Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Transformare bicicleta in bicicleta electrica
Last Updated: Jul 26 2023 11:43, Started by
RobertMP
, Mar 12 2017 20:01
·
1
#19
Posted 14 March 2017 - 23:43
myshyk, on 13 martie 2017 - 08:56, said:
Lasa-te pagubas cu motoarele de ventilator. Ai nevoie de un motor de minimum 250 de W. Cele de ventilator au cativa zeci de W, nici macar nu te vor pune in miscare. Am cautat pe internet electroventilator golf V (de la un golf V am eu un motor de electroventilator) si la putere avea 200W M as gandi sa l montez la pedale pe partea opusa cu foaia(scoasa pedaua si prins acolo) iar puterea si viteza o sa i o dau din schimbatoarele bicicletei) Unde o sa pun picioarele vad eu eventual fac un suport din lemn sau fier. Ca alimentare o sa folosesc 1 sau 2 acumulatori de 12v 12Ah(sau mai mult)pusi in paralel carora o sa le fac o carcasa din tabla si o sa i prind pe cadru. |
#20
Posted 15 March 2017 - 02:47
Motorasele de bormasina pe baterii au putere cam mica. Trebuie sa intelegi ca una e puterea de varf (care da, poate atinge cca 100-150W in anumite conditii: la motoarele de cc cu perii acestea ar fi turatia la sau sub jumatate si curent foarte mare) si alta e puterea de regim constant care iti trebuie pentru o bicicleta. O sa-ti mai spun doua lucruri care sa te puna pe ganduri un pic:
|
#21
Posted 15 March 2017 - 03:33
Motorul de 200W de care spui ar putea fi insa bun suficient.
Si la baterii incepi sa te apropii. Cu 24Ah x 12V = 288Wh din care folosibili cca jumatate (am mai spus de ce) poti merge binisor, cca 30 minute cu o viteza de cca 20km/h Atentie, puterea necesara creste intrucatva liniar cu voteza pana pe la 17-20 la ora (deoarece la viteze mici ponderea mare o au pierderile in pneuri, si astea sunt proportionale cu viteza) dar apoi incepe sa creasca patratic, deoarece creste mult rezistenta aerului, puterea necesara pentru a o invinege creste cu patratul vitezei (energia in vant e proportionala cu cubul vitezei vantului.) |
#22
Posted 15 March 2017 - 10:15
Cu motorul ala GVM nu sa faca nici o branza.
Ala nu rezista sa disipe 200w in regim continu mai ales fara ventilatie fortata. Pe langa asta un reductor de la turatiile alea ridicate este o utopie. Iar cireasa de pe tort este ca omul nostru e cu, cunostintele la pamant. Chiar daca face rost de motorul potrivit nu o sa reuseasca in veci sa construiasca un controller, un incarcator si sa faca adaptarile mecanice necesare pentru a angrena roata. E sunt sceptic ca poate monta si un kit complet. Edited by geo123, 15 March 2017 - 10:17. |
#23
Posted 15 March 2017 - 10:54
Lasa'l mah, sa incerce. Pana nu strica doua-trei chestii, o sa traiasca cu impresia ca tot ce zboara se mananca. Insa va prinde ceva experienta la bricolat, si in doi-trei ani o sa ne dea cu tifla de pe bicla electrica la 72V cu motor hub de 1kW
|
#24
Posted 16 March 2017 - 15:31
Sa va dau video cum merge motorul de care ziceam?(nemontat, in gol)
|
#25
Posted 16 March 2017 - 18:29
Ai grija ca bateriile cu plumb n-ai voie sa le tii descarcate ca se sulfateaza. O data la doua-trei saptamani chiar daca nu le utilizezi tot trebuie sa le pui pe incarcator vreo 1/2...1 ora, iar incarcatorul sa fie de tip constant voltage, adica nu vechitura de-aia cu traf de la bunicul care baga de nebun si reglezi curentul cu ploturi. Dupa fiecare utilizare le pui pe incarcator si le tii pana cand curentul scade la 1/50 din capacitatea acumulatorului, apoi deconectezi. Tensiunea de incarcare la care se regleaza incarcatorul in gol pt o baterie e de obicei cca 14,4V; pt doua in serie va fi 28,8V. Nu e problema daca pui 14,5 respectiv 29V. E problema daca e mai mult. Curentul de incarcare initial vezi sa nu fie mai mare de 1/10 din capacitatea acumulatorului. In timpul si mai ales spre sfarsitul incarcarii vezi sa nu se incalzeasca acumulatorii.
|
#26
Posted 17 March 2017 - 09:45
Sa inteleg ca nu si-a modificat nimeni pana acum bicicleta in una electrica ?
Astept un raspuns la ce am scris/intrebarea mea |
#27
Posted 17 March 2017 - 09:59
lupull, on 17 martie 2017 - 09:45, said:
Sa inteleg ca nu si-a modificat nimeni pana acum bicicleta in una electrica ? Astept un raspuns la ce am scris/intrebarea mea Pe vremea lu nea Nicu multi isi modificau bicicletele punandu-le motor pentru ca nu isi permitau sau nu aveau alternative. Acum cand exista alternative, nu stiu daca se mai merita. Daca o faci din placere, hobby, curiozitate, sincer sa fiu modificarea unei bicicelete in una electrica nu e ceva wow si doar pentru placerea personala. Edited by tehnics, 17 March 2017 - 10:01. |
#28
Posted 17 March 2017 - 10:48
lupull, on 14 martie 2017 - 17:01, said:
.....- Sa incerc cu un kit pt ea ( nu stiu ce model/tip ar trebui sa caut ) daca nu ma insel rotile sunt de 28"" si la cam car s-ar ridica un pret aproximativ la aceasta modificare - Sau sa cumpar una sh de a gata , insa in acest caz implica niste riscuri din partea mea in privinta acumulatorului/incarcatorului nestiind in ce conditii au fost folosite.... cauta bmsbattery.com, eskutr.cz, evpower.eu As ruga un moderator sa uneasca topicul de fata cu acesta https://forum.softpe...leta-electrica/ |
|
#30
Posted 17 March 2017 - 12:15
Em m am gandit sa nu mai ma bag pe la pedale si lant si etc. Si sa prind pe partea cealalta a rotii din spate un pinion mare iar pe motor unul foarte mic si cu un controller pt ajustarea vitezei
|
#31
Posted 17 March 2017 - 12:25
RobertMP, on 17 martie 2017 - 12:15, said:
Em m am gandit sa nu mai ma bag pe la pedale si lant si etc. Si sa prind pe partea cealalta a rotii din spate un pinion mare iar pe motor unul foarte mic si cu un controller pt ajustarea vitezei 1. Cum vei prinde pinionul ?"Prin sudura, prin nituri. Ai loc pe cealalta parte a rotii sa montezi un al doilea pinion ? 2. Motorul unde il vei prinde ? Iti va incapea motorul acolo unde vrei tu sa il pui ? Eu daca tot as face asa ceva, as incerca sa ma folosesc de vitezele mecanice ale bicicletei lasand motorul fara controler. Astfel obltii randamentul maxim din motor, pentru ca folosind controlerul mai pierzi ceva.. Sau cel mai eficient, controler+viteze mecanice ( cum e la masina - turatie variabila a motorului dar si cutie de viteze pentru schimbarea raportului de transmisie ). Uite aici o idee Edited by tehnics, 17 March 2017 - 12:26. |
#32
Posted 17 March 2017 - 12:38
tehnics, on 17 martie 2017 - 12:25, said: Nu stiu cum ai gandit treaba asta, doar ca nu mi se pare practica. Adica muncesti mai mult. 1. Cum vei prinde pinionul ?"Prin sudura, prin nituri. Ai loc pe cealalta parte a rotii sa montezi un al doilea pinion ? 2. Motorul unde il vei prinde ? Iti va incapea motorul acolo unde vrei tu sa il pui ? Eu daca tot as face asa ceva, as incerca sa ma folosesc de vitezele mecanice ale bicicletei lasand motorul fara controler. Astfel obltii randamentul maxim din motor, pentru ca folosind controlerul mai pierzi ceva.. Sau cel mai eficient, controler+viteze mecanice ( cum e la masina - turatie variabila a motorului dar si cutie de viteze pentru schimbarea raportului de transmisie ). Uite aici o idee 2.Motorul il voi prinde intre pedale si roata din spate. Are loc acolo si are si un suport pe el cu 3 gauri doar trebuie sa ma adaptez ceva vad eu la bicicleta si va sta bine. As putea sa fac cum ai zis tu dar asta ar insemna sa raman fara pedale ceea ce nu vreau. Daca raman fara baterie in mijlocul drumului? Sau daca am de urcat o panta mare unde nu pot urca cu motorul? Asa imi pot tine picioarele pe pedale si le pot folosi in caz de urgenta |
#33
Posted 17 March 2017 - 13:16
RobertMP, on 17 martie 2017 - 12:38, said:
As putea sa fac cum ai zis tu dar asta ar insemna sa raman fara pedale ceea ce nu vreau. Daca raman fara baterie in mijlocul drumului? Sau daca am de urcat o panta mare unde nu pot urca cu motorul? Asa imi pot tine picioarele pe pedale si le pot folosi in caz de urgenta |
|
#34
Posted 18 March 2017 - 14:19
CER SA MI SE MUTE TOPICUL INAPOI LA ELECTRONICA. NU ARE NICIUN SEN SA FIE AICI PLUS CA NU RASPUBDE NIMENI...
|
#35
Posted 18 March 2017 - 14:49
Pai eu nu ti-am raspuns pana acum ? Ce neclaritati mai ai ?
Ti se pare ca la electronica se vor imbulzi sa iti dea sfaturi ? Eu cred ca ai primit o gramada de sfaturi. Ce anume mai doresti. Apuca-te de treaba si vedem la sfarsit ce va iesi. Edited by tehnics, 18 March 2017 - 14:50. |
#36
Posted 27 April 2019 - 19:03
Detin aceasta bicicleta - MTB 29-er Good Bike Seattle A, 46cm/S-M, Green - nemontata inca si as dori si eu sa stiu ce ar fi mai indicat in a o transforma intr-una electrica :
- un kit roata motrica fata , avand in vedere ca roata e de 29" - ce firma/model imi recomandati , indicat ar fi din RO - un motor central - insa existenta a mai multor foi/discuri nu stiu daca face posibil montarea/functionarea schimbatorului de foi/discuri - ce firma/model de motor central imi recomandati , indicat ar fi din RO Multumesc anticipat de sfaturi/raspunsuri Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users