Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Traim in epoca consumului - sau gandire in capitalism romanesc

- - - - -
  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#19
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,781
  • Înscris: 06.09.2004

View PostXL700VA, on 08 martie 2017 - 15:38, said:

Cazul nu e chiar asa. insa acel patron ar putea gandii si altfel: prin acel telefon isi putea face reclama buna la service. Daca un mecanic reuseste sa rezolve o problema prin telefon inseamna ca e un mecanic bun. Iar daca lumea afla ca la service-ul X e un mecanic bun, toti vor venii acolo.

pai si daca te duceai acolo si-ti rezolva mecanicul problema, era mai putin bun? nu era reclama la fel de buna pt service?

View PostXL700VA, on 08 martie 2017 - 15:50, said:

Jamlan, mi se pare absurd sa inlocuiesti un intreg bloc optic pentru un contact impuscat. Unul singir, atat. Macar daca ofereau ca piesa de schimb numai cablajul pe care sunt montate becurile.
aici e altceva, asta e recomandarea producatorului. fiecare masina vine cu un manual de service pe care teoretic, service-ul trebuie sa-l respecte, ca de-aia e manual de service si nu carte de povesti    :)   si - din diverse motive, care or fi alea.... - producatorul recomanda inlocuirea blocului cu totul.

#20
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,540
  • Înscris: 13.06.2004
Dacă eşi patron, e normal să îţi doreşti să faci profit.
Însă dacă eşti cel care dă banii, nu cel care-i ia, e normal să-ţi doreşti să faci economie la buzunar, aşa că e bine să înveţi să faci una-alta sau să cunoşti mai mulţi depanatori   Posted Image   Plus că mulţi meşteri se nesimţesc la faza "cu deplasarea" sau încep să facă comentarii.
Producătorii vor să sugă cât mai mulţi bani, de aia fac unele chestii.

Edited by djl, 08 March 2017 - 16:12.


#21
alexsama

alexsama

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 554
  • Înscris: 12.01.2011

View Postbladhaund, on 08 martie 2017 - 15:04, said:

La 1: un service care se respecta nu iti propune o rezolvare mestesugareasca. Vroiai mestesugareste, trebuia sa te duci la un electrician in curte, care face un ciubuc. Cel de la service trebuie sa respecte niste standarde si sa iti ofere o garantie de care raspund.

E adevarat, dar nu sunt deacord in cazul service-urilor auto. Aici mecanici au devenit toti peste noapte, si te jupuie de banii la orice ocazie, nu sunt in stare de nimic, la proriu. Ceva de genu mi s-a intamplat ceva timp in urma la motorasul unei macarele la un geam. Cel de la service, 'nu domne, ca nu descfac eu, ca nu merita, si se strica repede iara'. Am facut operatie intr-un regim semi-prorpiu, si ghici ce, era vorba doar de curatat in interior. Imi e scarba de aceste tipuri de service-uri, prefer sa merg pe calea mestesugareasca. Daca la un moment dat nu mai tine nici asa, cumpar si toata piesa, nu asta e problema...sa nu mai zic cate serviceuri cumpara piese noi aiurea cand diagnosticul e gresit.

#22
sarac.lipit

sarac.lipit

    Cînd ești condus de proști, toate merg prost

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,828
  • Înscris: 14.06.2006
acu'...sincer
ai forum'uri specializate pe modele
te documentezi
dacă poţi schimba de la second sau meşteri singur o 'chestie'... e ceva
dacă nu, te înfingi în service, laşi cheile, dai paraua, iei cheile şi pleci.

#23
User107

User107

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 990
  • Înscris: 13.01.2017

View Postpacopaco1967, on 08 martie 2017 - 15:55, said:

Problema in capitalism e lipsa omeniei chiar si situatii din acestea , ca sa nu mai spun cati si-au lat tzepe pe la servis .
Ce legatura are teapa la service cu capitalismul? In comunism totul era pe roze si toti erau cinstiti la service?

#24
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008
Povestioara asta ne spune ceva doar despre romanismul initiatorului, nu despre epoca in care traim sau alte smecherii!!!

De ce nu i-a spus de la service sa gaureasca farul (altminteri etans...), sa se apuce sa taie fire, sa le lipeasca (apropo, lucru nepermis in orice aplicatie de genul asta) si alte smecherii! Si de ce s-a suparat patronul ca angajatul platit in loc sa isi faca treaba sta la telefon cu prietenii, culmea eventual gonind clientii potentiali!

#25
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004
1. Cand "carpesti" pentru tine, iti asumi riscul si poate expui doar familia ta la probleme (mai mult decat sa ia foc *ceva* din cauza unui contact imperfect sau sa ramai fara lumini in mijlocul noptii si sa dai peste ceva/careva nu are ce sa se intample)... Dar sa-ti asumi astfel de riscuri pentru toti clientii, in conditiile in care automobilul a fost gandit si fabricat conform unor standarde/teste pe care clientul iti cere sa le "suntezi" e alta poveste. Daca cineva e dispus, bine, problema lui. Daca nu e dispus, NU are vreo vina ca "doreste" (desi este obligat) sa respecte standardele, recomandarile, conditiile producatorului.

2. D'aia e bine ca munca sa fie platita la ora... Stai degeaba si dai sfaturi prin telefon in timpul serviciului, in loc sa aduci clienti si sa incasezi de la ei? Nici o problema, dar nici plata din partea angajatorului nu "vezi". Basca te-as pune sa platesti si o chirie, daca tot te folosesti de scaunul biroului...

#26
Platon

Platon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,692
  • Înscris: 22.10.2002

View Postpacopaco1967, on 08 martie 2017 - 15:55, said:

Tocmai asta vrea initiatorul sa semnaleze, ca patronii sunt hapsani si sunt in stare sa te ia la suturi  chiar daca ai dat sfaturi telefonic unui prieten . Nu cred ca era extrem de ocupat incat a prejudiciat servisul facand asta .

Eu unul daca am o problema ce nu o pot rezolva ma duc la nea Sandel daca stiu ca e mester bun .
Problema in capitalism e lipsa omeniei chiar si situatii din acestea , ca sa nu mai spun cati si-au lat tzepe pe la servis .
Omenia nu prea este compatibila cu capitalismul....

#27
maccip

maccip

    46 ani

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,254
  • Înscris: 06.01.2007
Eu nu cunosc niciun loc de munca unde sa fie interzis vorbitul la telefon. In limite normale, binenteles. Si daca nu esti ocupat cu ceva mai important pe-acolo.
Iar ce vorbeste ala la telefon, ca da un sfat unui prieten.. treaba lui. Si eu o fac, toata lumea o face.

Ma rog de pe forumul asta reiese ca nu poti vorbi la telefon in timpul serviciului ca cica vorbesti pe banii patronului.
Si nu ai voie sa dai sfaturi unui prieten/cunostinta, de parca ti-ar fi interzis explicit "fisa postului",

Daca as fi un extraterestru probabil ca mi-as face alta impresie despre planeta Pamant citind forumurile astea.

#28
XL700VA

XL700VA

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 29.04.2014

View Postf300, on 08 martie 2017 - 17:41, said:

Povestioara asta ne spune ceva doar despre romanismul initiatorului, nu despre epoca in care traim sau alte smecherii!!!

De ce nu i-a spus de la service sa gaureasca farul (altminteri etans...), sa se apuce sa taie fire, sa le lipeasca (apropo, lucru nepermis in orice aplicatie de genul asta) si alte smecherii! Si de ce s-a suparat patronul ca angajatul platit in loc sa isi faca treaba sta la telefon cu prietenii, culmea eventual gonind clientii potentiali!

Nu era vorba de far, ci de blocul optic din spate dreapta. Care pe partea interioara (unde am dat eu gaura) nu e deloc etans. Ai desfacut vreodata unul sa vezi cum e?

View Postdexterash, on 08 martie 2017 - 18:21, said:

1. Cand "carpesti" pentru tine, iti asumi riscul si poate expui doar familia ta la probleme (mai mult decat sa ia foc *ceva* din cauza unui contact imperfect sau sa ramai fara lumini in mijlocul noptii si sa dai peste ceva/careva nu are ce sa se intample)... Dar sa-ti asumi astfel de riscuri pentru toti clientii, in conditiile in care automobilul a fost gandit si fabricat conform unor standarde/teste pe care clientul iti cere sa le "suntezi" e alta poveste. Daca cineva e dispus, bine, problema lui. Daca nu e dispus, NU are vreo vina ca "doreste" (desi este obligat) sa respecte standardele, recomandarile, conditiile producatorului.

2. D'aia e bine ca munca sa fie platita la ora... Stai degeaba si dai sfaturi prin telefon in timpul serviciului, in loc sa aduci clienti si sa incasezi de la ei? Nici o problema, dar nici plata din partea angajatorului nu "vezi". Basca te-as pune sa platesti si o chirie, daca tot te folosesti de scaunul biroului...

1. Nu are ce sa ia foc. Ai ceva cunostinte de electricitate, sau vorbesti asa ... Si repet (cei care stiu electricitate imi pot comfirma) o lipitura face contact mult mai bine decat o mufa.

2. Cand a vorbit cu mine, electricianul aranja niste marfa in raftul magazinului (service-ul are in incinta lui si un magazin de piese pentru ATV). Neavand nimic de reparat, omul se apucase din proprie initiativa sa aseze marfa pe raft (pe langa electrician si mecanic el indeplineste si functia de vanzator ca asa e la noi in Romanica - policalificat). Nici macar nu s-a oprit din treaba, deoarece avea o casca bluetooth in ureche. Vorbea cu mine, si in acelasi timp aranja marfa pe rafturi. Deci nu statea "degeaba" pe banii patronului, isi facea in continuare treaba. Nu avea nici un client, nici in magazin, nici la service. Ghinionul lui a fost ca atunci trecea patronul prin magazin si l-a auzit ...

View Postmaccip, on 08 martie 2017 - 22:52, said:

Eu nu cunosc niciun loc de munca unde sa fie interzis vorbitul la telefon. In limite normale, binenteles. Si daca nu esti ocupat cu ceva mai important pe-acolo.
Iar ce vorbeste ala la telefon, ca da un sfat unui prieten.. treaba lui. Si eu o fac, toata lumea o face.

Ma rog de pe forumul asta reiese ca nu poti vorbi la telefon in timpul serviciului ca cica vorbesti pe banii patronului.
Si nu ai voie sa dai sfaturi unui prieten/cunostinta, de parca ti-ar fi interzis explicit "fisa postului",

Daca as fi un extraterestru probabil ca mi-as face alta impresie despre planeta Pamant citind forumurile astea.
Nu e prima data cand am vorbit cu el la telefon si m-a ajutat. Tin minte ca acum un an. cu acelasi ATV am ramas in pana in varf de deal. Atunci a fost o problema de carburatie - nu se alimenta. Nu am putut sa o repar pe deal, insa mi-a spus ce sa ii fac ca sa il aduc jos la strada. Unde l-am urcat pe o platforma si l-am dus la el la service (era o problema de carburatie, unde nu ma pricep).
Deci nu era prima data cand ma ajutase cu diverse sfaturi. Dar, precum am scris mai sus a avut ghinion ca l-a auzit patronul. I-am spus ca nu il mai sun decat dupa ora 6 cand termina programul, daca o sa mai am probleme. Nu vreau sa aiba belele la munca din cauza mea.

Edited by XL700VA, 09 March 2017 - 02:07.


#29
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004

View PostXL700VA, on 09 martie 2017 - 02:16, said:

1. Nu are ce sa ia foc. Ai ceva cunostinte de electricitate, sau vorbesti asa ... Si repet (cei care stiu electricitate imi pot comfirma) o lipitura face contact mult mai bine decat o mufa.
La ce consum ai dimensionat firul pentru masa(sectiune, curent)? Ce eroare ai aplicat cand ai dimensionat acel fir? De ce ai folosit banda izolatoare (care nu se gaseste cam pe nicaieri prin industria auto) si nu ai folosit tub termo-contractibil? Care sunt sansele ca acea banda sa fie afectata de diversi factori fizici/atmosferici - de la temperatura, pana la umiditate si/sau vibratii?

Nu, nu stiu cum sta treaba "electrica"... Dar avand niste cunostinte vagi de electronica, intreb si eu...

View PostXL700VA, on 09 martie 2017 - 02:16, said:

2. Cand a vorbit cu mine, electricianul aranja niste marfa in raftul magazinului (service-ul are in incinta lui si un magazin de piese pentru ATV). Neavand nimic de reparat, omul se apucase din proprie initiativa sa aseze marfa pe raft (pe langa electrician si mecanic el indeplineste si functia de vanzator ca asa e la noi in Romanica - policalificat). Nici macar nu s-a oprit din treaba, deoarece avea o casca bluetooth in ureche. Vorbea cu mine, si in acelasi timp aranja marfa pe rafturi. Deci nu statea "degeaba" pe banii patronului, isi facea in continuare treaba. Nu avea nici un client, nici in magazin, nici la service. Ghinionul lui a fost ca atunci trecea patronul prin magazin si l-a auzit ...
Pai nu avea, pentru ca in loc sa te duci in calitate de client in acel service, ai preferat sa "suntezi" serviceul... Oare ce s-ar fi intamplat daca te-ai fi dus cu ATVul in serviceul in care amicul lucra?

Amicul tau, in loc sa aseze produse si sa fie policalificat, putea sa preia in service ATVul tau... Amu, nu te supara, dar la noi in Romanica e FIX cum vrei tu - adica sa nu te duci in service, ci sa te "rezolve" baiatu' de la vanzari. Deci, dupa ce ca ai cerut (expres) ca amicul sa "sunteze" serviceul si vizita in service (si sa "rezolve" problema la telefon), tot tu vii cu pretentii de "ala munceste sa aseze produsele in loc sa faca service"? Nu te supara, dar poti observa o problema de logica? A ta, a celui care se plange de faptul ca angajatul de la service nu are de munca in timp ce fix tu vrei ai evitat ca el sa aiba de munca in service?!

#30
User107

User107

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 990
  • Înscris: 13.01.2017

View PostPlaton, on 08 martie 2017 - 19:04, said:

Omenia nu prea este compatibila cu capitalismul....
Atunci cand fiecare lucru are un pret clar, oamenii se simt mai confortabil decat atunci cand trebuie sa se descurce in fel si chip. Cand te descurci esti tot timpul "incurcat" - ai dat destul sau ai dat prea mult/prea putin... Apar ganduri aiurea referitor la zgarcenie, lacomie etc. Si se duce dracu' omenia. Este exact ce a patit initiatorul topicului.
Daca ai trait macar pana la 14-18 ani in comunism, iti mai aduci aminte problemele astea.
Dar nu confunda haosul de la noi cu capitalismul inradacinat de zeci de ani din state ca SUA, Marea Britanie, Japonia. La noi nu este capitalism inca.

Edited by User107, 09 March 2017 - 06:28.


#31
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008

View PostXL700VA, on 09 martie 2017 - 02:16, said:

1. Nu are ce sa ia foc. Ai ceva cunostinte de electricitate, sau vorbesti asa ... Si repet (cei care stiu electricitate imi pot comfirma) o lipitura face contact mult mai bine decat o mufa.

Eu stiu si iti confirm, o lipitura POATE sa faca foarte bun contact doar ca e mult mai greu de facut si confirmat o lipitura buna fata de o sertizare sau o prindere cu surub sau orice similar. Niste metal topit e extrem de imprevizibil cum se comporta la racire si in combinatie cu celelate metale la care trebuie sa adere. Plus ca prin natura ei nu e rezistenta la cald. Ca idee sudurile cu adevarat critice sint inspectate cu raze X. Nu lipiturile astea la fire, astea sint evitate complet pe circuitele de putere, ai vazut lipituri (repet, pe circuite de putere, nu pe vreo placuta in calculator sau casetofon) in masini in afara de cele facute de Dorel?

View Postmaccip, on 08 martie 2017 - 22:52, said:

Eu nu cunosc niciun loc de munca unde sa fie interzis vorbitul la telefon. In limite normale, binenteles. Si daca nu esti ocupat cu ceva mai important pe-acolo.
Iar ce vorbeste ala la telefon, ca da un sfat unui prieten.. treaba lui. Si eu o fac, toata lumea o face.

Alta buna expresie a romanismului, completind primul post. E foarte ok sa vorbesti la telefon in timpul serviciului, n-ai treaba. Tu ai de reparat ceva, esti cu miinile prin motor te suna prietenii, trebuie sa intrerupi si sa vorbesti cu ei, nu?

Cind romanii au primit dreptul de munca in tot UE fara alte limitari primul roman care s-a dus la munca in UK a fost dat afara (de la munca nu din UK) ca vorbea prea mult la telefon. Coincidenta coincidentei lucra tot la un service!

#32
maccip

maccip

    46 ani

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,254
  • Înscris: 06.01.2007
F300 nu ma, la motor nu merge ca ai mana plina de ulei.
Dar daca esti doctor pixXxdar de exemplu, merge fara nicio problema.

Si nu e chestia de romanism, orice om din superclusterul Virgo vorbeste la telefon cand se poate, cat se poate si daca se poate.

#33
XL700VA

XL700VA

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 29.04.2014

View Postdexterash, on 09 martie 2017 - 03:19, said:

La ce consum ai dimensionat firul pentru masa(sectiune, curent)? Ce eroare ai aplicat cand ai dimensionat acel fir? De ce ai folosit banda izolatoare (care nu se gaseste cam pe nicaieri prin industria auto) si nu ai folosit tub termo-contractibil? Care sunt sansele ca acea banda sa fie afectata de diversi factori fizici/atmosferici - de la temperatura, pana la umiditate si/sau vibratii?

Nu, nu stiu cum sta treaba "electrica"... Dar avand niste cunostinte vagi de electronica, intreb si eu...



Pai nu avea, pentru ca in loc sa te duci in calitate de client in acel service, ai preferat sa "suntezi" serviceul... Oare ce s-ar fi intamplat daca te-ai fi dus cu ATVul in serviceul in care amicul lucra?

Amicul tau, in loc sa aseze produse si sa fie policalificat, putea sa preia in service ATVul tau... Amu, nu te supara, dar la noi in Romanica e FIX cum vrei tu - adica sa nu te duci in service, ci sa te "rezolve" baiatu' de la vanzari. Deci, dupa ce ca ai cerut (expres) ca amicul sa "sunteze" serviceul si vizita in service (si sa "rezolve" problema la telefon), tot tu vii cu pretentii de "ala munceste sa aseze produsele in loc sa faca service"? Nu te supara, dar poti observa o problema de logica? A ta, a celui care se plange de faptul ca angajatul de la service nu are de munca in timp ce fix tu vrei ai evitat ca el sa aiba de munca in service?!

La prima chestiune: am folosit fir cu sectiunea de 1,5 mmp. Si nu l-am calculat, am pus de care am avut. Sunt trei becuri in tripla, iar puterea lor totala nu depaseste 68 de wati. Cred ca am supradimensionat firul ...
Referitor la tub termocontractibil ... nu am avut in casa. Insa ai ceva impotriva benzii izolatoare? Si spui ca nu se foloseste in industria auto? Uita-te mai bine la cablurile din masina ... Si spui ca ai vagi cunostinte de electronica. Acolo nu ai folosit asa ceva? Referitor la ”interperii” : umiditate, ploaie, furtuni... eu am folosit banda izolatoare la un fir care era in portbagaj. Iar la mine in portbagaj nu sunt tsunami sau uragane. Cumva la tine in portbagaj se formeaza taifunuri?!?

Acum chestiunea a doua ... habar nu am despre ce vorbesti. Unde am venit eu cu pretentii?!? Sau ca am spus ca acel om nu are de lucru? Asa ai inteles tu? Eu am spus doar ca acel om e exploatat la maxim: si vanzator si electrician si mecanic. Si ca in momentul in care l-am sunat nu avea ceva important de facut. E o mica mare diferenta intre ceea ce am zis eu si ce ai inteles tu. Sau ma rog, ceea ce ai vrut sa intelegi.

