Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Golf 4 1.6 16 valve- treapta II probleme
Last Updated: Sep 24 2017 17:39, Started by
Teteus
, Mar 09 2017 16:17
·
0
#1
Posted 09 March 2017 - 16:17
Salutare,
Cand motorul este rece si plec cu masina treapta II imi intra foarte greu(cateodata nici nu bag in vit. II si trec direct la vit. la III). Dupa ceva timp , treapta II imi revine la normal, intra destul de usor.(posibil cand se mai incalzeste cutia cred.) Am citit ca ar trebuie sa ung timoneria (ansamblul acela de brate de la motor).Ansamblul acela de brate nu este uns,(contine 2 bucse cred) si se misca din toate incheieturile, are ceva joc . Pe langa aceasta problema mai intampin urmatorul fenomen: Daca accelerez mai brusc se misca putin schimbatorul de viteze..se smuceste putin, ceva de genu aceasta, dar nu vibreaza. Nivelul uleiului este ok,nu caraie nu baraie cutia, doar problemele mentionate mai sus. Ce ar putea sa fie? Este ok sa se miste asa zisa timonerie din toate incheieturile? Edited by Teteus, 09 March 2017 - 16:35. |
#2
Posted 09 March 2017 - 16:33
Tampoane motor , in special ala de pe partea soferului linga baterie . Verifica/schimba uleiul la cutie .
|
#3
Posted 09 March 2017 - 16:39
Este cam incomplet, pe loc cu motorul oprit sau tot pe loc dar cu motorul pornit si ambreiaj calcat, schimba usor in 2 cand este rece?
Edited by ionutz_joe2009, 09 March 2017 - 16:41. |
#4
Posted 09 March 2017 - 16:41
Aceiasi problema am avut-o si eu pe Bora, tot 1,6, 16V.
Cum a spus si colegul mai sus, schimba tamponul motor din parea cutiei de viteze. Apoi cu un spray de vaselina ( preferat spry de ulei ) da peste toate articulatiile timoneriei. Ai sa vezi o schimbare majora. Asta e o problema comuna la Golf 4 Edited by tehnics, 09 March 2017 - 16:42. |
#5
Posted 09 March 2017 - 16:43
Multumesc frumos pt sfaturi, ung articulatiile si apoi schimb tampoanele motor.
Sper sa fie intr un ceas bun Edited by Teteus, 09 March 2017 - 16:45. |
#6
Posted 09 March 2017 - 16:52
Poti verifica destul de usor tamponul, nici nu desfaci capota.Pleci usurel cu treapta 1, apoi pui 2.Daca tot nu intra in 2 usor se cam elimina tamponul defect, pbl cred ca vine din cutie.Sau pune in 2 dupa mers lin la 20-25 km/h(eventual scoasa pe liber din 3 si cand ajunge la 25-30 km/h pui 2.Daca nu intra usor...e cam nasol...Valabil doar daca cu motorul oprit gaseste lejer 2 din sa zicem 7-8 incercari.
Edited by ionutz_joe2009, 09 March 2017 - 17:00. |
#7
Posted 09 March 2017 - 17:01
ionutz_joe2009, on 09 martie 2017 - 16:52, said:
Poti verifica destul de usor tamponul, nici nu desfaci capota.Pleci usurel cu treapta 1, apoi pui 2.Daca tot nu intra in 2 usor se cam elimina tamponul defect, pbl cred ca vine din cutie.Sau pune in 2 dupa mers lin la 20-25 km/h(eventual scoasa pe liber din 3, si cand ajunge la 25-30 km/h pui 2.Daca nu intra usor...e cam nasol...Valabil doar daca cu motorul oprit gaseste lejer 2 din sa zicem 7-8 incercari. Cu motorul oprit intra in toate vitezele fara probleme. Cu alte cuvinte cand motorul este rece, uleiul din cutie rece intra greu treapta II in miscare Edited by Teteus, 09 March 2017 - 17:07. |
#8
Posted 09 March 2017 - 17:04
Ai mare grija, baga fix ce ulei recomanda producatorul masinii.
|
#9
Posted 09 March 2017 - 17:10
M-am documentat despre chestia asta si am ales castrol multivehicle 75w-90 norma GL 4
|
#10
Posted 09 March 2017 - 18:26
Revin cu toata informatia de rigoare sa zic asa
Cu masina oprita intra in toate vitezele fara probleme. Cu masina pornita si nemiscata la fel intra fara probleme Cu masina in miscare imi intra foarte greu treapta II si dupa ceva timp (posibil cand se mai incalzeste uleiul din cutie) intra la fel de bine treapta II. Verificat si cu dublu ambreiaj si nu vrea..tot greu intra. Am verificat si tamponul de la cutia de viteze de langa baterie..si se misca ca un dinte stricat.Acum nu stiu daca asa trebuie sa se miste..., practic il misti cu o mana fara probleme si joaca ca drq |
|
#11
Posted 09 March 2017 - 19:12
Pai problema inseamna ca e de la tampon. El normal are voie sa aiba un oarecare joc insa nu mare.
Uleiul de cutie pe care l-ai ales e foarte bun pt. masina ta. La Golf 4 se foloseste 75w90 GL4. Daca tot faci asemenea operatiuni, inainte de a te atinge de tamponul ala, as sugera un reglaj al timoneriei si o aerisire a ambreiajului. Se face usor. |
#12
Posted 09 March 2017 - 20:50
dan1980_25, on 09 martie 2017 - 19:12, said:
Pai problema inseamna ca e de la tampon. El normal are voie sa aiba un oarecare joc insa nu mare. Uleiul de cutie pe care l-ai ales e foarte bun pt. masina ta. La Golf 4 se foloseste 75w90 GL4. Daca tot faci asemenea operatiuni, inainte de a te atinge de tamponul ala, as sugera un reglaj al timoneriei si o aerisire a ambreiajului. Se face usor. Ea isi revine dupa vreo 2 km cand se incalzeste ceva(uleiul, sau se dilata ceva pe acolo). Eu asta nu inteleg ce se intampla dupa 2 km si cutia in treapta II isi revine..ma duce cu gandul la ulei..ceva de genu asta, poate vreun pinion prin cutie..habar nu am |
#13
Posted 10 March 2017 - 16:28
Teteus, on 09 martie 2017 - 18:26, said: Am verificat si tamponul de la cutia de viteze de langa baterie..si se misca ca un dinte stricat.Acum nu stiu daca asa trebuie sa se miste..., practic il misti cu o mana fara probleme si joaca ca drq Uleiul este bun. Acelasi ulei folosesc si eu la cutie si nu am probleme. Quote
.... as sugera un reglaj al timoneriei si o aerisire a ambreiajului. Se face usor. Legat de ambreiaj, aici e discutabil pentru ca daca avea probleme cu el, avea probleme in toate treptele, nu doar a doua. Lasa ambreiajul acolo. |
#14
Posted 16 June 2017 - 08:51
Salut, am cumparat un Golf 4 de 1,6 cu 74kw din 2000 motor APF
Vreau sa fac o revizie normala. Distributie schimbata si ulei motor am facut. Vreau sa schimb uleiul la cutie viteze si la servo. E ok daca pun la cutie 75W90 GL4/GL5 adica as vrea asta https://www.motul.co.../gear-300-75w90 si la servo nu stiu codul dar merge acesta https://www.motul.co...oducts/multi-hf ???? |
#15
Posted 16 June 2017 - 11:27
Daca nu iti face probleme servo sau cutia, eu zic sa lasi lucrurile asa. Daca nu deranjeaza, nu umbla.
|
|
#16
Posted 23 September 2017 - 01:35
dan1980_25, on 09 martie 2017 - 19:12, said:
Pai problema inseamna ca e de la tampon. El normal are voie sa aiba un oarecare joc insa nu mare. Uleiul de cutie pe care l-ai ales e foarte bun pt. masina ta. La Golf 4 se foloseste 75w90 GL4. Daca tot faci asemenea operatiuni, inainte de a te atinge de tamponul ala, as sugera un reglaj al timoneriei si o aerisire a ambreiajului. Se face usor. Salut , la aerisire ambreiaj, mecanicul meu nu a vrut sa aeriseasca, a zis ca e riscant sa umbli la aerisitor .... |
#17
Posted 23 September 2017 - 07:15
schimba mecanicul. Aerisitorul de fapt e vasul cu lichid de frana si nu e nici un risc. Se face in 10 minute.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users