Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

"Tranzistor" 74HC10AP

- - - - -
  • Please log in to reply
50 replies to this topic

#1
NiculaiS

NiculaiS

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 13.11.2016
Buna ziua, sunt student la Eletronica aplica in anul 2 si trebuie sa realizez un montaj de testare pentru acest tranzistor, doar ca nu stiu ce as putea face. Mentionez ca nu sunt chiar un student model iar tranzistorul este unul cu 3 intrari de tip si-nu CMOS.

http://pdf1.alldatas...4HC10AP_07.html aici este datasheet ul.

Daca ma poate ajuta cineva cu o shema sau cateva sugestii ar fi perfect, multumesc.

#2
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,596
  • Înscris: 05.12.2005
Dumnezeule, dacă eşti student şi crezi că ăla e tranzistor, ar fi cazul să renunţi la şcoală.

#3
Dobrin_M

Dobrin_M

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,528
  • Înscris: 19.02.2015
Tranzistor???
Așa se numește acum o poartă nand cu trei intrări?
Sigur ești student în anul doi la electronică ?

LE
Văd ca a postat și @mihaicozac cât scriam eu. Două răspunsuri cu același mesaj cred că ar trebui să-ți dea puțin de gândit.

Edited by Dobrin_M, 17 March 2017 - 15:21.


#4
Niuu

Niuu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,169
  • Înscris: 22.06.2016
In primul rand nu e un tranzistor , e un circuit integrat .