Apropo, cumva esti patron?!? A, nu am uitat ai zis ca esti electronist.

View Postf300, on 09 martie 2017 - 07:36, said:

Eu stiu si iti confirm, o lipitura POATE sa faca foarte bun contact doar ca e mult mai greu de facut si confirmat o lipitura buna fata de o sertizare sau o prindere cu surub sau orice similar. Niste metal topit e extrem de imprevizibil cum se comporta la racire si in combinatie cu celelate metale la care trebuie sa adere. Plus ca prin natura ei nu e rezistenta la cald. Ca idee sudurile cu adevarat critice sint inspectate cu raze X. Nu lipiturile astea la fire, astea sint evitate complet pe circuitele de putere, ai vazut lipituri (repet, pe circuite de putere, nu pe vreo placuta in calculator sau casetofon) in masini in afara de cele facute de Dorel?

Repet in tripla aia sunt trei becuri de urmatoarelșe puteri: 21 w semnalizarea 26 w (21+5) stop + pozitie, 21 w marsarier. Deci 68 de wati. Asta inseamna maxim 5,6A. Asta e putere? Apropo sursele de tensiune industriale 24 V 10 A facute de Siemens sunt facute tot cu lipituri. Chiar mufele de iesire sunt lipite pe placa.

Edited by XL700VA, 09 March 2017 - 15:57.


#34
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008

View PostXL700VA, on 09 martie 2017 - 15:57, said:

Asta inseamna maxim 5,6A. Asta e putere?

Da, alea sint cabluri de putere. Daca erau de la antena, vreun senzor, microfon, etc nu erau.

View PostXL700VA, on 09 martie 2017 - 15:57, said:

Apropo sursele de tensiune industriale 24 V 10 A facute de Siemens sunt facute tot cu lipituri. Chiar mufele de iesire sunt lipite pe placa.

Faci diferenta intre o masina si o scula pe care o pui pe o etajera?

#35
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004

View PostXL700VA, on 09 martie 2017 - 15:57, said:

Referitor la tub termocontractibil ... nu am avut in casa. Insa ai ceva impotriva benzii izolatoare? Si spui ca nu se foloseste in industria auto? Uita-te mai bine la cablurile din masina ... Si spui ca ai vagi cunostinte de electronica.
Te las pe tine sa decizi daca ceea ce se foloseste in auto e [fix] aceeasi treaba cu ceea ce se foloseste in electrocasnic (in general):
http://www.tesatape....wire_harnessing

View PostXL700VA, on 09 martie 2017 - 15:57, said:

Acolo nu ai folosit asa ceva?
In electronica - si mai ales in digitala - nu prea ai nevoie... plus ca exista n+t+z solutii elegante de conectare.

#36
tytysor

tytysor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,503
  • Înscris: 02.09.2006

View Postdexterash, on 08 martie 2017 - 18:21, said:

1. Cand "carpesti" pentru tine, iti asumi riscul si poate expui doar familia ta la probleme (mai mult decat sa ia foc *ceva* din cauza unui contact imperfect sau sa ramai fara lumini in mijlocul noptii si sa dai peste ceva/careva nu are ce sa se intample)... Dar sa-ti asumi astfel de riscuri pentru toti clientii, in conditiile in care automobilul a fost gandit si fabricat conform unor standarde/teste pe care clientul iti cere sa le "suntezi" e alta poveste. Daca cineva e dispus, bine, problema lui. Daca nu e dispus, NU are vreo vina ca "doreste" (desi este obligat) sa respecte standardele, recomandarile, conditiile producatorului.

2. D'aia e bine ca munca sa fie platita la ora... Stai degeaba si dai sfaturi prin telefon in timpul serviciului, in loc sa aduci clienti si sa incasezi de la ei? Nici o problema, dar nici plata din partea angajatorului nu "vezi". Basca te-as pune sa platesti si o chirie, daca tot te folosesti de scaunul biroului...
De fapt rezulta faptul ca produsul a fost prost proiectat sau construit si desi problema este cunoscuta, producatorul nu a luat masuri de remediere!

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate