Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Si Renault a trisat la testele de emisii diesel
#37
Posted 16 March 2017 - 17:40
bumpocbum, on 16 martie 2017 - 14:25, said:
Nu stiu in alte tari cum se masoara noxele. Poate sunt mai evoluati si au trecut de la tulumba la calculator. Referitor la vag nu ii sufar deoarece te trateaza ca pe ultimul om cu toate ca au greseli grave de fabricatie pe care nu le recunosc dar fac recall dupa cum "bate" vantul. PS: daca pleaca VW de la noi nu e nici o problema, mai grav e daca pleaca Renault... Daca pleaca renault de la noi e nasol pt.romania. Daca pica vag e criza pentru Europa si e mai grav. |
#38
Posted 16 March 2017 - 17:43
E criza pentru Germania. Restul tarilor din Europa se pot descurca si cu marcile proprii. Abia scapa de sub tutela fuhrerului.
|
#39
Posted 16 March 2017 - 21:48
Adm, on 16 martie 2017 - 09:54, said:
1. BMW in US vinde doar 6 cilindri, cu nitel mai putini CP la modelele precedente de X5, iar la cele noi au pus AdBlue. 2. Cum ziceam, problema este legata de costuri! Adaugarea sistemului adblue implica modificari - costuri de proiectare si implementare prea mari pt categoria respectiva de pret. Asadar, solutii exista, dar costa! Costa destul de mult, pt ca Renault sa declare anul trecut ca ei vor renunta la dieseluri (mici), din simplul motiv ca nu mai renteaza ca pret. Problema este ca aceste norme sunt facute din pix, ca si cum poti programa progresul tehnologic. E ca si cum s-ar decreta ca in urmatorii 50 de ani e musai sa descoperim metode de a atinge "viteza superluminica"! fortzoso, on 16 martie 2017 - 17:43, said:
E criza pentru Germania. Restul tarilor din Europa se pot descurca si cu marcile proprii. Abia scapa de sub tutela fuhrerului. |
#40
Posted 16 March 2017 - 22:34
fqx, on 16 martie 2017 - 21:48, said: Si cu skoda cum ramane, sau restul marcilor detinute.Dar cu fabricile de piese din Romania care fac pt ei? daca asr fi asa simplu cum gandesc unii... Si Skoda se va descurca ca si celelalte marci. Deja in clasamentele de fiabilitate sta mai bine decat VW. Fabricile de piese vor face pentru altii. Sau crezi ca lumea nu va mai cumpara masini daca dispare VW ? |
#41
Posted 16 March 2017 - 22:52
Mihai_3, on 16 martie 2017 - 10:55, said:
Nu este chiar asa .....este mult mai fiabil decat cel pe benzina cu o conditie ! sa nu il freci in oras la a-1a si a-2a. Ca atunci nu ii mai place si iti pune imediat in brate o turbina sau injectoare ca sa te descurci tu cu ele ca el nu mai poate sub capota. Motorul diesel pentru autoturism este ideal pentru cei ce merg in afara localitatilor cu peste 90KM (autostrada) Nu e mai fiabil decat un benzinar pentru ca este mai complex, si avem asa: turbina, egr, dpf, injectoare de putere, uzura segmenti datorata raportului de compresie marit fata de un benzinar, etc. Benzina aspirat o sa fie mereu mai fiabil, in primul rand pentru ca este mult mai simplu. Motoarele diesel montate pe autoturismele de rand, reprezinta un esec al umanitatii, un trofeu al lacomiei umane, in goana dupa vanzari sporite si consumuri reduse. Adevarata economie la buzunar, este minimala. In schimb, o sa o resimtim din plin pe cea facuta la sanatate. 1) Un diesel consuma foarte mult cand este rece, si se incalzeste greu. In oras, consumul real al unui diesel, de cele mai multe ori, o sa fie fix la acelasi nivel cu un benzinar, pentru ca multora le place cuplul ala si trag de ele. Ma uit la masinile prietenilor mei, oameni calici(doritori de performanta cat mai multa la consumuri mici, 1.6 aspirat nu se preteaza, e pentru saraci, in gandirea lor) si vad consumul mediu in bord de 10.5-11.5L, la motoare de 2.0TDI. 2) Multi destepti fac DPF off, EGR off, etc fara pic de remuscari. Ar trebui puscarie pentru asa ceva. Cat timp sunt puse la vanzare, lumea este total ignoranta, nu s-ar documenta un dram. Consum cat mai mic declarat si atat, restul sunt detalii. Edited by Nordstorm, 16 March 2017 - 23:01. |
#42
Posted 16 March 2017 - 23:42
fortzoso, on 16 martie 2017 - 17:43, said:
E criza pentru Germania. Restul tarilor din Europa se pot descurca si cu marcile proprii. Abia scapa de sub tutela fuhrerului. Nu este vorba numai de asta. Sunt tari care produc componente si pentru alte marci, decat cele (")nationale("). In Ro se produc componente pentru VW, BMW, Ford, Mercedes etc. Si e doar un exemplu. Efectul poate fi unul de Domino, pornind de la compania pentru care se fac comenzi. Pe principiul pestele de la cap de miroase. Deci fereasca sfantul de asa ceva, mai ales in cazul tarilor mai slabe, precum Romania! |
#43
Posted 17 March 2017 - 01:03
#44
Posted 17 March 2017 - 08:12
LauCalin, on 16 martie 2017 - 23:42, said:
Nu este vorba numai de asta. Sunt tari care produc componente si pentru alte marci, decat cele (")nationale("). In Ro se produc componente pentru VW, BMW, Ford, Mercedes etc. Si e doar un exemplu. Efectul poate fi unul de Domino, pornind de la compania pentru care se fac comenzi. Pe principiul pestele de la cap de miroase. Deci fereasca sfantul de asa ceva, mai ales in cazul tarilor mai slabe, precum Romania! Nu am zis ca sa se produca componente doar pentru masina nationala. Daca te uiti insa la lista de masini pentru care producem piese, nu vad nici-o nenorocire daca dispare de acolo VW. Se poate creste productia pentru restul, ca tot vor produce mai mult ca sa umple golul ramas. In schimb. tinand cont de cat reprezinta Dacia in PIB-ul Romaniei, asta intradevar ne-ar afecta serios. |
#45
Posted 17 March 2017 - 09:30
Torquemada-666, on 16 martie 2017 - 17:40, said:
Daca pleaca Renault de la noi e nasol pt.romania. Daca pica vag e criza pentru Europa si e mai grav. Nu o sa fie grav deloc. Cand unul dispare, va face loc pentru altii. Quote Nu e mai fiabil decat un benzinar pentru ca este mai complex, si avem asa: turbina, egr, dpf, injectoare de putere, uzura segmenti datorata raportului de compresie marit fata de un benzinar, etc. Benzina aspirat o sa fie mereu mai fiabil, in primul rand pentru ca este mult mai simplu. Vorbesti oleaca prostii. Si benzinarul are EGR. La benzinar segmentii se duc mai repede pentru ca lucreaza la turatii mai mari iar segmentii nu au nimic in comun cu compresia. Quote 1) Un diesel consuma foarte mult cand este rece, si se incalzeste greu. Deci nu mai crede toate miturile. Quote 2) Multi destepti fac DPF off, EGR off, etc fara pic de remuscari. Ar trebui puscarie pentru asa ceva. Edited by tehnics, 17 March 2017 - 09:30. |
#46
Posted 17 March 2017 - 09:31
fortzoso, on 17 martie 2017 - 08:12, said:
Daca te uiti insa la lista de masini pentru care producem piese, nu vad nici-o nenorocire daca dispare de acolo VW. Se poate creste productia pentru restul, ca tot vor produce mai mult ca sa umple golul ramas. Daca ne gandim ca VW este in acest moment cel mai mare constructor din lume si normal ca si din Europa, da-mi voie sa te contrazic. Nu poti sa ignori asta cand vorbim de milioane de masini care folosesc de la firmele din Romania componente electrice, airbaguri, centuri de siguranta, componente din motoare etc. Iar productia pentru restul nu cred ca ar creste sau nu ar creste prea mult. Pentru ca restul au deja contracte cu alte companii din alte tari. In prima instanta s-ar merge pe ideea unei reinnoiri ale acestor contracte, acele firme sa-si mareasca productia acolo. Pentru ca e mai ieftin, mai rapid si mai eficient sa se dezvolte acolo, decat sa vina intr-o tara si sa inceapa cu niste investitii mai mari. E ca si cum eu am un apartament cu doua camere intr-un oras. Poate ca mi-ar fi mai simplu sa-mi iau unul cu 3 camere (adica sa ma extind) in acelasi oras, in loc sa merg intr-un oras la cateva sute de km sau chiar mii de km, sa-mi iau tot un ap. cu 3 camere. |
|
#47
Posted 17 March 2017 - 09:32
#48
Posted 17 March 2017 - 09:35
#49
Posted 17 March 2017 - 09:46
Mda, titlu de can-can, Renault nu a trisat cu nimic, este doar investigat. Ramane de vazut finalul investigatiei . Asa, ca iubitori de masini ale lui Hitler, nu mai fiti asa fericiti, capra vecinului traieste.
Cat despre segmenti............te pricepi la masini cum ma pricep eu la crosetat. |
#50
Posted 17 March 2017 - 09:54
Ce să ne mai batem capul ! în max.10 ani vom avea pe piață automobile electrice cu autonomie suficient de mare și încărcări rapide,pentru toate buzunarele. Cei care au automobile Diesel printre care mă număr vor plăti taxe insuportabile pentru poluare indiferent câte catalizatoare cu AdBlue sau alte tehnologii care vor apărea în acești ani, sunt convins de asta și nu văd vreo soluție miraculoasă privind viitorul motorului termic nici Diesel dar nici cu ciclu Otto sau alte cicluri în sec.XXI, pentru că poluarea acestei planete a devenit infernală, iar noi,copii și nepoții noștri ne îmbolnăvim pe capete de maladii luate din aer, apă, alimente care nu existau pe timpul străbunicilor noștri !!!.Motorul electric cu peste 90% eficiență la roți,este net superior la toate capitolele, doar la dezvoltarea acumulatorilor sau pierdut vreo 30 de ani că așa au vrut interesele meschine ale mafiei petroliere și dacă nu apăreau telefoanele mobile care necesită acumulatori cu densitate energetică mare la greutăți și volum minime , nici în ziua de azi nu vedeam la lumină acumulatorii de litiu !!!
Edited by Viorelsolar, 17 March 2017 - 09:59. |
#51
Posted 17 March 2017 - 09:55
Adm, on 16 martie 2017 - 08:54, said:
Toti au trisat, pentru ca altfel nu se putea! Si toti vor trisa in continuare.Asta-i esenta societatii de consum,trisatul.Altfel nu-ti poti vinde toate porcariile decat daca-l aburesti definitiv pe nenorocitul denumit client. Si este valabil la toate produsele,nu doar la autovehicole. De ce ne miram de acest lucru? Edited by adisz, 17 March 2017 - 09:56. |
|
#52
Posted 17 March 2017 - 10:22
CGDBZ, on 17 martie 2017 - 09:46, said:
Mda, titlu de can-can, Renault nu a trisat cu nimic, este doar investigat. Ramane de vazut finalul investigatiei . Asa, ca iubitori de masini ale lui Hitler, nu mai fiti asa fericiti, capra vecinului traieste. Cat despre segmenti............te pricepi la masini cum ma pricep eu la crosetat. Nu stiu de ce atunci cand cineva spune ceva despre Renault e considerat hater al acestei marci. Mai intru pe un site auto mare de la noi si mereu e aceasta problema. Fanii Renault se ataca in ultimul hal si o dau in arogante si jigniri. Chestie despre care multa lumea stie ca se practica mai mult la fanii masinilor nemtesti. VW a fost pus la zid de multi atunci cand a fost scandalul Dieselgate. Conform logicii tale, cei care au facut asta sunt fani Renault sau