Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Baze de date mai bune si mai moderne decat Excel
Last Updated: Apr 21 2017 22:22, Started by
dana_1
, Mar 10 2017 21:19
·
0
#73
Posted 21 April 2017 - 14:05
Da. Dar nu cu Excel ci pe specificul activitatii dvs. unde introduceti datele necesare si scoateti rapoartele adecvate.
|
#74
Posted 21 April 2017 - 14:07
Eu am o intrebare: cine introduce acele milioane de inregistrari? Unul sau mai multi operatori, manual, sau ai alte surse de date? Mi se pare un volum de informatie foarte mare pentru un cabinet medical.
|
#75
Posted 21 April 2017 - 14:40
@neagu_laurentiu : se lucreaza acum doar in Excel, el este cel ce raspunde cel mai bine solicitarilor.
@danvlas : lucram mai multi. Nu este legat doar de un cabinet medical. Blocul de celule este deja incarcat, doar ca mai sufera si modificari. O problema ar fi copierea unui bloc enorm de celule din Excel intr-un alt soft. In Acces nici macar copierea nu cred ca merge. Iar aceasta copiere ar trebui sa putem sa o facem chiar noi, utilizatorii (nu producatorul unui eventual soft). |
#76
Posted 21 April 2017 - 14:48
dana_1, on 21 aprilie 2017 - 14:40, said:
se lucreaza acum doar in Excel, el este cel ce raspunde cel mai bine solicitarilor. |
#77
Posted 21 April 2017 - 15:06
Daca lucrati mai multi, e clar ca Excelul are un handicap: se comporta foarte prost la lucrul multi-user.
De asemenea, cred ca aveti o problema si cu auditul datelor. Stiti cine a introdus/modificat ceva si cand? Pana la urma, daca se detecteaza o eroare semnificativa, ar trebui sa se stie cine a facut-o si cand, ca sa poata fi intrebat "de ce". Drepturile de acces, daca exista asa ceva, cred ca sunt la un nivel rudimentar. Sper ca va faceti copii de siguranta frecvent. Tineti cont de sfatul lui neagu_laurentiu, e cea mai buna solutie pentru dvs. |
#78
Posted 21 April 2017 - 22:22
in acces nu faci copy-paste ci importi datele direct din tabelul excel cu insert into (sau, daca datele sunt complexe si celulele formatate anapoda, se exporta un csv din excel (file-save as csv) si se importa csv-ul in access, de multe ori e mai rapid)
merge si link direct la excel si extragi apoi datele cu o interogare simpla, le pui in alt tabel daca sunt foarte multe date, preferabil sa fie sparte in 2-3-4 fisiere mdb (sau accdb); se va folosi doar unu pentru rapoarte, interogari, forme, etc.. si doar cu link-uri la tablele din celelalte fisiere asa poti extinde cat vrei baza de date, zeci de milioane local, pe un ssd si un procesor decent merge foarte bine, ceva mai greu prin retea.. dar merge decent cu cativa useri in paralel are filter direct in tabela deschisa, sum-ul se face simplu cu select sum(camp_valoare) where client='ghita' se poate face o forma care sa aiba parametri conditia dorita si returneaza toate inregistratile cerute, are s generator de rapoarte mai mult decat decent, se prea poate sa fie suficient chiar el sa extraga liste cu subtotaluri, grupari, filtre, fara a fi nevoie sa scrii ceva cod oricum, cerintele sunt simple, cred ca orice cat de cat lucrator cu excel poate invata 2-3 aspecte de sql si vba eu unul am deschis excelul in urma cu vreo 10 ani prima data, mi s-a parut o chestie groteasca dar in scurt timp am descoperit resurse nebanuite, am facut cateva aplicatii care au usurat enorm munca a n oameni, adica in loc sa "pivoteze" in excel, in fiecare zi, 1-2 ore pentru rapoarte complexe, totul s-a redus la un buton si vreo 5 secunde de asteptare..apoi print pdf sau in loc sa ai sute de exceluri cu diverse template-uri de formulare, grupate toate in access si accesate la un click pe un client, gata completate si numai bune de tiparit chestii simple dar de volum, cu un instrument "gratis", adica disponibil by default in office pro alte variante : my sql, microsoft sql, un generator de rapoarte decent=$$$ si cunostinte serioase, servere, setari... are destule bube si accessul, dar una peste alta faci treaba buna cu el cand ai cantitati mari de date si nu esti dispus sa angajezi experti in db-uri si programare ps. access 2003 e mai rapid decat 2010..nu's de ce, dar se misca mai bine cu milioane de linii, incepand de la import si pana la interogari in tabele mari tutoriale sunt destule pe internet, exemplu: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Rj0ZBLlbsRc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] https://www.howtogee...a-into-excel-2/ sunt si forumuri cu chestii complexe de vba, dar nu e cazul Edited by aeon, 21 April 2017 - 22:27. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users