Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Mers in "suturi" - Ford Mondeo Mk3
Last Updated: Mar 15 2017 13:51, Started by
Kenzor1
, Mar 14 2017 19:07
·
0
#1
Posted 14 March 2017 - 19:07
Salutare! Am si eu o problema putin "enervanta" Cand merg constant masina incepe sa mearga in "suturi" dar isi revine cand accelerez si incepe din nou cand merg constant. Motor: 2.0 TDCI 130 CP. Ce problema ar putea sa aiba?
Multumesc pentru ajutor |
#2
Posted 14 March 2017 - 19:12
pilitura la pompa de injectie si/sau unul sau mai multe injectoare Delphi, in fibrilatie.
Daca e asa, ca sa nu mai deschizi topic nou, pretul reparatiei unei pompe pentru masina ta e cam 1500- 2000 de lei+ 500 lei un injector. Edited by dan1980_25, 14 March 2017 - 19:15. |
#3
Posted 14 March 2017 - 19:42
Cind ai schimbat filtru de motorina ? Posibil ceva depuneri in el .
Fa si o diagnoza , ca sa elimini ceva suspiciuni de injectoare . Edited by tidicristi, 14 March 2017 - 19:43. |
#4
Posted 14 March 2017 - 19:49
Toate filtrele au fost schimbate in luna decembrie inclusiv uleiul.Mentionez ca atunci cand masina a fost adusa din Germania (acum 1 an) mergea perfect cu motorina de acolo. Dupa ce am facut primul plin cu motorina de aici a inceput sa mearga asa la viteze constante.
|
#5
Posted 14 March 2017 - 19:53
Posibil sa fie egr-ul defect...electrovalva...senzor...etc.
Fara tester n-o poti repara. |
#6
Posted 14 March 2017 - 20:00
Ce filtru ai pus? Ma refer la cel de motorina. Mondeo mk3 e recunoscut pentru injectia Delphi de proasta calitate. Daca nu pui filtrul care trebuie, in scurt timp se duc pe pluta injectoarele si pompa. Cam asta banuiesc ca ai patit tu. Motorul in mers la acceleratii de peste 3000 de ture (inca) nu se opreste? Martorul de bujii se aprinde in mers?
Edited by dan1980_25, 14 March 2017 - 20:02. |
#7
Posted 14 March 2017 - 20:11
Masina merge perfect inafara de aceasta problema. Nu se aprinde niciun martor in bord care arata vreo problema. Se tureaza fara probleme si nu se opreste nimic...merge perfect exceptand aceasta problema.
|
#8
Posted 14 March 2017 - 20:18
Aham. Ar trebui mers la un tester ca sa vezi daca ai vreo eroare. Mai poate fi si o problema mecanica...un tampon la cutie. Sau ar putea fi pur si simplu motorina proasta
La un service, zic eu, sunt sanse mai mari sa-ti fie diagnosticata corect problema. Si tine minte, la motorul tau sa nu pui niciodata alt filtru de motorina in afara de Delphi. Daca bine tin minte e vorba de Delphi HDF 924 |
#9
Posted 14 March 2017 - 20:48
Filtrele sunt Clean Filters. Am doi prieteni cu Ford Mondeo mk3 (unul are 130 Cp cu filtre Clean si celalat nu stiu exact motorul dar mi-a spus soferul ca are filtre Mann).Masinile merg foarte bine si nu au avut probleme de genu'. O sa ma duc la un tester si o sa vad ce se intampla. Ma gandesc ca poate e motorina proasta...avand in vedere ca in Germania si in celelalte tari in care am fost cu masina nu a mai fost problema asta. Mai astept sfaturi si va multumesc pentru ajutor celor de pana acum.
|
#10
Posted 14 March 2017 - 20:59
Motorina nene, eu merg de doua ori pe an în România și "simt"ca nu mai trage cum trăgea.
Se simte mai tare iarna diferenta, am un ML320. Prin Portugalia și Spania sunt pompe de motorina agricola, exclusiv pentru tractoare și știu persoane care mai făceau plinul de la alea (căci e mai ieftina) Merge "prost" dar merge, cam cu aia se poate compara motorina din România. Acum întreb și eu, de unde sa alimentez în România, motorina bună. Eu nu am băgat niciodată de seama, unde alimentez. Edited by ddaannii, 14 March 2017 - 21:10. |
|
#11
Posted 14 March 2017 - 21:23
Eu locuiesc in Brasov si nu alimentez de altundeva decat de la Rompetrol...chiar daca masina tot merge in suturi parca simti ca trage si merge corect,fara fum si alte nebunii )...daca alimentez de la alta benzinarie parca nu mai are acea putere(e mai lesinata).Am bagat o data de la mol(acolo faceam plinul mai mereu la vechea masina)si cand am accelerat intr-o depasire pot sa zic ca eu chiar i-am afumat pe ceilalti participanti la trafic )) ma uitam in oglinda si nu vedeam altceva decat mult fum negru cand acceleram. Dupa ce am ajuns la destinatie si am alimentat de la alta "firma" a mers perfect si nu a mai scos fum. Dar sa revenim la subiect, nu exclud alte variante spuse de colegii de mai sus(pana la urma este o masina destul de veche si nu este exclus sa fie ceva stricat) doar ca trebuie sa ajung la un tester si acolo o sa vad ce are pana la urma.
Edited by Kenzor1, 14 March 2017 - 21:24. |
#12
Posted 14 March 2017 - 21:35
#13
Posted 15 March 2017 - 11:12
Din contra-recomand OMV si Petrom ptr. calitatea motorinei.
Flota OMV Petrom din Romania (mii de masini - Dustere, Loganuri, Skode si VW) sunt alimentate obligatoriu de la OMV si Petrom....si nu apar problem cu sistemul de injectie. masinile personale (atat pe benzina cat si diesel) sunt alimentate in ultimii 3..4 ani tot de la OMV si Petrom, si nu am avut nici o problema pe sistemul de injectie. Asta nu inseamna ca nu exista combustibili buni si la Rompetrol, Mol etc. Inseamna doar ca OMV si Petrom au combustibili buni. Ontopic: initiator, verifica in primul rand filtrul de motorina, eventual schimba-l! Bafta! Si spune-ne rezolvarea problemei. Edited by Malus_Dacus, 15 March 2017 - 11:16. |
#14
Posted 15 March 2017 - 12:05
ar fi culmea ca masinlie OMV sa alimenteze din alta parte, nu crezi? asta nu inseamna ca combustibilii lor sunt fara de pacat.
|
#15
Posted 15 March 2017 - 12:24
|
#16
Posted 15 March 2017 - 12:51
usrnm, on 15 martie 2017 - 12:05, said:
ar fi culmea ca masinlie OMV sa alimenteze din alta parte, nu crezi? asta nu inseamna ca combustibilii lor sunt fara de pacat. Pai da, e logis sa alimenteze de acolo...dar nu sunt problem. Si cand la mii de masini care alimenteaza acolo de ani de zile nu apar probleme din cauza combustibililor...atunci da, poti spune ca la OMV si la Petrom sunt combustibili buni. |
#17
Posted 15 March 2017 - 13:46
Schimba toate filtrele, pune motorina buna, Mol sau alta, curata clapeta de acceleratie. Daca nu merge asa, fa-i o regenerare statica a filtrului de particule.
|
#18
Posted 15 March 2017 - 13:51
missionnad, on 15 martie 2017 - 12:24, said:
Hai nu zau... Atunci explica-mi si mie de ce alimentez de 8 ani si 135.000 km NUMAI DE LA PETROM cu sortimentul ieftin si nu am nici o problemă? Si filtrul de motorina(de tip capsulat) il schimb la 40.000 km,. Eu ma impac foarte bine cu ROMPETROL, nu am avut niciodata nicio problema cu motorina de la ei si me se pare ca masina trage chiar mai bine cand alimentez de la ei. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users