Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Masina noua de 15k euro
Last Updated: Mar 29 2017 09:56, Started by
sorin_g
, Mar 06 2017 23:07
·
0
#1
Posted 06 March 2017 - 23:07
Salutare,
As dori sa cumpar o masina noua in bugetul maxim de 15000 euro + tichet Rabla (deci maxim 17000 euro). In principiu mi-as dori o compacta hatchback, inca nu m-am hotarat clar daca diesel sau benzina. Merg cam 15000-18000 de km pe an: 10-15 km zilnic in timpul saptamanii in Bucuresti, vreo 150 km in afara Bucurestiului in fiecare week-end plus vreo 2 plimbari pe an prin Europa. Caut un motor economic - fie diesel fie un motor pe benzina care sa consume in jur de 6% reali mixt. Un portbagaj cat mai mare (minimum 300 de litri) iar ca optionale: AC automat, cruise control si eventual senzori de parcare / camera de mers inapoi. Nu-mi trebuie un motor extraordinar de puternic, dar sa pot face totusi o depasire in conditii decente. Garda la sol ar fi bine sa nu fie prea joasa, tinand cont de starea drumurilor. Pe lista mea am urmatoarele candidate: - Sandero Stepway - Renault Megane - Kia Ceed - Hyundai i30 - Opel Astra K (sau poate chiar J daca prind o oferta buna) Planuiesc sa fac test drive cu toate zilele astea. Aveti vreo recomandare in ceea ce priveste aceste variante? Eventual alte sugestii? Multumesc |
#2
Posted 06 March 2017 - 23:13
salut..poti taia din start Sandero daca tii la siguranta familiei..daca ai pus ochii pe astra mergi doar pe K ..j -ul e mult sub noua generatie ..mai poti arunca un ochi si la seat leon sau Mazda 3 care ambele au trecut recent prin facelift ..astra si leon au motoare turbo pe benzina,mazda 2 l aspirat dar are cuplu bun si ajuta mult,consumul la motoarele noi pe benzina au scazut mult si deja te intrebi daca mai merita cu adevarat sa iei diesel !!
|
#3
Posted 06 March 2017 - 23:16
Pune pe lista ta si Peugeot 308, in 17.000E poti face o configurare destul de reusita http://configurator....d-496-tapid-134
|
#4
Posted 06 March 2017 - 23:42
Nu stiu ce motor pe benzina (sau chiar si pe motorina) iti va consuma 6% mixt, insa te poti obisnui cu ideea de a-i pune o instalatie GPL performanta si iesi foarte bine la costul combustibilului. Pentru GPL, insa, trebuie sa iei un motor mai simplu, adica nu GDI (injectie directa). Eu am GPL pe un Opel Mokka 1.4 l turbo, 140 CP, bag 28 l de gaz si merg in jur de 300 km. Fac un plin de benzina la aproape 2000 de km fiindca mai merg si pe benzina intre doua plinuri de gaz.
|
#6
Posted 07 March 2017 - 00:17
Exact, de asta cumpara francezii Sandero pt ca e foarte nesigura....off doamne, ce prejudecati. continuati sa ganditi tot asa.
Daca te-ai fi sinchisit de sanky sa te uiti macar la diferentele dintre cum era sandero in 2010 si ce optiuni are unul basic acum in 2017, nu ai mai fi scos fraza aia din rat. Afla ca nu mai este ce stiai tu din aminitiri si ca sunt masini destul de sigure, cu sisteme de siguranta demne de 2017, au inclusiv airbaguri laterale. Stai linistit ca mori la fel la viteza si intr-un E classe si intr-un Logan. In Germania se vinde exagerat de bine Logan, in Uk la fel, in Franta Sandero, pentru ca-s masini proaste!!!!! http://www.automarke...ntai-75609.html Motorul 0.9 TCE scoate consumuri bune daca vrei benzina, daca nu recomand 1.5 dci, asta consuma chiar infim de putin, 3.5 % afara si in oras aglomerat vreo 6% (Buc). Evident, daca vrei mai bun, te poti uita la Hyundai i30/kia ceed sau hyundai elantra. Eu zic ca-ti iei logan destul de ok cu 11.000E si iti raman bani de turul europei. Edited by Deenman, 07 March 2017 - 00:23. |
#7
Posted 07 March 2017 - 03:59
Deenman, on 07 martie 2017 - 00:17, said: Deenman, on 07 martie 2017 - 03:01, said:
Am condus si logan, chiar acu avem masina de serviciu logan 2015 1.5 dci full, la 75.000km troncane suspensia, intra vantu in ea, e slaba rau, doar consumul ce este de ea, in rest e foarte slaba. Eu nu inteleg. Pe un topic blamezi Loganul iar pe altul il lauzi? Edited by baliosss, 07 March 2017 - 04:00. |
#8
Posted 07 March 2017 - 04:08
Pe un topic se vorbeste de masina noua, folosita in oras, iar pe celalat topic se vorbeste de masina in buget de 7000euro folosita in exterior. Vezi vreo diferenta? sau nu?
|
#9
Posted 07 March 2017 - 05:42
alex87nfs, on 06 martie 2017 - 23:13, said:
salut..poti taia din start Sandero daca tii la siguranta familiei. Sau poti taia din start posturile aiuristice, eczorcistul, on 07 martie 2017 - 01:38, said: Logan este masina, o spun milioane de cumparatori. Sandero e o alegere buna |
#10
Posted 07 March 2017 - 06:52
Dintre cele nominalizate in primul post, Astra k este peste celelalte, iar motorul turbo de 1.4 l este suficient pentru o compacta. Astra J este mai grea cu aprox. 200 de kg decat Astra k si asta se vede in dinamica masinii, consum, spatiu interior, etc. Kia Ceed si Hyundai i30 folosesc aceeasi platforma, au suspensie independenta pe spate, sunt fabricate in Cehia, dar au un design diferit. Noul i30 are un design placut si este mai aspectuos decat Ceed. Vezi cat poti negocia sa te poti incadra in banii pe care esti dispus sa-i dai pe masina. Sandero este o masina din clasa mai mica si nu se compara cu masinile din clasa compacta.
|
|
#12
Posted 07 March 2017 - 09:44
Honda Jazz. Mergi si urca in masina inainte sa spui orice. Benzina, motor aspirat, fara griji si fara stress.
|
#13
Posted 07 March 2017 - 11:04
Multumesc tuturor pentru feedback.
Legat de consum - instalarea GPL este eclusa. Cu vechitura pe care o am acum, un Corsa C 1.0 benzina scot 6% mixt in conditiile descrise mai sus. La fel si cu un Golf 5 1.9 diesel cu care mai plec prin excursii in Europa. Practic vreau un motor intre cele 2 ca performanta si cu un consum similar, fie el diesel sau benzina. Exista vreun motor turbo pe benzina cu adevarat economic si care sa consume aproape de specificatiile producatorului? Sandero Stepway este inca pe lista, pretul pentru 1.5 TDI cu toate optiunile ar fi pe la 13000 euro. Fiind mai compacta si mai inalta, are mai multe avantaje pentru mersul in oras si pe distante scurte. Parca nu m-as duce la o masina mai lunga de 4.4 metri (Mazda 3 are 4.47), ar deveni deja cam problematica in oras. Stepway - 4081 mm Megane - 4359 mm Ceed - 4310 mm i30 - 4300 mm Astra K - 4370 mm Iar Loganul nu-mi place in primul rand ca aspect. La fel si Ford Focus sau Skoda Oktavia. O sa ma uit si la alte variante asemanatoare, sper sa ma decid dupa test drive-uri. |
#14
Posted 07 March 2017 - 11:30
Totusi, am vazut ca vrei sa faci si doua plimbari pe an prin Europa cu noua masina.
Sandero e buna doar pentru oras si drumuri scurte in exterior. Dar pentru acestea e cea mai buna varianta din lista ta. |
#15
Posted 07 March 2017 - 11:38
Foarte greu sa găsesti un motor turbo pe benzina foarte economic .
Nu vad un turbo 1.4 care sa consume sub 7 litri in oras de exemplu . Orice doresti sa încerci drive test sa te convingi de consumurile lor . Foarte greu sa găsesti un motor turbo pe benzina foarte economic . Nu vad un turbo 1.4 care sa consume sub 7 litri in oras de exemplu . Orice doresti sa încerci drive test sa te convingi de consumurile lor . |
|
#16
Posted 07 March 2017 - 11:50
eczorcistul, on 07 martie 2017 - 01:38, said: Stii ceva, am doua masini puternice una de 150 si una de 211 CP si asta fiindca imi permit. Dar tot ma enerveaza comentarii de genul acesta. Dacia mie mi se pare intr-un progres remarcabil, iar Stepway este vanduta si in afara foarte bine. Sa stii ca Dacia ofera mai mult raportat la pret decat alte marci (vezi Loganul cu peste 1000K la bord) ocoleanuionut, on 07 martie 2017 - 11:38, said:
Foarte greu sa găsesti un motor turbo pe benzina foarte economic . Nu vad un turbo 1.4 care sa consume sub 7 litri in oras de exemplu . Orice doresti sa încerci drive test sa te convingi de consumurile lor . Foarte greu sa găsesti un motor turbo pe benzina foarte economic . Nu vad un turbo 1.4 care sa consume sub 7 litri in oras de exemplu . Orice doresti sa încerci drive test sa te convingi de consumurile lor . El se referea la consumul mediu nu la cel din oras. Un 1.0 sau 0.9 cred ca scot asemenea consumuri, mai ales pe masini mai mici (Sandero, Fiesta, Fabia). Pe compacte insa ... depinde de talpa lui, dar si acolo e posibil. Edited by fortzoso, 07 March 2017 - 11:51. |
#18
Posted 07 March 2017 - 12:01
Da motoarele enumerate de tine .
Mai mari gen 1.3...1.4..este f greu . |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users