Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata
 

Smuceala motor Opel Corsa C

- - - - -
  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#19
Malus_Dacus

Malus_Dacus

    Brasovean

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,852
  • Înscris: 11.07.2016
Suportul pe care-l banuiesc eu ca e de vina , se "ocupa" cu  sustinerea fata/spate. adica trebuie vazut daca ti se misca motorul fata/spate.
Ar trebui sa nu se miste.


Despre simptomele ambreiajului, acestea se deduc prin comparatie.
Adica inainte mergea cumva si acum are simptomele alea.Atunci e ambreiajul.

Trebuie sa ai un termen de compartie: exemplu: ambreiajul tine acum la mijloc.
ok...dar daca peste ceva timp incepe sa tina mai sus de mijloc...ambreiajul e pe duca.
Sau: masina "trage" decent la deal...dar daca peste ceva timp incepe sa traga mai greu - iar e ambreiajul.
Sau daca incep sa se cumuleze simptome...

#20
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,774
  • Înscris: 25.01.2007

 Sejes, on 17 martie 2017 - 12:29, said:

- trage mai greu la deal ( o panta de aprox. 40-45 grade o urca in a 2-a fara probleme )

daca urca 45%, e clar, trepidatiile alea sunt de la cativa cai mai naravasi.

#21
Sejes

Sejes

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 179
  • Înscris: 31.03.2015
De vineri pana azi am avut de facut niste drumuri mai lungi cu masina aprox. 800 km si am observat ca smuceala aia de care ziceam la drum intins nu se mai simte, ea apare doar in orase cand motorul este obligat sa ruleze la turatii mai mici si viteze mai mici.

Acum m-ai am o problema, cred. Dupa un drum continuu de aprox. 300 km am constatat ca zgomotul de la motor nu mai este asa silentios, ci suna ca un motor diesel. La deplasari prin oras nu am sesizat pana acum acest zgomot. Este normal la Opel Corsa C sa apara acest zgomot la drumuri mai lungi sau sunt semne ca in curand trebuie schimbata distributia? Masina are aproape 120.000km, iar distributia nu a fost schimbata pana acum.

#22
Malus_Dacus

Malus_Dacus

    Brasovean

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,852
  • Înscris: 11.07.2016
Verifica si nivelul uleiului...
Sau e posibil ca in urma drumului lung sa te fi pricopsit cu o fisura/gaura pe traseul de esapament. (astea ar  fi variantele simple si ieftine)

Edited by Malus_Dacus, 22 March 2017 - 10:14.


#23
Sejes

Sejes

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 179
  • Înscris: 31.03.2015
Azi cand am pornit motorul a inceput sa sune din nou ca un diesel, de data asta cu motorul rece. Am fost la un alt service ( Auto Check Center ) la o verificare si mi-au spus ca trebuie schimbata distributia. Mecanicul mi-a mai spus ca trepidatiile la motor si smuceala aia pot sa apara si de la distributie cand lantul este intins.

Au zis ca imi schimba:
- kit distributie cu garantie 120.000km
- pompa apa
- ulei Castrol + spalare interioara la motor
- filtru de ulei
- antigel
- filtru de benzina (la cererea mea)

Au zis ca daca duc masina, dimineata pe la 8, pe la 3-4 este gata.

Total schimb distributie cu ce mi-au mai pus pe lista e 1.560 lei (cu manopera inclusa). Este un pret ok sau este mare?

Edited by Sejes, 22 March 2017 - 11:37.


#24
Sejes

Sejes

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 179
  • Înscris: 31.03.2015
Am schimbat azi distributia, pompa de apa, uleiul, filtrul de ulei, filtrul de benzina si inca cateva maruntisuri care nu au prea mare importanta.

Vesti bune, au disparut trepidatiile si smuceala de la motor.

Vesti proaste, am observat ca se incalzeste foarte repede motorul si porneste ventilatorul de la racirea radiatorului chiar si daca masina sta pe loc cu motorul la relantiu. Din pacate nu am mai putut sa ma intorc la service deoarece se terminase programul. Maine sunt plecat si abia luni pot sa merg din nou.

De la ce ar putea sa se incalzeasca asa tare si repede motorul?

#25
Maverickk

Maverickk

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 132
  • Înscris: 06.02.2012
Trece de 90?

#26
Sejes

Sejes

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 179
  • Înscris: 31.03.2015

 Maverickk, on 23 martie 2017 - 22:30, said:

Trece de 90?

Temperatura ajunge undeva intre 80 si 90. Ieri au fost afara in jur de 22 grade, iar cu masina in stationare la relanti imi pornea ventilatorul de la radiator destul de des (30-40 secunde era oprit, 20-30 secunde mergea). Daca la 22 grade afara face asa, la vara cand vor fi 30-50 grade la nivelul asfaltului va merge non-stop ventilatorul?

O alta mica problema mai e ca a curs ulei pe racordul acela flexibil de la teava de esapament, care e fix sub baia de ulei, si imi iasa fum de sub motor de la acel racord (cand se incalzeste). Oare va disparea acel fum cand se arde tot uleiul sau e necesar sa schimb acel racord cu unul nou?

#27
Sejes

Sejes

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 179
  • Înscris: 31.03.2015
Am verificat din nou si mai exact acul de temperatura sta la aproximativ 1 milimetru sub 90 grade.

Am mai observat si un zgomot ca un fluierat/suierat. Fluieratul apare doar cand accelerez sau la turatii sub 2500-3000 si e asemanator ca cel de turbina diesel

Am sunat la service sa ii intreb si mi-au spus ca e posibil sa creasca temperatura ceva mai mult cateva zile pana isi face aerisirea cum trebuie motorul. Antigel mi-au pus de la AD G12+ ( 1.5L concentral + 1.5L apa de la robinet ). Le-am zis si de fluierat si au zis ca e sunetul normal al motorului si ca nu se mai aude acel zgomot de diesel de la lantul intins de dinainte.

Ceva pareri? Ms.

#28
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,774
  • Înscris: 25.01.2007
CHIAR NU AI GASIT 2 LITRI DE APA DISTILATA? musai ai vrut sa bagi clor si calcar in motor? imbecil mecanic ala de a acceptat asa ceva.
urmareste nivelul la antigel, posibil sa mai scada. mai urmaresti sa nu intre apa in ulei, il vezi ca e albicios si cu spume daca se intampla. mai urmaresti sa nu intre ulei in apa, iti dai tu seama daca ai ulei in borcanul de antigel.
uleiul de pe racordul ala dispare repede.

#29
Sejes

Sejes

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 179
  • Înscris: 31.03.2015

 slai, on 24 martie 2017 - 12:47, said:

CHIAR NU AI GASIT 2 LITRI DE APA DISTILATA? musai ai vrut sa bagi clor si calcar in motor? imbecil mecanic ala de a acceptat asa ceva.
urmareste nivelul la antigel, posibil sa mai scada. mai urmaresti sa nu intre apa in ulei, il vezi ca e albicios si cu spume daca se intampla. mai urmaresti sa nu intre ulei in apa, iti dai tu seama daca ai ulei in borcanul de antigel.
uleiul de pe racordul ala dispare repede.

Mecanicul a pus apa de la robinet, nu eu. Cand l-am vazut, a fost prea tarziu. L-am intrebat de ce nu a pus apa distilata si a zis ca e ok si apa de la robinet, ca nu are calcar, iar clorul nu strica cu nimic.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate