Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

Barcelona si 40 municipii vecine vor limita circulatia masinilor mai vechi de 20 de ani

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
144 replies to this topic

#55
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Masinile care nu mai au dreptul sa circule acolo, vor ajunge sh in Romania.

#56
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Daca nu trec RAR-ul/ITP-ul vor ajunge la dezmembrari.

#57
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
Cam asa este din pacate !

 Torquemada-666, on 09 iunie 2017 - 17:18, said:

Masinile care nu mai au dreptul sa circule acolo, vor ajunge sh in Romania.


#58
Platon

Platon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,692
  • Înscris: 22.10.2002

 PSC, on 09 martie 2017 - 13:03, said:

Eu aş impune forţat programul Rabla pentru maşinile mai vechi de 10 ani - înlocuire automată cu modele similare, noi.
Excepţie ar face acelea care fie sunt adaptate noilor norme de poluare, fie reprezintă modele de referinţă.

Eu de-al dracu as propune programul PRIMUL CAL, PRIMA CARUTA ! Ce atata modernism frate, ce atata piele pe scaune, motoare puternice, sa fie mirosul de balega, si poate ne facem toti AMISH si scapam de Antena 1

#59
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,473
  • Înscris: 17.09.2007

 fortzoso, on 09 iunie 2017 - 16:54, said:

Si crezi ca la noi ar putea fi un ITP mai exigent decat la spaniolii care au trebuit sa ia astfel de masuri ?Posted Image
Cred ca nu vorbea de ITP de la noi si avea dreptate si cu diferentierea relativ la aglomerari urbane.
Nu va fi o problema la ei, pe ogor vor putea merge in continuare masinile, ca si la noi, doar in municipii vor fi restrictii.

#60
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
http://forocochesele...-la-ciudad.html

Restrictie TOTALA a circulatiei masinilor cu motor termic activa de astazi dimineata pana luni seara in centrul orasului Valladolid, Spania.
se intampla. Si nu doar in marile orase.

#61
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Nu stiu voi, darpana nu apare o lege de la UE sa interzica masinile mai vechi de 20 de ani, la noi vei vedea si de 30-40 de ani inca, nu numai Dacia... Deci la Romania unde sa dat iar liber la cazane, e ceva normal sa ai un bolid din 90 fata de o nini din 2017. De fala e mare.

Dar Doamne cati ar da faliment daca o lege de genul ar fii la noi...

#62
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,486
  • Înscris: 13.06.2004
Când o să se producă azi maşini precum cele vechi, adică foarte rezistente în timp, cu materiale şi vopseluri care să dea aspect frumos, poate chiar cu schimbătorul la volan... atunci mie o să-mi placă maşinile noi.

#63
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,278
  • Înscris: 16.08.2016
De ce ai avea nevoie de schimbător la volan ? Itu iei o automata si gata. Masina o iei pentru 5-10 ani, nu e nevoie sa o lasi mostenire mai ales la cum avansează tehnologia acum. Materialele sunt de calitate superioara, la vopsea sau prostit dar in ultimul timp e ok

#64
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Problema este ca din SH-urile de pe piata  80-90% sunt fie praf fie cu dublu nr de KM in cel mai bun caz.
Din aceasta cauza nu e ok cu SH-urile.
Daca s-ar aduce masini ok si cu KM reali ar fi alta discutie.

#65
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,486
  • Înscris: 13.06.2004

 MicroEdge, on 18 iunie 2017 - 21:01, said:

De ce ai avea nevoie de schimbător la volan ? Itu iei o automata si gata. Masina o iei pentru 5-10 ani, nu e nevoie sa o lasi mostenire mai ales la cum avansează tehnologia acum. Materialele sunt de calitate superioara, la vopsea sau prostit dar in ultimul timp e ok

E mai facil la volan.
Eu iau maşina pentru cel puţin 15 ani   :)

#66
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
Si eu am o masina de 11 ani si cum nu imi face probleme cred ca o sa ating cu ea 15 ani, dar Ford-ul cumparat anul trecut nu cred ca ma va mai tine atat. Acum nu se mai fac decat de consum.

#67
hummin

hummin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 163
  • Înscris: 25.06.2017

 MicroEdge, on 18 iunie 2017 - 21:01, said:

De ce ai avea nevoie de schimbător la volan ? Itu iei o automata si gata. Masina o iei pentru 5-10 ani, nu e nevoie sa o lasi mostenire mai ales la cum avansează tehnologia acum. Materialele sunt de calitate superioara, la vopsea sau prostit dar in ultimul timp e ok
Si cu aia veche ce faci ? Ci tot cu reciclare cred ca se consuma mai mult pt o masina noua decât se economiseste cu un consum mai mic.
E tampita goana asta consumerista, 5 ani tio un frigider sau televizor,nu o masina, in fine...
Nu va mai vaitati ca ajung cazane in Romania,înlocuiesc altele care erau si mai cazane,per total e mai bine.

#68
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Pai aia tot o forma de reciclare e. Se inlocuiesc unele cazane mai vechi cu unele mai noi, mai putin poluante sper. Rablele ajung la dezmembrari unde piesele sunt iar "reciclate" sau la fier vechi unde teoretic sunt reciclate cum ar trebui. Deci pe total cred ca e o directie buna. Iar consumerismul nu iti poti opri. Poate doar producand masini care nu se "demodeaza" atat de repede sau care pot fi imbunatatite post-vanzare astfel incat proprietarul sa nu fie tentat sa o vanda cand apare modelul mai nou.

#69
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
De ce sa interzicem doar anumite masini, cand avem o poluare mult mai mare de la alte surse. 51%.

Daca e la moda si e cool sa te dai ecologist, de ce sa nu fii cu adevarat.

"Gazul metan produs de bovine este mai mare decat emisia de carbon produsa de ramura industriei si a transportului. De fapt, 51% din emisiile de gaze de sera provin de la cresterea animalelor, dupa cum declara Organizatia pentru Alimente si Agricultura a Natiunilor Unite.
In plus, suprafata arabila este folosita la maximum, iar padurile sunt defrisate pentru a face tot mai mult loc fermelor de animale. Statisticile arata ca intre 4000 si 8000 de metri patrati de padure tropicala sunt taiatI in fiecare minut si 91% din acest teren defrisat este destinat cresterii de animale. In fiecare zi se pierd specii de animale datorita defrisarii padurii tropicale. Cresterea animalelor este una dintre cauzele principale ale zonelor moarte din oceane, ale poluarii apelor si distrugerii habitatelor salbatice.
O persoana cu o alimentatie vegana produce cu 50% mai putin CO2 si foloseste a 11-a parte din combustibilii fosili, a 13-a parte din apa si a 18-a parte din pamant in comparatie cu un consumator de carne, arata un studiu efectuat de specialistul in mediu Peter Scarborough si echipa sa de oameni de stiinta. Alegerea de a fi vegan sau pasii facuti pentru eliminarea partiala/totala a proteinelor animale din alimentatie este calea cea mai eficienta de a reduce emisiile de CO2 precum si de a conserva apa si padurile."

https://viataverdevi...asupra-mediului

Iar paradoxul este, ca tot mancam mancare, facuta in lab.de chimie in eprubete, desi defrisam sa crestem animale.

Daca esti vegan, atentie ca le mananci mancarea animalelor si trebuie sa se taie iar si iar paduri.


#70
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,473
  • Înscris: 17.09.2007
@torquemada, apreciez ca ai adus argumentul asta pe acest thread. Sa inteleg ca de fapt in Barcelona ar trebui intai sa interzica mersul vacilor (pardon, taurilor) pe strazi, de la ele fiind poluarea mai mare decat la automobile?
Daca era vorba de Paris te contraziceam imediat, prin acel oras nu se cresc animale.
La modul serios, poluarea in aceste orase e demonstrata din masuratori ca provenind de la transport, nu e vorba de estimari sau calcule eco. De aici si masurile de restrictie a masinilor mai vechi poluante despre care am mai vorbit.

#71
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
http://forocochesele...-emisiones.html

Pe scurt: de la 1 ian 2018 in Madrid nu vor mai fi alocate licente de taxi decat pentru masini ECO (full-electrice, hibride cu toate variantele: HEV, PHEV, REEV cu autonomie minima 40km pe modul electric, sau pe GNC, GNL ori GPL).
Cu o rata de inlocuire a masinilor taxi de circa 2500/an si un total de 15700 de taxiuri, se estimeaza ca in jurul anului 2023, toate taxiurile din Madrid vor fi ECO sau cu emisii zero.


Zilele trecute citeam deasemenea despre un contract semnat intre Ferrovial Servicios si Renault pentru a pune in circulatie 500 Renault ZOE ZE in cadrul unui serviciu de car-sharing full electric in Madrid. Acesta s-ar adauga celor cateva zeci de Tesla Model S puse la dispozitie de Uber Prime, si cele 350 Smart Electric  oferite de Car2Go.
Apar flotele de electrice. Cred ca modelul economic este verificat si dovedit viabil.

Edited by inuendo0, 02 September 2017 - 21:33.


#72
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Destepti strainii doar noi plini de second hand...si unele taxiuri de toata jena.

Edited by fotbal5, 02 September 2017 - 21:33.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate