Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Barcelona si 40 municipii vecine vor limita circulatia masinilor mai vechi de 20 de ani

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
144 replies to this topic

#127
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017

 valitudor, on 14 septembrie 2017 - 17:13, said:


Problema este mai incurcata la masini, fata de fumatori versus nefumatori. In cazul din urma, nu e nicio indoiala ca este preferabil sa fi nefumator decat fumator.
La masini nu este este o problema in alb si negru.
Sunt diverse studii care arata azi ca un diesel ar putea fi mai putin nociv decat un benzinar. Ce facem, le interzicem pe toate, deopotriva ca sunt diesel sau benzinare?
Trecem de maine pe electrice? Sunt foarte multi sceptici care se indoiesc de beneficiile mediului in cazul unei astfel de schimbari bruste si nepregatite.
De regula, viata nu e in alb si negru

In Tokyo inainte de interzicerea circulatiei dieselelor prin anumite zone, doar 30% dintre statiile de masurare a calitatii aerului indicau parametri normali. Dupa 5 ani de la interdictii 90% indicau parametrii normali. Asta spune totul despre credibilitatea studiilor care scot dieselul ca fiind "curat"
Si mai arata si cat va dura si la noi in Europa ca sa curatam mizeria lasata de promovarea dieselului ca mașina supremă.

#128
Rdaneel

Rdaneel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 12.09.2017
Interzicerea unor lucruri este cea mai cretina metoda de educare.
Faptul că s ar interzice motoarele termice nu indică decât un singur lucru.
Mașinile echipate cu motoare electrice nu sunt in stare sa le concureze in termeni reali pe celelalte, altfel tranziția s ar fi desfășurat de la sine, fara interziceri și stimulente.
Aceeași cretinitate că aceea a certificatelor verzi, de unde, mulțumită energiei obținute din surse regenerabile,exclus hidro, beneficiem de cel mai mare pret per kw.

Și ce legătură are strict dieselul aici când interdicția se referă în egală măsură la ambele motoare, otto și diesel ?

@Ford3 n am înțeles ce mizerie sa curățăm in Europa,ce legătură are cu dieselul,de când dieselul e masina supremă...

Edited by Rdaneel, 15 September 2017 - 17:59.


#129
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

 Ford3, on 15 septembrie 2017 - 09:18, said:

In Tokyo inainte de interzicerea circulatiei dieselelor prin anumite zone, doar 30% dintre statiile de masurare a calitatii aerului indicau parametri normali. Dupa 5 ani de la interdictii 90% indicau parametrii normali. Asta spune totul despre credibilitatea studiilor care scot dieselul ca fiind "curat"
Si mai arata si cat va dura si la noi in Europa ca sa curatam mizeria lasata de promovarea dieselului ca mașina supremă.

Ca de obicei, tu insiri o gramada de minciuni bazandu-te pe ignoranta si nepasarea celor din jurul tau.
In Tokyo nu sunt interzise dieselurile. In 2000, datorita autobuzelor si camioanelor diesel care poluau orasul, in anumite zone din Tokio a fost interzis accesul masinilor diesel fara filtre de particule. Daca masinile au filtre de particule din fabrica sau puse ulterior, n-au nicio problema.

Informatia corecta, nepartinitoare, se gaseste aici.

 Hansolo, on 15 septembrie 2017 - 08:54, said:

Nu iti dau dreptate pentru ca nimic nu se va intampla peste noapte. La fel cu fumatul, inainte sa se intre in normalitate eu ca nefumator gaseam foarte greu un local decent. La aparitia legii au fost ceva urlete, ca se va distruge business-ul restaurantelor pentru ca majoritatea sunt fumatori, ca fumatorii sunt discriminati, etc. Ghici ce, nu s-au inchis nici restaurantele si nici fumatorii n-au trebuit sa se lase de fumat, doar ca in locurile publice poti respira si altceva decat fum.
Asa si cu restrictiile astea, se vor aplica gradual, nu peste noapte, pe baza de masuratori RDE. Insa eu tot astept sa vina cu masuri mai drastice impotriva practicilor de eliminare DPF sau/si catalizator.

Nu este acelasi lucru, am mai spus asta.
Nefumatorii nu le afecteaza sanatatea fumatorilor in niciun fel. Nefumand nu te imbolnavesti de cancer.
Studiile arata ca si benzinarele sunt nocive pentru sanatate, ba chiar cele moderne sunt mai cancerigene decat dieselurile moderne.
Treaba este discutabila. Probabil ca amndoua trebuiesc interzise, insa cu ce le inlocuim? Nu acum, peste 50 de ani? Ok, eu abia astept sa-mi iau o electrica. Sper doar sa nu-i imbolnavesc pe cei din jur cu altceva nou...

Edited by valitudor, 15 September 2017 - 18:27.


#130
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017

 valitudor, on 15 septembrie 2017 - 18:31, said:


In Tokyo nu sunt interzise dieselurile. In 2000, datorita autobuzelor si camioanelor diesel care poluau orasul, in anumite zone din Tokio a fost interzis accesul masinilor diesel fara filtre de particule. Daca masinile au filtre de particule din fabrica sau puse ulterior, n-au nicio problema.


Tu ai vreo logica in ce spui ? Deci camioanele si autobuzele poluau orasul iar toate autoturismele diesel (care bineinteles ca in logica ta nu polueaza niciodata orasul) au fost chemate pentru refitting. Se poate sa fii mai ipocrit de atat ?
Zi mai bine ca toate dieselele au trebuit a fi chemate sa li se monteze filtre de particule pentru a fi mai putin poluante (in 2000 nimeni nu producea diesele cu filtru de particule), nu ca nu ar fi poluat in continuare ca doar NOx=ul nu e oprit de filtrul de particule. Nu putea sa le interzica sa mai circule prin oras unor proprietari care au fost inselati de propaganda cu dieselele curate. Japonezii insa au inteles ceea ce era de inteles despre aceste motorizari si acum cota lor de piata este de doar 3% in Japonia. Oricum iti promit ca daca reusim si in Europa sa aducem cota de piata a dieselului nu la 3 ci macar la 10% nu mai postez de rau despre aceste motorizari care studiile au aratat ca au fost responsabile de peste 100k de decese premature in Europa. :)

#131
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
La momentul aparitiei acelui act normativ, dieselurile personale din Tokyo aveau o cota de piata mica, de sub 10%. Poluarea era facuta de camioane si autobuze.

Quote

The ordinance is targeted only at diesel trucks and buses already in operation. Passenger cars with diesel engines will be exempt from the controls for seven years after

The Japan Times - Tokyo bans ‘dirty’ diesel vehicles

Oare de cate ori ti-am zis ca batii campii pe forum prezentand lucrui neadevarate?
Ai mintit spunand ca diesleurile sunt banate in Tokio. Nu, au fost interzise doar dieselurile fara filtre de particule.

#132
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017

 valitudor, on 17 septembrie 2017 - 11:53, said:

La momentul aparitiei acelui act normativ, dieselurile personale din Tokyo aveau o cota de piata mica, de sub 10%. Poluarea era facuta de camioane si autobuze.



The Japan Times - Tokyo bans ‘dirty’ diesel vehicles

Oare de cate ori ti-am zis ca batii campii pe forum prezentand lucrui neadevarate?
Ai mintit spunand ca diesleurile sunt banate in Tokio. Nu, au fost interzise doar dieselurile fara filtre de particule.

Cateodata stau si ma intreb daca tu intelegi ceea ce citesti sau minti intentionat prin omisiune. De ce n-ai pus citatul complet ?

"Passenger cars with diesel engines will be exempt from the controls for seven years after registration as their volume of emissions is small, the officials said"

Asta schimba complet datele problemei nu-i asa ?
Deci automobilele diesel au fost obligate dupa ce si-au montat dispozitive anti poluante sa fie verificate abia dupa 7 ani, si nu anual ca si camioanele sau autobuzele.
In nici-un caz cum minteai tu cu nerusinare ca automobilele diesel au fost curate si doar camioanele si autobuzele au poluat. Dar din partea ta ma astept la orice minciuna cand e vorba de diesel si VAG.

Nu stiu de unde ai tu cifrele ca in Tokyo erau numai 10% autoturisme diesel (o fi tot vreo minciuna de-a ta), dar atunci este si mai grav daca 10% din autoturisme au cauzat o asemenea poluare. Iti dai seama atunci la cat se ridica nivelul poluarii in Romania unde in orase peste 80% sunt diesele dintre care 90% nu au DPF (vezi ca a mai aparut de curand un jurnal de bord al unuia cu BMW sh la care inca din prima lui postare se lauda ca si-a dat jos "dopurile") ?

#133
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

 Ford3, on 17 septembrie 2017 - 13:33, said:

In nici-un caz cum minteai tu cu nerusinare ca automobilele diesel au fost curate si doar camioanele si autobuzele au poluat.
Unde am zis asta, mai minciunel? Ia citeaza-ma. :D
Am spus ca tu ai mintit cand a spus ca in Tokyo masinile diesel sunt interzise. O minciuna dovedita prin actul normativ si articol in ziar. In rest, sunt incercari infantile de a schimba sensul discutiei.
Sunt interzise sau nu masinile diesel in Tokio, in totalitatea lor cum lasai sa se inteleaga?

#134
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017

 valitudor, on 17 septembrie 2017 - 11:53, said:

La momentul aparitiei acelui act normativ, dieselurile personale din Tokyo aveau o cota de piata mica, de sub 10%. Poluarea era facuta de camioane si autobuze.

 valitudor, on 17 septembrie 2017 - 13:52, said:

Unde am zis asta, mai minciunel? Ia citeaza-ma. Posted Image

Te-am citat :) !

#135
albucatalin

albucatalin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 574
  • Înscris: 19.11.2009
Frumos va sade !
Daca tot le interzice accesul in zonele centrale,sa le scada din impozite,ca doar platesc si cei cu masini vechi taxe,la fel ca toti ceilalti ! Asta e discriminare intr-o democratie !

#136
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
In momentul actual, aerul in Madrid este TOXIC. Se pare ca episoadele de varfuri de poluare nu sunt doar iarna, asa cum sustineau unii useri pe aici. Cica ar fi din cauza sobelor, a draq sobe pe care le-au construit tampitii aia de spanioli pe langa marile artere de circulatie si nu in case, cum ar fi normal. :))

Azi, la ora 6AM a fost instituit Scenariul 1 al protocolului de masuri necesare in cazul episoadelor de varf de contaminare cu dioxid de azot (NO2). Aceste noxe stim bine ca sunt generate de motoarele termice, in foarte mare masura de cele diesel. Masurile adoptate momentan sunt limitarea vitezei la 70km/h si recomandarea utilizarii transportului public. Daca episodul dureaza mai mult timp vir fi adoptate si alte masuri inclusiv interzicerea circulatiei in zonele centrale, asa cum s-a mai procedat.

Interesant e ca sunt unii useri care continua sa afirme ca deocamdata nu sunt limitari/restrictii impuse masinilor cu motor termic. Aceasta este doar un exemplu alaturi de multe altele.

http://www.eldiario...._696080439.html

#137
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

 Ford3, on 15 septembrie 2017 - 09:18, said:


In Tokyo inainte de interzicerea circulatiei dieselelor prin anumite zone, doar 30% dintre statiile de masurare a calitatii aerului indicau parametri normali. Dupa 5 ani de la interdictii 90% indicau parametrii normali. Asta spune totul despre credibilitatea studiilor care scot dieselul ca fiind "curat"
Si mai arata si cat va dura si la noi in Europa ca sa curatam mizeria lasata de promovarea dieselului ca mașina supremă.
De ce au trebuit sa treaca 5 ani ca sa se schimbe ceva? Sa nu-mi zici ca a persistat poluarea 5 ani.
Nu cumva are legatura cu faptul ca in aia 5 ani parcul auto a devenit mai putin poluant in timp ce indicii aia de poluare au ramasi neschimbati? In 5 ani poluare scade si daca vopsesti toate masinile albe dar asta nu inseamna ca a scazut din cauza asta ci pt ca normele de poluare ale masinilor se tot schimba.

#138
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017
Tu nu ai ce face acum și te apuci sa recitești topicele :) ?
Eu zic sa citești cum a fost toată treabă acolo și o să vezi că n-o să-ți fie greu să înțelegi de ce a durat 5 ani.
Adică cel puțin așa sper :) !

#139
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Japonezii nu prea au avut niciodata diesel, pana si camioanele au fost si sunt majoritatea pe benzina. De aia masinile japoneze sunt si au fost exclusiv pe benzina, diesel au facut numai pentru piata europeana. De fapt nici nu prea au facut, majoritatea fiind luate de la producatori europeni.
Mie mi se pare ciudat ca "doar 30% dintre statiile de masurare a calitatii aerului indicau parametri normali". Adica celelalte 70% din statii erau defecte? Ca doar tot in Tokyo erau.
"Dupa 5 ani de la interdictii 90% indicau parametrii normali". Adica le-au reparat, dar nu pe toate? Si cum se face ca 10% nu indica parametrii normali??? Ha? Nu tot in Tokyo sunt si alea?

Nu ma, cel mai probabil statiile astea care masurau anormal se afla/u in preajma unei fabrici sau termocentrale (sunt o gramada in Japonia) care ori s-au inchis, ori au pus filtre mai performante.

#140
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017
Mai citeste inainte de a dezinforma. Inainte de aceste masuri dieselul reprezenta si la ei peste 50% dintre autoturisme. Din fercire acum mai reprezinta doar un 3 %.
Cauta in urma ca am pus link-uri pentru aceste afirmatii.
In 2000 camioanele lor erau pe benzina ? Tu te auzi ce spui ?
Nici acum nu sunt pe benzină macar.

#141
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Minti de ingheata apele!
Da papusel, in Japonia multe camioane (majoritatea) sunt de multa vreme pe benzina, au pana si multe tractoare pe benzina. Multe camioane pe benzina misuna si prin Rusia, dar si America. Da, da, America. Chiar autobuze pe benzina.
Desi sunt sigur ca nu o sa se prinda nimic de tine, iti dau un link din NYTimes din ... 2006 care arata cam cum era situatia atunci in Jp:
http://www.nytimes.c...apan-roads.html

Quote

When Seiichi Himei, a 35-year-old engineer turned cattle farmer, took the Peugeot 307 HDi for a spin two years ago, he couldn't believe the force produced by the small, 1.4-liter car.
The magic ingredient was a diesel engine.
Touted for their torque and fuel economy, diesel-powered cars make up half the European market but long ago lost street credit in Japan, where, after a series of tax changes and a damaging image campaign, just a single model remains on sale.
But diesel-savvy European car makers, cheered by a growing acceptance in the United States and the arrival of cleaner fuel, are gearing up to reverse that trend in a move that could force domestic brands to follow suit and stir up the world's third-biggest car market.
A comeback by diesels could also give European brands - long the underdogs with just 4 percent of Japan's car market - a welcome boost, help domestic oil refiners cut their losses by creating a better balance of gasoline and diesel supply, nudge Japan closer to a UN-mandated goal of cutting greenhouse gases, and provide a boon for diesel-parts makers like Bosch and Ibiden.
"You can buy practically anything in Japan, but not diesel cars," said Himei, a native of Okayama, who drove a gasoline-powered 307 before buying his used diesel version online.
"It's high time Japan woke up" to the merits of diesel, he said.
It was not always so.In 1990, diesel powered 6.4 percent of all new cars sold in Japan. But a law in 1992 lowering the limit on emissions of smog- forming nitrogen oxide - a major byproduct when burning diesel fuel - and tax changes that effectively narrowed the cost advantage of diesel fuel and made diesel cars more expensive, prompted a steady downturn in demand.
The death blow came in 1999 when,in a widely televised stunt, the governor of Tokyo, Shintaro Ishihara, waved a bottle containing black particles of carcinogenic soot that were emitted in greater quantity by diesels than gasoline vehicles.
By 2003 there were only 10 diesel models, whereas there had been 24 a year earlier.Now, only Toyota Motor's Landcruiser Prado remains, while buyers can choose from some 200 gasoline models.
That will change this autumn whenDaimlerChrysler's Mercedes brand will roll out a diesel E-Class and has promised more to come.
Deci masinile diesel nu prea au existat in Jp, parlamentul japonez a interzis ceva ce practic nu exista de cel putin 27 de ani.

Cat despre bravii conducatori ai Barcelonei: spui administratia Barcelonei si tragi apa. Numai gargara e de ei, mai nou au venit cu ideea de a interzice turismul. Maine, poimaine o sa vina cu ideea de a interzice respiratul ca de, si asta polueaza. Apoi o sa interzica oamenii cu totul.

 inuendo0, on 11 octombrie 2017 - 12:24, said:

In momentul actual, aerul in Madrid este TOXIC.
Aham, pana acum n-a fost, acum brusc este TOXIC.
Eu ma invart prin Madrid inca din 2004 si am fost pana acum pe acolo in medie de 2 ori pe an. Iti spun sigur: aerul din Madrid e mult mai respirabil si mai curat ca in Bucuresti sau alte capitale europene. MULT.
Apropo, si speranta de viata a madrilenilor e mult mai mare ca a bucurestenilor. Dar vezi tu, chiar acum Madridul e TOXIC, Bucurestiul e o oaza de oxigen.

#142
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Care e legatura cu Bucurestiul? Nu am stabilit eu, nici tu ca aerul ala e toxic sau respirabil. Sunt niste statii de masurare, si daca in 2 ore consecutive se depasesc niste valori se declara "varf de contaminare". Si ai idee cate avertizari de infringement a primit Bucurestiul de la Bruxelles?

#143
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,125
  • Înscris: 10.07.2013
Este foarte ok aceasta propunere....si acum vedem tractoare cu remorca ale ADP care....polueaza grav aerul din capitala.Posted Image

Attached Files


Edited by xmanyacs77, 12 October 2017 - 20:51.


#144
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Da, sunt sigur ca propunerea de la Barcelona te va scapa de tractoarele din Bucuresti. :death:

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate