Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Volkswagen Arteon (inlocuitor de Passat CC)
Last Updated: Feb 18 2021 11:35, Started by
MrReason
, Mar 06 2017 23:14
·
0
#308
Posted 17 April 2018 - 21:22
#309
Posted 17 April 2018 - 22:17
#310
Posted 30 April 2018 - 15:11
Testat Arteon Rline, DSG 150 de cp.Dotarile peste orice iti poate oferi Audi la buget sub 40.000 Euro TVA inclus.Scaune sport,alcantara, ecran tactil de dim mari, trapa, scaun masaj , asistenta etc.Ca si tinuta de drum nu e wow cand practici un sofat sportiv sau cand duci masina aproape de limita.
Testat Audi A5 Automat 150 de CP.O insonorizare ceva mai buna, cutia raspunde mai rapid. Testat Audi A4 Quattro 190 de CP. Cea mai buna tinuta de drum si stabilitate.Avion. Preturi similare, ca design exterior detasat mi a placut arteonul, A4 ca si condus. Optiuni simple la Audi pentru a ma incadra in buget. Sunt sanse sa aleg Arteon, probabil Audi cu dotatirile Arteonului sare de 50k |
#311
Posted 01 May 2018 - 18:03
#312
Posted 01 May 2018 - 18:15
Kroghy, on 17 aprilie 2018 - 19:54, said: Ohh daca ai stii ce fel de "academiceni" cara fier vechi cu Passat b "plm" modelu din anii 1998-2000.. niste cunoscatori. Manelisti gasesti in TOATE marcile de masini, si cum la noi avem destui melteni, te uiti ce misuna prin fauna stradala- BMW , audi, mercedes, vw, frantuzesti, italienesti, etc. Cred ca lui MB si BMW nu-i pasa nici cat negru sub unghie pe ce loc este VW. Am auzit odata o "zicala": mercedes pe locul 1, urmat de 10 locuri libere si apoi restul masinilor. Edited by tfmercedez, 01 May 2018 - 18:17. |
#313
Posted 01 May 2018 - 19:54
#314
Posted 23 June 2020 - 23:33
Maine va avea loc prezentarea oficiala de Arteon Facelift.
Sper sa fie un facelift reusit, cum a fost si cel de Passat B8, iar preturile sa se sa mentina. Interiorul va fi de Touareg, barile schimbate, nu sunt sigur daca farurile vor fi aceleasi doar cu led matrix. https://www.automark...teon-98697.html |
#315
Posted 23 June 2020 - 23:46
Din pacate o masina foarte slab vanduta. Pacat, de aratat arata foarte bine, dar din pacate piata arata VW-ului (din nou, dupa esecul Phaeton) ca nu prea e cazul sa meaga mai departe de nivelul passatului. Se mai pot juca probabil la SUV-uri.
|
#316
Posted 01 July 2020 - 02:17
|
#317
Posted 03 July 2020 - 12:55
Se vinde slab si fata de ceea ce nu e SUV. Nu vorbim de Seria 4 sau A5, dar si 508-le GT de la Peugeot se vinde semnificativ mai bine. Desi nu e un brand cu ranking egal cu al lui VW, teoretic revanzarea ar fi ceva mai dificila ca al unui model VW si este de asemenea scump (te apropii de 60k cu aprox tot pe el). Motivul designului (exterior) chic, dar interior de Passat + diferenta de pret simtibila e mai plauzibil. Nu da deloc motive sa-l preferi Passatului.
|
#318
Posted 04 July 2020 - 10:25
Peugeot a urcat semnificativ in calitate și tehnologie, acesta este motivul pentru care se vinde mai bine ca VW: este o mașina mai buna. Problema este ca a devenit și mai scump.
VW este pe o panta descendenta, au succes cu Tiguan pentru ca este cea mai ieftina mașina buna din clasa ei (4x4, benzina, automata) și cu o fiabilitate decenta pentru un VW. Adevarul este ca din păcate VW a scăzut foarte mult fiabilitatea și asta se vede in vânzări. Mai mult au reușit sa facă Audi sub BMW la fiabilitate, ceea ce este o performanța (negativă) in sine. |
#319
Posted 04 July 2020 - 11:37
Mai, nu stiu de pe unde va informati voi de spuneti ca Peugeot 508 se vinde mai bine.
Anul trecut Arteon, in ultimul an de viata pana la schimbare, s-a vandut in 20.000 de exemplare in Europa 508, toate versiunile, in primul an dupa schimbare, s-a vandut in doar 40.000 exemplare Passat, tot in ultimul an de viata, adevaratul concurent al lui 508, s-a vandut de peste 3 ori ma mult decat 508 SorinGT, on 03 iulie 2020 - 12:55, said:
dar si 508-le GT de la Peugeot se vinde semnificativ mai bine. Pai cam cat de bine? Ai vazut numerele pentru Arteon in 2019 inainte de facelift, spune-ne cat de bine s-a vindut GT-ul in 2019!!! Edited by valitudor, 04 July 2020 - 11:38. |
#320
Posted 04 July 2020 - 21:43
Noul Peugeot 508 nu este concurent direct pentru Passat, este pentru Arteon. Cifrele le-ai pus singur, 41.000 508 vs 19.000 Arteon.
Sincer, mie unul îmi place Arteon, dar păcat de interiorul identic cu Passat. La o mașina cu valente sportive nu prea se potrivește bordul unei mașini de flota/familie. Peugeot 508 este altceva, singurul lucru care îmi displace este lipsa unui sistem de tracțiune integrala. Și sistemul de infotaiment/navigație unde Arteon (Pre Facelift) chiar avea cel mai bun sistem la banii/clasa lui. Din păcate sistemul nou(apărut pe Passat Facelift) are lag și uneori sacadează, din păcate au scăzut calitatea. |
#321
Posted 05 July 2020 - 23:50
SorinGT, on 03 iulie 2020 - 12:55, said: Motivul designului (exterior) chic, dar interior de Passat + diferenta de pret simtibila e mai plauzibil. Nu da deloc motive sa-l preferi Passatului. Citeam pe autoevolution acum cativa ani un articol cu un titlu de genul "Concept VW, Rivalul CLS", din nou cine vrea alternativa la CLS nu se uita la VW. Daca Arteon era un coupe traditional, chiar ma orientam spre unul. Am facut testdrive, deoarece voiam sa schimb actuala masina. Se conduce la fel ca un Passat, are un interior aproape identic, cu preturi asemanatoare la aceleasi echipari, sau diferente de 2-3000 lire daca vrei o masina SH cu cateva mii de km (depreciere mai mare la Arteon). Pot sa spun ca Passat CC era mai diferit de Passat decat Arteon de Passat. Mi-ar fi placut un Arteon Coupe (la fel ca multor alti fani VAG), dar am primit fix opusul (un sedan fara logica). In UK nu am prea vazut multe modele Arteon pe strazi, ceea ce ma duce cu gandul ca nu a fost un success. |
|
#322
Posted 06 July 2020 - 20:52
HEX2FUN, on 04 iulie 2020 - 21:43, said:
Pai daca 508 este concurentului lui Arteon, concurenul Passat-ului care este? Sau altfel spus: Daca iti place Peugeot si vrei o masina medie de la ei, ce optiuni ai? Daca iti place VW si vrei o medie de la ei, ce optiuni ai? Nu ti se pare evident de ce optiunea de nisa de la VW se vinde cam la 50% fata de unica optiune de la Peugeot? Asta fara sa mai adaugam canibalizarea normala a celoralte medii din grup. Singurii care pot spune daca este sau nu un esec este VW, pentru ca ei stiu cat au investit in plus si cat au optiunut. Eu cred ca n-au bagat mai mult de 1% in plus cu cercetarea la Arteon (fata de Passat) si au obtinut vanzari de 50% fata de 508. Mie imi pare ok, dar poate ma insel... Owidiu, on 05 iulie 2020 - 23:50, said:
Imi aduc aminte de Passat V6. Am vazut una singura prin Germania sau Austria. Ma uitam la masina si nu intelegeam care este scopul ei. O masina banala de familie, cu singurul sau scop sa fie ieftina la intretinere si rulare, avea un motor V6 de 3200cc. Puteam sa jur ca este un esec, pentru simplul fapt ca masina nu avea logica. Cine vrea o masina puternica, nu isi ia VW. VW nu a avut V6 pe Passat de 3,2. Sau cel putin nu-mi amintesc eu. Poate vrei sa spui VR6, caz in care iti inchipui ca ala a fost o idee proasta, te inseli. Ala a fost motor pus pe cateva zeci de model/generatii, inclusiv Golf, A3, Leon, Porsche Cayenne. ba chiar a fost vandut celor de la Ford si Mercedes pentru Vito si Galaxy sau Mondeo, nu mai stiu exact Motorul ala a fost temelia motorlui Veyron-ului. VR-ul este un motor emblematic pentru VW, asa cum broscuta a avut motorul sau... P.S. Un motor ciudat pe Passat a fost W8 de 4000 cmc, din care s-a facut motorul Veyron-ului, dar nu VR-ul de 3,2 sau 3,6 Edited by valitudor, 06 July 2020 - 20:48. |
#323
Posted 07 July 2020 - 18:23
valitudor, on 06 iulie 2020 - 20:52, said:
Pai daca 508 este concurentului lui Arteon, concurenul Passat-ului care este? Sau altfel spus: Daca iti place Peugeot si vrei o masina medie de la ei, ce optiuni ai? Daca vrei o masina medie de la Peugeot cumperi 5008. |
#324
Posted 08 July 2020 - 00:53
valitudor, on 06 iulie 2020 - 20:52, said:
Pai daca 508 este concurentului lui Arteon, concurenul Passat-ului care este? Sau altfel spus: Daca iti place Peugeot si vrei o masina medie de la ei, ce optiuni ai? Daca iti place VW si vrei o medie de la ei, ce optiuni ai? Nu ti se pare evident de ce optiunea de nisa de la VW se vinde cam la 50% fata de unica optiune de la Peugeot? Asta fara sa mai adaugam canibalizarea normala a celoralte medii din grup. Singurii care pot spune daca este sau nu un esec este VW, pentru ca ei stiu cat au investit in plus si cat au optiunut. Eu cred ca n-au bagat mai mult de 1% in plus cu cercetarea la Arteon (fata de Passat) si au obtinut vanzari de 50% fata de 508. Mie imi pare ok, dar poate ma insel... VW nu a avut V6 pe Passat de 3,2. Sau cel putin nu-mi amintesc eu. Poate vrei sa spui VR6, caz in care iti inchipui ca ala a fost o idee proasta, te inseli. Ala a fost motor pus pe cateva zeci de model/generatii, inclusiv Golf, A3, Leon, Porsche Cayenne. ba chiar a fost vandut celor de la Ford si Mercedes pentru Vito si Galaxy sau Mondeo, nu mai stiu exact Motorul ala a fost temelia motorlui Veyron-ului. VR-ul este un motor emblematic pentru VW, asa cum broscuta a avut motorul sau... P.S. Un motor ciudat pe Passat a fost W8 de 4000 cmc, din care s-a facut motorul Veyron-ului, dar nu VR-ul de 3,2 sau 3,6 |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users