Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine
 The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...
 Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...
 Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024
 

Incepator moto

- - - - -
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
CAGC

CAGC

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 260
  • Înscris: 08.10.2010
A venit momentul sa incerc sa imi indeplinesc o dorinta , aceea de a intra in societatea moto .

As avea nevoie de cateva sfaturi de la cei experimentati , deoarece sunt in dubii si teoria de care dispun nu ma ajuta sa gasesc cea mai buna solutie Posted Image .

Situatia suna cam asa : la varsta de 23 de ani si 2 luni doresc sa ma pregatesc cum e mai bine sa intru in zona moto ;
1.prima intrebare ar fi :"A1 , A2 sau sa astept pentru A?"

Eu m-as indrepta spre ramura sport sau supersport (sau aici as dori sa ajung ) insa din toata partile primesc sfaturi care se refera la faptul ca aceste clase se conduc mai dificil , se vireaza mai putin si nu sunt destinate incepatorilor pentru ca nu te iarta la nicio greseala . Pana aici am inteles , insa curiozitatea mea este daca cineva a inceput pe aceste clase si cum s-a descurcat .

La acest lucru ma gandesc tinand cont de urmatoarele conditii :
Bugetul va fi intre 2500-4000 euro maxim pentru motor , ca sa ramana ceva si pentru o rivizie completa plus echipament , care este foarte important pentru viata mea . As dori sa trec direct la aceasta clasa neavand posibilitatea peste 2 3 ani sa o schimb , voi achizitiona ceva pentru minim 4 5 ani . Nu doresc sa mor cu ea , deci o voi folosi treptat in functie de cum o voi controla . Intrebarea este daca eu evoluez treptat , cat de tare ma poate taxa ea ? ca si cm ma gandesc la cele de 600 , ea va fi folosita in zona orasului , extern 20 50 km inafara lui si ocazional 2 3 situatii pe an la drum mai lung (250 400 km sa zic) .

Ca si responsabilitate de intretinere ma declar pregatit stiu ce ma asteapta (mai putin sumele de bani pentru revizii,ex pret cauciuc,un schimb de ulei,carenele am inteles ca ar fi foarte scumpe,etc) datorita masinii pe care o detin de la 18 ani si de care ma ocup singur (financiar vorbind). Cu traficul sunt obisnuit , nu prea imi place sa incurc sau sa provoc situatii neplacute altora , dar ca peste tot mai gresim uneori involuntar oricat ne-am dori sa nu o facem .

Am mai cautat ceva informatii despre limitarea unei motorete de categoria A  pentru A2 , insa din ce se vorbeste pe net , acest lucru e foarte greu de realizat . In acest sens ma gandeam ca dadeam de A2 in acest an si foloseam motorul limitat capatam experienta (cat de putina) iar la anul dadeam de A si cand eram pregatit o foloseam la nivelul ei , dar aceasta varianta cade.

2.A doua intrebare ar fi :"La cele din categoria sport/supersport cat ar costa intretinerea ei ?"
Sunt convins ca difera de la model la model , dar daca va mai amintiti cat v-a costat un cauciuc , un schimb de ulei ,placute,discuri, diverse exemple , toate sunt bine venite si vor deveni informatii importante pentru hotararea mea .

3.Ce modalitati antifurt a motoretei exista ? Nu as vrea sa ajung in situatia in care opresc undeva 30 de minute si cand ma intorc sa nu o mai gasesc .

4.In majoritatea discutiilor pentru incepatori se recomanda clasa naked , iar curiozitatea mea este asupra diferentei dintre naked si sport/supersport.

5.Yamaha , Honda, Suzuki ? cat de fiabile sunt si care se repara cel mai usor daca exista cineva priceput sa care a detinut din fiecare marca sa ma poate ajuta cu o concluzie .

Va multumesc anticipat Posted Image ! astept sfaturile voastre si daca am gresit cu ceva in cele scrise mai sus imi cer scuze insa sunt la inceput cu majoritatea termenilor si cu zona moto .

Daca mai apar curiozitati o sa le adaug.

Edited by CAGC, 11 March 2017 - 16:48.


#2
keta

keta

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,834
  • Înscris: 31.12.2007
Sport..... supersport...... apoi motoreta......Chiar esti indecis.......

Nu mai plati contributia la pensie ca nu vei avea nevoie de ea...

Edited by keta, 11 March 2017 - 17:21.


#3
CAGC

CAGC

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 260
  • Înscris: 08.10.2010
O voi plati pentru ca poate am noroc sa si ajung acolo , poate sa o si folosesc . Lasand la o parte rautatile , am folosit acesti termeni ca sa nu repet  acelasi cuvant la fiecare pas , e clar ca eu intr-acolo ma indrept cu gandirea(am nevoie de un sfat daca gandesc bine sau daca e posibila in realitate gandirea mea).

Daca nu te superi , poate suntem mereu in viata incepatori in anumite domenii , iar faptul ca nu ma exprim pe placul unui cunoscator neavand cunostintele lui nu cred ca inseamna sa traiesc degeaba. Eu am decis sa vin cu aceasta descriere sincera a situatiei in care ma aflu asteptand un sfat in care sa mi se dea o solutie sustinuta de experienta . Eu iti multumesc , insa nu cred ca trebuie sa fim rai sau sa ne jignim indirect.

Multumesc pentru sfat , insa voi merge la munca si imi voi plati toate obligatiile catre stat ....

#4
shardpert

shardpert

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 27.09.2016
Recomand sa iti iei A-ul.
Apoi sa inchiriezi moto.

Sa experimentezi acceleratia mai pura decat a unei masini. Vantul. Stransul din fund cand iti taie cineva calea. Sau iti deschide usa.
Sau caratul castii. Sau cum te coci in echipament vara.

Dupa ce trece euforia noii experiente, s-ar putea sa reevaluezi.



A... si niciodata sa nu consideri ca esti suficient de prevazator. Sau de cumpatat.

Bafta!

#5
CAGC

CAGC

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 260
  • Înscris: 08.10.2010

 shardpert, on 11 martie 2017 - 19:02, said:

Recomand sa iti iei A-ul.
Apoi sa inchiriezi moto.

Sa experimentezi acceleratia mai pura decat a unei masini. Vantul. Stransul din fund cand iti taie cineva calea. Sau iti deschide usa.
Sau caratul castii. Sau cum te coci in echipament vara.

Dupa ce trece euforia noii experiente, s-ar putea sa reevaluezi.



A... si niciodata sa nu consideri ca esti suficient de prevazator. Sau de cumpatat.

Bafta!

Acest lucru nu l-am luat in considerare cu inchiriatul , chiar este o solutie foarte buna .
Probabil asa voi proceda , astept pana pot lua A-ul si dupa voi testa ce mi se potriveste cel mai bine in functie de pregatirea mea .
De acord cu tine , mereu apar lucruri neprevazute oricat de bun ai fi , tocmai de aceea am si zis in primul post ca se mai greseste in trafic involuntar . Multumesc mult pentru sfat .

#6
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,111
  • Înscris: 29.06.2005
Nu-ti inchiriaza nimeni motocicleta daca esti incepator.

Raspunsuri, pe numere:
1. Asteapta si ia A-ul.
Ca si tip de motocicleta -  intai incearca sa iti stabilesti bine prioritatile. Un motor sport pare tentant, insa e nasol rau pe drumuri lungi, pe asfalt denivelat - si sanse slabe sa depasesti 20km/h pe drumuri cu piatra sau de pamant. Iti rupe incheieturile de la maini, spatele si genunchii. E faina insa pentru autostrada si pe curbe cu asfalt super bun.
Deci, daca planuiesti sa faci si drumuri  mai lungi, eventual cu ceva pasager, poate un bagaj - nu e cea mai fericita alegere.
Ca si compromis, poti lua in calcul un sport-tourer. Pozitie ceva mai confortabila, se preteaza si la drumuri mai lungi, nu solicita atat de mult incheieturile/spatele/genunchii. Are si veleitati sportive - putere/frane/manevrabilitate apropiate de sportiva.
La pret - ca incepator, ia-ti ceva cat mai ieftin, dar cat sa fie in stare f buna tehnic. Chiar daca are o zgarietura sau alte defecte estetice, tehnic sa fie ok, si ieftina. Chiar 1000-1200 eur, max. In felul asta nu vei plange prea mult cand o vei tranti de planeta. Si o vei tranti !
Echipament full - casca buna, geaca cu protectii spate/umeri/coate , bocanci moto cu protectii , genunchiere exterioare cu protectie si pentru tibie , manusi moto din piele groasa( nu chestiute din alea sport, colorate).
2. Intretinerea - dupa starea motocicletei:
Anual:
- revizie motor/frane - undeva la 250 ron materialele, fara manopera
- verificari rulmenti/suspensii/carburatoare sau injectie
La 2 ani:
- revizie furca(suspensie fata)
La 3 ani :
- Inlocuire anvelope (aprox 1000-1300 ron)

Cand cumperi motorul SH trebuie facute TOATE operatiunile de mai sus.

3. MOdalitati antifurt:
- sa arate mai jerpelita  - hotii nu prea se risca la motoare care nu arata "tipla"
- alarma - o gramada de tipuri si variante(simple; cu gps; cu sms pe tel; etc)
- lant special - cu verigi dure,forma zalelor care ingreuneaza taiatul;lacat greu de spart
- blocator de roata - care se fixeaza pe discul de frana - exista variante cu alarma inclusa
- blocatorul de ghidon pe care-l are orice motocicleta.
In general o combinatie intre astea e relativ sigura. De ex: lasi motorul legat de ceva cu lant, cu ghidonul blocat si alarma activa.

4. Naked-ul este usurica, fara carene si/sau parbriz, e manevrabila. Comparativ, alea sport sau supersport sunt mai rigide, ghidonul bracheaza mai putin.
5. Care o gasesti in starea cea mai buna in banii pe care vrei sa-i dai. Costurile de intretinere sunt cam aceleasi.

Pot doar sa-ti spun ca eu am din 2012 un Suzuki GSX 600 F - si pana acum n-am avut probleme cu ea, am cheltuit strict pe intretinere - desi e destul de batranica (din 1998). A bagat in orice conditii, de la 500km deodata pe ploaie torentiala si pana la 1000 km intr-o zi care au inclus si Transfagarasanul.


In rest - faptul ca ai B-ul nu inseamna ca esti invatat cu traficul. Cu motorul sunt o gramada de subtilitati -  incepand de la "considera ca nu ai prioritate niciodata";"stai intotdeauna in oglinda celui din fata ta";'Mergi pe unde calca roata masinii, nu pe centru ei".......si pana la "shit !!!! , nisip in curba !!!!! ".

#7
CAGC

CAGC

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 260
  • Înscris: 08.10.2010

 florinel, on 12 martie 2017 - 19:33, said:

Nu-ti inchiriaza nimeni motocicleta daca esti incepator.

Raspunsuri, pe numere:
1. Asteapta si ia A-ul.
Ca si tip de motocicleta -  intai incearca sa iti stabilesti bine prioritatile. Un motor sport pare tentant, insa e nasol rau pe drumuri lungi, pe asfalt denivelat - si sanse slabe sa depasesti 20km/h pe drumuri cu piatra sau de pamant. Iti rupe incheieturile de la maini, spatele si genunchii. E faina insa pentru autostrada si pe curbe cu asfalt super bun.
Deci, daca planuiesti sa faci si drumuri  mai lungi, eventual cu ceva pasager, poate un bagaj - nu e cea mai fericita alegere.
Ca si compromis, poti lua in calcul un sport-tourer. Pozitie ceva mai confortabila, se preteaza si la drumuri mai lungi, nu solicita atat de mult incheieturile/spatele/genunchii. Are si veleitati sportive - putere/frane/manevrabilitate apropiate de sportiva.
La pret - ca incepator, ia-ti ceva cat mai ieftin, dar cat sa fie in stare f buna tehnic. Chiar daca are o zgarietura sau alte defecte estetice, tehnic sa fie ok, si ieftina. Chiar 1000-1200 eur, max. In felul asta nu vei plange prea mult cand o vei tranti de planeta. Si o vei tranti !
Echipament full - casca buna, geaca cu protectii spate/umeri/coate , bocanci moto cu protectii , genunchiere exterioare cu protectie si pentru tibie , manusi moto din piele groasa( nu chestiute din alea sport, colorate).
2. Intretinerea - dupa starea motocicletei:
Anual:
- revizie motor/frane - undeva la 250 ron materialele, fara manopera
- verificari rulmenti/suspensii/carburatoare sau injectie
La 2 ani:
- revizie furca(suspensie fata)
La 3 ani :
- Inlocuire anvelope (aprox 1000-1300 ron)

Cand cumperi motorul SH trebuie facute TOATE operatiunile de mai sus.

3. MOdalitati antifurt:
- sa arate mai jerpelita  - hotii nu prea se risca la motoare care nu arata "tipla"
- alarma - o gramada de tipuri si variante(simple; cu gps; cu sms pe tel; etc)
- lant special - cu verigi dure,forma zalelor care ingreuneaza taiatul;lacat greu de spart
- blocator de roata - care se fixeaza pe discul de frana - exista variante cu alarma inclusa
- blocatorul de ghidon pe care-l are orice motocicleta.
In general o combinatie intre astea e relativ sigura. De ex: lasi motorul legat de ceva cu lant, cu ghidonul blocat si alarma activa.

4. Naked-ul este usurica, fara carene si/sau parbriz, e manevrabila. Comparativ, alea sport sau supersport sunt mai rigide, ghidonul bracheaza mai putin.
5. Care o gasesti in starea cea mai buna in banii pe care vrei sa-i dai. Costurile de intretinere sunt cam aceleasi.

Pot doar sa-ti spun ca eu am din 2012 un Suzuki GSX 600 F - si pana acum n-am avut probleme cu ea, am cheltuit strict pe intretinere - desi e destul de batranica (din 1998). A bagat in orice conditii, de la 500km deodata pe ploaie torentiala si pana la 1000 km intr-o zi care au inclus si Transfagarasanul.


In rest - faptul ca ai B-ul nu inseamna ca esti invatat cu traficul. Cu motorul sunt o gramada de subtilitati -  incepand de la "considera ca nu ai prioritate niciodata";"stai intotdeauna in oglinda celui din fata ta";'Mergi pe unde calca roata masinii, nu pe centru ei".......si pana la "shit !!!! , nisip in curba !!!!! ".
Iti multumesc pentru raspuns si pentru detaliile oferite la fiecare intrebare . Multe semne de intrebare au disparut dupa ce am citit raspunsul tau . Sincer sa fiu incepe sa se instaleze o mica teama in mintea mea asupra motoretei si aici ma refer la ce ma asteapta pana ma voi adapta cu traficul din postura de motociclist , insa trebuie sa ajung acolo sa pot sa simt ceea ce mi se descrie .

Edited by CAGC, 13 March 2017 - 00:08.


#8
CAGC

CAGC

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 260
  • Înscris: 08.10.2010
As mai dori o informatie legata de motociclete . In ce perioada a anului este mai potrivit sa faci achizitia?

#9
barbat

barbat

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 302
  • Înscris: 07.02.2008
Cu cat esti mai pragmatic cu atat vei fi mai prieten cu buzunarul. Gandeste-te unde o vei folosi, ce gen de persoana esti(temperat, aventurier, etc), unde o vei parca acasa.
Daca vei merge minim 80 % din timp cu ea in oras, orice altceva decat un scuter de 125-300 cc sau o supermoto va fi inutil.

Edited by barbat, 14 March 2017 - 09:25.


#10
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
A sau A2 depinde cat esti de grabit .

1 . Echipament ; musai geaca cu protectii si manusi , o casca ok ( deci nu china ieftinache ) , pantaloni si cizme iar ar fi indicat , ca incepator sa faci cunostinta cu asfaltul si e bine sa fi pregatit
2 . Moto se achizitioneaza toamna cand sezonul e pe gatate si motoristii au nevoie de cash pt noile proiecte .
3 . Starea tehnica primeaza in fata " firmei " , pt inceput ia ceva mai iertator nu te arunca la 1000 cmc +

P.S. Sper ( cand ai zis de vitezana ) ca nu vei fi unul dintre sutele de imbecili care tureaza motorul ca e cool ...

#11
CAGC

CAGC

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 260
  • Înscris: 08.10.2010

 barbat, on 14 martie 2017 - 09:24, said:

Cu cat esti mai pragmatic cu atat vei fi mai prieten cu buzunarul. Gandeste-te unde o vei folosi, ce gen de persoana esti(temperat, aventurier, etc), unde o vei parca acasa.
Daca vei merge minim 80 % din timp cu ea in oras, orice altceva decat un scuter de 125-300 cc sau o supermoto va fi inutil.
Cu siguranta imi doresc sa dau cat mai putin(cum de altfel ne dorim toti , cel putin asa cred eu ) insa nu as vrea sa stau cu ea la mecanic toata ziua . Eu m-am gandit ca una de 600 ar fi ideala si pentru oras (in cazul de fata Pitesti-Mioveni-Stefanesti ,Arges) dar si pentru un drum mai lung sau inafara localitatii si luand in considerare ca putin probabil imi voi permite sa o schimb anual sau mai devreme de 3 4 ani si sa pot evolua pe ea in acesti ani , bineinteles treptat .

 Baxon, on 15 martie 2017 - 02:20, said:

A sau A2 depinde cat esti de grabit .

1 . Echipament ; musai geaca cu protectii si manusi , o casca ok ( deci nu china ieftinache ) , pantaloni si cizme iar ar fi indicat , ca incepator sa faci cunostinta cu asfaltul si e bine sa fi pregatit
2 . Moto se achizitioneaza toamna cand sezonul e pe gatate si motoristii au nevoie de cash pt noile proiecte .
3 . Starea tehnica primeaza in fata " firmei " , pt inceput ia ceva mai iertator nu te arunca la 1000 cmc +

P.S. Sper ( cand ai zis de vitezana ) ca nu vei fi unul dintre sutele de imbecili care tureaza motorul ca e cool ...
Probabil ca varsta nu ma ajuta sa par foarte matur sau sa ma creada cineva ca imi doresc motor nu pentru ca e cool/sa agat fete/sa atrag priviri sau lucruri de acest gen . Aceasta miscare vreau sa o fac pentru mine , pentru curiozitate , pentru ca imi place si mi-as dori sa pot stapani o motocicleta , iar odata cu experienta as vrea sa fiu un exemplu in trafic pentru ceilalti si nu sa fiu "vitezomanul" dupa care intorc capul .
Iti multumesc pentru indicatia cu toamna , ca sa am in vedere sa supraveghez piata pana atunci poate gasesc ceva. La cilindree m-am gandit la 600 fiind o jumate pentru folosinta in oras / localitati dar si pentru drum lung . Putere are mult peste ce voi putea eu duce , asa cum am spus mai sus as vrea ca ea sa ma poata ajuta sa evoluez in functie de ce pot duce pe parcursul catorva ani .

Ma poti ajuta cu un sfat , o recomandare asupra echipamentului , am cautat eu orientativ pe net insa nu stiu exact ce sa urmaresc .
Defapt zona care ma intereseaza este daca exista in tara vreun atelier care sa faca la comanda echipament moto , eu avand niste dimensiuni ceva mai reduse ( 1.71 , 60-65 kg). M-ar ajuta foarte mult acest lucru. Nu stiu sincer sa fiu daca voi gasi in magazine ceva care sa mi se potriveasca fara modificari , insa sunt deschis oricarei variante , acesta ramura ma intereseaza cel mai mult deoarece tine de viata mea sau diferenta intre ceva grav si ceva ce poti duce . Va multumesc mult pentru ajutorul acordat !

Edited by CAGC, 15 March 2017 - 14:01.


#12
barbat

barbat

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 302
  • Înscris: 07.02.2008
Cu toate ca nu am fost eu cel intrebat iti pot oferi o opinie in ceea ce priveste echipamentul. Pleaca de la premiza ca ceva de calitate in care se reflecta pretul are o logica. Ia maximum din ce iti poti permite. Iti recomand sa studiezi foarte bine ce-i pe la noi cat si pe site uri de profil din afara.
Initial cel mai important trio pe care trebuie sa te axezi este casca-geaca-manusi. Ca sa comanzi fara griji din afara este imperios necesar cel putin sa probezi de la brand ul respectiv articolul vizat.

#13
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Sfatul meu este sa-ti faci cont pe motociclism.ro unde ai informatii infinite ( exagerez insa ai toata informatia la indemana ) in plus au si sectiunea " bursa " unde poti afla mai multe amanunte si despre motoare si despre echipamente . Acolo vei cunoaste si motoristi din orasul tau care te pot ajuta cu mai multe informatii .
P.S. Crede-ma ca toti tinerii incepatori  " dau " cu bata in balta din cauza adrenalinei si daca nu ai crescut sa fi cumpatat e greu sa inveti sa faci asta pe un motor . De aceea insist pe echipament adecvat in primul rand si apoi motorul .

Dpmdv : vitezana pica din ecuatie ( este f incomoda la drumuri lungi - 200 km si esti amortit  de nu-ti mai trebuie 3 zile ) , Ai sa vezi la scoala ce anume ti se potriveste . Eu am vrut chopper dar apoi am ajuns la supermoto si n-as mai schimba cu nimic niciodata :))

Edited by Baxon, 15 March 2017 - 17:43.


#14
CAGC

CAGC

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 260
  • Înscris: 08.10.2010

 barbat, on 15 martie 2017 - 16:26, said:

Cu toate ca nu am fost eu cel intrebat iti pot oferi o opinie in ceea ce priveste echipamentul. Pleaca de la premiza ca ceva de calitate in care se reflecta pretul are o logica. Ia maximum din ce iti poti permite. Iti recomand sa studiezi foarte bine ce-i pe la noi cat si pe site uri de profil din afara.
Initial cel mai important trio pe care trebuie sa te axezi este casca-geaca-manusi. Ca sa comanzi fara griji din afara este imperios necesar cel putin sa probezi de la brand ul respectiv articolul vizat.

O sa incerc sa caut ceva in apropiere de orasul meu unde sa pot proba cateva echipamente. Multumesc mult pentru informatie si parere.

 Baxon, on 15 martie 2017 - 17:37, said:

Sfatul meu este sa-ti faci cont pe motociclism.ro unde ai informatii infinite ( exagerez insa ai toata informatia la indemana ) in plus au si sectiunea " bursa " unde poti afla mai multe amanunte si despre motoare si despre echipamente . Acolo vei cunoaste si motoristi din orasul tau care te pot ajuta cu mai multe informatii .
P.S. Crede-ma ca toti tinerii incepatori  " dau " cu bata in balta din cauza adrenalinei si daca nu ai crescut sa fi cumpatat e greu sa inveti sa faci asta pe un motor . De aceea insist pe echipament adecvat in primul rand si apoi motorul .

Dpmdv : vitezana pica din ecuatie ( este f incomoda la drumuri lungi - 200 km si esti amortit  de nu-ti mai trebuie 3 zile ) , Ai sa vezi la scoala ce anume ti se potriveste . Eu am vrut chopper dar apoi am ajuns la supermoto si n-as mai schimba cu nimic niciodata Posted Image)

O sa imi fac cont acolo ca sa aflu cat mai multe informatii , doresc sa fiu cat mai pregatit pentru acest pas. De asemenea cum spui si tu probabil proba practica ma va ajuta sa ma decid asupra unei categorii moto , de moment eu stiu ce imi doresc teoretic. Iti multumesc pentru indicatie si sfaturile oferite.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate