Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

Sfat achizitie masins SH

- - - - -
  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#19
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
Saab are piese Opel. Il repari la reprezentanta opel sau la orice service.
Chiar daca e marca decedata, personal consider mai usor de intretinut Saab decat Volvo de exemplu, la noi in tara. La noi Volvo nu are reprezentanta oficiala, doar dealeri cu preturi exagerate la service.
Un 9-3 chair mi se pare mai ok decat Mondeo, C5 sau V50/S40, din aceeasi generatie.

Iarasi, cu Japonezele e mit. E adevarat, nu le repari chiar la nea Gica la colt, insa sunt destule surse de piese atat originale cat si aftermarket, precum si service-uri oficiale.
Vezi o Honda Accord. O Mazda 6. Un Anvensis sau Prius. Sunt multe variante.

#20
Bogdan199O

Bogdan199O

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 507
  • Înscris: 16.03.2015
@borlovanioan1: Nu speria omul. La masinile frantuzesti, cu exceptia catorva piese, majoritatea sunt la preturi comparabile cu piesele masinilor germane si spaniole.

@initiator: La acest buget poti gasi o masina cu motor turbo pe benzina, daca nu vrei diesel.

#21
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,840
  • Înscris: 01.11.2005

View PostBogdan199O, on 15 martie 2017 - 16:58, said:

@borlovanioan1: Nu speria omul. La masinile frantuzesti, cu exceptia catorva piese, majoritatea sunt la preturi comparabile cu piesele masinilor germane si spaniole.

@initiator: La acest buget poti gasi o masina cu motor turbo pe benzina, daca nu vrei diesel.
Depinde de piesa. Unele sunt scumpe. De exemplu Laguna catalizatorul a trebuit schimbat. Ai idee cat costa unul nou ? Uliuliuuuu. Si acolo nu poti sa faci nici un fel de adaptare, ca am incercat Posted Image. Chiar acum cateva ore am comandat o sonda lambda la renault: 200 lei cea mai ieftina ca oricum il vand...

Apoi nu stiu la ce masini spaniole te referi. Seat cumva ? Alea sunt VW demult....

Legat de benzina turbo, cred ca e o gluma proasta. Ai idee cat consuma una dintr-aia ? Zici ca ai rezervorul spart.

Edited by tehnics, 15 March 2017 - 17:24.


#22
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,992
  • Înscris: 09.05.2009

View Posttehnics, on 15 martie 2017 - 17:19, said:

Legat de benzina turbo, cred ca e o gluma proasta. Ai idee cat consuma una dintr-aia ? Zici ca ai rezervorul spart.
Poate ai condus tu una care chiar avea rezervorul spart! ;) Asta in cazul in care nu vorbesti din legende de pe net!

Edited by DannyMC, 15 March 2017 - 17:26.


#23
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,840
  • Înscris: 01.11.2005

View PostDannyMC, on 15 martie 2017 - 17:23, said:

Poate ai condus tu una care chiar avea rezervorul spart! Asta in cazul in care nu vorbesti din legende de pe net!
Am coundus doua. Un Passat 1,8 T benzina si un Saab 1,8T....la mers normal "sugeau" peste 10%. Da, cand o accelerai se ducea..dar oare merita ?
Si nu, nu vorbesc legende iar masini am reparat singur cateva.
Acum personal lucrez la un Ford mondeo TDCi din 2008 ( adica eu repar motorul caruia i-a ras dintii de la cureaua umeda de distributie ) si sincer l-as bate pe inginerul ala care a proiectat motorul. Pur si simplu si-a batut joc de mecanici.
Pana acum, in 5 ani de zile de cand am permis am avut pe numele meu 7 masini diferite marci. Si nu sunt samsar..

Deci cand iti spun ca turbo benzina papa rau, ar trebui sa ma crezi.

Edited by tehnics, 15 March 2017 - 17:30.


#24
potae

potae

    Sorosist frumos si liber

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,429
  • Înscris: 20.08.2013

View Posttehnics, on 15 martie 2017 - 14:57, said:

Depinde de piesa. Renault si Citroen au motoare mai bune inginereste vorbind decat multe VAG. Problema la ele nu este motorul cat partea electrica, din pacate.

Partea electrica la citroen-urile noi e 80% germana...

View Postborlovanioan1, on 15 martie 2017 - 14:54, said:

Renault si Citroen sunt franceze, cand pica o piesa te-ai uscat de bani.

Iarasi nu e adev. Preturile sunt cam la fel. Plus ca piesele PSA sunt comune si altor marci deci nu e problema nici sa nu gasesti nici de pret. Acuma daca esti genul de om care isi alege masina dupa faptu' ca revizia e mai ieftina cu 150 de lei la ailalta... :rolleyes:

Eu am Opel Astra J Sedan, multumit de el insa nu mi-as mai lua.
Cu 10 mii eur mi-as lua asta daca vreau limuzina:

https://www.autovit....html#3038829017

e full practic... senzori parcare, piele, navigatie, xenon si oricum se vede pe scaune si volan ca nu-s tocite. Nu mai zic de suspensia hydractive de nici bmw-urile de top nu o au ci au pe aer ca numai Citro au fost capabil sa faca asa ceva...

Daca si masina e in mintile ei e super combinatia. HDI sunt motoare excelente, Asta are deja filtru anulat deci ii dai in gura si atat. Au consumuri de 7-8% in Buc in conditii de trafic. La drum lung (a 4-a 80km/h 2000 rpm o cobori si la 5 - 5.5%)...

sau daca nu vrei limuzina merge si c4. Am mers si eu cu unul de 1.6 motorina. Fara clima in buc iti consuma 6 si ceva. Asta cu mers la 2500 rpm si schimbat la 3000, deci nu subturat. Senzori parcare spate, navigatie, 4 geamuri electrice, oglinzi incalzite antiorbire rabatabile etc, asistenta la plecarea din rampa deci toate optiunile de bun simt. Daduse omu 7300 eur pe ea si avea 2 ani jumate vechime la data achizitiei :)). E si de noroc. El inafara de consumabile si placute de frana pana acum n-a bagat nimic in ea. Si a luat-o la 138 mii.

#25
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,840
  • Înscris: 01.11.2005

View Postpotae, on 15 martie 2017 - 18:02, said:

Partea electrica la citroen-urile noi e 80% germana...
In ce sens ? Proiectata sau cablata ...ca e o diferenta. Desi nu am auzit de asa ceva.

Legat de acel C5, da. E o masina reusita cu singura problemuta vizibila si in poze: Insuficient spatiu la locurile din spate. O fi ea lunga dar faptul ca are unghiuri mici si in fata si in spate, limiteaza spatiul din habitaclu.

#26
Bogdan199O

Bogdan199O

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 507
  • Înscris: 16.03.2015
@tehnics: Un catalizator costa mult la orice masina, e o piesa importanta. Daca ti se pare mult 200 de lei pentru o sonda lambda, nu stiu ce sa mai zic... Masinile se mai strica si se repara, iar asta costa. Am avut service timp de cateva luni, multi nu inteleg partea cu reparatiile. Personal, conduc un Mondeo TDCI din 2006, care tocmai a ajuns la 448 mii km... Bine, nu asta cauta initiatorul topicului, care nu e ca noi sa caute economie. Si un motor pe benzina aspirat consuma mult, dar nu are putere ca unul cu turbo.

#27
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,992
  • Înscris: 09.05.2009

View Posttehnics, on 15 martie 2017 - 17:29, said:

Deci cand iti spun ca turbo benzina papa rau, ar trebui sa ma crezi.
Te cred pe cuvant in privinta celor doua! ;) Dar eu vorbeam de motoare turbo benzina din secolul asta!

#28
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,840
  • Înscris: 01.11.2005

View PostDannyMC, on 15 martie 2017 - 20:38, said:

Te cred pe cuvant in privinta celor doua! Posted Image Dar eu vorbeam de motoare turbo benzina din secolul asta!
SI eu tot de secolul asta vorbeam, dar nah, nu pot sa te contrazic. Daca tu consideri ca un benzinar turbo are un consum decent pentru oras...fie cum spui tu.

View PostBogdan199O, on 15 martie 2017 - 20:02, said:

@tehnics: Un catalizator costa mult la orice masina, e o piesa importanta. Daca ti se pare mult 200 de lei pentru o sonda lambda, nu stiu ce sa mai zic... Masinile se mai strica si se repara, iar asta costa. Am avut service timp de cateva luni, multi nu inteleg partea cu reparatiile. Personal, conduc un Mondeo TDCI din 2006, care tocmai a ajuns la 448 mii km... Bine, nu asta cauta initiatorul topicului, care nu e ca noi sa caute economie. Si un motor pe benzina aspirat consuma mult, dar nu are putere ca unul cu turbo.
Stiu ca costa mult un catalizator. DIn pacate la mine ceramica era sparta in interior si gazele erau prea mari pe tester.
200 de lei pentru o sonda lambda nu e mult pentru ca e cea mai ieftina aleasa. Una originala Renault e destul. Iar in general cand comparam preturile ar trebui comparate la pret de producator, nu aftermarket.
Legat de reparatii, o inteleg foarte bine pentru ca eu am reparat masinile personale, de la segmentare pana la caroserie.
Legat de consum la un motor aspirat conteaza mult si stilul de mers. Cu un Bora 1,6 16V scot pe CB si 6,2% si 8%, depinde cum ii dau din pedala.
Iar legat de ce a spus colegul mai sus, turbo pe benzina consuma mai mult si semnificativ la buzunar decat un aspirat, orice ar crede el. Doar ca turbo, in oras nu ii vad rostul.
Nu stiu cum e mondeo-ul tau dar cel care l-am cumparat eu ca sa il repar nu a fost intretinut deloc si are 230 000 km. A mers 230 000km cu cureaua de distributie umeda pana a picat in mers. Ieri dupa ce am scos tot uleiul am dat baia jos. Avea pacura in interior..

Mereu o masina a fost o loterie, indiferent ca pe afara arata bine nu poti stii ce defecte ascunse are.

Edited by tehnics, 15 March 2017 - 20:53.


#29
Brudu

Brudu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 196
  • Înscris: 21.12.2006
Multumesc pentru sfaturi. M-am mai uitat si a aparut si varianta Passat B7, motorul de 1.8 TSI  (ceva de genul asta http://suchen.mobile...37&pageNumber=1) .

#30
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,840
  • Înscris: 01.11.2005
Da, frumos. Nu am ce spune. Cred ca dintre toate propuse de tine, asta ar fi cea mai buna varianta.

#31
Brudu

Brudu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 196
  • Înscris: 21.12.2006

View Posttehnics, on 17 martie 2017 - 10:35, said:

Da, frumos. Nu am ce spune. Cred ca dintre toate propuse de tine, asta ar fi cea mai buna varianta.
Si mie imi place. Singura problema, ca si in cazul Opel Insignia, este ca e cam lunga, si in oras e mai greu de circulat si de parcat, mai ales ca o va folosi si sotia mea.

#32
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,840
  • Înscris: 01.11.2005
Dragule, exista avantaje si dezavantaje.....
Bicicleta pliabia s-a inventat...masina pliabila inca nu. Bine, mai sunt unii care le pliaza ba intr-un pom, ba intr-un cap de pod...

Edited by tehnics, 17 March 2017 - 11:08.


#33
Brudu

Brudu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 196
  • Înscris: 21.12.2006
Si ultima varianta, sper, ar fi Skoda Octavia http://suchen.mobile...tion=eyeCatcher Lungimea e ok, putere ok, presupun ca intretinerea e mai accesibila fata de Passat sau BMW.

Edited by Brudu, 20 March 2017 - 14:37.


#34
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,012
  • Înscris: 01.11.2005
Sa dai 10k pe o Octavia benzina din 2010 e ca si cum ai arunca 4000 pe fereastra.
De la VaG nu as cumpara niciun motor pe benzina!

Edited by bolo, 20 March 2017 - 15:25.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate