Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrebari srl nou

Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...
 Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)
 Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 

Volkswagen Arteon (inlocuitor de Passat CC)

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
358 replies to this topic

#307
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
In-cre-di-bil!!!

#308
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,279
  • Înscris: 16.08.2016

View PostKroghy, on 17 aprilie 2018 - 19:54, said:

Pleaca ma cu Mercedes de cocalari.
Aici vorbim de VW Arteon, masini premium pentru cunoscatori, nu pentru manelisti. Iar la nivel mondial, Mercedes e pe locul 6 in timp ce VW e pe locul 1.
La clasa medie, din care face parte Arteon, VW-Audi bate Mercedes la fundul gol.
In ce realitate? În realitatea unde Stinger se bate cu Duster? Clasa medie făcută special pt VW unde exista doar arteon?

#309
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,569
  • Înscris: 05.11.2009

View PostKroghy, on 17 aprilie 2018 - 19:54, said:

Pleaca ma cu Mercedes de cocalari.
Aici vorbim de VW Arteon, masini premium pentru cunoscatori, nu pentru manelisti. Iar la nivel mondial, Mercedes e pe locul 6 in timp ce VW e pe locul 1.
La clasa medie, din care face parte Arteon, VW-Audi bate Mercedes la fundul gol.
cica arteon premium Posted Image de aia arteonul ia bataie la vanzari de la aproape toate masinile premium din clasa in care se incadreaza si arteonul? :P

Edited by vanitty, 17 April 2018 - 22:17.


#310
Florinman_86

Florinman_86

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 78
  • Înscris: 27.01.2011
Testat Arteon Rline, DSG 150 de cp.Dotarile peste orice iti poate oferi Audi la buget sub 40.000 Euro TVA inclus.Scaune sport,alcantara, ecran tactil de dim mari, trapa, scaun masaj , asistenta etc.Ca si tinuta de drum nu e wow cand practici un sofat sportiv sau cand duci masina aproape de limita.
Testat Audi A5 Automat 150 de CP.O insonorizare ceva mai buna, cutia raspunde mai rapid.
Testat Audi A4 Quattro 190 de CP. Cea mai buna tinuta de drum si stabilitate.Avion.
Preturi similare, ca design exterior detasat mi a placut arteonul, A4 ca si condus. Optiuni simple la Audi pentru a ma incadra in buget. Sunt sanse sa aleg Arteon, probabil Audi cu dotatirile Arteonului sare de 50k

#311
alliNdanuTz

alliNdanuTz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,804
  • Înscris: 12.06.2010

View PostKroghy, on 17 aprilie 2018 - 19:54, said:

Pleaca ma cu Mercedes de cocalari.
Aici vorbim de VW Arteon, masini premium pentru cunoscatori, nu pentru manelisti. Iar la nivel mondial, Mercedes e pe locul 6 in timp ce VW e pe locul 1.
La clasa medie, din care face parte Arteon, VW-Audi bate Mercedes la fundul gol.
Arteon - Premium pentru cunoscatori (parca e anuntul de vanzare a unui samsar)
Mercedes - Masina de cocalari Posted Image
HAHAHAHAHA
Posted Image Posted Image Posted Image

#312
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,526
  • Înscris: 15.06.2007

View PostKroghy, on 17 aprilie 2018 - 19:54, said:

Pleaca ma cu Mercedes de cocalari.
Aici vorbim de VW Arteon, masini premium pentru cunoscatori, nu pentru manelisti. Iar la nivel mondial, Mercedes e pe locul 6 in timp ce VW e pe locul 1.
La clasa medie, din care face parte Arteon, VW-Audi bate Mercedes la fundul gol.

Ohh daca ai stii ce fel de "academiceni" cara fier vechi cu Passat b "plm"  modelu din anii 1998-2000..  niste cunoscatori.  Manelisti gasesti in TOATE marcile de masini,  si cum la noi avem destui melteni,  te uiti ce misuna prin fauna stradala- BMW , audi, mercedes, vw, frantuzesti, italienesti, etc.  

Cred ca lui MB si BMW nu-i pasa nici cat negru sub unghie pe ce loc este VW.
Am auzit odata o "zicala": mercedes pe locul 1, urmat de 10 locuri libere si apoi restul masinilor.

Edited by tfmercedez, 01 May 2018 - 18:17.


#313
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Posttfmercedez, on 01 mai 2018 - 18:15, said:

Cred ca lui MB si BMW nu-i pasa nici cat negru sub unghie pe ce loc este VW.
Asta e clar.
Numai fanii VAG fac in scutec când aud că producătorul/ii lor preferat l-au cumpărat pe Cristiano Ronaldo și... Scuze, am derapat. Posted Image

Edited by ericmario, 01 May 2018 - 19:56.


#314
Abaddon

Abaddon

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 717
  • Înscris: 22.02.2007
Maine va avea loc prezentarea oficiala de Arteon Facelift.
Sper sa fie un facelift reusit, cum a fost si cel de Passat B8, iar preturile sa se sa mentina.
Interiorul va fi de Touareg, barile schimbate, nu sunt sigur daca farurile vor fi aceleasi doar cu led matrix.
https://www.automark...teon-98697.html

#315
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,270
  • Înscris: 23.07.2014
Din pacate o masina foarte slab vanduta. Pacat, de aratat arata foarte bine, dar din pacate piata arata VW-ului (din nou, dupa esecul Phaeton) ca nu prea e cazul sa meaga mai departe de nivelul passatului. Se mai pot juca probabil la SUV-uri.

#316
Owidiu

Owidiu

    ***

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,360
  • Înscris: 11.08.2008
Este slab vanduta pentru ca nu se mai cauta aceste masini, toti vor SUVuri.
In plus, VW Arteon este un model care nu isi are sensul fiind doar un Passat mai stilizat si mai dotat, iar Passatul nu se cunpara pentru design. Arteon trebuia sa fie in doua usi, la fel si Cc sau passat cc.

#317
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,270
  • Înscris: 23.07.2014
Se vinde slab si fata de ceea ce nu e SUV. Nu vorbim de Seria 4 sau A5, dar si 508-le GT de la Peugeot se vinde semnificativ mai bine. Desi nu e un brand cu ranking egal cu al lui VW, teoretic revanzarea ar fi ceva mai dificila ca al unui model VW si este de asemenea scump (te apropii de 60k cu aprox tot pe el). Motivul designului (exterior) chic, dar interior de Passat + diferenta de pret simtibila e mai plauzibil. Nu da deloc motive sa-l preferi Passatului.

#318
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,720
  • Înscris: 15.07.2013
Peugeot a urcat semnificativ in calitate și tehnologie, acesta este motivul pentru care se vinde mai bine ca VW: este o mașina mai buna. Problema este ca a devenit și mai scump.

VW este pe o panta descendenta, au succes cu Tiguan pentru ca este cea mai ieftina mașina buna din clasa ei (4x4, benzina, automata) și cu o fiabilitate decenta pentru un VW. Adevarul este ca din păcate VW a scăzut foarte mult fiabilitatea și asta se vede in vânzări. Mai mult au reușit sa facă Audi sub BMW la fiabilitate, ceea ce este o performanța (negativă) in sine.


#319
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Mai, nu stiu de pe unde va informati voi de spuneti ca Peugeot 508 se vinde mai bine.

Anul trecut Arteon, in ultimul an de viata pana la schimbare, s-a vandut in 20.000 de exemplare in Europa
508, toate versiunile, in primul an dupa schimbare, s-a vandut in doar 40.000 exemplare
Passat, tot in ultimul an de viata, adevaratul concurent al lui 508, s-a vandut de peste 3 ori ma mult decat 508

View PostSorinGT, on 03 iulie 2020 - 12:55, said:

dar si 508-le GT de la Peugeot se vinde semnificativ mai bine.

Pai cam cat de bine? Ai vazut numerele pentru Arteon in 2019 inainte de facelift, spune-ne cat de bine s-a vindut GT-ul in 2019!!!

Edited by valitudor, 04 July 2020 - 11:38.


#320
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,720
  • Înscris: 15.07.2013
Noul Peugeot 508 nu este concurent direct pentru Passat, este pentru Arteon. Cifrele le-ai pus singur, 41.000 508 vs 19.000 Arteon.

Sincer, mie unul îmi place Arteon, dar păcat de interiorul identic cu Passat. La o mașina cu valente sportive nu prea se potrivește bordul unei mașini de flota/familie.

Peugeot 508 este altceva, singurul lucru care îmi displace este lipsa unui sistem de tracțiune integrala. Și sistemul de infotaiment/navigație unde Arteon (Pre Facelift) chiar avea cel mai bun sistem la banii/clasa lui. Din păcate sistemul nou(apărut pe Passat Facelift) are lag și uneori sacadează, din păcate au scăzut calitatea.



#321
Owidiu

Owidiu

    ***

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,360
  • Înscris: 11.08.2008

View PostSorinGT, on 03 iulie 2020 - 12:55, said:

Motivul designului (exterior) chic, dar interior de Passat + diferenta de pret simtibila e mai plauzibil. Nu da deloc motive sa-l preferi Passatului.
Imi aduc aminte de Passat V6. Am vazut una singura prin Germania sau Austria. Ma uitam la masina si nu intelegeam care este scopul ei. O masina banala de familie, cu singurul sau scop sa fie ieftina la intretinere si rulare, avea un motor V6 de 3200cc. Puteam sa jur ca este un esec, pentru simplul fapt ca masina nu avea logica. Cine vrea o masina puternica, nu isi ia VW.

Citeam pe autoevolution acum cativa ani un articol cu un titlu de genul "Concept VW, Rivalul CLS", din nou cine vrea alternativa la CLS nu se uita la VW.

Daca Arteon era un coupe traditional, chiar ma orientam spre unul. Am facut testdrive, deoarece voiam sa schimb actuala masina. Se conduce la fel ca un Passat, are un interior aproape identic, cu preturi asemanatoare la aceleasi echipari, sau diferente de 2-3000 lire daca vrei o masina SH cu cateva mii de km (depreciere mai mare la Arteon).  Pot sa spun ca Passat CC era mai diferit de Passat decat Arteon de Passat. Mi-ar fi placut un Arteon Coupe (la fel ca multor alti fani VAG), dar am primit fix opusul (un sedan fara logica). In UK nu am prea vazut multe modele Arteon pe strazi, ceea ce ma duce cu gandul ca nu a fost un success.

#322
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View PostHEX2FUN, on 04 iulie 2020 - 21:43, said:

Noul Peugeot 508 nu este concurent direct pentru Passat, este pentru Arteon. Cifrele le-ai pus singur, 41.000 508 vs 19.000 Arteon.
Pai daca 508 este concurentului lui Arteon, concurenul Passat-ului care este?
Sau altfel spus: Daca iti place Peugeot si vrei o masina medie de la ei, ce optiuni ai?
Daca iti place VW si vrei o medie de la ei, ce optiuni ai?
Nu ti se pare evident de ce optiunea de nisa de la VW se vinde cam la 50% fata de unica optiune de la Peugeot? Asta fara sa mai adaugam canibalizarea normala a celoralte medii din grup. Singurii care pot spune daca este sau nu un esec este VW, pentru ca ei stiu cat au investit in plus si cat au optiunut.
Eu cred ca n-au bagat mai mult de 1% in plus cu cercetarea la Arteon (fata de Passat) si au obtinut vanzari de 50% fata de 508. Mie imi pare ok, dar poate ma insel...

View PostOwidiu, on 05 iulie 2020 - 23:50, said:

Imi aduc aminte de Passat V6. Am vazut una singura prin Germania sau Austria. Ma uitam la masina si nu intelegeam care este scopul ei. O masina banala de familie, cu singurul sau scop sa fie ieftina la intretinere si rulare, avea un motor V6 de 3200cc. Puteam sa jur ca este un esec, pentru simplul fapt ca masina nu avea logica. Cine vrea o masina puternica, nu isi ia VW.

VW nu a avut V6 pe Passat de 3,2. Sau cel putin nu-mi amintesc eu. Poate vrei sa spui VR6, caz in care iti inchipui ca ala a fost o idee proasta, te inseli. Ala a fost motor pus pe cateva zeci de model/generatii, inclusiv Golf, A3, Leon, Porsche Cayenne. ba chiar a fost vandut celor de la Ford si Mercedes pentru Vito si Galaxy sau Mondeo, nu mai stiu exact
Motorul ala a fost temelia motorlui Veyron-ului. VR-ul este un motor emblematic pentru VW, asa cum broscuta a avut motorul sau...

P.S. Un motor ciudat pe Passat a fost W8 de 4000 cmc, din care s-a facut motorul Veyron-ului, dar nu VR-ul de 3,2 sau 3,6

Edited by valitudor, 06 July 2020 - 20:48.


#323
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,720
  • Înscris: 15.07.2013

View Postvalitudor, on 06 iulie 2020 - 20:52, said:

Pai daca 508 este concurentului lui Arteon, concurenul Passat-ului care este?
Sau altfel spus: Daca iti place Peugeot si vrei o masina medie de la ei, ce optiuni ai?
Peugeot nu ofera un concurent pentru Passat pentru ca piata este in scadere si practic numai VW vinde ceva pe acolo. Peugeot se concentreaza pe Crossovere si masini mici de oras.

Daca vrei o masina medie de la Peugeot cumperi 5008.

#324
Owidiu

Owidiu

    ***

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,360
  • Înscris: 11.08.2008

View Postvalitudor, on 06 iulie 2020 - 20:52, said:

Pai daca 508 este concurentului lui Arteon, concurenul Passat-ului care este?
Sau altfel spus: Daca iti place Peugeot si vrei o masina medie de la ei, ce optiuni ai?
Daca iti place VW si vrei o medie de la ei, ce optiuni ai?
Nu ti se pare evident de ce optiunea de nisa de la VW se vinde cam la 50% fata de unica optiune de la Peugeot? Asta fara sa mai adaugam canibalizarea normala a celoralte medii din grup. Singurii care pot spune daca este sau nu un esec este VW, pentru ca ei stiu cat au investit in plus si cat au optiunut.
Eu cred ca n-au bagat mai mult de 1% in plus cu cercetarea la Arteon (fata de Passat) si au obtinut vanzari de 50% fata de 508. Mie imi pare ok, dar poate ma insel...



VW nu a avut V6 pe Passat de 3,2. Sau cel putin nu-mi amintesc eu. Poate vrei sa spui VR6, caz in care iti inchipui ca ala a fost o idee proasta, te inseli. Ala a fost motor pus pe cateva zeci de model/generatii, inclusiv Golf, A3, Leon, Porsche Cayenne. ba chiar a fost vandut celor de la Ford si Mercedes pentru Vito si Galaxy sau Mondeo, nu mai stiu exact
Motorul ala a fost temelia motorlui Veyron-ului. VR-ul este un motor emblematic pentru VW, asa cum broscuta a avut motorul sau...

P.S. Un motor ciudat pe Passat a fost W8 de 4000 cmc, din care s-a facut motorul Veyron-ului, dar nu VR-ul de 3,2 sau 3,6
A fost Passat B6 de 3.2( cu 250cp cred). Motorizarea a disparut pentru ca nu s-a vandut.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate