Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Golf 4 1.6 16 valve- treapta II probleme

- - - - -
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
Teteus

Teteus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 09.11.2007
Salutare,

Cand motorul este rece si plec cu masina treapta II imi intra foarte greu(cateodata nici nu bag in vit. II si trec direct la vit. la III). Dupa ceva timp , treapta II imi revine la normal, intra destul de usor.(posibil cand se mai incalzeste cutia cred.)
Am citit ca ar trebuie sa ung timoneria (ansamblul acela de brate de la motor).Ansamblul acela de brate nu este uns,(contine 2 bucse cred) si se misca din toate incheieturile, are ceva joc .
Pe langa aceasta problema mai intampin urmatorul fenomen:
Daca accelerez mai brusc se misca putin schimbatorul de viteze..se smuceste putin, ceva de genu aceasta, dar nu vibreaza.
Nivelul uleiului este ok,nu caraie nu baraie cutia, doar problemele mentionate mai sus.
Ce ar putea sa fie? Este ok sa se miste asa zisa timonerie din toate incheieturile?

Edited by Teteus, 09 March 2017 - 16:35.


#2
tidicristi

tidicristi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,276
  • Înscris: 06.08.2007
Tampoane motor , in special ala de pe partea soferului linga baterie . Verifica/schimba uleiul la cutie .

#3
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011
Este cam incomplet, pe loc cu motorul oprit sau tot pe loc dar cu motorul pornit  si ambreiaj calcat, schimba usor in 2 cand este rece?

Edited by ionutz_joe2009, 09 March 2017 - 16:41.


#4
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,827
  • Înscris: 01.11.2005
Aceiasi problema am avut-o si eu pe Bora, tot 1,6, 16V.
Cum a spus si colegul mai sus, schimba tamponul motor din parea cutiei de viteze. Apoi cu un spray de vaselina ( preferat spry de ulei ) da peste toate articulatiile timoneriei. Ai sa vezi o schimbare majora.
Asta e o problema comuna la Golf 4

Edited by tehnics, 09 March 2017 - 16:42.


#5
Teteus

Teteus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 09.11.2007
Multumesc frumos pt sfaturi, ung articulatiile si apoi schimb tampoanele motor.
Sper sa fie intr un ceas bun

Edited by Teteus, 09 March 2017 - 16:45.


#6
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011
Poti verifica destul de usor tamponul, nici nu desfaci capota.Pleci usurel cu treapta 1, apoi pui 2.Daca tot nu intra in 2 usor se cam elimina tamponul defect, pbl cred ca vine din cutie.Sau pune in 2 dupa mers lin la 20-25 km/h(eventual scoasa pe liber din 3 si cand ajunge la 25-30 km/h pui 2.Daca nu intra usor...e cam nasol...Valabil doar daca cu motorul oprit gaseste lejer 2 din sa zicem 7-8 incercari.

Edited by ionutz_joe2009, 09 March 2017 - 17:00.


#7
Teteus

Teteus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 09.11.2007

View Postionutz_joe2009, on 09 martie 2017 - 16:52, said:

Poti verifica destul de usor tamponul, nici nu desfaci capota.Pleci usurel cu treapta 1, apoi pui 2.Daca tot nu intra in 2 usor se cam elimina tamponul defect, pbl cred ca vine din cutie.Sau pune in 2 dupa mers lin la 20-25 km/h(eventual scoasa pe liber din 3, si cand ajunge la 25-30 km/h pui 2.Daca nu intra usor...e cam nasol...Valabil doar daca cu motorul oprit gaseste lejer 2 din sa zicem 7-8 incercari.
Ideea este ca plec cu masina incet cu trapta I,sa bag treapta II nu vrea(intra daca trag de ea cu putere, dar mi se rupe sufletul).Bag treapta III si daca vreau sa revin in II intra da greu. Dupa ce o plimb sa zic 2 km si repet aceiasi chestie intra foarte usor in treapta II. O sa schimb si uleiul din cutie cu ocazia asta ca are ceva km masina .
Cu motorul oprit intra in toate vitezele fara probleme.
Cu alte cuvinte cand motorul este rece, uleiul din cutie rece intra greu treapta II in miscare

Edited by Teteus, 09 March 2017 - 17:07.


#8
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011
Ai mare grija, baga fix ce ulei recomanda producatorul masinii.

#9
Teteus

Teteus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 09.11.2007
M-am documentat despre chestia asta si am ales castrol multivehicle 75w-90 norma GL 4

#10
Teteus

Teteus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 09.11.2007
Revin cu toata informatia de rigoare sa zic asa
Cu masina oprita intra in toate vitezele fara probleme.
Cu masina pornita si nemiscata la fel intra fara probleme
Cu masina in miscare imi intra foarte greu treapta II si dupa ceva timp (posibil cand se mai incalzeste uleiul din cutie) intra la fel de bine treapta II.
Verificat si cu dublu ambreiaj si nu vrea..tot greu intra.
Am verificat si tamponul de la cutia de viteze de langa baterie..si se misca ca un dinte stricat.Acum nu stiu daca asa trebuie sa se miste..., practic il misti cu o mana fara probleme si joaca ca drq

#11
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,260
  • Înscris: 06.07.2007
Pai problema inseamna ca e de la tampon. El normal are voie sa aiba un oarecare joc insa nu mare.
Uleiul de cutie pe care l-ai ales e foarte bun pt. masina ta. La Golf 4 se foloseste 75w90 GL4.
Daca tot faci asemenea operatiuni, inainte de a te atinge de tamponul ala, as sugera un reglaj al timoneriei si o aerisire a ambreiajului. Se face usor.

#12
Teteus

Teteus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 09.11.2007

View Postdan1980_25, on 09 martie 2017 - 19:12, said:

Pai problema inseamna ca e de la tampon. El normal are voie sa aiba un oarecare joc insa nu mare.
Uleiul de cutie pe care l-ai ales e foarte bun pt. masina ta. La Golf 4 se foloseste 75w90 GL4.
Daca tot faci asemenea operatiuni, inainte de a te atinge de tamponul ala, as sugera un reglaj al timoneriei si o aerisire a ambreiajului. Se face usor.
Dupa logica mea..nu zic ca ii buna, daca era de la tampon nici dupa 10 km nu mi intra usor in treapta II, cum a spus si un user mai sus..sa plec incet cu ea si apoi sa bag treapta II fara sa o turez etc(sa elimin miscarea cutiei, implicit a tamponului)..si tot nu intra.
Ea isi revine dupa vreo 2 km cand se incalzeste ceva(uleiul, sau se dilata ceva pe acolo).
Eu asta nu inteleg ce se intampla dupa 2 km si cutia in treapta II isi revine..ma duce cu gandul la ulei..ceva de genu asta, poate vreun pinion prin cutie..habar nu am

#13
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,827
  • Înscris: 01.11.2005

View PostTeteus, on 09 martie 2017 - 18:26, said:


Am verificat si tamponul de la cutia de viteze de langa baterie..si se misca ca un dinte stricat.Acum nu stiu daca asa trebuie sa se miste..., practic il misti cu o mana fara probleme si joaca ca drq
Asa facea si tamponul meu. Dupa ce l-am schimbat nu am avut probleme. Citeste si vezi ca exista forum dedicat pentru asa ceva. Se stie ca este o problema comuna la tipul asta de masini.
Uleiul este bun. Acelasi ulei folosesc si eu la cutie si nu am probleme.

Quote

.... as sugera un reglaj al timoneriei si o aerisire a ambreiajului. Se face usor.
Adica hai sa ne scarpinam chiar daca nu ne mananca. Timoneria daca a mers bine pana acum nu are ce sa se deregleze. Doar sa mai greseze cu ulei articulatille. Va face minuni. Eu folosesc un spray de vaselina si apoi bag in toate vitezele pe loc, cu motorul oprit de cateva ori. Apoi mai gresez odata si gata. Cu un spray ajungi foarte usor la articulatii direct din compartimentul motor.
Legat de ambreiaj, aici e discutabil pentru ca daca avea probleme cu el, avea probleme in toate treptele, nu doar a doua. Lasa ambreiajul acolo.

#14
sbadrian

sbadrian

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 06.06.2017
Salut, am cumparat un Golf 4 de 1,6  cu 74kw  din 2000   motor APF
Vreau sa fac o revizie normala.

Distributie schimbata si ulei motor am facut.
Vreau sa schimb uleiul la cutie viteze si la servo.
E ok daca pun la cutie  75W90 GL4/GL5 adica as vrea asta https://www.motul.co.../gear-300-75w90
si la servo nu stiu codul dar merge acesta  https://www.motul.co...oducts/multi-hf

????

#15
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,827
  • Înscris: 01.11.2005
Daca nu iti face probleme servo sau cutia, eu zic sa lasi lucrurile asa. Daca nu deranjeaza, nu umbla.

#16
adrian_popa

adrian_popa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 379
  • Înscris: 29.10.2015

View Postdan1980_25, on 09 martie 2017 - 19:12, said:

Pai problema inseamna ca e de la tampon. El normal are voie sa aiba un oarecare joc insa nu mare.
Uleiul de cutie pe care l-ai ales e foarte bun pt. masina ta. La Golf 4 se foloseste 75w90 GL4.
Daca tot faci asemenea operatiuni, inainte de a te atinge de tamponul ala, as sugera un reglaj al timoneriei si o aerisire a ambreiajului. Se face usor.

Salut , la aerisire ambreiaj, mecanicul meu nu a vrut sa aeriseasca, a zis ca e riscant sa umbli la aerisitor ....

#17
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,260
  • Înscris: 06.07.2007
schimba mecanicul. Aerisitorul de fapt e vasul cu lichid de frana si nu e nici un risc. Se face in 10 minute.

#18
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,292
  • Înscris: 12.08.2006
Aerisitorul nu e chiar pe cilindrul receptor?

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate