Merita sau nu? Opel astra H 1.7 CDTI sedan 2008 - 4700 euro
Last Updated: Mar 17 2017 23:48, Started by
kazaryon
, Mar 07 2017 00:55
·
0
#19
Posted 07 March 2017 - 19:31
masina din 2008 fara filtru de particule? eu nu am auzit!
|
#20
Posted 07 March 2017 - 21:38
Bine ca omul are 4000 de un Opel din 2008 si voi ii dati exemplu alte samsarite din 2015, la 14.000.
Unde dai si unde crapa. rumlegok, on 07 martie 2017 - 17:54, said:
Trebuie sa ai o naivitate foarte mare sa crezi ca e vreo masina adusa din afara sub 200.000 km... am vazut BMW cumparat de german din DE in luna septembrie 2013 (data facturii), iar prin ianuarie 2015 a fost cumparata de roman cu 250.000 km in bord reali si adusa in tara... iti dai seama ca in Romania la revanzare a scazut pana in 100.000. Deci a reusit germanul sa faca 250.000 km in 15 luni. Strainii circula mai mult si nu vand masinile decat cand simt ca au tras de ea maxim si se aproprie ziua investitiilor in diverse prostii ce trebuie inlocuite. Ca si romanul de altfel, cand se defecteaza ceva scump, incearca sa gaseasca un fraier sa plaseze teapa (cheltuiala) la el. VS rumlegok, on 07 martie 2017 - 18:45, said:
Uite cateva exemple cu aproximativ 100.000 km pe an puse la vanzare in momentul actual: VW Golf7 220.000 km din 2015 https://www.autovit....f-ID7GjVtR.html VW Passat 214.000 km din 2015 cu prima inmatriculare oct 2014 https://www.autovit....n-ID7Gk30N.html VW Golf7 121.000 km din 2016 https://www.autovit....f-ID7GkBxX.html Urmatorul post presimt ca va fi "daca vrei, am eu un bmw la vanzare, il dau ieftin ca am nevoie de bani". |
#21
Posted 07 March 2017 - 21:41
erau ca exemple ca masinile alea vechi de 10 ani nu au sub 200.000 in veci, nici macar una.
Toate au kilometrajul manarit la maxim... nu exista masina adusa din vest veche de 10 ani cu kilometraj real sub 200.000 km Si exemplele date de mine o sa fie vandute peste cativa ani ca avand cat au deja acum |
#22
Posted 07 March 2017 - 22:22
Mda, in mintea ta toate masinile din lumea asta au fost intr-o flota de distributie.
220.000 km in doi ani, adica vreo 300 km/zi (inclusiv de sarbatori ), la un consum mediu de 5l/100km, 5 lei/litru iti da o cheltuiala de 27.500 lei, adica peste 6000 de euro/an numai combustibilul. Ce dracu ma, orice pensionar isi permite. Oricum ai da-o, logica ta e ilogica. |
#23
Posted 07 March 2017 - 22:37
In cazul in care nu stiai, flota nu e obligatoriu sa fie de distributie.
Si in Romania se primesc masini, chiar si premium pe care le folosesc persoanele si in mod personal pe cheltuiala companiei (decontare combustibil fara nici o intrebare atata timp cat nu vii sa decontezi 100 plinuri pe luna). Si majoritatea rulajului nu il fac in interes de serviciu, ci in weekenduri cand pleaca aproape in fiecare weekend in diverse statiuni, zone ale tarii... si asta in Romania... In alte tari cu infrastructura superioara iti permiti sa faci dublul numarului de km, pentru ca parcurgi km dubli in acelasi interval orar. De exemplu, in prieten ce lucreaza la o companie multinationala, a primit un BMW Touring si in fiecare weekend parcurge sute de km in excursii cu sotia si copii. A vizitat toata tara cu masina aia intr-un an de zile. In fiecare weekend avand alta destinatie. Iar folosita in interes de serviciu e folosita in medie cativa zeci de km zilnic, uneori sute intre diverse locatii, depinde de necesitate... plus alti cativa zeci de km drum dus-intors pana acasa, ca nu sta in Bucuresti, ci in Ilfov. Edited by rumlegok, 07 March 2017 - 22:39. |
#24
Posted 07 March 2017 - 22:39
In caz ca nu stiai masinile de care vorbesti tu se dau in leasing op.
Vorbim aici de majoritatea sau de exceptii, totusi? End of off. |
#25
Posted 07 March 2017 - 22:42
Si ce crezi ca se intampla dupa ce se termina perioada de leasing operational?
Ajung sa fie vandute Si asa se intampla in toate tarile. De acolo vine grosul de masini importate din vest. Din masini folosite pe firma. |
#26
Posted 09 March 2017 - 11:51
Revin la subiect. Masina a fost cumparata si rulata in Romania noastra cea de toate zilele. In ceea ce priveste provenienta este clar ca este de preferat o masina luata din afara pe considerentul ca strainii sunt un pic mai responsabili cu masinile.
Revin cu aceeasi intrebare, Opel astra 2008 1.7 diesel, sedan.... 4700 euro.... merita sau nu? |
#27
Posted 10 March 2017 - 20:09
richi_e, on 07 martie 2017 - 19:31, said:
masina din 2008 fara filtru de particule? eu nu am auzit! |
#28
Posted 11 March 2017 - 03:08
|
#29
Posted 11 March 2017 - 07:08
Săptămâna trecută. Aveam 3 auto. Am băgat 2 la vânzare, ăsta s-a dat primul.
|
#30
Posted 13 March 2017 - 18:07
#32
Posted 17 March 2017 - 11:44
#34
Posted 17 March 2017 - 12:07
#35
Posted 17 March 2017 - 12:21
Nu cred că sunt neapărat mai scumpe berlinele... cred ca tine mai mult de oferta de moment; din punctul meu de vedere arata mai bine hatch-ul si e mai practic însă asta e chestie de gust...discutabilă.
|
#36
Posted 17 March 2017 - 23:48
Opel Astra H arata bine variant Hatch.. celelalte variante nu imi plac...
Varianta Hatch, desi e veche de vreo 12+ ani ca design, inca arata actuala... cred ca e cel mai vechi design care totusi arata actual. Aici ma refer strict la exterior. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users