restul. Si se bucurau ca a lor capra e preferct sanatoasa. Ia si Vitamax probabil. Totusi vorbim de investigatie care dureaza de vreo 2 ani. Cam asta e diferenta. Daca in timpul investigatiilor din tot acest timp, nu dadea nimic "cu virgula", ancheta se termina demult. Sa nu uitam ca intre timp Renault a facut niste rechemari in service chiar pentru analizarea emisiilor. In acea perioada nu imi amintesc sa se fi scris prea mult despre asta. Nu ti se pare nimic dubios? Mie cam da. Si celor care tot continua acheta asta. |
#53
Posted 17 March 2017 - 10:49
adisz, on 17 martie 2017 - 09:55, said:
Si toti vor trisa in continuare.Asta-i esenta societatii de consum,trisatul.Altfel nu-ti poti vinde toate porcariile decat daca-l aburesti definitiv pe nenorocitul denumit client. DannyMC, on 17 martie 2017 - 09:35, said:
Poti sa detaliezi un pic? 1.Pentru ca presiunea se aplica perpendicular pe segmenti in cazul unui sistem cilindru-piston, iar uzura segmentilor se face radial, adica la contactul segmentului cu cilindrul. 2 2. Pentru informatia ta, pistonul nu este perfect cilindric. Daca ai sa iei un subler si ai sa masori fusta pistonului si capul pistonului, vei observa ca diametrul la capul pistonului este cu vre-o 0,5-1mm mai mic decat fusta. Asta pentru compensarea dilatatiei termice. La temperatura optima, pistonul ajunge sa etanseze foarte bine iar presiunea pe segmenti devine mai mica. Segmenti in cazul asta au lor de etansare la rece. 3. Dupa cum am spus uzura apare radial la segmenti, la contactul acestora cu camasa cilindrului. Cu cat viteza cursei este mai mare cu atat uzura este mai mare. De asta ai sa vezi diesel-uri care si dupa 400 000km au o compresie mai buna decat un benzinar la 250 000km, chiar daca la diesel raportul de compresie este mai mare decat la benzinar. Mai doresti ? Quote Cat despre segmenti............te pricepi la masini cum ma pricep eu la crosetat. Viorelsolar, on 17 martie 2017 - 09:54, said:
Ce să ne mai batem capul ! în max.10 ani vom avea pe piață automobile electrice cu autonomie suficient de mare și încărcări rapide,pentru toate buzunarele. Cei care au automobile Diesel printre care mă număr vor plăti taxe insuportabile pentru poluare indiferent câte catalizatoare cu AdBlue sau alte tehnologii care vor apărea în acești ani, sunt convins de asta și nu văd vreo soluție miraculoasă privind viitorul motorului termic nici Diesel dar nici cu ciclu Otto sau alte cicluri în sec.XXI, pentru că poluarea acestei planete a devenit infernală, iar noi,copii și nepoții noștri ne îmbolnăvim pe capete de maladii luate din aer, apă, alimente care nu existau pe timpul străbunicilor noștri !!!.Motorul electric cu peste 90% eficiență la roți,este net superior la toate capitolele, doar la dezvoltarea acumulatorilor sau pierdut vreo 30 de ani că așa au vrut interesele meschine ale mafiei petroliere și dacă nu apăreau telefoanele mobile care necesită acumulatori cu densitate energetică mare la greutăți și volum minime , nici în ziua de azi nu vedeam la lumină acumulatorii de litiu !!! Sincer sa fiu, Musk chiar a avut sange in instalatie cand s-a apucat de treaba. Si a facut o treaba buna. Edited by tehnics, 17 March 2017 - 10:46. |
#54
Posted 17 March 2017 - 10:50
Mai sus ai scris ca segmentii nu au legatura cu compresia. Ca nu au legatura directa cu raportul de compresie al motorului este evident dar nu se intelegea asta din fraza citata de mine.
Edited by DannyMC, 17 March 2017 - 10:52. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users