Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 

Linux Incepator

- - - - -
  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#1
xRoNInn

xRoNInn

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 17.03.2017
Salut baieti, am si eu cateva intrebari despre sistemul de operare linux sunt incepator si dupa 15 ani folosind numai windows mi s-a luat de el ca de mere acre
vreau sa incerc ceva nou dupa toate parerile mele negative despre linux cum arfi ''Linux este sistemul de operare a saracilor'' bun nu vreau sa jignesc pe cineva dar asta am crezut, pana cand am vazut la cineva care folosea Ubuntu si imi placea skilurile care le executa chiar am ramas uimit de culorile naturale si tot am zis ca o sa incerc si a venit momentul!!! Ok ceea ce vreau eu sa va intreb este ce versiune de ubuntu imi recomandati am dat eu un search pe net si nu m-am putut decide ce versiune vreau adica stiti si voi vreau o versiune buna sa ma obisnuiesc cu ia orice raspuns este bine-venit

P.S nu conteaza cate resurse consuma am spus vreau ceva puternic buna si stabila va multumesc!!

#2
shogun1

shogun1

    Cranky old n00b ☯

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,542
  • Înscris: 31.01.2009
Salut. Dacă Ubuntu îți dorești, descarcă și instalează versiunea cu suport prelungit 16.04 (apărută în 2016, luna aprilie) pe arhitectura 64 biți PC:  http://releases.ubuntu.com/16.04/
Pe parcurs poți instala și testa și alte intefețe grafice diferite de cea implicită Unity (Kde, Xfce, șamd).