Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Peugeot 206 1.4HDI - ulei in zona turbo
Last Updated: Mar 21 2017 19:35, Started by
GERULA2006
, Mar 05 2017 20:49
·
0
#1
Posted 05 March 2017 - 20:49
Salut!
Am descoperit urme de ulei pe protectia de la turbina. Am inceput sa caut de unde curge si am gasit mult ulei sub actuatorul wastgate. Am demontat admisia de la turbina si am gasit ulei la intrarea in turbina. Nu mult , citeva picaturi. Axul nu are niciun pic de joc. Tind sa cred ca iese ulei din actuator.... dar cum ajunge acolo? Mai este posibil sa piarda pe la returul de la ulei. Pun citeva poze cu ce am gasit acolo. Uleiul in admisie cred ca vine pe racordul care iese din motor si intra in racordul care vine de la filtrul de aer. Ce parere aveti?De unde sa fie? Masina are 195 000 km si umblu prima oara la turbina. Multumesc! Attached Files |
#2
Posted 05 March 2017 - 21:26
In prima faza curata peste tot cu un spray curatitor de frane si aer comprimat.
Controleaza din nou peste cateva zile sau zeci/sute de km petru a vedea unde se umezeste prima data. Probabil racordul admisie catre turbo sau ramificatia catre gaze carter. |
#3
Posted 07 March 2017 - 19:01
Am curatat si verific. Tind sa cred ca din gazele de carter... Pina acum mi se pare ca curge din actuator. Sa vad acum dupa ce am curatat.
|
#4
Posted 13 March 2017 - 11:07
A inceput iar sa apara urme de ulei. Dupa mai multe " studii " am gasit ulei in zona racordului de aer care intra in turbina - la colierul care il strange pe turbina. Am desfacut racordul si este crapat gulerul de linga colier. Si am gasit iar mult ulei pe el si la intrare in turbina.
Cred ca uleiul iese pe la aceasta crapatura in racord. Si posbil pe la actuator. Sigur uleiul provine din gazele de carter care condenseaza. Dar ma intreb : asa de mult ulei a fost acolo mereu? Si acum fiind racordul fisurat sa scape si sa se vada? Adica uleiul se ia pe deget.... Din ce am citit unele motoare au epuratoare de ulei sau la altele utilizatorii au instalat unele artizanale. Sau acum ca motorul are 196 000 km scapa mai multa compresie in baie si implicit sunt mai multe gaze de carter? Ce firma recomandati pentru racord? Am vazut un pret intre 85 -110 ron. OM era 155. Multumesc! Attached Files |
#5
Posted 13 March 2017 - 16:28
Eu as lua original.
Ulei acolo poate sa apara de la mersul in oras frecvent la regimuri reduse, nu e neaparat un defect. |
#6
Posted 13 March 2017 - 16:48
In general merg in regim extraurban. In regim urban parca iese mai putin ulei.
|
#7
Posted 17 March 2017 - 11:38
Ford fiesta 1.4 tdci exact motorul tau...la fel patesc si eu...
|
#8
Posted 18 March 2017 - 11:18
Salut. Inseamna ca o fi ceva normal sa intre asa multi vapori de ulei in turbina..... Acum am vazut ca s-a dus acel racord. Altfel nu cred ca vedeam. Urmeaza sa schimb racodul si sa vad daca mai pierde.
|
#9
Posted 18 March 2017 - 12:45
Acum...am o alta problema.. aveti idee de ce gasesc mereu ulei aici : http://postimg.org/image/v6sg71k75/
|
#10
Posted 18 March 2017 - 15:47
Pentru ca ai uzura in axul sau lagarele turbinei. Viata turbinei este data de calitatea uleiului de motor si a calitatii filtrului de ulei si a celui de aer,lucru pe care multi il neglijeaza.Un filtru de ulei de slaba calitate,lasa sa circule in circuitul de ungere particule mai mari decat cele permise lucru ce duce la uzarea prematura a lagarelor turbinei.Un filtru de aer de slaba calitate,permite patrunderea de microparticule ce erodeaza palele turbinei.
|
|
#11
Posted 18 March 2017 - 17:05
romulus69ro, on 18 martie 2017 - 15:47, said:
Pentru ca ai uzura in axul sau lagarele turbinei. Viata turbinei este data de calitatea uleiului de motor si a calitatii filtrului de ulei si a celui de aer,lucru pe care multi il neglijeaza.Un filtru de ulei de slaba calitate,lasa sa circule in circuitul de ungere particule mai mari decat cele permise lucru ce duce la uzarea prematura a lagarelor turbinei.Un filtru de aer de slaba calitate,permite patrunderea de microparticule ce erodeaza palele turbinei. Nu are joc axul..a fost verificat. |
#12
Posted 18 March 2017 - 23:08
Salut! Problema ta este identica cu a mea!!!!!!!!!!!!
Initial si eu am gasit acolo ulei. De acolo a inceput problema de mai sus. Am crezut ca este de vina actuatorul. Dupa indelungi verificari am descoperit ca racordul dintre turbina si filtru de aer este rupt sub colierul care il prinde pe turbina.Desfa acel racord (reperul 5 din poza mea) si verifica-l. Sigur in el o sa gasesti si ulei. Uleiul cred ca provine din condensarea gazelor de carter care ies din motor si sunt bagate in admisie prin acel furtunas care iese din chiuloasa.Nici eu nu am joc in axul de la turbina. Si pe acel furtun aerul este aspirat si nu cred ca are cum uleiul din turbina sa fie impins pe el. Mai repede uleiul de la o turbina defecta ar pleca pe tubulatura de dupa ea. Cati kilometrii are masina? |
#13
Posted 19 March 2017 - 07:24
GERULA2006, on 18 martie 2017 - 23:08, said:
Salut! Problema ta este identica cu a mea!!!!!!!!!!!! Initial si eu am gasit acolo ulei. De acolo a inceput problema de mai sus. Am crezut ca este de vina actuatorul. Dupa indelungi verificari am descoperit ca racordul dintre turbina si filtru de aer este rupt sub colierul care il prinde pe turbina.Desfa acel racord (reperul 5 din poza mea) si verifica-l. Sigur in el o sa gasesti si ulei. Uleiul cred ca provine din condensarea gazelor de carter care ies din motor si sunt bagate in admisie prin acel furtunas care iese din chiuloasa.Nici eu nu am joc in axul de la turbina. Si pe acel furtun aerul este aspirat si nu cred ca are cum uleiul din turbina sa fie impins pe el. Mai repede uleiul de la o turbina defecta ar pleca pe tubulatura de dupa ea. Cati kilometrii are masina? Masina are 220k si furtunul de care zici a fost schimbat in urma cu 2 luni..nu e uleiul de la el |
#14
Posted 20 March 2017 - 10:03
Eu gasesc ulei sub colier. Curata toata zona si apoi urmareste pe unde curge. Eu asa am facut. M.ai pus pe ganduri daca ai schimbat furtunul si tot curge...Era nou sau SH?
|
#16
Posted 20 March 2017 - 19:32
Azi am dat jos iar racordul de la admisie si am gasit iar ulei. Se vede in poza si la fel si pe furtunul care iese din chiuloasa. Am verificat axul iar ... la mana nu se simte nimic, dar cu varful surubelnitei se vede un joc sus jos stanga dreapta de 1 mm. Din ce am citit acest joc este in tolerante... Pe youtube se vad niste jocuri in ax......
Attached FilesEdited by GERULA2006, 20 March 2017 - 19:33. |
#17
Posted 20 March 2017 - 20:52
#18
Posted 20 March 2017 - 22:13
Racordul este crapat. Am comandat unul nou. Pina vine am astupat crapatura cu banda izolatoare sa nu mai stea asa. Pe la crapatura curgea ulei...
Multumesc! Edited by GERULA2006, 20 March 2017 - 22:14. |
Anunturi
▶ 4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users