Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Transformare bicicleta in bicicleta electrica
#1
Posted 12 March 2017 - 20:01
Salut baieti! Stie cineva cum as putea transforma o bicicleta DHS Ronac(sau royal bike) intr o bicicleta electrica?
Piese disponibile: -alt lant -2 motoare de ventilator de la radiatorul masinii -1 bormasina -1 acumulator 12v 7Ah -Mai multe celule li ion(daca e nevoie mai cumpar) -si altele, daca mai e nevoie mai cumpar Sincer nu as vrea sa fac faza cu borkasina pusa in loc de peda si cealalta peda sa se invarta sa nu ai unde ti tine picioarele si nici faza cu motorul pus sa se invarta pe cauciuc si vreau ceva cat de cat sa poata urca o mica panta . |
#2
Posted 12 March 2017 - 20:40
cea mai tare chestie am văzut-o pe tubu'nieu
motoraşul pe foaie ceva genul [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/hieW5UTlBjc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] personal, aş pune un pinion pe motoraşul de ventilator şi cumva prins pe lanţ între foaie şi butucul roţii spate.... la panouri nu mă pricep Edited by sarac.lipit, 12 March 2017 - 20:41. |
#3
Posted 12 March 2017 - 20:57
RobertMP, on 12 martie 2017 - 20:01, said:
Salut baieti! Stie cineva cum as putea transforma o bicicleta DHS Ronac(sau royal bike) intr o bicicleta electrica? .... -2 motoare de ventilator de la radiatorul masinii -1 bormasina -1 acumulator 12v 7Ah -Mai multe celule li ion(daca e nevoie mai cumpar) ...... si vreau ceva cat de cat sa poata urca o mica panta . Elementii Litiu-Ion necesita electronica de protectie, destul de complicata; altfel ii distrugi la prima descarcare sau incarcare. Si ti-ar trebui cel putin pentru un total de 24...36V la 5-10Ah pentru a avea un vehicul, nu o jucarie inutila. Cu 36V la 10Ah te-ai putea deplasa cca o ora si jumatate cu viteza de 24-28km/h cu un mountain-bike. La 5Ah ii cam deteriorezi, e la limita inferioara. Cifrele sunt extrapolari din experienta proprie (am avut acumulatori de 3x12V 12Ah pe plumb si acum am 16 x 3.3V 8Ah pe LiFePO4). Citeste acest topic. https://forum.softpe...leta-electrica/ Edited by addysoftware, 12 March 2017 - 21:01. |
#4
Posted 13 March 2017 - 08:56
Lasa-te pagubas cu motoarele de ventilator. Ai nevoie de un motor de minimum 250 de W. Cele de ventilator au cativa zeci de W, nici macar nu te vor pune in miscare.
Edited by myshyk, 13 March 2017 - 08:56. |
#5
Posted 13 March 2017 - 11:16
Dar de motorul de aspiratror cu invertor(nu stiu sigur cum se numeste) de la 12v la 220v? Dar motorul ala e de 1000si de W si se invarte incredibil de repede chiar daca il poti regla.. Il dai la minim si tot e mult prea tare.. Oricum nu cred ca ar duce bateria aia nici daca as mai adauga una
Edited by RobertMP, 13 March 2017 - 11:22. |
#6
Posted 13 March 2017 - 12:14
De-ar fi asa simplu.......
Nu ai ce sa faci cu motoarele GVM deoarece sunt de turatie ridicata si sunt proiectate la limita.(adica sa functioneze pe perioade scurte cu racire fortata prin prin curentul de aer generat de ventilator) Idem cu cel de bormasina care are putere mica si e proiectat pentru a lucra intermitent pe perioade scurte. Ala de aspirator e o aberatie si mai mare..... Turatia cum o variazi? Acolo ai nevoie de un motor de tractiune cu controller pentru comanda protectie si variere de turatie. Ca si acumulatori trebuie acumulatori de tractiune si incarcator pentru ei, Motorul vine prins undeva pe furca spate si trebuie sa antreneze butucul spate prin lant si pinion pe partea opusa pinioanelor obisnuite.Iti trebuie butuc special cu angrenare din ambele parti ca la bicicletele electrice sau ca la scuterele cu pedale. Bancul de baterii vine prins pe cadru.Ca sa ai autonomie va si destul, de greu si voluminos. Controllerul se monteaza pe ghidon. Incarcatorulm poti sa-l montezi pe bicicleta sau sa-l porti cu tine intr-un rucsac. Mai e si varinta cu motor direct in butuc. Din ce materiale si cunostinte detii nu se poate realiza trasnaia. Singura solutie viabila este sa cumperi un chit de transformare. Se gasesc destule pe net, inclusiv OLX. Foloseste gogu. https://www.olx.ro/oferta/kit-motor-48v-1000w-sau-36v-500w-bicicleta-electrica-ID7BOjg.html#3ae4109a02 |
#8
Posted 13 March 2017 - 14:37
Meeei, nu fii oaie cu sorici! Uite, daca tii neaparat sa experimentezi, iti pot oferi o roata de spate de motoreta electrica pentru copii. Ai acolo doua motorase, cu tot cu reductoare si cu frana, roata e din plastic n-o poti folosi, dar restul, da. Nu te costa decat costul transportului. Daca te intereseaza, da-mi un PM.
IMG_20170313_130446.jpg 295.28K 69 downloads IMG_20170313_130453.jpg 305.24K 64 downloads IMG_20170313_130512.jpg 291.97K 52 downloads IMG_20170313_130528.jpg 300.65K 47 downloads Asa arata. In plus, iti pot trimite si un motoras la 230 de v, cu reductor, care a fost folosit la o scula de gradinarit, de la care poti refolosi reductorul. |
#9
Posted 13 March 2017 - 15:40
sarac.lipit, on 12 martie 2017 - 20:40, said:
cea mai tare chestie am văzut-o pe tubu'nieu motoraşul pe foaie ceva genul ...... personal, aş pune un pinion pe motoraşul de ventilator şi cumva prins pe lanţ între foaie şi butucul roţii spate.... |
#10
Posted 14 March 2017 - 07:59
|
#11
Posted 14 March 2017 - 10:52
RobertMP, on 13 martie 2017 - 12:52, said:
ok mosilor..lasati-o moarta... Ai noroc ca nu sunt moderator, sincer, ca stateai pe bara pana invatati ce inseamna lucrul mecanic, randament si cum echivalezi o putere electrica untr-una mecanica. Esti inca unul care vrea sa devina savant, inginer, inventator peste noapte cum s-au mai perindat destui pe aici pe forum fara un bagaj de cunostinte elementare. Iar colegii mei au fost cat se poate de rabdatori cu toate posturile tale. Edited by tehnics, 14 March 2017 - 10:55. |
#12
Posted 14 March 2017 - 14:00
tehnics, on 14 martie 2017 - 10:52, said: Auzi tinere, pe langa faptul ca nu le ai cu electronica si cu mecanica mai vii si cu figuri de astea. Nu mai bine nu o lasam moarta din fasa si nu mai postati tu toate tampeniile ? Crezi ca daca ai tu doua motoare si vre-o nu stiu ce baterii gasite de pe undeva ai sa faci mari inventii ? Mai bine o lasai moarta din prima si iti ocupai timpul cu altceva. Ai noroc ca nu sunt moderator, sincer, ca stateai pe bara pana invatati ce inseamna lucrul mecanic, randament si cum echivalezi o putere electrica untr-una mecanica. Esti inca unul care vrea sa devina savant, inginer, inventator peste noapte cum s-au mai perindat destui pe aici pe forum fara un bagaj de cunostinte elementare. Iar colegii mei au fost cat se poate de rabdatori cu toate posturile tale. Nu esti obligat sa mi raspunzi la topicuri. Si stai linistit ca stiu ce inseamna toate chestiile alea. Treaba e ca nu vreau sa investesc |
#13
Posted 14 March 2017 - 14:22
RobertMP, on 14 martie 2017 - 14:00, said:
Si stai linistit ca stiu ce inseamna toate chestiile alea. Treaba e ca nu vreau sa investesc Sau e cam greu, că e nevoie de cunoștințe avansate de matematică, fizică, mecanică, rezistența materialelor, chiar și electronică, dar și de un IQ ceva mai măricel? (asta ca să nu mai pomenesc și de abilitățile și cunoștințele necesare pentru realizarea practică a respectivului proiect!) Bine, tu le știi pe toate astea, adică..... SylexMM, on 14 martie 2017 - 07:59, said:
Pe ghidon? Edited by Dobrin_M, 14 March 2017 - 14:24. |
#14
Posted 14 March 2017 - 16:21
RobertMP, on 14 martie 2017 - 14:00, said:
Si stai linistit ca stiu ce inseamna toate chestiile alea. Treaba e ca nu vreau sa investesc Nu o lua in nume de rau doar citeste cele doua propozitii, detasat de problma sau subiect si vei intelege ce spun. Quote Asa si crezi ca daca as cumpara un kit si l as monta as fi mare inginer? Si eu mi-am construit un CNC tot din bucati, cu piese cumparate de pe internet iar altele facute de mine. Nu a fost kit. Si pana l-am terminat crede-ma ca a iesit cu mult diferit de cum il aveam eu in minte. Pretul total peste 1000 dolari, de timp nici nu mai vorbesc. Dar sa mor de am pus o intrebare pe internet cum sa-l fac. Asta inseamna sa stii tot ce inseamna chestiile alea... Si inca un lucru: fara investitie nu vei face nimic. Mereu va exista ceva ce va trebui sa il cumperi. Edited by tehnics, 14 March 2017 - 16:35. |
#15
Posted 14 March 2017 - 16:59
Credeti ca motorasele si reductiile din poza de mai sus ma pot ajuta?
|
|
#16
Posted 14 March 2017 - 17:01
Salut , am si eu un ''sputnik''' - semi-cursiera ruseasca de pe vremea lui..... zace pe la subsol si noroc ca e de aluminiu ca e cam de multi ani pe acolo , ce ar fi mai rentabil :
- Sa incerc cu un kit pt ea ( nu stiu ce model/tip ar trebui sa caut ) daca nu ma insel rotile sunt de 28"" si la cam car s-ar ridica un pret aproximativ la aceasta modificare - Sau sa cumpar una sh de a gata , insa in acest caz implica niste riscuri din partea mea in privinta acumulatorului/incarcatorului nestiind in ce conditii au fost folosite Eventual cineva care are un atelier pt asa ceva sau ati facut asa ceva la vreo firma din Bucuresti , nu va sfiiti sa imi dati si mie mai multe detalii intr-un pm Multumesc anticipat de raspunsuri/info/sugestii |
#17
Posted 14 March 2017 - 17:13
ia uite nebunul:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/WGnxeOxeZCI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#18
Posted 14 March 2017 - 18:50
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users