Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Volkswagen Arteon (inlocuitor de Passat CC)

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
358 replies to this topic

#325
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,277
  • Înscris: 23.07.2014

 valitudor, on 04 iulie 2020 - 11:37, said:

Mai, nu stiu de pe unde va informati voi de spuneti ca Peugeot 508 se vinde mai bine.

Anul trecut Arteon, in ultimul an de viata pana la schimbare, s-a vandut in 20.000 de exemplare in Europa
508, toate versiunile, in primul an dupa schimbare, s-a vandut in doar 40.000 exemplare

In cate exemplare s-a vandut Arteon in primul an dupa schimbarea de la CC?

#326
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 HEX2FUN, on 07 iulie 2020 - 18:23, said:

Peugeot nu ofera un concurent pentru Passat pentru ca piata este in scadere si practic numai VW vinde ceva pe acolo. Peugeot se concentreaza pe Crossovere si masini mici de oras.

Daca vrei o masina medie de la Peugeot cumperi 5008.
Sau noul 2008, sau 3008, sau 5008, sau 508, sau știi ceva? Eu nu sunt vânzâtor de Peugeot.
Sunt un simplu electrician posesor de ...
Nu e topicul adecvat.

 SorinGT, on 08 iulie 2020 - 13:17, said:


In cate exemplare s-a vandut Arteon in primul an dupa schimbarea de la CC?
Eu am spus de la bun început că Arteon intră peste Audi A5 Sportback la preț.
Acum să vină prea-slăvitorii!

#327
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

 HEX2FUN, on 07 iulie 2020 - 18:23, said:

Peugeot nu ofera un concurent pentru Passat pentru ca piata este in scadere si practic numai VW vinde ceva pe acolo. Peugeot se concentreaza pe Crossovere si masini mici de oras.
Posted Image  Si totusi Peugeot ofera o masina care face parte din clasa D, acesta fiind 508-ul, in timp ce VW ofera 2 masini in clasa D, Passat si Arteon.
In acest timp Passat se vinde in zilele proaste de 3x mai mult decat 508, iar Arteon, "un Passat mai stilizat precum ziceati", se vinde la jumatate fata de 508, in ciuda faptului ca este si semnificativ mai scump.
Iar concluzia voastra este ca 508 se vinde bine, in timp ce Arteon slab. Passat probabil asa si asa...
In plus, pe piata chineza se vinde cam la fel ca in Europa, in timp ce 508 se vinde foarte slab
Nu inteleg cum cantariti lucrurile doar pe jumatate

 Owidiu, on 08 iulie 2020 - 00:53, said:

A fost Passat B6 de 3.2( cu 250cp cred). Motorizarea a disparut pentru ca nu s-a vandut.

A fost Passat B5.5 VR6 3,2, a fost Passat B6 VR6 3,2 litri, a fost inlocuit partial de Passat B6 VR6 3,6 litri FSI, care a fost inlocuit de TFSI-ul de 2 litri.
Motorele VR au fost trase pe dreapta din cauza poluarii si consumului, evident. Au fost inlocuite toate cu TFSI.
Cel de pe Passat B8/Arteon ajunge la 280 CP... care-i totusi ceva mai mult decat cei 250 CP ai motorului VR6 de 3,2

3,2 s-a vandut prost fata de cine? Fata de 2.0 TDI si 1,6 TDI? Asta e ca in bancul cu ala cu Logan care se intalneste la semafor cu unul cu Lambo si-i zice: "Auzi, am auzit ca sunt cam proaste Lambo-urile astea, ca nu se prea vand"
Prost s-a vandut si Golf R32. Si Clio RS? Chiar si M3-ul se vinde prost fata de seria 3.
Sunt masini de nisa cu fanii lor, numarul lor fiind evident mai mic din motive mai mult decat evidente...

 SorinGT, on 08 iulie 2020 - 13:17, said:

In cate exemplare s-a vandut Arteon in primul an dupa schimbarea de la CC?
Cam la fel. Putin peste 20.000 exemplare

#328
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,720
  • Înscris: 15.07.2013
Nu cântăresc lucrurile pe jumătate, 508 este un sedan coupe nu mașina de flota/familie. Concurenții lui 508 sunt Arteon, A5, Seria 4 GT.
Noul 508 este o mașina noua și implicit mai modernă comparat cu Arteonul, așa ca faptul ca se vinde doublu nu este o mirare. Personal nu as cumpara nici una din ele, dar dacă îmi doresc un sedan coupe dintre ele as alege 508 pentru design, calitatea materialelor și nu in ultimul rând fiabilitatea. VW face pocnitori in ultimii ani, au reușit sa faci mașini mai puțin fiabile ca BMW. Mai mult,au urcat și prețul service-ulii peste BMW.


#329
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,639
  • Înscris: 07.10.2005
De unde stii tu ca au preturi la service peste BMW?

Edited by Mr. Incredible, 09 July 2020 - 08:47.


#330
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,720
  • Înscris: 15.07.2013
Înainte sa îți dau un răspuns te las sa mai citești o data întrebarea ta. Exact, răspunsul este de la service-ul VW și de la service-ul BMW. Ma refer la reprezentante, nu la service-uri mai mici și specializate pe o marca.

De exemplu la un Passat 2.0 TFSI revizia se face la 30.000 km și a costat 900 EUR. La BMW se face tot maxim la 30.000 km sau 2 ani a costat 500 EUR.

La BMW in schimb sunt mai scumpe piesele in sine, atunci când ai probleme (și o sa ai).

Gluma cea mai proasta este ca VW taxează toate mașinile din grup la același preț (același motor pe Skoda, VW sau Audi).

Tu ce experiența ai cu ei? Eu știu sigur ca nu mai cumpar niciodată mașini germane (la BMW - mașina noua - am schimbat in 15.000 km 2 EGR-URI, turbina, admisia, macaraua de la un geam și un contact pe coloana de direcție - peste 10.000 eur la o mașina care are prețul de 50.000 eur).

VW/Audi sunt mai praștie la fiabilitate: curge antigelul, aerul condiționat își da duhul când ai nevoie de el, in general bordul e brad de Crăciun de la tot felul de senzori care se strica.

Recomandarea mea este ca dacă cineva vrea Arteon sau orice mașina germana sa o facă un Leasing, altfel te rupe la buzunar cu orice ocazie.

Altfel, au ținuta de drum foarte buna, sunt performante și au materiale de calitate. Problema este ca sunt și alții care încep sa ofere aceste lucruri mai puțin fiabilitate precară.

#331
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 04.05.2003

 HEX2FUN, on 09 iulie 2020 - 09:32, said:


De exemplu la un Passat 2.0 TFSI revizia se face la 30.000 km și a costat 900 EUR.

Depinde ce a insemnat acea revizie la 30k km in valoare de 900 euro.
2.0 TFSI nu este o masina din anul 2005?

B8 2.0 TDI, revizia care consta in schimbarea filtrelor si a uleiului factura este de 1000 lei la reprezentanta(pot sa atasez aici factura).

#332
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,639
  • Înscris: 07.10.2005

 HEX2FUN, on 09 iulie 2020 - 09:32, said:

De exemplu la un Passat 2.0 TFSI revizia se face la 30.000 km și a costat 900 EUR. La BMW se face tot maxim la 30.000 km sau 2 ani a costat 500 EUR.

Tu ce experiența ai cu ei? Eu știu sigur ca nu mai cumpar niciodată mașini germane (la BMW - mașina noua - am schimbat in 15.000 km 2 EGR-URI, turbina, admisia, macaraua de la un geam și un contact pe coloana de direcție - peste 10.000 eur la o mașina care are prețul de 50.000 eur).

Nu exista sa platesti revizia normala cu filtre si ulei la Passat 900 euro (in pretul ala cu putina sansa intra si revizia si schimb de distributie), pretul de 500 euro la BMW e corect, vorbim de reprezentante.

Si eu stiu ca revizia normala la un Passat 2.0 TDI B8 este la reprezentanta undeva in zona 1.000-1.200 lei.

Nu inteleg cum ai schimbat pe banii tai toate alea la acel BMW nou, sunt piese acoperite de garantie la masina noua.
Daca au fost acoperite de garantie si nu ai platit asa cum e normal atunci e altceva, nu e ok ca ai avut acele probleme dar nici nu poti sa generalizezi ca la toate se intampla asta.

#333
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,720
  • Înscris: 15.07.2013
Ma refer la motorul care se găsește acum pe mașina (184CP sau cât are, introdus in 2018).
Revizie normala, filtre, ulei și lichidul de frâna. Bujiile se schimba mai tarziu. La 60.000 km se schimba și uleiul din DSG, iar la 80.000 Km și din 4Motion.

Din punctul m-au de vedere au sărit calul, mai ales pentru VW și Skoda. Audi iarăși, deja e mai scump ca BMW (unde costa 700 eur uleiul in XDrive la 120.000km și cam 800 in automata între 80 și 120.000 km).

Nimeni care își cumpara (nu Leasing- cumpara) nu o sa își mai cumpere VAG, sunt mașini cu o grămada de probleme in garanție și găuri negre după.

Veni, vedi, vici: acum ma uit la Volvo sau Lexus, V90 da ture din toate punctele de vedere in jurul concurentei. Mai puțin la întors capul după ea, deși e o mașina frumoasa.

BMW-ul îl mai țin o tura ca se conduce foarte bine, dar de la 150.000km încolo ii fac vânt (acum are 62.000km și deja are un banganit nou prin bord pe la coloana de direcție - calitate germana!).

Nu am schimbat nimic pe banii mei, dar timpul meu prin service nu se pune? E drept ca in felul asta am încercat cam toată gama BMW și service-ul sunt super profesioniști te tratează foarte bine.

Sper ca acum ca tot am jumătate de motor nou și uleiul schimbat la fiecare intervenție sa mai țină.

Astea sunt prețurile la VW, înainte luau cam 500 eur când aveau revizia anuală, acum ca au trecut la doi ani iau 900eur. VW zice ca ar trebuii sa fiu fericit, plătesc mai puțin cu 100Eur fata de modele anterioare 😂



#334
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 04.05.2003
probabil te referi la 2.0 TSI
pe de alta parte 900 euro nu este o factura care sa reprezinte ce spui tu mai sus.
informatia o ai de la service VW sau de la un utilizator.
Imi este greu sa cred ca pentru aceeasi masina (motoare diferite), o revizie poate sa fie de 4 ori mai scumpa, indififerent in ce colt al lumii se afla.

Edited by zippo123, 09 July 2020 - 11:24.


#335
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,720
  • Înscris: 15.07.2013
Pentru distribuie “oferta” este de 1500 EUR. Mașina poporului la superlativ. Ideea nu este de cost in sine ci de faptul ca sunt mașini absolut banale. Mai bine îmi iau un Merc și tot atât ma costa, dar măcar sunt vecinii invidioși.

Prețurile sunt din Suedia - reprezentanta VW și reprezentanta BMW.

Sunt total de-acord ca nu reprezintă ce am spus eu mai sus, dar au 150 EUR pe ora de manopera.

Edited by HEX2FUN, 09 July 2020 - 11:25.


#336
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,639
  • Înscris: 07.10.2005
Noi vorbim de preturile din Romania, la dealer VW distributia pe original costa cca 3.300-3.600 lei. O revizia normala costa intre 1.000-1.200 lei in functie de oras/dealer.

Edited by Mr. Incredible, 09 July 2020 - 11:28.


#337
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,720
  • Înscris: 15.07.2013
Motorul este de 2 litrii benzina turbo. TSI, TFSI sau cum vor ei sa ii zică nu contează. Au mai băgat și abureala aia la Audi cu 35,45 și ele sunt tot 1.5 sau 2.0 benzina.

VW are probleme de calitate și poziționare a brandului. Nu este acceptabil ca o mașina sa aiba atâtea probleme de electronica și probleme la motor. Valabil și la BMW. Valabil și la Mercedes.

Oricât de mult îmi displac mașinile asiatice, încep sa văd valoarea Toyota și Lexus. Calitatea, chiar dacă sunt urate ca porcul și au plastice de carioca la interior.

#338
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 04.05.2003

 HEX2FUN, on 09 iulie 2020 - 11:26, said:

Sunt total de-acord ca nu reprezintă ce am spus eu mai sus, dar au 150 EUR pe ora de manopera.

ok, inteleg, dar generalizarea nu este corecta.
in fine...
despre masina asta este vorba : "2018 Volkswagen Passat (B8) 2.0 TSI (272 Hp) 4MOTION DSG"

In tarile nordice orice este mai scump. Nu pot sa ma pronunt la preturile practicate in service pentru ca nu le cunosc.
Acelasi lucru puteam sa spun si eu acum cativa ani cand aveam golf. Comparam revizia la masina mea vs revizia la Renault pentru un Logan. Preturile erau aproximativ la fel.

#339
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,720
  • Înscris: 15.07.2013
Da, in România, dar când ne uitam la vânzări și comparam o facem internațional, așa ca ma bag și eu in discuție.

Este vorba de Passat break cu DSG, 4Motion și motor pe benzina de 184CP. Faptul ca are tot felul de briz-brizuri contează mai puțin, e praf la lucrurile elementare.

Problema este ca și la Skoda plătești la fel, Octavia 3 cu motor de 1.4 benzina - 700 eur revizia. Au glume in program. Golf, Seat, același pattern - vând mașini Ok ca și dotări la prețuri bune și apoi te spoileaza la service.

Un BMW cu dotări ca ale Passatului costa 50-52.000, Passatul ii iei pe la 40.000. Dar ce folos? Se conduce ca o barca și te omoară cu vizite in service.

Edited by HEX2FUN, 09 July 2020 - 11:36.


#340
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
HEX2FUN, e plin netul de povestitori.
Pentru a compara corect preturile ar trebui sa precizezi la ce km s-a facut revizia si ce anume a fost schimbat la ambele masini. Altfel, sa trantesti asa sec, ca la VW a costat X, iar la BMW a costat Y, fara sa dai alte detalii denota un mesaj neserios, de barfa...
Noi toti, cei care avem masini, stim ca unele revizii costa mai mult decat altele in functie de soroc si ceea ce trebuie schimbat...

 HEX2FUN, on 09 iulie 2020 - 11:31, said:

Un BMW cu dotări ca ale Passatului costa 50-52.000, Passatul ii iei pe la 40.000. Dar ce folos? Se conduce ca o barca și te omoară cu vizite in service.
Care BMW, care Passat, care dotari?
Ah, ce conteaza? Doar postam... Scuze de deranj

Edited by valitudor, 09 July 2020 - 14:06.


#341
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,639
  • Înscris: 07.10.2005
Cata vreme lucrurile alea se petrec in Suedia, nu ne afecteaza pe noi iar daca este asa la revizii echivalente atunci nu e normal. in Romania unde ma intereseaza sunt diferente aproape duble intre costuri.

De Passat nu stiu dar colegul are un Seria 3 break, are jurnal de bord.

#342
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
O avea, insa ne serveste povesti vanatoresti despre Skoda sau VW cu schimb de ulei de Haldex mai scump de 700 euro si schimb de ulei de DSG mai scump de 800 euro.
Eu nu pot crede asa ceva, iar daca este valabil in Suedia, nu prea ma intereseaza, inseamna ca este un caz particular.
Zicea de "International"?

Poftim in UK, schimbul de ulei Haldex costa £79, iar schimbul de ulei DSG este de £199

In plus, este absurd sa critici VW pentru pretul mare al reviziilor, din moment ce VW nu se ocupa cu servisarea, ci doar cu fabricarea lor. Dealerii sunt companii private, cu preturi private, eventual doar preturile pieselor OE/OEM pot depinde de ei

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate