Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Achizitie masina din RO sau din Germania?
Last Updated: Mar 29 2017 00:06, Started by
dxerok
, Mar 11 2017 20:37
·
0
#1
Posted 11 March 2017 - 20:37
Buna seara,
Vreau sa imi achizitionez prima masina. Am un buget de ~3500 euro. Ca model am pus ochii pe un Golf 5, insa accept si alte pareri. Intrebarea mea este ar merita sa o iau din Germania la bugetul asta? Eu zic ca este un buget mult prea mic pentru drumul si pentru costurile pana acolo. Voi ce parere aveti? M-am uitat pe OLX/Autovit si am gasit in Romania ce am gasit si pe unele site-uri nemtesti cu preturi oarecum asemanatoare. |
#2
Posted 11 March 2017 - 20:54
Daca o iei din Germania trebuie sa te duci personal sa o cumperi de la proprietar, sau daca ai pe cineva de incredere care aduce masini de afara.
Altfel ele sunt luate de la parcuri unde patronii in general sunt de natie araba, sau italiana, iar aia se ocupa numai cu magarii la masini, aia fac mai multe decat fac samsarii nostri romanasi. La 3500 euro iti recomand un Ford Focus 2 1.6 16v benzina din Germania de la proprietar la banii astia iei masina buna. La parc la libanezi iei un Focus 2 la 2000 euro, dar mai bagi 1000 in el ca sa-l scoti la lumina, si mai costa si adusul. Deci la 3200 euro scoti un Focus 2 bun direct de la proprietar. Edited by notrust, 11 March 2017 - 20:58. |
#4
Posted 11 March 2017 - 21:29
Deenman, on 11 martie 2017 - 21:22, said:
Masina mea: https://www.olx.ro/o...um-ID7Vzgt.html Si tu ceri 4000€ pt o masina de 300 000 km? Si speri sa o so vinzi??? |
#5
Posted 11 March 2017 - 21:33
Deenman, on 11 martie 2017 - 21:22, said:
Masina mea: https://www.olx.ro/o...um-ID7Vzgt.html offtopic: 1.9TDI e in 2 variante , de 90 si 105cp parca (care e in 6 trepte) . In anunt nu vad asta mentionat si ca sa intru pe vwforum n-am cont. Sau macar seria de motor @BodCasa Si daca ia un focus sau altceva cu 150.000 "reali" e mai bine ? Edited by jmek4you, 11 March 2017 - 21:35. |
#6
Posted 11 March 2017 - 21:36
Pentru tine exista cele cu 176.000km reali, fara probleme.
Daca erai interesat de masina iti faceai un simplu cont, dureaza 5 minute, acolo sunt in jurnalul de bord doar 26 de pagini cu poze si piese schimbate. Daca doresti alte informatii referitoare la masina ma contactezi. Cod motor BKC cel mai fiabil 1.9 TDI pus pe toata generatia Golf 5. Verificari foarte mari facute de curand cu poze + facturi, ax came fara uzura, injectoare in parametri, turbo fara joc, masina trage bine, nu scoate niciodata fum, porneste la sfert. Am decont de motorina si alimentez doar Petrom/OMV. daca te intereseaza o masina corecta fara defecte ascunse putem sa vorbim, daca te intereseaza kilometrii din bord si dotarile gen trapa si PDC atunci nu e masina buna pt tine. Edited by Deenman, 11 March 2017 - 21:42. |
#7
Posted 11 March 2017 - 21:44
Nu cred ca trebuie sa intram in polemici. E un topic in care cer pareri. Este ok si masina lui Deenman insa este putin peste bugetul meu. Stiu ca nu ai cum sa ai incredere in aia 150.000 km reali, insa deobicei se vad si la uzura din interior gen la butoane, schimbator etc.
Pare ok si un Focus 2, insa nu stiu. Mai astept pareri si daca aveti vreo sugestie puteti sa imi lasati si link-uri de pe diferite site-uri. In Germania ar merita si pentru Golf 5? Stiu, mi s-a cam pus pata pe masina asta. |
#8
Posted 11 March 2017 - 21:48
#9
Posted 11 March 2017 - 21:49
Deenman, on 11 martie 2017 - 21:36, said:
daca te intereseaza o masina corecta fara defecte ascunse putem sa vorbim, daca te intereseaza kilometrii din bord si dotarile gen trapa si PDC atunci nu e masina buna pt tine. Fiecare e liber sa vrea ce doreste. Tu ti-ai facut o reclama la masina, ok, acuma nu devenii si un pic agresiv about it. |
#10
Posted 11 March 2017 - 21:53
dxerok, de unde stii tu care e pretul final la masina mea? cand tu nici nu ai vazut-o nici nu ai purtat o discutie telefonica cu mine, sa vezi care este ultimul pret...
Apoi, este absolut exclus masina din Germania pt bugetul tau, poate doar in doua usi, numerele 200E + drumul si cazarea (300e) te salta 500E. Deci din bugetul tau de 3500E mai raman sub 3000E buget pt masina. Intra pe site-uri si cauta golf 5 cu 3000E vezi ce gasesti, de la autohasurile cu multe review-uri nu persoane private pt ca acolo sunt dati inapoi km. Apoi pt unbrutus, masina mea are lucruri mai importante decat un volan cu comenzi, cam ce ai vrea sa fac cu comenzile pe un golf 5? sa dai mai incet sau mai are casetofonul? mare scofala. Vrei volan cu comenzi? te costa 600ron volan +airbag cu comenzi, un retrofit ieftin. Poti sa-i pui inclusiv volan de golf 7 cu comenzi. Pt mine sunt inutile. Nu se vede nimic din uzura la butoane/schimbatoare. Masina mea are uzura interioara/exterioara cam cat a uneia de 170.000km, am schimbat deja schimbator/butoane/ si altele. Citeste cu atentie anuntul, daca ai nevoie de sfaturi pt VAG iti stau al dispozitie, stiu destul de multe, in special sunt axat pe probleme des intalnite si critice la fiecare model in parte, in functie de anul de productie si codul motor. Edited by Deenman, 11 March 2017 - 21:58. |
|
#11
Posted 11 March 2017 - 22:09
Mie imi pare corecta masina lui Deenman, daca umbla cu fofarlica dadea 150-200 lei sa ii dea km inapoi la cat ii place romanului si o punea pe net cu peste 5.000 euro. V-ati fi batut pe ea, ar fi vandut-o omul intr-o saptamana.
La 3.500 e greu sa gasesti masina ok, chiar si din alea cu devalorizare mare. Golf 5, care sunt supraevaluate din start, 99.9% sunt epave cu 5-600.000km dati inapoi.. Dxerok, ai grija ca esti fix genul care isi ia teapa de nu se vede. Preturile la masini se mai si negociaza. @deenman, e greu sa fii corect, masina aia o sa o tii la vanzare mult si bine pana o ia un samsar, ii da km inapoi mai pune minim 1.000 la pret si o vinde unui fraier cat ai clipi. |
#12
Posted 11 March 2017 - 22:15
Am primit deja ofera in ziua a2a de la vanzare de la samsar pe telefon prin mesaj, daca o dau cu 3600E vine sa o ia, am cautat nr de telefon al omului si mai avea la vanzare 6 masini (2 dube, 4 limuzine).
Eu nu dau kilometrii inapoi, aia sunt, daca nu-ti convin, cumpara masina cu 311 000km si da-i tu inapoi la 190.000km ca sa mergi mai fericit cu ea. Cand am cumparat masina in 2013 noiembrie, am cautat masina 2 luni cu un buget onest. Dintre toate masinile vazute (vreo 50 vazute live) au fost maxim 3 bucati cu peste 200.000km in bord, de aia am si cumparat-o pe asta, pt ca era printre singurele cu kilometraj real. Edited by Deenman, 11 March 2017 - 22:23. |
#13
Posted 11 March 2017 - 23:14
Neamțul cere bani pe mașină dacă este în stare bună. Ce vedeți voi pe doi lei sunt trecute prin ciur și dârmon. Există în mintea multora că dacă se duc în de stau mașinile la colț de stradă la vânzare și sunt ieftine ca braga, nu mai trebuie băgați bani în ele... Eu am văzut cum rude și prieteni s-au întors cu coada între picioare pentru că erau convinși că Germania este El Dorado al mașinilor ieftine și bune.
|
#14
Posted 12 March 2017 - 01:30
Deenman, on 11 martie 2017 - 21:53, said:
dxerok, de unde stii tu care e pretul final la masina mea? cand tu nici nu ai vazut-o nici nu ai purtat o discutie telefonica cu mine, sa vezi care este ultimul pret... Apoi, este absolut exclus masina din Germania pt bugetul tau, poate doar in doua usi, numerele 200E + drumul si cazarea (300e) te salta 500E. Deci din bugetul tau de 3500E mai raman sub 3000E buget pt masina. Intra pe site-uri si cauta golf 5 cu 3000E vezi ce gasesti, de la autohasurile cu multe review-uri nu persoane private pt ca acolo sunt dati inapoi km. Apoi pt unbrutus, masina mea are lucruri mai importante decat un volan cu comenzi, cam ce ai vrea sa fac cu comenzile pe un golf 5? sa dai mai incet sau mai are casetofonul? mare scofala. Vrei volan cu comenzi? te costa 600ron volan +airbag cu comenzi, un retrofit ieftin. Poti sa-i pui inclusiv volan de golf 7 cu comenzi. Pt mine sunt inutile. Nu se vede nimic din uzura la butoane/schimbatoare. Masina mea are uzura interioara/exterioara cam cat a uneia de 170.000km, am schimbat deja schimbator/butoane/ si altele. Citeste cu atentie anuntul, daca ai nevoie de sfaturi pt VAG iti stau al dispozitie, stiu destul de multe, in special sunt axat pe probleme des intalnite si critice la fiecare model in parte, in functie de anul de productie si codul motor. Orice dotare care nu o are masina ta e ridicola... si cei care indraznesc sa comenteze ceva negativ ii iei la misto. Haida de... Deenman, on 11 martie 2017 - 22:15, said:
Am primit deja ofera in ziua a2a de la vanzare de la samsar pe telefon prin mesaj, daca o dau cu 3600E vine sa o ia, am cautat nr de telefon al omului si mai avea la vanzare 6 masini (2 dube, 4 limuzine). Eu nu dau kilometrii inapoi, aia sunt, daca nu-ti convin, cumpara masina cu 311 000km si da-i tu inapoi la 190.000km ca sa mergi mai fericit cu ea. Cand am cumparat masina in 2013 noiembrie, am cautat masina 2 luni cu un buget onest. Dintre toate masinile vazute (vreo 50 vazute live) au fost maxim 3 bucati cu peste 200.000km in bord, de aia am si cumparat-o pe asta, pt ca era printre singurele cu kilometraj real. oricum probabil tot cu aprox 3600 o sa o dai, nu? Eu am masina din 2004 cu 86000km la bord, acuma ce sa fac, sa o vand mai ieftin ca a ta doar pt ca nu crede lumea ca km sint reali? e putin ridicol... |
#15
Posted 12 March 2017 - 01:42
Este normal sa ai pretentii asupra dotarilor, si eu am. De acord cu tine, insa doar pana la un anumit punct. De ce?
Utilizatorul este axat pe golf 5, iar parerea mea de cumparator si proprietar de golf 5, este ca in bugetl de 3500E nu te intereseaza dotarile, ci te intereseaaza starea masinii per total. Punctele slabe la golf 5: - uzura axa cu came la motoarele 8v cu 1 singura axa cu came (toate 1.9) defect de fabricatie. - probleme de materiale folosite la cod motor BXE (din cauza uzuri cuzinetilor de palier) iti iese biela prin blocul motor fara sa te avertizeze, sunt masini la 70.000km care au patit asta, sunt masini la 250.000km care au patit-o. - probleme la injectoare, din cauza uzurii o-ringurilor si a suruburilor de fixare, injectoarele la 1.9 sunt fixate doar in lateral nu prinse in doua locuri si incep sa bata/se rotesc iti fac uzura in chiuloasa, a.i iti scapa compresie pe la o-ringuri si creste cantitatea de motorina injectata, pana ajunge sa scuture masina in mers sau sa mearga sacadat, de asemenea intra motorina in ulei pe acolo, si iti face uleiul praf = uzura ax cu came. - probleme la filtru de particule la 1.9 BLS. - se mai defecteaza diverse anexe la toate ( incalzire auxiliara- lipituri reci, toate se defecteaza dupa 3-4-5 ani, se fisureaza senzorul de freon de pe instalatie si corodeaza la toate, se infunda caloriferul de caldura cu depuneri si nu mai da caldura pe partea pasagerului. - diverse probleme la incuietori/actuatoare portbagaj, portiere, se remediaza usor. - rugina usoara pe la aripile fata, si la haion sub emblema, au facut un canal unde sta apa, - iarna de la gheata, se indoaie tabla de pe usile fata, se formeaza un dop de gheata iar la deschiderea usii se deformeaza colturile fata. - cilindru receptor de pe cutia de viteze se fisureaza si ai pedala moale sau ramai cu pedala la fund (se remediaza ieftin). - se arde motorasul de la stergator haion din cauza griparii, sau se rupe furtunul ce duce lichid de prabriz la haion, se remediaza usor. - pragurile sunt de obicei atacate de rugina, infundate din cauza garzii la sol de doar 13 cm. Astea sunt problemele specifice golf 5, mai mult pt motorizarea 1.9 TDI (90 CP sau 105CP) pt motoarele 2.0 16 V exista alte probleme care nu o sa le insir aici. Nu ii iau la misto pe cei care comenteaza ceva negativ, te iau pe tine la misto cum ca initiatorul ar trebui sa aiba pretentii de dotari sau culoare la un buget asa de mic. Un golf 5 cu dotari (comenzi volan, volan piele, rns 510, incalzire scaune, sertar depozitare sub scaune, xenon si spalatori faruri, cotiera refrigerata cu priza de 12 V, cotiera spate, maxidot, senzori parcare fata/spate, tempomat, trapa, plafoniera W8, suport ochelari, pliere a oglinzilor exterioare, oglinzi heliomate antiorbire, eventual si functia de PLA 1.5 (parcare automata)) si cu kilometraj pana in 200.000km reali costa minim 5000E, minim. Cu 3500E iei masini in care trebuie sa investesti bani, in a mea nu trebuie sa investesti aproape nimic, ce nu merge la ea - lumina portbagaj. Daca iti plac dotarile, nu te uita dupa golf 5. |
|
#16
Posted 12 March 2017 - 07:21
Deenman, on 12 martie 2017 - 01:42, said: Nu mai vorbi atât de mult, o făceam și eu, prezentam cu lux de amănunte tot ce făcusem la mașină, tot ce schimbasem/reparasem , puncte tari, puncte slabe. Veneau cei interesați, testau, plecau. Soția mi-a spus că vorbesc prea mult și potențialii cumpărători sunt bătuți în cap. Așa că am tacut. M-au întrebat, am răspuns, nu m-au întrebat, nu am mai zis și eu nimic. Și uite că trebuie să recunosc că sinceritatea nu este bună. La cel care a cumpărat i-am răspuns scurt și la obiect nimic în plus. Am tăcut mâlc pe tot parcursul drive testului. Peste o oră m-a sunat să facem actele. |
#17
Posted 12 March 2017 - 08:08
Pai cam asa e. Nici eu n-as cumpara o masina de la unul care-mi da impresia ca a ''surubarit'' toata masina sa vada daca are uzuri...
Eu am un fix cu masinile.. Pe unde umbli si desfaci, nu mai vine la loc ca din fabrica NICIODATA. Ce sa mai zic de strans suruburi la cuplu, clipsuri rupte, etc.. |
#18
Posted 12 March 2017 - 09:52
Deenman, on 12 martie 2017 - 01:42, said:
Este normal sa ai pretentii asupra dotarilor, si eu am. De acord cu tine, insa doar pana la un anumit punct. De ce? Utilizatorul este axat pe golf 5, iar parerea mea de cumparator si proprietar de golf 5, este ca in bugetl de 3500E nu te intereseaza dotarile, ci te intereseaaza starea masinii per total. Punctele slabe la golf 5: - uzura axa cu came la motoarele 8v cu 1 singura axa cu came (toate 1.9) defect de fabricatie. - probleme de materiale folosite la cod motor BXE (din cauza uzuri cuzinetilor de palier) iti iese biela prin blocul motor fara sa te avertizeze, sunt masini la 70.000km care au patit asta, sunt masini la 250.000km care au patit-o. - probleme la injectoare, din cauza uzurii o-ringurilor si a suruburilor de fixare, injectoarele la 1.9 sunt fixate doar in lateral nu prinse in doua locuri si incep sa bata/se rotesc iti fac uzura in chiuloasa, a.i iti scapa compresie pe la o-ringuri si creste cantitatea de motorina injectata, pana ajunge sa scuture masina in mers sau sa mearga sacadat, de asemenea intra motorina in ulei pe acolo, si iti face uleiul praf = uzura ax cu came. - probleme la filtru de particule la 1.9 BLS. - se mai defecteaza diverse anexe la toate ( incalzire auxiliara- lipituri reci, toate se defecteaza dupa 3-4-5 ani, se fisureaza senzorul de freon de pe instalatie si corodeaza la toate, se infunda caloriferul de caldura cu depuneri si nu mai da caldura pe partea pasagerului. - diverse probleme la incuietori/actuatoare portbagaj, portiere, se remediaza usor. - rugina usoara pe la aripile fata, si la haion sub emblema, au facut un canal unde sta apa, - iarna de la gheata, se indoaie tabla de pe usile fata, se formeaza un dop de gheata iar la deschiderea usii se deformeaza colturile fata. - cilindru receptor de pe cutia de viteze se fisureaza si ai pedala moale sau ramai cu pedala la fund (se remediaza ieftin). - se arde motorasul de la stergator haion din cauza griparii, sau se rupe furtunul ce duce lichid de prabriz la haion, se remediaza usor. - pragurile sunt de obicei atacate de rugina, infundate din cauza garzii la sol de doar 13 cm. Astea sunt problemele specifice golf 5, mai mult pt motorizarea 1.9 TDI (90 CP sau 105CP) pt motoarele 2.0 16 V exista alte probleme care nu o sa le insir aici. Nu ii iau la misto pe cei care comenteaza ceva negativ, te iau pe tine la misto cum ca initiatorul ar trebui sa aiba pretentii de dotari sau culoare la un buget asa de mic. Un golf 5 cu dotari (comenzi volan, volan piele, rns 510, incalzire scaune, sertar depozitare sub scaune, xenon si spalatori faruri, cotiera refrigerata cu priza de 12 V, cotiera spate, maxidot, senzori parcare fata/spate, tempomat, trapa, plafoniera W8, suport ochelari, pliere a oglinzilor exterioare, oglinzi heliomate antiorbire, eventual si functia de PLA 1.5 (parcare automata)) si cu kilometraj pana in 200.000km reali costa minim 5000E, minim. Cu 3500E iei masini in care trebuie sa investesti bani, in a mea nu trebuie sa investesti aproape nimic, ce nu merge la ea - lumina portbagaj. Daca iti plac dotarile, nu te uita dupa golf 5. Asta e, dar sa nu uiti ca aici nu-i bazar. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users