator comuta cu o frecventa de cativa zeci de Hz. Una ii sa comanzi o infasurare de excitatie care absoarbe cativa A si alta ii sa folosesti un releu electro-mecanic care sa-ti intrerupa iesirea din dinam (catre baterie) de cateva zeci de ori pe secunda la curenti de 30-40A sau chiar mai mult. Releul de incarcare avea si o sectiune cu 1 sau 2 bobine + contacte care stabileau legatura intre dinam si baterie cand dinamul producea curent si decuplau cand motorul se oprea si/sau bateria debita curent invers in dinam. gladiatore, on 18 martie 2017 - 15:24, said:
Azi , lam pus invers , imi porneste motorul pe benzina , adica are putere , dar ramane inca o problema . Cum il fac , sau leg , ca sa incarce bateria ?? Stie cineva ??? Edited by gabyxm, 18 March 2017 - 20:04. |
#20
Posted 18 March 2017 - 20:08
myshyk, on 18 martie 2017 - 19:09, said:
@gabyxm Uite cum arata un dinam de Trabant: http://www.traby.ro/...hp?topic=1232.0 Ce zici, are suruburi de montat magnetii permanenti pe carcasa/stator? @ initiator. Daca e cu statorul bobinat, fara excitatie, nu-ti va produce curent. Ca sa te conving ce stator are, dupa ce pornesti motorul, decupleaza firele de la baterie si masoara daca iti da tensiune. Daca da, e dinam cu magneti permanenti si-l poti folosi si reversibil, daca nu, e cu statorul bobinat si te complici. gabyxm, on 18 martie 2017 - 19:55, said:
Io exact aia iti subliniam, magnetii nu se prind cu surub. Acuma de Trabant, arata-mi pe desenul explodat unde vezi tu magnet permanent, ca dupaia iti arat io unde ii bobina de pe stator: [ http://trabantklub.hu/twk/photo/12v/dinamo.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] dinamo.gif Ai aici poze cu dinamu desfacut:http://www.trabantfo...mo-needed.1582/ [ https://i.imgur.com/ZbPHe5F.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] si aici schema cu instalatia electrica: http://lazo.czechian... zariadenia.htm Nu se foloseau magneti permanenti pe vremea aia dintr-un motiv foarte simplu: nu exista electronica de putere si partea de control a incarcarii era realizata cu releu electro-mecanic (unele cu 2 trepte), care pe zona de functionare in mod regulator comuta cu o frecventa de cativa zeci de Hz. Una ii sa comanzi o infasurare de excitatie care absoarbe cativa A si alta ii sa folosesti un releu electro-mecanic care sa-ti intrerupa iesirea din dinam (catre baterie) de cateva zeci de ori pe secunda la curenti de 30-40A sau chiar mai mult. Releul de incarcare avea si o sectiune cu 1 sau 2 bobine + contacte care stabileau legatura intre dinam si baterie cand dinamul producea curent si decuplau cand motorul se oprea si/sau bateria debita curent invers in dinam. Prima data trebuie identificat fizic cum is facute/legate bobinele de pe stator, cate is si ce rol are fiecare grup daca is mai multe grupuri si cum ii legat rotorul fata de stator. Dupa asta se poate vedea ce fel de releu regulator ar fi potrivit pentru tipul asta de dinam si cum ar trebui modificata instalatia electrica. De pe ce ii deomntat sau ce scrie pe el daca are marcaje sau etichete, ca dupa poze toate arata la fel? Poate gasim date mai multe si schema electrica a masinii de pe care venea. |
#21
Posted 18 March 2017 - 20:20
Dac nu da curent, e clar, e cu stator bobinat.
Si gabyxm, te-ai ambalat degeaba.Nu pe tine voiam sa te ajut ci pe initiator. Edited by myshyk, 18 March 2017 - 20:20. |
#22
Posted 18 March 2017 - 20:38
myshyk, on 18 martie 2017 - 20:20, said:
Si gabyxm, te-ai ambalat degeaba.Nu pe tine voiam sa te ajut ci pe initiator. Da-o dracu de treba, ca asta nu-i politica sa o dam la intors ca la Braila sau religie unde scrii despre ce crezi tu ca ar fi. La cum am vazut ca il ajuti am ales sa te ajut io pe tine ca am vazut ca esti un pic in bezna si o tot dai inainte cu magneti permanenti. Nu m-am ambalat deloc, ti-am dat poze, desen explodat, schema electrica, acuma ai ce rumega si sper sa intelegi unde n-ai fost bine informat. gladiatore, on 18 martie 2017 - 20:08, said:
Ce se vede in poze nu este egal cu ce am eu . Sincer sa fiu , am si unul la fel ca al din poze , are doar 2 fire , stator bobinat , infasurarile inseriate . Nu functioneaza , adica daca-l leg la baterie se invarte foarte incet . Cel ce lam pus in poze aseara , are 4 fire , 2 pentru alimentare si 2 pentru incarcare . Alimentarea am gasit-o , ca am pornit motorul benzinar , problema e ca in timp cel invarte benzinarul , asta nu scoate curent pe nici o parte . Sa fie gen ca la alternator , sai trebuiasca excitatie , ca atunci nu.i bun de nimic . [ http://www.dansmc.com/genstarter_wiring2.JPG - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://www.dansmc.com/genstarter_wiring2.JPG - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]http://www.dansmc.co...ter_wiring2.JPG Are o infasurare statorica (SERIES FIELD) + rotorul(ARMATURE) pe care se alimenteaza cand ii folosit ca electromotor de pornire si o infasurare paralel cu rotorul (notata cu SHUNT FIELD) si decuplata catre masa prin releul regulator(DYNAMO VOLTAGE REGULATOR). Iesirea din dinam trece prin releul disjunctor-conjnctor (DYNAMO CUT-OUT). Ii un puct de pornire, da repet, trebuie identifiacat ce ai in interiorul dinamului, ce infasurari is si cum is legate, excitatia ii comandata catre + sau catre -, fire comune, si abia dupaia se poate stabili cum trenuie comnadata iesire din dinam si alimentarea regulator-bobina de excitatie. Poate pe partea de releu regulator se poate folosi aproape orice releu regulator electromecanic sau electronic cu alimentare din baterie, da o sa ai neaparat nevoie si de releul disjunctor-conjunctor sau in locul lui se poate pune o dioda (sau un grup de diode legate in paralel) care sa reziste la curentul maxim debitat de dinam. Edited by gabyxm, 18 March 2017 - 21:07. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users