Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
VW nu exclude discuşii de fuziune cu Fiat Chrysler
#19
Posted 16 March 2017 - 02:35
Eu nu stiu ce ii tot dati cu desgnerii italieni, pentru ca istoric Alfele de multe ori au fost masini urite, cu niste exceptii. Si Fiaturile la fel.
Apoi designul se poate face si in case de design, nu trebuie sa cumperi o companie intreaga. Sau angajezi un director de design. In mod clar o eventuala fuziune ar avea de-a face cu accesul pe piata americana unde Fiat e reprezentat bine prin Jeep/Chrysler iar VW are un nume foarte murdarit si nu prea avea vinzari nici inainte. Edited by vrajitoruldinoz, 16 March 2017 - 02:36. |
#20
Posted 16 March 2017 - 10:17
mihaicozac, on 15 martie 2017 - 23:22, said:
Ar fi o idee bună, ar căpăta şi "kübelwagen"-urile o formă mai atractivă. Nici lui Renault nu i-ar strica o infuzie italiană de design. vrajitoruldinoz, on 16 martie 2017 - 02:35, said:
Aceasta este, zic eu, principalul motiv pentru care VAG ar fuziona, ca sa folosesesc cuvantul folosit in articol, cu cei de la Fiat/Chrysler.Din aceasta fuziune ar castiga germanii si o colaborare excelenta a inginerilor italieni la dezvoltarea unei noi generatii de motoare dar miza principala este accesul pe piata nord americana in special cea din SUA.
Edited by max_01, 16 March 2017 - 10:13. |
#21
Posted 16 March 2017 - 10:41
vrajitoruldinoz, on 16 martie 2017 - 02:35, said:
Eu nu stiu ce ii tot dati cu desgnerii italieni, pentru ca istoric Alfele de multe ori au fost masini urite, cu niste exceptii. Si Fiaturile la fel. Apoi designul se poate face si in case de design, nu trebuie sa cumperi o companie intreaga. Sau angajezi un director de design. In mod clar o eventuala fuziune ar avea de-a face cu accesul pe piata americana unde Fiat e reprezentat bine prin Jeep/Chrysler iar VW are un nume foarte murdarit si nu prea avea vinzari nici inainte. "A.L.F.A.-Romeo" au avut ceva modele frumoase în trecut (ca f.d. au produs şi... troleibuze!!!). "F.I.A.T." a avut câteva modele interesante (mie îmi place mult 1800-le), dar de prin anii '80 s-au dus în jos la fiabilitate; de ce, nu ştiu. Edited by djl, 16 March 2017 - 10:43. |
#22
Posted 16 March 2017 - 11:34
Cum ar spune cineva, s-au unit trisorii din SUA
Eu nu vad cu ochi buni aceasta alianta, sau cel putin ea nu pare in interesul clientului de rand. Daca se va infaptui, se va forma un mare pol de putere in politica preturilor, tehnologiilor, cu vanzari bune pe primele 3 piete din lume. Interesul VW este evident, cum au remarcat si altii mai devreme. Totusi, nu vad ce spera Fiat? E greu de obtinut conditii avantajoase cand celalalt are VW, Skoda si Seat, toate pe plus. fortzoso, on 15 martie 2017 - 22:47, said:
Mai baieti, voi nu stiti sa cititi printre randuri cand vorbiti de maretul VW si micutul Fiat ? Ia recititi ce am lasat mai sus din toata polologhia. Ca profitul a scazut era si normal cand 40% din vanzari le ai pe o piata ieftina cum e China, iar pe o piata bogata cum e SUA ai scaderi. Problema este cat de credibile mai sunt declaratiile de presa ale VW cand in februarie spui ca ai profit record iar pe 14 martie anunti rezultate dezastruoase, salvate nota bene de vanzarile record de camioane Scania si de Porsche. In aceste conditii cum stam cu extraordinarele autoturisme VW ? Au inceput sa fie apreciate doar de chinezi iar pe pietele mature clientii au inceput sa-si dea seama de gogosile servite pana acum ? Cata incredere poti sa mai ai in declaratiile sefului VAG de redresare in acest an a profitului cand pana acum ne-a servit doar minciuni ? Sunt intrebari care doar timpul va da raspunsul. Sa ne amintim totusi ca si Nokia nu si-a dat seama de inceputul sfarsitului si era tot o companie care domina piata in intreaga lume, nu numai in anumite zone ca VW. Din partea mea, la cate inselatorii a facut, ii doresc grupului VAG acelasi traseu. Cand o iei printre randuri risti sa dai cu capul intr-un arac. Edited by valitudor, 16 March 2017 - 11:36. |
#23
Posted 16 March 2017 - 11:56
De regula anunturile in presa despre fuziuni fie se fac cand totul e aproape definitivat, fie din alte motive (click-and-bite).
Nenea Marchione s-a cam razgandit.. sau nu? http://europe.autone...suing-vw-merger Fiat Chrysler Automobiles CEO Sergio Marchionne said he has "zero interest" in pursuing a merger with Volkswagen Group, despite bringing up the possibility earlier this month. "I only said that if you were the No. 1 automaker in Europe and somebody combines with another automaker to become the second and gets very close to your position, you're very first reaction is to distance the second again," Marchionne told reporters Wednesday. Si urmeaza tot felul de declaratii la fel de confuze, ca nu-l suna pe Mueller ca ala stie unde sta, samd. Spectacol de copii mici... |
#24
Posted 16 March 2017 - 15:37
Comentariile multora pe aceasta tema sunt de-a dreptul hilare.
Ce-mi place mie cum se dau de ceasul mortii unii sau altii,ce-mi mai laudati marca VW si ce mai besteliti marca Fiat,de parca ar fi dupa voi. Voi ce credeati,ca oamenii aia carorar chiar le pasa ce fac cu banetul lor sunt inconstienti?Sau ati fi vrut sa va ceara intai parerea voua,utilizatorilor de pe Softpedia? Daca a aparut acest articol,fiti 100% siguri ca ceva tot se va intampla,chiar daca va manifestati cu vehementa.deloc justificata zic eu,impotriivirea. Eu as face calculele din alt punct de vedere,FIAT fiind cu un pas peste grupul VAG,intuind piata americana ca un viitor aliat.Grupul VAG a ramas in Europa si pe forumul Softpedia. Iar acum VW poate doreste sa ajunga,mai bine zis sa reajunga pe piata de unde a fost exilata,adica unde a fost prinsa cu mata-n sac.Si cum sa faca asta,cu altcineva decat cu o partenera UE.Ca de segmentul acoperit de japoneze nu se pot atinge,iar restul non-americanelor nu mai sunt atat de importante. |
#26
Posted 16 March 2017 - 16:20
max_01, on 15 martie 2017 - 20:52, said: Şeful grupului VW a primit salariu şi beneficii de 7,78 milioane de euro pentru 2016, sub remuneraţia de 7,31 milioane de euro a fostului CEO Martin Winterkorn din 2015, anul izbucnirii scandalului. De pe vremea cand faceam eu matematica, 7,78 era mai mare decat 7,31. Sa inteleg ca s-au schimbat regulile in matematica? |
#27
Posted 16 March 2017 - 20:19
Oricum ar fi evident ca alea nu sint decit niste salarii de baza. Compensatia totala probabil e de 10 ori mai mare.
valitudor, on 16 martie 2017 - 11:34, said:
Cum ar spune cineva, s-au unit trisorii din SUA Eu nu vad cu ochi buni aceasta alianta, sau cel putin ea nu pare in interesul clientului de rand. Daca se va infaptui, se va forma un mare pol de putere in politica preturilor, tehnologiilor, cu vanzari bune pe primele 3 piete din lume. De aia, in caz ca planul ar merge inainte, e o sansa ca alianta sa nu fie aprobata de autoritatile anti trust din UE sau SUA. |
#28
Posted 17 March 2017 - 18:32
vrajitoruldinoz, on 16 martie 2017 - 20:19, said: De aia, in caz ca planul ar merge inainte, e o sansa ca alianta sa nu fie aprobata de autoritatile anti trust din UE sau SUA. Chiar daca se ajunge la fuziune intre VAG si Fiat-Chrysler, in Europa va exista concurenta auto reala prin grupul PSA , VAG-Fiat-Chrysler, Hyundai, Suzuki sau alti producatori asiatici prezenti cu fabrici si puncte de desfacere in Europa. Edited by max_01, 17 March 2017 - 18:33. |
|
#29
Posted 21 April 2017 - 11:33
fortzoso, on 15 martie 2017 - 22:47, said:
Deci VAG nu e mare si Fiat nu e mic? Zi mai clar... Eu stiam ca VAG detine acum cele mai multe branduri de masini din lume de departe, si absolut toate, fiecare din ele, ca e Skoda, ca e Seat, sint apreciate, merg in profit. La Fiat, stiam ca au avut probleme financiare mari. Mare branza nu mai detin, au vandut unele chiar la VW loock, on 16 martie 2017 - 01:32, said:
La italieni e invers. In anii 70-80 erau faine, acum sunt hidoase sau kitschoase in cel mai bun caz. In afara de Brera sunt mega-naspa majoritatea. Si supermasinile italiene sunt mult mai kitschoase acum... Cred ca Fiat multipla a marcat caderea imperiului designului italian., masina votata cea mai urata masina din lume. Numai Clio simbol prima generatie se apropia de performanta asta... Dar un lucru nu s-a schimbat: din anii 70 si pana acum, fiabilitatea fiat/lancia a fost legendar de proasta. Hansolo, on 16 martie 2017 - 11:56, said:
"I only said that if you were the No. 1 automaker in Europe and somebody combines with another automaker to become the second and gets very close to your position, you're very first reaction is to distance the second again," Marchionne told reporters Wednesday. Si urmeaza tot felul de declaratii la fel de confuze, ca nu-l suna pe Mueller ca ala stie unde sta, samd. Spectacol de copii mici... Acum spune ca impreuna sint locul 2 Nu stiu ce sa zic... nu am auzit/vazut masini Fiat considerate ca masini ok, nu bune, macar ok, pe niciunde, si am trait si eu prin mai multe tari in viata mea. Ba in general, toti spuneau Fiat = rahat (in engleza suna mai bine, scuze daca jignesc vreun posesor, am avut si eu fiat, deci nu e vorba de jigniri ci doar relatam opiniile altora) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users