Ajuta un curs de conducere defensiva ?
#1
Posted 17 March 2017 - 16:04
Ajuta un curs de conducere defensiva pentru eventuale situatii limita intalnite pe viitor in trafic ?
Situatii in care poate se pierde controlul masinii ( indiferent ca e RWD/FWD ) sau de alt fel. Daca da, care din cele de pe piata din RO e cel mai ok ? ( pentru control RWD ) ( a.k.a sa nu mori din prima pe ud/zapada ) |
#2
Posted 17 March 2017 - 16:09
Daca este tinut de un pilot , ajuta . Stam mult la volan , dar putin dintre noi conducem corect . Cateodata ma mir si eu ce noroc am avut pana acum sa nu am nici un accident . Mai fac cateodata greseli si din lipsa de stiinta. Nu le mentonez pe cele din lipsa de atentie .
|
#3
Posted 17 March 2017 - 16:20
JurasikMan, on 17 martie 2017 - 16:09, said:
Daca este tinut de un pilot , ajuta . Stam mult la volan , dar putin dintre noi conducem corect . Cateodata ma mir si eu ce noroc am avut pana acum sa nu am nici un accident . Mai fac cateodata greseli si din lipsa de stiinta. Nu le mentonez pe cele din lipsa de atentie . Si pe cele din nestiinta, si pe cele din neatentie. |
#4
Posted 17 March 2017 - 16:23
Experienta ascuteste reflexele , restul cu mers la cursuri e fix un scuipat daca te pierzi la momentul x !
|
#5
Posted 17 March 2017 - 16:27
Baxon, on 17 martie 2017 - 16:23, said:
Experienta ascuteste reflexele , restul cu mers la cursuri e fix un scuipat daca te pierzi la momentul x ! [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/-j35noLnjVs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/wOQdgA3Mi3Q?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] degeaba corectezi pozitia, in situatiile de criza tot cum ai invatat prima oara apuci volanul. Edited by arg, 17 March 2017 - 16:28. |
#6
Posted 17 March 2017 - 16:27
arg, on 17 martie 2017 - 16:26, said:
experienta de mers drept de fapt tampeste, cand apare o situatie critica mai toti ajung sa nu reactioneze sau sa reactioneze prost. |
#7
Posted 17 March 2017 - 16:29
¨Si iarta Doamne greselile robului tau pe care le-a facut de voie sau fara de voie si care sa caieste acum in fata TA¨
Corect nu ar fi fost ¨conducere preventiva¨ ? De devensiv nu am auzit. Asta ca sa poti sa te apereri de scmecherii ofensivi ? Edited by tflorin40, 17 March 2017 - 16:29. |
#8
Posted 17 March 2017 - 16:29
#9
Posted 17 March 2017 - 16:33
Baxon, on 17 martie 2017 - 16:27, said:
Cursurile fara experienta sunt zero . In conditii de stres altfel reactionezi iar daca nu ai reflexul format crede-ma ca degeaba faci mii nu 2-3 cursuri . iar ca sa faci un reflex trebuie sa repeti de multe ori acea manevra..... sau "sa o ai in sange"..... p.s. m-as baga la un drift pe zapada intr-o mare parcare.....(organizat legal). Edited by arg, 17 March 2017 - 16:38. |
#10
Posted 17 March 2017 - 16:43
Asta zic si eu , cauta jupanul o parcare goala ( de preferinta fara stalpi ) si incearca derapaje controlate pe zapada /gheata/nisip din diferite trectorii si cu diferite viteze , pana se dumireste cum reactioneaza caruta din dotare .
|
|
#11
Posted 17 March 2017 - 16:59
+ o tehnica buna de invartit volanul si pedalele.....
dar poate "caruta" are 350c.p. porsche-model.png 122.73K 20 downloads Edited by arg, 17 March 2017 - 17:04. |
#12
Posted 17 March 2017 - 17:29
Un mers linistit face mai mult decat un curs. Eu daca prind un tir ce o tine in 90 nu il depasesc nici in ruptul capului. Las putina distanta intre mine si el daca vrea cineva sa depaseasa sa se poata baga intre noi fara sa fiu nevoit sa franez.
In rest experienta ajuta cel mai mult. Cel putin de 2 ori am luat santul intre roti din reflex. Prima data m-am trezit cu un tir in fata mea, se depaseau doua tiruri si mi-au aparut de dupa curba si o data nu avea ala din fata becuri la frana, sa nu il imping am bagat-o pe canal la revizie In rest am franat de zeci de ori si am tras tare pe margine cand am vazut ca bizonul intra in depasire si ii vine din fata. Ideea e ca in momentele de criza reactionezi strict din reflex nu ai timp sa stai sa te gandesti ce te-a invatat ala la curs. Daca faci cursul si pe urma repeti mult manevrele respective pana devin reflex te ajuta, altfel sunt doar bani aruncati. Edited by PoeOvidiu, 17 March 2017 - 17:30. |
#13
Posted 17 March 2017 - 18:06
Daca ai fost sofer de taxi minim 3 ani nu te ajuta cu nimic acele cursuri.
Mai am un prieten incepator care se tot lauda ce reflexe are el si degeaba ii tot explic sa nu se bazeze pe reflexe ci pe condus preventiv. Nu cred ca are rost sa mai spun cate patanii a avut el si "reflexele" lui. Condusul preventiv e baza si reflexele doar in caz de urgenta. App am 5 ani sofer de taxi si peste 1 milion de km la bord si toate "literele" in permis Ce gasesti pe youtube despre conducere preventiva sunt de fapt doar introducerile sau varful icebergului restul se invata din experienta sau din experienta altora adica la cursuri Edited by Nytro84, 17 March 2017 - 18:12. |
#14
Posted 17 March 2017 - 18:17
Condusul preventiv este una si situatiile de criza alta.
Condusul preventiv evita aparitia situatiilor de criza, iar pregatirea bla bla bla ajuta la iesirea din situatiile de criza fara evenimente. Condusul preventiv este un stil de mers. |
#15
Posted 17 March 2017 - 18:17
|
#16
Posted 17 March 2017 - 18:34
arg, on 17 martie 2017 - 16:33, said:
oricum cand incepe sa derapeze este o cu totul alta dinamica a masinii fata de cand merge normal.... iar ca sa faci un reflex trebuie sa repeti de multe ori acea manevra..... sau "sa o ai in sange"..... p.s. m-as baga la un drift pe zapada intr-o mare parcare.....(organizat legal). |
#17
Posted 17 March 2017 - 18:43
Nytro84, on 17 martie 2017 - 18:06, said:
Daca ai fost sofer de taxi minim 3 ani nu te ajuta cu nimic acele cursuri. Mai am un prieten incepator care se tot lauda ce reflexe are el si degeaba ii tot explic sa nu se bazeze pe reflexe ci pe condus preventiv. Nu cred ca are rost sa mai spun cate patanii a avut el si "reflexele" lui. Condusul preventiv e baza si reflexele doar in caz de urgenta. App am 5 ani sofer de taxi si peste 1 milion de km la bord si toate "literele" in permis Ce gasesti pe youtube despre conducere preventiva sunt de fapt doar introducerile sau varful icebergului restul se invata din experienta sau din experienta altora adica la cursuri Edited by PoeOvidiu, 17 March 2017 - 18:44. |
#18
Posted 17 March 2017 - 20:10
E o problema electrica cunoscuta la Renault iar cu semnalizatul nu ma bag ca nu stiu ce fac taximetristii clujeni poate or fi taximetristi din astia mai incepatori care nu au 3 ani de taxi.
Oricum restul de 30% stiu sa conduca preventiv Mai opreste-te si tu langa ei la semafor si spune-le ca nu le merg becurile pe spate sau ca au ramas fara lichid de semnalizare Pe cei cu BMW nu ii vezi? Oricum dupa un timp stii sa-ti calculezi riscurile si daca merita sau nu Edited by Nytro84, 17 March 2017 - 20:13. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users