Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool
 Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...
 Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...
 Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...
 

Peugeot 206 1.4HDI - ulei in zona turbo

- - - - -
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
GERULA2006

GERULA2006

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,828
  • Înscris: 26.08.2006
Salut!
Am descoperit urme de ulei pe protectia de la turbina. Am inceput sa caut de unde curge si am gasit mult ulei sub actuatorul wastgate. Am demontat admisia de la turbina si am gasit ulei la intrarea in turbina. Nu mult , citeva picaturi. Axul nu are niciun pic de joc. Tind sa cred ca iese ulei din actuator.... dar cum ajunge acolo?
Mai este posibil sa piarda pe la returul de la ulei. Pun citeva poze cu ce am gasit acolo.
Uleiul in admisie cred ca vine pe racordul care iese din motor si intra in racordul care vine de la filtrul de aer.
Ce parere aveti?De unde sa fie?
Masina are 195 000 km si umblu prima oara la turbina.
Multumesc!

Attached Files



#2
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,290
  • Înscris: 12.08.2006
In prima faza curata peste tot cu un spray curatitor de frane si aer comprimat.
Controleaza din nou peste cateva zile sau zeci/sute de km petru a vedea unde se umezeste prima data.

Probabil racordul admisie catre turbo sau ramificatia catre gaze carter.

#3
GERULA2006

GERULA2006

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,828
  • Înscris: 26.08.2006
Am curatat si verific. Tind sa cred ca din gazele de carter...  Pina acum mi se pare ca curge din actuator.   Sa vad acum dupa ce am curatat.

#4
GERULA2006

GERULA2006

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,828
  • Înscris: 26.08.2006
A inceput iar sa apara urme de ulei. Dupa mai multe " studii " am gasit ulei in zona racordului de aer care intra in turbina - la colierul care il strange pe turbina. Am desfacut racordul si este crapat gulerul de linga colier. Si am gasit iar mult ulei pe el si la intrare in turbina.
Cred ca uleiul iese pe la aceasta crapatura in  racord. Si posbil pe la actuator.  Sigur uleiul provine din gazele de carter care condenseaza.
Dar ma intreb : asa de mult ulei a fost acolo mereu? Si acum fiind racordul fisurat sa scape si sa se vada? Adica uleiul se ia pe deget....
Din ce am citit unele motoare au epuratoare de ulei sau la altele utilizatorii au instalat unele artizanale.
Sau acum ca motorul are 196 000 km scapa mai multa compresie in baie si implicit sunt mai multe gaze de carter?
Ce firma recomandati pentru racord? Am vazut un pret intre 85 -110 ron. OM era 155.

Multumesc!

Attached Files



#5
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,290
  • Înscris: 12.08.2006
Eu as lua original.
Ulei acolo poate sa apara de la mersul in oras frecvent la regimuri reduse, nu e neaparat un defect.

#6
GERULA2006

GERULA2006

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,828
  • Înscris: 26.08.2006
In general merg in regim extraurban. In regim urban parca iese mai putin ulei.

#7
Jericho22

Jericho22

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 704
  • Înscris: 27.11.2013
Ford fiesta 1.4 tdci exact motorul tau...la fel patesc si eu...

#8
GERULA2006

GERULA2006

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,828
  • Înscris: 26.08.2006
Salut. Inseamna ca o fi ceva normal sa intre asa multi vapori de ulei in turbina..... Acum am vazut ca s-a dus acel racord. Altfel nu cred ca vedeam. Urmeaza sa schimb racodul si sa vad daca mai pierde.

#9
Jericho22

Jericho22

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 704
  • Înscris: 27.11.2013
Acum...am o alta problema.. aveti idee de ce gasesc mereu ulei aici :  http://postimg.org/image/v6sg71k75/

#10
romulus69ro

romulus69ro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,000
  • Înscris: 20.08.2012
Pentru ca ai uzura in axul sau lagarele turbinei. Viata turbinei este data de calitatea uleiului de motor si a calitatii filtrului de ulei si a celui de aer,lucru pe care multi il neglijeaza.Un filtru de ulei de slaba calitate,lasa sa circule in circuitul de ungere particule mai mari decat cele permise lucru ce duce la uzarea prematura a lagarelor turbinei.Un filtru de aer de slaba calitate,permite patrunderea de microparticule ce erodeaza palele turbinei.

#11
Jericho22

Jericho22

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 704
  • Înscris: 27.11.2013

 romulus69ro, on 18 martie 2017 - 15:47, said:

Pentru ca ai uzura in axul sau lagarele turbinei. Viata turbinei este data de calitatea uleiului de motor si a calitatii filtrului de ulei si a celui de aer,lucru pe care multi il neglijeaza.Un filtru de ulei de slaba calitate,lasa sa circule in circuitul de ungere particule mai mari decat cele permise lucru ce duce la uzarea prematura a lagarelor turbinei.Un filtru de aer de slaba calitate,permite patrunderea de microparticule ce erodeaza palele turbinei.

Nu are joc axul..a fost verificat.

#12
GERULA2006

GERULA2006

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,828
  • Înscris: 26.08.2006
Salut! Problema ta este identica cu a mea!!!!!!!!!!!!
Initial si eu am gasit acolo ulei. De acolo a inceput problema de mai sus. Am crezut ca este de vina actuatorul. Dupa indelungi verificari am descoperit ca racordul dintre turbina si filtru de aer este rupt sub colierul care il prinde pe turbina.Desfa acel racord (reperul 5 din poza mea) si verifica-l. Sigur in el o sa gasesti si ulei.  Uleiul cred ca provine din condensarea gazelor de carter care ies din motor si sunt bagate in admisie prin acel furtunas care iese din chiuloasa.Nici eu nu am joc in axul de la turbina. Si pe acel furtun aerul este aspirat si nu cred ca are cum uleiul din turbina sa fie impins pe el. Mai repede uleiul de la o turbina defecta ar pleca pe tubulatura de dupa ea.
Cati kilometrii are masina?

#13
Jericho22

Jericho22

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 704
  • Înscris: 27.11.2013

 GERULA2006, on 18 martie 2017 - 23:08, said:

Salut! Problema ta este identica cu a mea!!!!!!!!!!!!
Initial si eu am gasit acolo ulei. De acolo a inceput problema de mai sus. Am crezut ca este de vina actuatorul. Dupa indelungi verificari am descoperit ca racordul dintre turbina si filtru de aer este rupt sub colierul care il prinde pe turbina.Desfa acel racord (reperul 5 din poza mea) si verifica-l. Sigur in el o sa gasesti si ulei.  Uleiul cred ca provine din condensarea gazelor de carter care ies din motor si sunt bagate in admisie prin acel furtunas care iese din chiuloasa.Nici eu nu am joc in axul de la turbina. Si pe acel furtun aerul este aspirat si nu cred ca are cum uleiul din turbina sa fie impins pe el. Mai repede uleiul de la o turbina defecta ar pleca pe tubulatura de dupa ea.
Cati kilometrii are masina?

Masina are 220k si furtunul de care zici a fost schimbat in urma cu 2 luni..nu e uleiul de la el

#14
GERULA2006

GERULA2006

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,828
  • Înscris: 26.08.2006
Eu gasesc ulei sub colier. Curata toata zona si apoi urmareste pe unde curge. Eu asa am facut. M.ai pus pe ganduri daca ai schimbat furtunul si tot curge...Era nou sau SH?

#15
Jericho22

Jericho22

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 704
  • Înscris: 27.11.2013
Nou..

#16
GERULA2006

GERULA2006

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,828
  • Înscris: 26.08.2006
Azi am dat jos iar racordul de la admisie si am gasit iar ulei. Se vede in poza si la fel si pe furtunul care iese din chiuloasa. Am verificat axul iar ... la mana nu se simte nimic, dar cu varful surubelnitei se vede un joc sus jos stanga dreapta de 1 mm. Din ce am citit acest joc este in tolerante... Pe youtube se vad niste jocuri in ax......

Attached Files


Edited by GERULA2006, 20 March 2017 - 19:33.


#17
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,290
  • Înscris: 12.08.2006
@Gerula2006
Ce ai tu acolo e normal.

 Jericho22, on 20 martie 2017 - 12:06, said:

Nou..
Garnitura e buna? E noua?

Edited by alexa32, 20 March 2017 - 20:52.


#18
GERULA2006

GERULA2006

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,828
  • Înscris: 26.08.2006
Racordul este crapat. Am comandat unul nou. Pina vine am astupat crapatura cu banda izolatoare sa nu mai stea asa. Pe la crapatura curgea ulei...
Multumesc!

Edited by GERULA2006, 20 March 2017 - 22:14.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate