Semnal slab digital si imagine cu purici pe analogic
Last Updated: Jan 13 2020 16:06, Started by
_NeXUS-
, Mar 10 2017 13:58
·
0
#37
Posted 15 March 2017 - 17:59
Spliter de prin fostul bricostore folosesc și eu la tara, pentru 2 tv-uri la tara. Am și eu ceva pierderi la mufe, ca sunt un pic cam largi, na cablu subțire, ecranat ca sa nu interfereze. Am observat ca mijlocul cablului este subțire și foarte bine plastifiat. La vremea respectiva (acu 3-4) a costat 1 leu/1m liniar.
|
#38
Posted 17 March 2017 - 13:21
_NeXUS-, on 10 martie 2017 - 13:58, said:
Am RDS fiberlink/gpon, adica am fibra optica de la RDS, se vede cu purici pe televizor si semnalul digital "frameaza"? Asta este calitatea lor sau ar trebui sa ma gandesc sa cer inlocuirea echipamentului? Cutia RDS este Eco Life HG 865 Este echipament vechi? Nou? Pot sa il schimb? Pe digital se vede bine, clar, asta cand se vede... si nu frameaza canalele. Cablu tv nou si splitere. De preferat Splitter 3-cai TV/satelit Signal (8 dB, 5-2300 MHz), adica sa aiba macar 2000 MHZ si amplificare 8 dB. Testat la tara cu 6 televizoare si se vede pe analogic excelent. |
#39
Posted 17 March 2017 - 14:53
Ce minuni spui? Spliterele atenuaza semnalul, nu-l amplifica. Cu cat are mai multe iesiri, atenuarea/iesire e mai mare. La ce ai nevoie de banda pana in 2300 mhz, cand semnalul tv nu trece de 900?
|
#40
Posted 17 March 2017 - 16:20
rumegus, on 17 martie 2017 - 14:53, said:
Ce minuni spui? Spliterele atenuaza semnalul, nu-l amplifica. Cu cat are mai multe iesiri, atenuarea/iesire e mai mare. La ce ai nevoie de banda pana in 2300 mhz, cand semnalul tv nu trece de 900? Ce minuni spun? Din ce a cerut utilizatorul si ce echipament are, este acelasi cu situatia care am rezolvat-o eu, fara alte echipamente speciale. Routerul de fibra are si port catv care scoate analogic cat si digital. Fiind convertit direct din digital in analogic de catre routerul in cauza, analogicul nu are probleme. Puricii apar pe parcurs fie din cauza mufarii proaste fie din cauza spliterelor sau cablului prost. Am mufat in 2 locatii peste 4-5 televizoare si nu au fost probleme nici pe analogic nici pe digital. Atat timp cat nu faci scurt nu apar probleme. |
#41
Posted 17 March 2017 - 17:32
Aia 8 dB sunt atenuare, nu amplificare. Si nu e nevoie de 2300 MHz.
|
#42
Posted 19 March 2017 - 12:18
adiatric, on 17 martie 2017 - 16:20, said:
Ce minuni spun? Mai bine te abtii. Chiar spui numai minuni... Evident ca iti merge, dar asta ptr ca un spliter ptr Satelit e normal, mai bun decat unul doar ptr TV, ca latime de banda. Deci componentele automat sunt mai bune decat un spliter de duzina. Dar un spliter bun de TV - pana in 860 MHz va fi la fel de bun, daca nu chiar ceva mai bine echilibrat in banda TV decat cel de satelit. Si nu, GPON/EPON-ul ala nu-ti face tie conversia de care zici. Si evident nu e nici macar router - desi poate contine si asa ceva. |
#43
Posted 22 December 2019 - 13:01
Salut,
De o saptamana m-am bransat la reteaua de fibra Digi din localitatea mea. Am 3 televizoare in casa, unu este smart ultra hd si 2 hd. Pe ala ultra hd se vede perfect, pe celelalte se vede cu purici. Mi-au pus 2 splitere si cabluri noi de la ei. Am strans eu bine toate mufele dar tot asa se vede. Eu nu am fost acasa cand au venit si nu am putut sa intreb mai multe dar i-au zis sotiei sa ne luam alte televizoare. Cum este pusibil asa ceva? Inainte aveam antena satelit tot de la ei si se vedea super pe toate. |
#44
Posted 22 December 2019 - 13:09
fa o sesizare sa vina o echipa sa masoare semnalul. daca e vb de semnal se repara / inlocuieste ce e de inlocuit.
|
#45
Posted 23 December 2019 - 07:48
Semnalul de la antena satelit trecea prin decodoare si rezulta semnal digital , semnalul cu purici este semnal analog . Televizorul UHD sigur are cautare digitala , e posibil ca televizoarele hd sa nu aiba cautare digitala . Pe digital semnalul slab se manifesta prin macroblocuri , pe analog se vad purici . Pentru a fi sigur unde este problema suna la deranjamente .
|
#46
Posted 23 December 2019 - 12:26
Problema de semnal slab, am avut si eu aceasta problema recent.
|
|
#47
Posted 03 January 2020 - 16:06
Problema este la televizoare. Trebuie sa-mi dea un receiver cum este cel de la antena satelit.
Daca leg cablul care pleaca de la router spre tv-uri de teava de incalzire care merge la calorifere afecteaza pe termen lung cablul? Instalatia de incalzire este din ppr. Ma gandeam sa ascund cablul tv prin spatele tevilor de incalzire cu soricei sau cum le zice. |
#48
Posted 05 January 2020 - 13:00
irinel20, on 03 ianuarie 2020 - 16:06, said:
Problema este la televizoare. Trebuie sa-mi dea un receiver cum este cel de la antena satelit. Daca leg cablul care pleaca de la router spre tv-uri de teava de incalzire care merge la calorifere afecteaza pe termen lung cablul? Instalatia de incalzire este din ppr. Ma gandeam sa ascund cablul tv prin spatele tevilor de incalzire cu soricei sau cum le zice. Scanandule pe toate,am vazut ca cele analogic ereau transmise cu purici,insa cele digitale se vad perfect... Mai avea un televizor in casa si se vedea cu purici,am zis sa le scanez si pe alea digital,initial nu puteam sa selectez la scanare digital,dar find tot un televizor HD am zis ca mi se pare ciudat sa nu pot selecta,atunci am dat resetare din fabrica si a apraut ce doream... Acum se uita omul linistit la digital si HD fara probleme Legat de cabluri nu afecteaza,asa le am si eu... |
#49
Posted 08 January 2020 - 11:18
Am scanare digitala la ambele tv-uri la care se vede cu purici doar ca nu gaseste nici un program.
Mi-au pus 2 splitere. Este ceva de capul lor sau trebuie sa iau altele? Attached Files |
#50
Posted 08 January 2020 - 12:38
irinel20, on 08 ianuarie 2020 - 11:18, said:
Am scanare digitala la ambele tv-uri la care se vede cu purici doar ca nu gaseste nici un program. Mi-au pus 2 splitere. Este ceva de capul lor sau trebuie sa iau altele? Edited by kopilu_198, 08 January 2020 - 12:40. |
#51
Posted 08 January 2020 - 20:09
Si mie astia de la Orange (nu am RCS-RDS in localitate ca ma mutam la ei) mi-au montat 3 splittere si aveam probleme cu pierderea de semnal,am cumparat eu din Dedeman 1 splitter cu 6 iesiri,eu aveam nevoie cu 5 dar nu am gasit...
Cu cat sunt mai multe se pierde semnalul. Eu la un vecin am gasit 3 canale pe digital si 60 pe analogic,am schibat cablul si au intrat toate cele digitale 100 si ceva (are de la AKTA),avea cablu din mai multe bucati... Verifica si tu cablu poate este intrerupt pe undeva,daca ai posibilitatea sa faci rost de un receiver,monteazal si verifica semanlul,vezi cat vine,cu splitter si fara splitter,poate este defect si ala... la mine imi vine 160 la toate cu splitter si fara splitter imi vine 172,cum era facut de tehnicieni cu 3 splittere,la cele 2 televizoare de erau legate din al 3-le-a aveam semnal 120... |
|
#52
Posted 11 January 2020 - 00:28
La mine , la TV-ul din dormitor (un LCD Philips de prin 2009-2010) am 100 % calitate semnal si 98-99% puterea lui , in timp ce in sufragerie , pe un Smart TV Philips 2019 , pe unele posturi am 100-92 % , iar pe altele pe varianta lor HD am 80-90 % cu 75-85% sa zicem , insa pe varianta SD tot 100-92% . Nu inteleg de la ce ar putea fi ? In niciun caz nu am macroblocuri sau ceva , totusi .
Edited by Vlad_22, 11 January 2020 - 00:30. |
#53
Posted 13 January 2020 - 10:25
@Vlad_22 Sunt mai multi factori posibili. Poate de la un contact imperfect / o mufa mai proasta decat celelalte, poate de la lungimi diferite ale cablului pana la splitter, poate in sufragerie - din cauza pozitionarii si a peretilor - "prinzi" ceva "paraziti" de altundeva (care iti creeaza interferente cu semnalul de la Digi), sau poate pur si simplu tunerul din TV-ul respectiv este mai sensibil, mai ales pe unele frecvente, sau pur si simplu televizoarele nu raporteaza nivelul de semnal la fel, etc.
Daca ai fi avut probleme, probabil ca ar fi avut rost sa chemi o echipa de la ei sa iti masoare semnalul cu un dispozitiv mai profi. Dar din moment ce serviciul iti functioneaza complet normal, o interventie din partea Digi nu se justifica, iar pentru tine sunt doar niste cifre si nimic mai mult... Daca te plictisesti si vrei sa faci un test relativ simplu, poti sa muti televizoarele intre ele sa vezi daca se pastreaza si valorile semnalului (sa iti dai seama daca e de la TV sau de la cablul pana la el). Daca tii neaparat sa ai acelasi nivel de semnal pe ambele televizoare, probabil ca ar trebui sa chemi niste specialisti contra cost care sa iti verifice cu aparatura specializata nivelul de semnal, sau sa te apuci tu si sa inlocuiesti: - orice mufa veche / cu prindere prin infiletare, cu una noua prinsa cu cleste (prin compresie sau macar prin sertizare), - orice bucata de cablu vechi / slab ecranat / din bucati, cu una noua, de calitate si dintr-o singura bucata, - in cazul lungimii mult diferite intre cele doua cabluri, ar trebui sa schimbi si splitterul obisnuit cu un distribuitor (TAP), care scoate nivel diferit de semnal pe cele doua tipuri de iesiri. Dar si acestea au multe variante, fiecare cu nivel diferit de atenuare, iar cel optim ar trebui calculat in functie de diferenta de lungime / a nivelului de semnal dintre cele doua segmente de cablu. Edited by OzTm, 13 January 2020 - 10:27. |
#54
Posted 13 January 2020 - 12:02
OzTm, on 13 ianuarie 2020 - 10:25, said:
@Vlad_22 Sunt mai multi factori posibili. Poate de la un contact imperfect / o mufa mai proasta decat celelalte, poate de la lungimi diferite ale cablului pana la splitter, poate in sufragerie - din cauza pozitionarii si a peretilor - "prinzi" ceva "paraziti" de altundeva (care iti creeaza interferente cu semnalul de la Digi), sau poate pur si simplu tunerul din TV-ul respectiv este mai sensibil, mai ales pe unele frecvente, sau pur si simplu televizoarele nu raporteaza nivelul de semnal la fel, etc. Daca ai fi avut probleme, probabil ca ar fi avut rost sa chemi o echipa de la ei sa iti masoare semnalul cu un dispozitiv mai profi. Dar din moment ce serviciul iti functioneaza complet normal, o interventie din partea Digi nu se justifica, iar pentru tine sunt doar niste cifre si nimic mai mult... Daca te plictisesti si vrei sa faci un test relativ simplu, poti sa muti televizoarele intre ele sa vezi daca se pastreaza si valorile semnalului (sa iti dai seama daca e de la TV sau de la cablul pana la el). Daca tii neaparat sa ai acelasi nivel de semnal pe ambele televizoare, probabil ca ar trebui sa chemi niste specialisti contra cost care sa iti verifice cu aparatura specializata nivelul de semnal, sau sa te apuci tu si sa inlocuiesti: - orice mufa veche / cu prindere prin infiletare, cu una noua prinsa cu cleste (prin compresie sau macar prin sertizare), - orice bucata de cablu vechi / slab ecranat / din bucati, cu una noua, de calitate si dintr-o singura bucata, - in cazul lungimii mult diferite intre cele doua cabluri, ar trebui sa schimbi si splitterul obisnuit cu un distribuitor (TAP), care scoate nivel diferit de semnal pe cele doua tipuri de iesiri. Dar si acestea au multe variante, fiecare cu nivel diferit de atenuare, iar cel optim ar trebui calculat in functie de diferenta de lungime / a nivelului de semnal dintre cele doua segmente de cablu. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users