Masina noua de 15k euro
Last Updated: Mar 29 2017 09:56, Started by
sorin_g
, Mar 06 2017 23:07
·
0
#37
Posted 08 March 2017 - 13:25
Acum am recitit specificatiile.
Kia ceed all the way, 7 ani garantie |
#38
Posted 11 March 2017 - 21:00
Salutare,
Am mers azi in cateva showroom-uri sa-mi fac o idee despre masini. Ca etalon de comparatie a fost un Golf 5 TDI 1.9 cu care mai merg in excursii prin Europa. Opel Astra K (versiunea Enjoy - al doilea nivel de echipare) - am facut test drive pe un motor diesel 1.6 de 110 CP. Motorul trage foarte bine si este foarte economic, sub 6% intr-un oras destul de aglomerat. Am iesit si pe autostrada, la fel se misca fara probleme, insonorizarea OK dar sub nivelul Golf 5. Suspensiile as spune medii, la fel sub nivelul Golf 5, unele denivelari se simteau mai mult decat ma asteptam. Ce mi s-a parut cam ciudat -> la plecarea de pe loc ambreiajul trebuie ridicat de tot, altfel masina nu pleaca. Si cand ridici si pleaca, pleaca cu elan probabil chestie de obisnuita. Pozitia de condus relaxanta si scaunul bunicel. Bancheta din spate este confortabila si spatioasa. Marele minus: portbagajul este foarte mic pentru o masina de dimensiunile astea. Un alt minus ar fi garantia de doar 2 ani, dar macar se poate extinde pana la 5 cu cateva sute de euro in plus. Renault Megane (versiunea Zen - al doilea nivel de echipare) - in showroom Oferta de motorizare este tentanta, n-am facut inca test drive. Interiorul pare mai de calitate decat la Astra K, scaunul si banchetele sunt si ele mai confortabile. Portbagajul este cam ca la Golf 5, este suficient pentru ce am eu nevoie. Am descoperit insa doua mari minusuri: - frana de mana este pozitionata foarte sus si o lovesc atunci cand ating schimbatorul de viteze - consola centrala cu cotiera este mult prea mare si ia foarte mult din spatiul celor din spate, practic cine sta in spate la mijloc va fi foarte chinuit O sa incerc si un test drive cu un motor turbo 1.2 pe benzina (130 CP) sau un 1.5 diesel (110) CP sa vad cum se misca la drum. Peugeot 308 (versiunea Active - al doilea nivel de echipare) - in showroom Mi-a placut foarte mult cum arata, discreta si totusi cu ceva care te atrage. Interiorul este foarte simplu, cu doar cateva butoane si un ecran touchscreen. Probabil se regleaza de acolo cam toate, de la volum pana la aerul conditionat, poate fi un pic peste mana pana te obisnuiesti. Portbagajul este absolut genial: perfect dreptunghiular si practic cel mai mare pe care l-am vazut pe o compacta. Si acum marele minus: scaunele si bancheta din spate sunt super tari. La propriu. Parca stai pe scanduri. Sunt curios daca pe alta tapiterie se poate imbunatati acest aspect. Vreau neaparat sa fac un test drive saptamana viitoare, atat pe un motor benzina turbo cat si pe diesel. Sandero Stepway - in showroom Ramane aceeasi masina cinstita. Scaunul soferului este foarte confortabil, la fel si bancheta din spate. Este totusi o masina mai mica decat celelalte, iar spatiul din spate este destul de restrans. Portbagajul este un pic mai mare decat la Astra K. Masina pare ideala pentru oras si drumuri scurte, asa ca inca n-o tai de pe lista. La 13000 euro (varianta diesel 1.5 90 CP) vine echipata cu toate cele, inclusiv camera de mers inapoi. Revin cu mai multe detalii saptamana viitoare, sper sa apuc sa fac test drive cu toate. Edited by sorin_g, 11 March 2017 - 21:01. |
#39
Posted 11 March 2017 - 21:15
Daca tot iei Stepway in considerare, uite o oferta mai buna :
http://www.opel.ro/o...version=Desktop |
#40
Posted 12 March 2017 - 01:52
fortzoso, on 07 martie 2017 - 11:50, said:
Stii ceva, am doua masini puternice una de 150 si una de 211 CP si asta fiindca imi permit. Dar tot ma enerveaza comentarii de genul acesta. Dacia mie mi se pare intr-un progres remarcabil, iar Stepway este vanduta si in afara foarte bine. Sa stii ca Dacia ofera mai mult raportat la pret decat alte marci (vezi Loganul cu peste 1000K la bord) El se referea la consumul mediu nu la cel din oras. Un 1.0 sau 0.9 cred ca scot asemenea consumuri, mai ales pe masini mai mici (Sandero, Fiesta, Fabia). Pe compacte insa ... depinde de talpa lui, dar si acolo e posibil. Si motorul de 1.2 mananca ulei inca de nou, unii le-au resegmentat in garantie etc. Nu pare sa fie deci in crestere. sorin_g, on 11 martie 2017 - 21:00, said:
Salutare, Am mers azi in cateva showroom-uri sa-mi fac o idee despre masini. Ca etalon de comparatie a fost un Golf 5 TDI 1.9 cu care mai merg in excursii prin Europa. Opel Astra K (versiunea Enjoy - al doilea nivel de echipare) - am facut test drive pe un motor diesel 1.6 de 110 CP. Motorul trage foarte bine si este foarte economic, sub 6% intr-un oras destul de aglomerat. Am iesit si pe autostrada, la fel se misca fara probleme, insonorizarea OK dar sub nivelul Golf 5. Suspensiile as spune medii, la fel sub nivelul Golf 5, unele denivelari se simteau mai mult decat ma asteptam. Ce mi s-a parut cam ciudat -> la plecarea de pe loc ambreiajul trebuie ridicat de tot, altfel masina nu pleaca. Si cand ridici si pleaca, pleaca cu elan probabil chestie de obisnuita. Pozitia de condus relaxanta si scaunul bunicel. Bancheta din spate este confortabila si spatioasa. Marele minus: portbagajul este foarte mic pentru o masina de dimensiunile astea. Un alt minus ar fi garantia de doar 2 ani, dar macar se poate extinde pana la 5 cu cateva sute de euro in plus. Renault Megane (versiunea Zen - al doilea nivel de echipare) - in showroom Oferta de motorizare este tentanta, n-am facut inca test drive. Interiorul pare mai de calitate decat la Astra K, scaunul si banchetele sunt si ele mai confortabile. Portbagajul este cam ca la Golf 5, este suficient pentru ce am eu nevoie. Am descoperit insa doua mari minusuri: - frana de mana este pozitionata foarte sus si o lovesc atunci cand ating schimbatorul de viteze - consola centrala cu cotiera este mult prea mare si ia foarte mult din spatiul celor din spate, practic cine sta in spate la mijloc va fi foarte chinuit O sa incerc si un test drive cu un motor turbo 1.2 pe benzina (130 CP) sau un 1.5 diesel (110) CP sa vad cum se misca la drum. Peugeot 308 (versiunea Active - al doilea nivel de echipare) - in showroom Mi-a placut foarte mult cum arata, discreta si totusi cu ceva care te atrage. Interiorul este foarte simplu, cu doar cateva butoane si un ecran touchscreen. Probabil se regleaza de acolo cam toate, de la volum pana la aerul conditionat, poate fi un pic peste mana pana te obisnuiesti. Portbagajul este absolut genial: perfect dreptunghiular si practic cel mai mare pe care l-am vazut pe o compacta. Si acum marele minus: scaunele si bancheta din spate sunt super tari. La propriu. Parca stai pe scanduri. Sunt curios daca pe alta tapiterie se poate imbunatati acest aspect. Vreau neaparat sa fac un test drive saptamana viitoare, atat pe un motor benzina turbo cat si pe diesel. Sandero Stepway - in showroom Ramane aceeasi masina cinstita. Scaunul soferului este foarte confortabil, la fel si bancheta din spate. Este totusi o masina mai mica decat celelalte, iar spatiul din spate este destul de restrans. Portbagajul este un pic mai mare decat la Astra K. Masina pare ideala pentru oras si drumuri scurte, asa ca inca n-o tai de pe lista. La 13000 euro (varianta diesel 1.5 90 CP) vine echipata cu toate cele, inclusiv camera de mers inapoi. Revin cu mai multe detalii saptamana viitoare, sper sa apuc sa fac test drive cu toate. Chiar si cand compari cu un Vitara 4x4 cum zicea cineva... Sau Honda Jazz... e diferenta mare si probabil ar merita sa faci driveteste si cu astea si sa analizezi |
#41
Posted 12 March 2017 - 17:37
Salut, nici o supãrare.
Din pãcate variantele de la Honda nu mã atrag momentan. Nu prea aș vrea sedan ci hatchback așa cã super oferta cu Honda Civic Sedan picã, iar Jazz-ul nu-mi inspirã mai nimic. Vãd cã toatã lumea laudã Seat Leon, poate ar trebui sã-l iau în calcul deși look-ul nu mã dã pe spate. Dacã nu gãsesc nici un hatchback pe placul meu, îmi surâde și ideea unui cross-over pentru poziția mai înaltã la volan. Tocmai de aceea am lãsat Stepway-ul pe listã, ca soluție de backup. Pe aceeași listã se mai aflã Suzuki S-Cross. Vitara pare mai mare, iar Capturul este dezamãgitor la interior, ce alte variante meritã luate în calcul în acest buget? Momentan am așa: Hatchback: Astra K, Megane, Ceed, i30, Mazda 3, Peugeot 308, Leon. Cross-over: Stepway, S-Cross. Toate cele bune! |
#42
Posted 12 March 2017 - 18:14
#44
Posted 13 March 2017 - 00:22
unbrutus, on 12 martie 2017 - 01:52, said: Loganul a avut motoare bune in primele generatii, acum cu motor turbo de 0.9 fiabilitatea s-a dus. De unde stii ? Motoarele sunt prea recente ca sa discutam despre fiabilitate. Iar pana acum nu s-a plans nimeni de el de genul cum a fost cu distributia de la 1.2 VW. |
#45
Posted 13 March 2017 - 09:59
Si eu am fost in aceiasi dilema ca si tine acum cateva saptamani ... la fel, vroiam o compacta de tip hatchback noua.
Dupa ce am eliminat cateva variante, am ramas cu 3: seat leon, Mazda 3, i30. Pana la urma am ales Seat Leon ... cel putin mie mi-a placut foarte mult cum arata (mai ales in culoarea desire red - cea folosita in clipurile de prezentare a masinii), e destul de spatioasa la interior, portbagajul e destul de ok (380l), e foarte dinamica (0-100 in 8 sec), etc Eu am ales motorul 1.4 TSI ACT 150CP, manuala, echipare FR, plus culoare si cateva dotari. Am obtinut un discount de 9% la dealer (poate poti obtine mai mult, depinde cat de bun negociator esti). Cu tichet rabla, ma astept sa platesc, in jur de 17500 euro. Poti alege insa motorul 1.4TSI 125 CP care este cu vreo 1300 euro mai ieftin si atfel cred ai putea scoate masina la un 16000 euro (cu tichet). Legat de Mazda 3, se pare ca dureaza foarte mult pana vine masina (chiar 8 luni). Iata de exemplu un comment de pe turatii.ro al unui tip care vrea sa comande mazda 3: "Salut, si eu imi primesc mazda 3 challenge in noiembrie daca platesc avansul in Martie. Am fost la test drive pe un g120. as merge pe cel de 2l, nu sunt inca convins de consumul urban la condus normal, fara scheme, in oras mai aglomerat gen Timisoara". Eu cel putin nu as fi dispus sa astept atat. (Leon-ul vine in aprox de 3 luni ). Succes la alegere! |
#46
Posted 13 March 2017 - 10:21
Nici eu nu m-am hotarat, sunt in aceeasi situatie ca si tine la buget si nr km. Am un Ford Focus 1 hatchback acum ( 1.8l, 100 CP), care merge excelent inca. As vrea s-o schimb doar din considerente de spatiu si de siguranta (airbaguri).
Am fost pe la Renault si Kia reprezentanta si m-am urcat in Megane si Ceed. Mi s-a parut aiurea ca la masini noi, usor mai lungi decat a mea sa ai portbagaj mai mic si spatiu la picioare apropiat. La Renault Megane, reprezentanta de vanazri mi-a zis ca are 320 l ( pe site e undeva la 380l). Dar vizual era clar mai mic decat portbagajul meu. Explicatia e ca bara spate ocupa loc mai mult din considerente de siguranta. Alt observatie pozitiva la Megane ar fi scaunele fata, se sta excelent. Bordul cu tableta verticala parca nu e asa dizgratios cum aveam impresia. Legat de Ceed mi s-a parut normal, nimic special, scaunele spate parca mai confortabile. La o lungime cat de cat egala pe hatchuri ori taie din spatiu la pasagerii spate ori la portbagaj. O sa incerc sa vad cum stau Astra K, Peugeot 308 si un Hyundai i30. Atasez si o lista cu dimensiunile masinilor pe care m-am uitat, poate mai ajuta pe cineva : marimi_masini.jpg 446.83K 86 downloads |
|
#47
Posted 13 March 2017 - 13:54
Opel Mokka X ? e un suv-isor de oras, am vazut ca pleaca de pe al 14000 euro, poate ai noroc si iei o masina de pe stoc. In toamna eu am luat versiunea anterioara Mokka din stoc, adica am zis: sunt cu banul in dinti, vreau masina aia din showroom si....in 20 de minute semnam actele. M-ar deprima sa astept luni de zile pentru o masina.
|
#48
Posted 13 March 2017 - 14:08
Salut
Intre Vitara si S-Cross ...eu as merge pe Vitara din motive de spatiu interior, design, pret (este o mica diferenta) plus e mai inalt Vitara, persoanele inalte apreciaza sa aiba loc deasupra capului. Fiind si eu in dilema de a achizitiona o masina dar cu buget mai strans pot sa iti spun ca am in calcul si Dusterul de care nimeni nu zice nimic, eu il vad peste Stepway. In plus cutia de viteze EDC chiar imi face cu ochiul. Later edit: Nu vreau sa starnesc polemici, apreciez Dacia/Suzuki whatever....dar as alege motor aspirat din motive constructive. Nu vreau sa zic nimic de rau de TCe de pe Stepway ca nu am ce - pur parere personala. Numai bine. Edited by ytsejam, 13 March 2017 - 14:13. |
#49
Posted 13 March 2017 - 14:15
sorin_g, on 06 martie 2017 - 23:07, said:
Salutare, As dori sa cumpar o masina noua in bugetul maxim de 15000 euro + tichet Rabla (deci maxim 17000 euro). In principiu mi-as dori o compacta hatchback, inca nu m-am hotarat clar daca diesel sau benzina. Merg cam 15000-18000 de km pe an: 10-15 km zilnic in timpul saptamanii in Bucuresti, vreo 150 km in afara Bucurestiului in fiecare week-end plus vreo 2 plimbari pe an prin Europa. Caut un motor economic - fie diesel fie un motor pe benzina care sa consume in jur de 6% reali mixt. Un portbagaj cat mai mare (minimum 300 de litri) iar ca optionale: AC automat, cruise control si eventual senzori de parcare / camera de mers inapoi. Nu-mi trebuie un motor extraordinar de puternic, dar sa pot face totusi o depasire in conditii decente. Garda la sol ar fi bine sa nu fie prea joasa, tinand cont de starea drumurilor. Pe lista mea am urmatoarele candidate: - Sandero Stepway - Renault Megane - Kia Ceed - Hyundai i30 - Opel Astra K (sau poate chiar J daca prind o oferta buna) Planuiesc sa fac test drive cu toate zilele astea. Aveti vreo recomandare in ceea ce priveste aceste variante? Eventual alte sugestii? Multumesc Evita coreenele. De ce nu incerci si cu japoneze? Sunt mai fiabile dpd meu de vedere. |
#50
Posted 13 March 2017 - 16:20
#51
Posted 13 March 2017 - 16:55
sorin_g, on 06 martie 2017 - 23:07, said:
Salutare, As dori sa cumpar o masina noua in bugetul maxim de 15000 euro + tichet Rabla (deci maxim 17000 euro). In principiu mi-as dori o compacta hatchback, inca nu m-am hotarat clar daca diesel sau benzina. Merg cam 15000-18000 de km pe an: 10-15 km zilnic in timpul saptamanii in Bucuresti, vreo 150 km in afara Bucurestiului in fiecare week-end plus vreo 2 plimbari pe an prin Europa. Caut un motor economic - fie diesel fie un motor pe benzina care sa consume in jur de 6% reali mixt. Un portbagaj cat mai mare (minimum 300 de litri) iar ca optionale: AC automat, cruise control si eventual senzori de parcare / camera de mers inapoi. Nu-mi trebuie un motor extraordinar de puternic, dar sa pot face totusi o depasire in conditii decente. Garda la sol ar fi bine sa nu fie prea joasa, tinand cont de starea drumurilor. Pe lista mea am urmatoarele candidate: - Sandero Stepway - Renault Megane - Kia Ceed - Hyundai i30 - Opel Astra K (sau poate chiar J daca prind o oferta buna) Planuiesc sa fac test drive cu toate zilele astea. Aveti vreo recomandare in ceea ce priveste aceste variante? Eventual alte sugestii? Multumesc Am Seat Leon. Are 10 ani si in jur de 120.000 km. Niciodata nu am schimbat nimic, doar consumabile. Nu trancane, nu maraie, nu cere nimic. L-am ingrijit, e ca nou. Cine sustine ca a avut probleme cu un Leon, sa arunce cu piatra. Si daca sunt, sunt foarte putini, in comparatie. Acum vezi si ce zic ceilalti ce au alte auto. Nici una din cele enumerate mai sus nu se compara cu Seat. E din grupul VAG pana una alta si unde pune mana VW, pune si Dzeu mila. Sa renunti la un Leon in favoarea oricarei alte marci pe care le-ai enumerat pana acum, e o mare greseala din punctul meu de vedere. Cu atat mai mult sa iei o frantuzeasca. Reviziile au costuri firesti. Nu vei gasi pe nimeni vreodata sa spuna "Eh, Leon, proasta alegere!". Leon a facut istorie si este o legenda. Fiabilitatea este net superioara unui Renault, Kia, Hyundai sau Opel. Stiu ca am sa supar pe unii, insa e parerea mea bazata pe o experienta. Mai bine faci rabat la design si cumperi ceva trainic. Design-ul face parte din ultima tendinta. Nici mie nu imi plac. Cam la toate marcile, prefer modelele precedente. Din punctul meu de vedere, toate sunt feminizate in ziua de azi. Si Audi isi bate joc de modele. Din masinile impunatoare de alta data, avem tot felul de linii care nu mai au nici o legatura cu prestanta. Chiar si asa, alege Seat-ul. Intreaba cate au schimbat in 120.000 km cei care au un Renault. Iar ca sa iei in considerare o Dacie pe langa toate celelalte, e o mare imprudenta. Cu Dacia, e ca si cum ai alege intre Sony, LG si AllView atunci cand vrei sa cumperi un telefon. Succes. cepy, on 13 martie 2017 - 16:20, said:
Niste argumente de ce sa evite coreenele, ca asa putem spune sa evite orice. Crezi ca el stie de ce? A raspuns asa, ca trebuie. Am uitat cat ne-au servit modelele Daewoo de Coreea, 20 de ani. Si cat ne-au mai curs ochii dupa ele, pe vremea aia. Si inca merg. O fi confundat Matiz-ul de Romania cu cel de Coreea. Edited by onequestion, 13 March 2017 - 16:56. |
|
#52
Posted 13 March 2017 - 17:44
Dupa primul post puteam sa pun pariu ca esti genul vag e cel mai tare, restul sunt varza, dar fara sa fiu condus vreodata marcile alea.dar banui tu ca alea trancane.
|
#53
Posted 13 March 2017 - 17:48
cepy, on 13 martie 2017 - 17:44, said:
Dupa primul post puteam sa pun pariu ca esti genul vag e cel mai tare, restul sunt varza, dar fara sa fiu condus vreodata marcile alea.dar banui tu ca alea trancane. Eh, come on. Daca nici VAG nu e peste un Renault, atunci cu totii am trait degeaba. Eu personal il sfatuiesc sa puna in discutie mai intens notiunea unui Seat Leon. Doar atat. |
#54
Posted 13 March 2017 - 18:00
Leon nu exceleaza la nimic, portbagaj mediu, interior cam inghesuit(cel putin in spate), fiabilitatea motoarelor este indoielnica, doar pentru ca apartine de VW nu inseamna ca trebuie pus in capul listei, din contra, pentru ce ofera nu prea merita sa fie trecuta in lista.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users