Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Si Renault a trisat la testele de emisii diesel
#19
Posted 16 March 2017 - 10:39
#20
Posted 16 March 2017 - 10:50
#21
Posted 16 March 2017 - 10:54
Adm, on 16 martie 2017 - 09:54, said:
1. BMW in US vinde doar 6 cilindri, cu nitel mai putini CP la modelele precedente de X5, iar la cele noi au pus AdBlue. 2. Cum ziceam, problema este legata de costuri! Adaugarea sistemului adblue implica modificari - costuri de proiectare si implementare prea mari pt categoria respectiva de pret. Asadar, solutii exista, dar costa! Costa destul de mult, pt ca Renault sa declare anul trecut ca ei vor renunta la dieseluri (mici), din simplul motiv ca nu mai renteaza ca pret. Problema este ca aceste norme sunt facute din pix, ca si cum poti programa progresul tehnologic. E ca si cum s-ar decreta ca in urmatorii 50 de ani e musai sa descoperim metode de a atinge "viteza superluminica"! In SUA e destul de evident ca doar sistemele cu Adblue pot fi conforme normelor EPA. In UE insa chiar VW a fost ok la testele Euro5/6 si onroad au fost printre cele mai ok comparativ cu altii. Uniunea producatorilor auto in UE are un cuvant destul de greu in stabilirea normelor, in fond e o negociere cu specialistii in noxe. Normele mai stricte sunt si ele o cale de progres, altfel ramaneam si acum la afumatori. Revenind la topic, e interesant: http://www.autonews....obe-report-says France's consumer fraud watchdog told prosecutors that Renault boss Carlos Ghosn should be held responsible for the carmaker's suspected diesel emissions cheating, a judicial source told Reuters on Wednesday. The comments were included in a dossier submitted last November by the finance ministry's anti-fraud body, the source said. The agency announced at the time it had found "suspected breaches" of French law by Renault, and prosecutors opened a formal investigation two months later. Edited by Hansolo, 16 March 2017 - 11:04. |
#22
Posted 16 March 2017 - 10:55
Nordstorm, on 16 martie 2017 - 10:24, said:
De fapt, motorul diesel este mai scump si mai putin fiabil, dar consuma mai putin. Nu este chiar asa .....este mult mai fiabil decat cel pe benzina cu o conditie ! sa nu il freci in oras la a-1a si a-2a. Ca atunci nu ii mai place si iti pune imediat in brate o turbina sau injectoare ca sa te descurci tu cu ele ca el nu mai poate sub capota. Motorul diesel pentru autoturism este ideal pentru cei ce merg in afara localitatilor cu peste 90KM (autostrada) Totusi sa revenim la subiect...nu ? Sunt curios in urmatoarele zile ce va face compania de romburi ? VW au dat despagubiri si desfasoara un program de rechemare in service....ei ce vor face ? Edited by Mihai_3, 16 March 2017 - 10:57. |
#23
Posted 16 March 2017 - 11:03
Adm, on 16 martie 2017 - 08:54, said:
Pentru mine nu e nicio surpriza. Toti au trisat, pentru ca altfel nu se putea! Cand normele sunt aberante, solutia este sa le ocolesti. Renault Investigated In France Over Emission Irregularities With 1.5-liter dCi Problema e simpla: costul adaptarii sistemelor cu AdBlue creste mult pretul masinii. Oamenii insa vor diesel, pentru ca in conditii reale (nu de laborator, trucate), consuma cca chiar si 50% vs suratele benzinare. Problema este ca polueaza mai mult (nu CO2) si scad veniturile la buget (mai putin carburant consumat). Stii care e, in opine mea, marea problema? Ca Renault s-a jurat si pe mama, si pe tata, si pe neam, si pe motoarele DCI ca ei nu polueaza. Insusi domnu' Ghosn a declarat asta f sigur pe el. Dar uite dom'ne ca nu doar Renault minte. VW a avut bunul simt... ma rog, cam impropriu spus, sa recunoasca atunci cand au fost acuzati. Dar la cat de aroganti sunt cei de la Renault sigur vor gasi ei un vinovat pe care sa-l acuze ca le vrea raul. Edited by LauCalin, 16 March 2017 - 11:03. |
#24
Posted 16 March 2017 - 11:15
norme la deal, softuri la vale
da' de ce nu bagă biodizălu' şi nu se mai pune problema???? |
#25
Posted 16 March 2017 - 11:21
alexa32, on 16 martie 2017 - 10:50, said:
E complet diferit. Lichidul ala special "cerine" se injecteaza in carburant dupa ce ai alimentat iar AdBlue direct in filtru de particule. Sunt masini care folosesc ambele lichide, depinde de solutia tehnica adoptata. Quote Nu este chiar asa .....este mult mai fiabil decat cel pe benzina cu o conditie ! sa nu il freci in oras la a-1a si a-2a. Quote Un reno de peste 30.000 e? Inseamna ca esti fan. Quote da' de ce nu bagă biodizălu' şi nu se mai pune problema???? Edited by tehnics, 16 March 2017 - 11:25. |
#26
Posted 16 March 2017 - 11:27
Nu am zis de placut. Dar in fata faptului implinit de a da peste 30k euro pe un reno sau alta masina, ce ai face?
|
#28
Posted 16 March 2017 - 11:45
LauCalin, on 16 martie 2017 - 11:03, said:
Stii care e, in opine mea, marea problema? Ca Renault s-a jurat si pe mama, si pe tata, si pe neam, si pe motoarele DCI ca ei nu polueaza. Insusi domnu' Ghosn a declarat asta f sigur pe el. Dar uite dom'ne ca nu doar Renault minte. VW a avut bunul simt... ma rog, cam impropriu spus, sa recunoasca atunci cand au fost acuzati. Dar la cat de aroganti sunt cei de la Renault sigur vor gasi ei un vinovat pe care sa-l acuze ca le vrea raul. Revenind la situatia reala, un link bun de citit http://www.theicct.o...o-might-be-next Sunt grafice cu teste onroad vs dyno si unele aspecte tehnice bune de citit. A se vedea cum sta Skoda Fabia 1.5 la NOx, apropo ca masinile ieftine trebuie sa triseze... Edited by Hansolo, 16 March 2017 - 11:46. |
|
#29
Posted 16 March 2017 - 11:46
tehnics, on 16 martie 2017 - 11:21, said:
Respectiva persoana mi-a spus ca acel lichid se injecteaza in filtrul de particule, pentru curatarea lui sau ceva de genul si nu se injecteaza in carburant. Mi-a spus ca avea un mic tanculet separat in portbagaj. Nu sustin ca asa ar fi exact, eu spun doar ce am inteles. O sa ma uit si la Ford-ul meu sa vad cum e. Injectia cu AdBlue n-are legatura cu DPF-ul sau cu ceea ce povestesti tu. AdBlue se injecteaza in catalizatorul selectiv, diferit de DPF, cu alt rol. Primul reduce noxele, al doilea filtreaza particulele |
#30
Posted 16 March 2017 - 11:57
valitudor, on 16 martie 2017 - 11:46, said:
Ford a luat motorele de la PSA, iar filtrele de particule ale francezilor aveau nevoie de cerina pentru a scadea temperatura de oxidare a particulelor din filtru. Si VW a folosit tipul asta de filtru pe Passat B5.5, dar au renuntat la el odata cu Passat B6/Golf V. Injectia cu AdBlue n-are legatura cu DPF-ul sau cu ceea ce povestesti tu. AdBlue se injecteaza in catalizatorul selectiv, diferit de DPF, cu alt rol. Primul reduce noxele, al doilea filtreaza particulele Doar ca vazand chestia asta cu AdBlue mi-a sarit in minte ceea ce spuneam mai sus. Ca nu e aceiasi mancare am inteles. Mersi. |
#31
Posted 16 March 2017 - 12:00
Hansolo, on 16 martie 2017 - 11:45, said:
Revenind la situatia reala, un link bun de citit http://www.theicct.o...o-might-be-next Sunt grafice cu teste onroad vs dyno si unele aspecte tehnice bune de citit. A se vedea cum sta Skoda Fabia 1.5 la NOx, apropo ca masinile ieftine trebuie sa triseze... Interesant articolul tau. Totusi, nu pot sa nu fac doua observatii: 1. Unul din graficele cu NOx, cel in care sunt si masinile EURO5, este exact cel prezentat de ADAC in urma cu un an si despre care aproape toti au spus ca vor sa-i salveze pe VW. Doar o remarca... 2. Skoda Fabia 1,5 cu cu emisii de NOx reduse se datoreaza motorului pe benzina, care are un catalizator foarte eficient si ieftin. Motoarele pe motorina nu pot folosi aceleasi catalizatoare, ci trebuie sa le foloseasca pe cele cu AdBlue. Drept argument, uita-te la BMW 116d ce emisii de noxe are... tehnics, on 16 martie 2017 - 11:57, said:
Nu te contrazic pentru ca nu stiu detalii despre AdBlue si sistemele de catalizare folosite pe diesel si posibil sa ai dreptate. Chiar nu mi-am batut capul. Doar ca vazand chestia asta cu AdBlue mi-a sarit in minte ceea ce spuneam mai sus. Ca nu e aceiasi mancare am inteles. Mersi. Foarte multi fac confuzia asta pentru ca sunt similare ca aspect. mai ales ca alimentarea cu lichid este identica |
#32
Posted 16 March 2017 - 12:23
Un alt document interesant tehnic in care prezinta si ce metode sunt pentru a trece testele: https://www.transpor...how_FINAL_0.pdf
M-as fi amuzat sa fi vazut la Dacia test recognition la pag. 11 ... |
#33
Posted 16 March 2017 - 14:18
Ce oameni bogati sunt pe softpedia, 30 mii euro, un mizilic pentru ei.
Referitor la teste, eu unul ma intreb cum poti sa trisezi cand tulumba aia bagata pe toba de esapament spune tot.... Edited by bumpocbum, 16 March 2017 - 14:20. |
|
#34
Posted 16 March 2017 - 14:23
bumpocbum, on 16 martie 2017 - 14:18, said:
Ce oameni bogati sunt pe softpedia, 30 mii euro, un mizilic pentru ei. Referitor la teste, eu unul ma intreb cum poti sa trisezi cand tulumba aia bagata pe toba de esapament spune tot.... Aceeasi intrebare ai pus.o si in cazul VAG? Sau e doar pt.Reno? Si ei au trisat, fentat. Dar nu le doresc faliment cum altii proferau in cazul vag, fara a avea pic de notiune legata de un impact economic, intr.un astfel de caz. Consider ca am capul pe umeri. Edited by Torquemada-666, 16 March 2017 - 14:25. |
#35
Posted 16 March 2017 - 14:25
Nu stiu in alte tari cum se masoara noxele. Poate sunt mai evoluati si au trecut de la tulumba la calculator.
Referitor la vag nu ii sufar deoarece te trateaza ca pe ultimul om cu toate ca au greseli grave de fabricatie pe care nu le recunosc dar fac recall dupa cum "bate" vantul. PS: daca pleaca VW de la noi nu e nici o problema, mai grav e daca pleaca Renault... Edited by bumpocbum, 16 March 2017 - 14:30. |
#36
Posted 16 March 2017 - 17:10
bumpocbum, on 16 martie 2017 - 14:18, said:
Ce oameni bogati sunt pe softpedia, 30 mii euro, un mizilic pentru ei. Referitor la teste, eu unul ma intreb cum poti sa trisezi cand tulumba aia bagata pe toba de esapament spune tot.... Legat de trisat, da, se poate. Cel mai simplu imi vine in minte acum: sotful sa compare turatia si viteza. Daca turatia este peste 1800rpm si viteza zero, atunci triseaza si dozeaza altfel combustibiliul, adica mai putin combustibil deci mai putine noxe, mai ales ca nu ai nevoie de putere la motor. Deci se poate. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users