Dacia Sandero Stepway 1.5 dci (2016)
Last Updated: Oct 13 2020 08:47, Started by
Alexandru611
, Mar 07 2017 22:02
·
0
#55
Posted 05 January 2018 - 21:27
Nu cred da este vreo mașina pe piața sa nu poată urca un munte ! Și un matiz îl urca ,toate mașinile sunt gândite pentru diferite și diverse situații ,bazaconii ca pui 4 oameni în masina și nu mai urca la deal sunt prostii! Desigur ,faci loc unei mașini puternice cu motor mare dar poți urca cam orice fără probleme !
|
#56
Posted 05 January 2018 - 23:15
si inca o nedumerire ce ma face sa stau cu dubii....in urmatorii ani ce soarta vor avea motoarele diesel fata de cele pe benzina , acum o masina daca o iei nu o iei ptr un an ...doi precum un televizor...ce credeti le scot de pe piata?
|
#57
Posted 06 January 2018 - 09:39
În 5 ani cât este durata ideala de exploatare a masinii nu se va intampla nimic, mai ales ca sunt deja euro 6. Părerea mea este ca în 10 ani se poate vorbi despre o schimbare de macaz. Problema este alta, fa-i un drive test, personal nu suport etajarea cutiei pe 1.5, efectiv nu poti merge în oraș cu ea. În tr 2 este prea turata la 35- 40km/h iar un tr. 3 este subturata la aceeasi viteza, vorbesc de Logan. Pare-se ca motorisca de 0.9 este foarte reusita, am văzut chiar ca o poti lua cu GPL montat din fabrica în cazul în care te interesează aspectul costului cu combustibilul pretul fiind comparabil la achizitie. Bonus, după doi ani dieselul tot a tractor suna...
Edited by farausername, 06 January 2018 - 09:41. |
#58
Posted 12 October 2020 - 18:19
Salutare tuturor,
Din pacate, dupa 4 ani, au inceput mici probleme cu masina. Nu sunt probleme grave, dar sunt mici chestii care te pot enerva pana le repari: 1. La un drum inspre Iasi a aparut un martor galben in bord, fara alte simptome. Stilul de condus a fost putin mai agresiv pentru a se curata filtrul de particule. La intoarcerea dinspre Iasi, a aparut si martorul "Check Engine" galben in bord si masina a pierdut putere, a devenit mai zgomotoasa (ca un diesel mai vechi) si a crescut consumul. Rezolvare: Am fost cu masina la un prieten care lucreaza la un service unde se reconditioneaza turbine si am pus testerul pe masina ( presiunea in turbina este prea mare, dar lasam asta la o parte). Furunul de vacuum de la turbina s-a strangulat din cauza caldurii degajate de motor. Dupa constatare, in 10 min s-a rezolvat problema. 2. Dupa ce am inlocuit distributia, AC-ul nu mai baga aer rece deloc. Am fost cu masina la un test si aparent nu exista pierderi pe instalatie ( a bagat 10 bari in instalatie si nu s-a pierdut deloc presiune), dar nu avea deloc freon. Asadar, freonul a facut o magie si a disparut... Rezolvare: Am facut "plinul" de freon si AC-ul merge perfect acum. 3. Vad ca de o saptamana (aprox), diuza de spalare de la luneta nu stropeste deloc. Cand rotesc de buton, pompa trage apa din rezervor, dar nu ajunge deloc apa la luneta. Trebuie sa gasesc "buba". La 4 ani de la fabricare, masina nu este deloc rea. Este potrivita pentru oras, se misca ok-ish la drum lung, desi nu este cea mai stabila in curbe. Au fost 3 probleme micute, dar care pot da mici batai de cap. In rest, toate bune pana acum. |
#60
Posted 12 October 2020 - 22:02
#61
Posted 12 October 2020 - 22:10
Hmmm. Cam frustrant, dar se mai întâmplă. Drumuri bune in continuare!
Ceva puncte de rugină intre timp? |
#62
Posted 12 October 2020 - 22:16
#63
Posted 13 October 2020 - 08:47
Treaba cu spalatorul de la luneta am patit-o la o masina acum cativa ani. Furtunul pe care circula lichidul se rupsese in zona unde intra in hayon, aparent datorita unui lichid de parbriz de iarna si locului predispus la deformari repetate. Adevarata problema a fost ca a trebuit dat jos capitonajul interior de pe plafon ca sa fie schimbat tot furtunul.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users