Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Traieste cu gust by Nestle. Castiga cu Lion... o posibila teapa cu gust amar
Last Updated: Mar 11 2017 15:06, Started by
valog
, Mar 09 2017 18:39
·
0
#1
Posted 09 March 2017 - 18:39
Compania Nestle Romania SRL are in aceasta perioada o promotie LION denumita Castiga un smartphone iPhone 7 zilnic.
Promotia de desfasoara cu ajutorul SYSCOM DIGITAL SRL si GRAPEFRUIT SRL. Conform regulamentului promotiei cu managementul castigatorilor si expedierea premiilor se ocupa agentia digitala SYSCOM DIGITAL SRL, dar si cu toata logistica ce tine de concurs. Tot in regulament aflam ca dupa extragerea premiilor saptamanale (in fiecare luni), in termen de 3 zile lucratoare, agentia digitala SYSCOM DIGITAL SRL va contacta potentialii castigatori efectuand maxim 3 apeluri in acea perioada de 3 zile lucratoare. Acum sa va povestesc intamplarea care m-a dus la concluzia ca promotia e o posibila teapa cu gust amar. Noi am fost apelati de pe un numar Orange si nu am putut raspunde in timp util in mare parte si din cauza ca apelurile au fost foarte scurte. In ambele cazuri apelurile au fost efectuate seara, dupa ce majoritatea oamenilor ies de la munca, deci nu stau cu telefonul la indemana sa poata raspunde rapid. Unul era la birou cu telefonul pe birou, altul era in masina in drum spre casa si telefonul in sacou pe bancheta. In ambele cazuri au fost efectuate 2 apeluri scurte, la interval de 1-3 minute. In ambele cazuri nu s-a putut raspunde in timp util la telefon. In ambele cazuri s-a apelat mai tarziu acel numar (cand s-a putut), dar nici un raspuns. In primul caz, a crezut ca a fost o greseala sau ceva si a uitat de asta, dar cand s-a intamplat si al doilea caz, deja suna suspect si am inceput sa cercetam cine ar putea fi... in mare parte si din cauza ca unul din numere era folosit pentru net pe mobil, nu voce, de pe acel numar fiind trimise SMS-uri la aceasta promotie. In urma cercetarilor am constata ca singurul lucru in comun pe care il aveam era ca ambii am participat la promotia LION, in saptamani diferite. Apoi am aprofundat regulamentul promotiei si am observat un pattern care duce cu gandul ca e o teapa: - am constatat ca apelul venea fix in ultima zi din cele 3 zile lucratoare din regulament - am constatat ca s-au efectuat 2 apeluri, deci maxim 3, conform regulamentului. - am constatat ca apelurile s-au efectuat aproximativ la aceleasi ore. Dupa toate astea am concluzionat ca sunt prea multe coincidente si ca agentia digitala SYSCOM DIGITAL SRL face asta intentionat, cu speranta ca vor valida cat mai putini castigatori si nu vor trebui sa acorde premiile, care probabil vor ajunge dupa terminarea promotiei in posesia angajatilor (cine lucreaza in domeniu stiu ca e o practica), deci angajatii au motivatie sa incerce sa valideze cat mai putini castigatori, asadar suna in ultima zi, la ore dubioase si efectueaza doar 2 apeluri scurte si la interval de 1-3 minute... minimizand la maxim sansele sa poata fi validat cineva. Am expus aceasta situatia ca un semnal de alarma pentru cei ce participa la aceasta promotie (sau la altele), si ca sa intreb daca e cineva care sa fi avut norocul sa fie suficient de rapid sa raspunda la acele apeluri si sa fie declarat castigator. Dupa aceasta experienta e clar ca nu vom mai cumpara batoanele LION si nici alte produse al brandului NESTLE. Probabil o sa spuneti ca sunt coincidente si nu exista o proba directa si concreta care sa demostreze ce spun eu mai sus, dar noi asta am concluzionat ca fiind singura explicatie logica. PS: continutul initial era mai lung, dar cand am apasat Post Topic a dat o eroare forumul si s-a pierdut tot ce am scris, apoi am rescris postul ceva mai scurt. PPS: si a doua oara cand incerc sa postez primesc aceeasi eroare... DRIVER EROR, poate a treia oara e cu noroc... LE: hai ca a fost cu noroc a treia oara Edited by valog, 09 March 2017 - 18:43. |
#2
Posted 09 March 2017 - 18:50
Lol, tu chiar credeai ca o sa-ti pice iPhone-uri 7 din cer?!
|
#3
Posted 09 March 2017 - 18:52
Nestle este o companie de rahat.
Directorul lor a spus ca apa nu este un drept al omului, si nu trebuie sa fie gratuita. De atunci n-am mai cumparat produsele lor. |
#4
Posted 09 March 2017 - 18:53
#5
Posted 09 March 2017 - 18:55
YourFan, on 09 martie 2017 - 18:50, said:
Lol, tu chiar credeai ca o sa-ti pice iPhone-uri 7 din cer?! Dada, cred ca mai multe sanse ai sa castigi la spamurile alea de pe net cu 'esti al 100.000-lea vizitator, ai pus-o'. Nu cred ca se organizeaza nici un concurs, doar campania respectiva, sincer, habar n-am cine si daca verifica desfasurarea promotiei, acordarea premiilor, samd. Si daca e reglementat de stat, declarat pe undeva, etc. |
#6
Posted 09 March 2017 - 18:55
#7
Posted 09 March 2017 - 18:56
#9
Posted 09 March 2017 - 19:04
Baxon, on 09 martie 2017 - 18:55, said:
Crezi ca intereseaza pe cineva ? Nu era mai simplu sa nu iei produsele la " concurs " si sa nu deschizi topicul asta ? Nu spun ca e direct responsabila compania NESTLE, ci cei contractati, SYSCOM DIGITAL sunt de vina daca e asa... ceea ce ii face si pe cei de la NESTLE vinovati ca au ales un partener cu astfel de tactici. Ar fi interesant sa ne comunice NESTLE cati din castigatori au putut fi validati in acele 3 zile dupa extragere si cati au fost contactati in prima zi a extragerii, cati in a doua zi si cati in a treia zi. Eu astfel de rapoarte as cere de la SYSCOM DIGITAL. Eu nu am nici o asteptare, daca era sa fie corecti erau de prima data, acum e prea tarziu. |
#10
Posted 09 March 2017 - 19:08
Cumpara ciocolata ROM, fara concurs si lasa Ifoanele ..
|
|
#11
Posted 09 March 2017 - 19:11
Intamplator cumpar si ROM ocazional, ba chiar recent am luat unul si avea o promotie cu 3 masini, dar promotia era veche de anul trecut, de prin toamna... si am achizitionat produsele in februarie
Cred ca au valabilitate mare si vand putin, daca inca mai aveau stoc si acum cu ambalajele de promotie de anul trecut... |
#12
Posted 09 March 2017 - 19:19
edit[ http://static1.businessinsider.com/image/577707014321f1e2008b5b34-480/greed-money-bath.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://static1.businessinsider.com/image/577707014321f1e2008b5b34-480/greed-money-bath.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://static1.businessinsider.com/image/577707014321f1e2008b5b34-480/greed-money-bath.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by sirgoofy, 09 March 2017 - 19:34. |
#13
Posted 09 March 2017 - 19:21
#14
Posted 09 March 2017 - 19:22
sirgoofy, on 09 martie 2017 - 19:19, said:
Da, toti dau telefoane, vacante, masini, case... Nu stiu cati din castigatorii la concursurile alea cu case, masini, zeci de mii de euro, vacante, etc, sunt castigatori reali, oameni simpli fara legatura cu organizatorii. Cred ca nici macar unul. |
#15
Posted 09 March 2017 - 19:26
valog, on 09 martie 2017 - 18:39, said:
- am constatat ca apelul venea fix in ultima zi din cele 3 zile lucratoare din regulament - am constatat ca s-au efectuat 2 apeluri, deci maxim 3, conform regulamentului. - am constatat ca apelurile s-au efectuat aproximativ la aceleasi ore. |
|
#16
Posted 09 March 2017 - 19:28
Quote PS: continutul initial era mai lung, dar cand am apasat Post Topic a dat o eroare forumul si s-a pierdut tot ce am scris, apoi am rescris postul ceva mai scurt. PPS: si a doua oara cand incerc sa postez primesc aceeasi eroare... DRIVER EROR, poate a treia oara e cu noroc... Ai dracu ti-au hackuit si PC-ul ca sa nu poti sa ii reclami! |
#17
Posted 09 March 2017 - 19:29
andreic, on 09 martie 2017 - 19:26, said:
Si nu ai raspuns la niciunul ? |
#18
Posted 09 March 2017 - 19:30
notrust, on 09 martie 2017 - 18:52, said:
Nestle este o companie de rahat. Directorul lor a spus ca apa nu este un drept al omului, si nu trebuie sa fie gratuita. De atunci n-am mai cumparat produsele lor. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users