Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

VW nu exclude discuții de fuziune cu Fiat Chrysler

- - - - -
  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#1
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017
VW nu exclude discuţii de fuziune cu Fiat Chrysler


Directorul general al grupului Volkswagen, Matthias Mueller, a declarat marţi că nu exclude că ar putea discuta cu şeful Fiat Chrysler, Sergio Marchionne, despre o posibilă fuziune între cei doi producători auto, afirmaţia marcând o schimbare de ton a acestuia faţă de producătorul auto italo-american, în contextul declinului profitului mărcii VW în 2016, transmite Reuters.


„Nu exclud o conversaţie”, a spus Mueller, după conferinţa de presă pentru prezentarea rezultatelor anuale ale grupului.
Săptămâna trecută, Mueller a părut că respinge posibilitatea unor discuţii cu Fiat Chrysler (FCA), afirmând că VW are destule probleme legate de închiderea scandalului emisiilor şi transformarea afacerilor.
„Nu suntem pregătiţi să discutăm despre nimic. Nu l-am văzut pe Marchionne de luni de zile”, a declarat Mueller săptămâna trecută, la salonul auto de la Geneva.
Marchionne a promovat de mult timp fuziunile din industria auto, pentru împărţirea costurilor de producţie a unor automobile mai ecologice şi cu o tehnologie mai avansată.
„Ar fi mai de folos dacă Marchionne  mi-ar comunica şi mie aceste consideraţii, nu doar vouă”, a spus Mueller.
Preluarea de către grupul francez PSA a diviziei Opel a General Motors lasă FCA într-o poziţie tot mai dificilă în Europa.
FCA are o cotă de doar 7% pe piaţa europeană, iar marja sa operaţională, de 2,5%, este sub cea a majorităţii companiilor concurente, ca şi cheltuielile pentru producerea de automobile mai ecologice şi autonome.
Mueller a refuzat să discute dacă acordul dintre PSA şi Opel ar putea relansa consolidarea în rândul producătorilor auto din Europa şi a spus că Volkswagen va continua dezvoltarea strategică a automobilelor electrice şi a conducerii autonome.
El a mai spus că are încredere în viitorul Volkswagen cu sau fără Marchionne.
Grupul VW a anunţat în februarie că a obţinut un profit operaţional record în 2016, excluzând elementele excepţionale, susţinut de performanţele Porsche şi redresarea diviziei de camioane Scania.
Marţi, grupul a anunţat că profitul operaţional al mărcii Volkswagen a scăzut în 2016 cu 10%, la 1,9 miliarde de euro, iar marja de profit a coborât la 1,8%, de la 2% în 2015.
Mueller a reiterat estimările unei creşteri de 4% a veniturilor din vânzările grupului în acest an şi o marjă de profit de 6-7%, faţă de 6,7% în 2016, el considerând că Volkswagen poate suporta costurile scandalului emisiilor.
Şeful grupului VW a primit salariu şi beneficii de 7,78 milioane de euro pentru 2016, sub remuneraţia de 7,31 milioane de euro a fostului CEO Martin Winterkorn din 2015, anul izbucnirii scandalului.
Directorul general al mărcii VW, Herbert Diess, a primit o remuneraţie de 3,93 milioane de euro pentru 2016, faţă de 7,13 milioane de euro în 2015.


http://www.digi24.ro...chrysler-687507

Nu cred ca iese fum fara foc.O sa fie foarte interesant daca se ajunge la aceasta fuziune.Prin aceasta fuziune, VAG va putea vinde mai usor pe piata nord americana, mai ales cea din SUA.

Edited by max_01, 15 March 2017 - 20:53.


#2
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
O fuziune presupune ca cei care fuzioneaza sunt de valori cat de cat apropiate.
Aici VW e cat un elefant fiind cel mai mare producator mondial iar Fiat e pe cale de disparitie.
Aceasta fuziune e mai degraba o preluare.
Probabil ca Fiat va ajunge ca Seat si Skoda si vor face clone de Polo/Golf/Passat cu sigla Fiat iar Alfa va face clone de Audi.
Pana la urma e positil sa fie un lucru bun, nemtii stau cel mai bine la tehnica si mecanica iar italienii stau excelent la design.

Edited by Kroghy, 15 March 2017 - 21:06.


#3
Maverickk

Maverickk

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 132
  • Înscris: 06.02.2012

View PostKroghy, on 15 martie 2017 - 21:06, said:

Pana la urma e positil sa fie un lucru bun, nemtii stau cel mai bine la tehnica si mecanica iar italienii stau excelent la design.

In sfarsit ai si tu putina dreptate :)

Totusi FCA nu e numai Alfa si Fiat...mai sunt si Chrysler, Dodge, RAM, Jeep, Maserati, iar 4 din ele au renume mare pe continentul america, unde VW nu sta chiar asa bine.

#4
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

View PostMaverickk, on 15 martie 2017 - 21:13, said:

Totusi FCA nu e numai Alfa si Fiat...mai sunt si Chrysler, Dodge, RAM, Jeep, Maserati, iar 4 din ele au renume mare pe continentul america, unde VW nu sta chiar asa bine.
Care vor completa salba de margele ale VW.
Banuiesc ca stii ca VW are o intreaga colectie de nume de marci, unele cel putin la fel de celebre ca Ferrari sau Maserati si ma refer la Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche.
VW inseamna VW, Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, SEAT, Škoda, Ducati, MAN, Scania, Neoplan.
Inca cateva nume la lista de mai sus sunt binevenite oricand insa nu exista nimic ce VW nu are deja si aici ma gandesc la Chiron care in varianta de serie are motor cu 16 cilindri si 1500 de cai putere fata de care Ferrari si Maserati sunt o gluma.

Quote

The Chiron was an instant success when it was released, with 200 units having been sold before the first delivery of the car. The base price is €2,400,000 ($2,700,000 at the August 2016 exchange rate), and buyers are required to place a €200,000 ($226,000 at the August 2016 exchange rate) deposit on the car before retrieving it.
Cand spui nume ca Chrysler, Dodge si Jeep intr-o discutie despre VW tot ce poti sa obtii e un zambet in coltul gurii.

Edited by Kroghy, 15 March 2017 - 21:29.


#5
potae

potae

    Sorosist frumos si liber

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,429
  • Înscris: 20.08.2013

View PostKroghy, on 15 martie 2017 - 21:18, said:

ma gandesc la Chiron care in varianta de serie are motor cu 16 cilindri si 1500 de cai putere fata de care Ferrari si Maserati sunt o gluma.

e irelevant la nivelul asta. E vorba de prestigiu. Ferrari, Lamborghini etc in sine nu-s mari minuni ale tehnicii. Smecheria sta in brandul si imaginea pe care si-au creat-o. Nu mai vorbesc de modele si mai exclusive precum Pagani si Koenigsegg care dintr-un model fac 30-40 bucati nu 3-400 ca ferrari (si ma refer aici la modele de top nu la f458, Aventador care se fac cu miile). LaFerrari si Bugati mai sunt in RO dar Pagani sau Koenigsegg n-ai sa vezi prea curand. La fel cum nu vezi modelele rare ale altor masini: CLK GTR, Miura etc. Pur si simplu rromanii si alti rromi au interzis la ele chiar daca ai banii.

E ca la ceasurile de sute de mii de euro. Smecheria la ele nu sta in tehnologie ci in brand ;)

#6
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View PostKroghy, on 15 martie 2017 - 21:06, said:


Aceasta fuziune e mai degraba o preluare.
Probabil ca Fiat va ajunge ca Seat si Skoda si vor face clone de Polo/Golf/Passat cu sigla Fiat iar Alfa va face clone de Audi.
Foarte posibil.

#7
Maverickk

Maverickk

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 132
  • Înscris: 06.02.2012

View PostKroghy, on 15 martie 2017 - 21:18, said:

Care vor completa salba de margele ale VW.
Banuiesc ca stii ca VW are o intreaga colectie de nume de marci, unele cel putin la fel de celebre ca Ferrari sau Maserati si ma refer la Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche.
VW inseamna VW, Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, SEAT, Škoda, Ducati, MAN, Scania, Neoplan.
Inca cateva nume la lista de mai sus sunt binevenite oricand insa nu exista nimic ce VW nu are deja si aici ma gandesc la Chiron care in varianta de serie are motor cu 16 cilindri si 1500 de cai putere fata de care Ferrari si Maserati sunt o gluma.

Cand spui nume ca Chrysler, Dodge si Jeep intr-o discutie despre VW tot ce poti sa obtii e un zambet in coltul gurii.


Ma refeream la piata de desfacere nu la putere/prestanta...vw are marci europene ce stau prost cu vanzarile in SUA.
Daca ar vinde unele modele sub sigla americana vanzarile ar creste semnificativ.

#8
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View PostKroghy, on 15 martie 2017 - 21:06, said:


Pana la urma e positil sa fie un lucru bun, nemtii stau cel mai bine la tehnica si mecanica iar italienii stau excelent la design.
Corect.Cred ca la design auto, italienii sunt cei mai buni acum din lume.

View PostMaverickk, on 15 martie 2017 - 21:38, said:


Daca ar vinde unele modele sub sigla americana vanzarile ar creste semnificativ.
Asta isi doreste grupul VAG.

#9
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

View PostMaverickk, on 15 martie 2017 - 21:38, said:

Daca ar vinde unele modele sub sigla americana vanzarile ar creste semnificativ.
Mai sus de locul 1 mondial unde sunt deja nu se poate.
Ar fi pacat ca VW sa ajunga singurul producator mondial. Concurenta e buna.

View Postmax_01, on 15 martie 2017 - 21:39, said:

Corect.Cred ca la design auto, italienii sunt cei mai buni acum din lume.
Asa este. Sunt putine masini care se ridica la nivelul de design Audi insa Alfa Giulia (nu Giulietta) e printre singurele candidate care se poate bate de la egal la egal cu Audi A4.
Italienii se pricep la forme.
Desi daca ma uit mai bine, Giulia a copiat interiorul de la A4, pana si ceasurile de bord au acelasi font, aceleasi culori, aceeasi pozitie a acelor cand sunt in repaus ca la A4.
Acelasi stil de afisare a carburantului si a temperaturii lichidului de racire.
Poate e doar o coincidenta?

Edited by Kroghy, 15 March 2017 - 21:50.


#10
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
Topicul pentru creduli (vw e locul 1 conform spuselor vw) e altul.

Edited by don_dannielo, 15 March 2017 - 21:51.


#11
Robiacs

Robiacs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,923
  • Înscris: 18.10.2010

View PostKroghy, on 15 martie 2017 - 21:45, said:

Mai sus de locul 1 mondial unde sunt deja nu se poate.
Ar fi pacat ca VW sa ajunga singurul producator mondial. Concurenta e buna.


Asa este. Sunt putine masini care se ridica la nivelul de design Audi insa Alfa Giulia (nu Giulietta) e printre singurele candidate care se poate bate de la egal la egal cu Audi A4.
Italienii se pricep la forme.
Desi daca ma uit mai bine, Giulia a copiat interiorul de la A4, pana si ceasurile de bord au acelasi font, aceleasi culori, aceeasi pozitie a acelor cand sunt in repaus ca la A4.
Acelasi stil de afisare a carburantului si a temperaturii lichidului de racire.
Poate e doar o coincidenta?

Pana si volanul e rotund, ca la A4. Sigur e copiat designul.

#12
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

View PostRobiacs, on 15 martie 2017 - 22:01, said:

Pana si volanul e rotund, ca la A4. Sigur e copiat designul.
Tocmai ca nu e rotund ci e tesit in partea de jos ca la Audi S-line sau VW R dar am zis sa sar peste asta ca mai sunt si altii care fac volane tesite dar oricum nu e rotund cum spui tu.

Edited by Kroghy, 15 March 2017 - 22:19.


#13
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

View Postmax_01, on 15 martie 2017 - 20:52, said:

  
în contextul declinului profitului mărcii VW în 2016, transmite Reuters.

Grupul VW a anunţat în februarie că a obţinut un profit operaţional record în 2016, excluzând elementele excepţionale, susţinut de performanţele Porsche şi redresarea diviziei de camioane Scania.
Marţi, grupul a anunţat că profitul operaţional al mărcii Volkswagen a scăzut în 2016 cu 10%, la 1,9 miliarde de euro, iar marja de profit a coborât la 1,8%, de la 2% în 2015.
Mueller a reiterat estimările unei creşteri de 4% a veniturilor din vânzările grupului în acest an şi o marjă de profit de 6-7%, faţă de 6,7% în 2016, el considerând că Volkswagen poate suporta costurile scandalului emisiilor.


Mai baieti, voi nu stiti sa cititi printre randuri cand vorbiti de maretul VW si micutul Fiat ? Ia recititi ce am lasat mai sus din toata polologhia.
Ca profitul a scazut era si normal cand 40% din vanzari le ai pe o piata ieftina cum e China, iar pe o piata bogata cum e SUA ai scaderi.
Problema este cat de credibile mai sunt declaratiile de presa ale VW cand in februarie spui ca ai profit record iar pe 14 martie anunti rezultate dezastruoase, salvate nota bene de vanzarile record de camioane Scania si de Porsche.
In aceste conditii cum stam cu extraordinarele autoturisme VW ? Au inceput sa fie apreciate doar de chinezi iar pe pietele mature clientii au inceput sa-si dea seama de gogosile servite pana acum ?
Cata incredere poti sa mai ai in declaratiile sefului VAG de redresare in acest an a profitului cand pana acum ne-a servit doar minciuni ?
Sunt intrebari care doar timpul va da raspunsul.
Sa ne amintim totusi ca si Nokia nu si-a dat seama de inceputul sfarsitului si era tot o companie care domina piata in intreaga lume, nu numai in anumite zone ca VW.
Din partea mea, la cate inselatorii a facut, ii doresc grupului VAG acelasi traseu.

#14
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,662
  • Înscris: 29.03.2006
VW e un brand al grupului Porsche SE.
Porsche SE este urmasul grupului VAG, cu diferenta ca acum include si brandul Porsche care mai mult de atat e si la putere...

Matthias Mueller a condus diverse branduri ale grupului VAG si ulterior branduri ale grupului Porsche SE.
A condus Audi si Lamborghini in 2002, in 2007 a fost reprezentat general VW si apoi head of VW's product strategy pt intregul grup VAG.
In 2010 a ajuns CEO pt Porsche AG, din 2014 chief information officer la noului grup Porsche Automobil Holdin SE (urmasiul VAG) , din 25 sept. 2015 a fost numit CEO VW AG dupa demisia lui Martin Winterkorn in urma scandalului cu poluarea.

E un neamt destept, chestie care l-a ajutat sa ajunga din Germania de est unde e nascut pana la nivelul de CEO Porsche AG, CEO VW AG, si chiar membru in consiliul de administratie Porsche SE, dar totusi nu e membru al familiei Porsche, nici macar al familiei VW inrudite cu Porsche, si nici CEO Porsche SE, deci e ridicol sa creada cineva ca fuzioneaza el VW de capul lui.
VW e ultrafuzionat cu Audi, Porsche, Skoda, Seat, etc.
Cayenne si Tuareg se fac in fabrica Audi pe platforma Q7 inca de la inceput...
De altfel daca vrei sa alegi dotarile Cayennului la mama lui, esti invitat la Leipzig.

Edited by loock, 15 March 2017 - 23:01.


#15
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,595
  • Înscris: 05.12.2005
Ar fi o idee bună, ar căpăta şi "kübelwagen"-urile o formă mai atractivă. Nici lui Renault nu i-ar strica o infuzie italiană de design.

#16
cristian_sen

cristian_sen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,191
  • Înscris: 21.08.2003
Ultima colaborare italiano- germana la capitolul tehnologie a fost destul de ...interesanta si nu s-a terminat bine ptr nici unul dintre parteneri. Posted Image

View PostKroghy, on 15 martie 2017 - 21:45, said:

Italienii se pricep la forme.
Inginerii italieni sunt foarte-foarte buni iar in chestii de inovatie poate mai buni decat cei germani. In definitv tedeiul actual ei l-au inventat. Singurul si capitalul pacat al italienilor este calitatea dar asta se inscrie in trasatura natiei, cam dau buleala. Cat despre forme e si mai mult de discutat, ultima masina cu personalitate a fost Alfa75 ce a urmat sunt numai lamai apreciate doar de fani. Au mai avut prin '90 un varf de vanzari cu Fiat Tipo/Chroma care la vremea aia a fost Golf killer dar asta in special pretului ca au uns pe unde trebuia si au avut subventii babane de la guvern. Acelasi guvern care apoi le-au cumparat si  50% din productie ptr Carabinieri care de zeci de ani au numai italiene. Asta i-a tinut in viata pe Alfa/Fiat altfel erau demult ingropati ca Lancia.
Ca idee e de salutat putina infuzie de tehnologie si rigoare germana spre Italia dar si invers, putina imaginatie  si diversitate spre nemti n-ar strica ba chiar s-ar impune ca de ex daca nu esti langa un Audi nu mai stii ce model e, au aceeasi personalitate de la 30 la 90 000 euro. Poate italienii asteapta de la nemti ceva pe modelul care l-au facut cu francezii pe comerciale: ducato/jumper/boxer.

Edited by cristian_sen, 15 March 2017 - 23:58.


#17
aandrei_24

aandrei_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,475
  • Înscris: 02.02.2007

View PostKroghy, on 15 martie 2017 - 21:06, said:

... VW e cat un elefant fiind cel mai mare producator mondial ....
Nu as fi tocmai sigur de asta.... https://www.forbes.c...4/#26803c04dba4
Plus ca Fiat-Crysler nu e chiar asa o musca precum crezi tu, avand o productie de aproape jumatate cat a avut VW. Mai mult de cat Renault, PSA si Honda.

#18
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,662
  • Înscris: 29.03.2006

View Postmihaicozac, on 15 martie 2017 - 23:22, said:

Ar fi o idee bună, ar căpăta şi "kübelwagen"-urile o formă mai atractivă. Nici lui Renault nu i-ar strica o infuzie italiană de design.

In ultimii ani multe din modelele VW au inceput sa arate chiar surprinzator de bine, cel putin pt segmentul lor de masini de consum, ca doar nu sunt supermasini...
Sunt deja de 2-3 generatii in care chiar decent.
Golf a aratat bine si la generatii mai vechi, Bora wagon a fost ceva deosebit la vremea ei, insa de doua generatii si Polo arata f bine, si Pasat, si altele.
In anii '80 pasatul era super-naspa...

La italieni e invers.
In anii 70-80 erau faine, acum sunt hidoase sau kitschoase in cel mai bun caz.
In afara de Brera sunt mega-naspa majoritatea.
Si supermasinile italiene sunt mult mai kitschoase acum...
Cred ca Fiat multipla a marcat caderea imperiului designului italian., masina votata cea mai urata masina din lume.
Numai Clio simbol prima generatie se apropia de performanta asta...

Edited by loock, 16 March 2017 - 01:35.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate