Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Achizitie Suzuki Vitara vs SX4
Last Updated: Jan 10 2021 21:55, Started by
musicallro
, Mar 04 2017 14:07
·
0
#38
Posted 15 March 2017 - 16:31
Din ce am vazut pe forumul monomarca, depinde de la un dealer la altul. In Bucuresti vor negocia cel mai putin, eventual primesti presuri/scut/cotiera si putin sau deloc discount.
Cei din Pitesti parca erau mai generosi, ofereau discount din pret. Si inca o chestie, asta valabila nu doar la Suzuki, discount mai mare ofera cand achizitionezi prin leasing, decat prin cash. Variaza de la o marca la alta insa. |
#39
Posted 15 March 2017 - 17:29
@whiteangel
Avand in vedere ca mie imi place mult mai mult cum arata SX-ul (cel putin interiorul este mult peste Vitara din punctul meu de vedere) si la cum ruleaza motorul 1.0 pe Baleno, care este cam cu 155kg mai grea, inclin destul de bine spre SX. Cel mai mare dubiu al meu este cel legat de fiabilitatea acestui motor; daca aveti mai multe informatii/pareri/cunostinte despre acest aspect, va rog sa-mi spuneti. Multumesc! ------------- Sx in varianta 1.0 L cool si pasion au 1160 kg . Baleno in varianta 1.0 MT are 950 kg . Deci Sx ul este mai greu cu aprox 200 kg. Eu am facut drive cu Sx 1.4 l ,dar are 140 cp fata de cei 112 de la 1l ,Este o mare diferenta cred . Si eu vreau sa testez Sx 1.0 l . Si legat de fiabilitate iti zic sa stai linistat atata timp cat motorul ,turbina si cutia au 7 ani garantie . |
#40
Posted 15 March 2017 - 17:54
Si pe mine ma intereseaza SX4 cu motorul de 1.0.
Interiorul masinii este excelent din punct de vedere al ergonomiei si dotarilor, iar portbagajul mai mult decat suficient. Ce-i drept nu-mi place cum arata din fata, radiatorul ala parca da sa muste dar as trece peste asta tinand cont de celelalte avantaje. |
#41
Posted 15 March 2017 - 20:55
Cami1981, on 15 martie 2017 - 17:29, said:
@whiteangel Avand in vedere ca mie imi place mult mai mult cum arata SX-ul (cel putin interiorul este mult peste Vitara din punctul meu de vedere) si la cum ruleaza motorul 1.0 pe Baleno, care este cam cu 155kg mai grea, inclin destul de bine spre SX. Cel mai mare dubiu al meu este cel legat de fiabilitatea acestui motor; daca aveti mai multe informatii/pareri/cunostinte despre acest aspect, va rog sa-mi spuneti. Multumesc! ------------- Sx in varianta 1.0 L cool si pasion au 1160 kg . Baleno in varianta 1.0 MT are 950 kg . Deci Sx ul este mai greu cu aprox 200 kg. Eu am facut drive cu Sx 1.4 l ,dar are 140 cp fata de cei 112 de la 1l ,Este o mare diferenta cred . Si eu vreau sa testez Sx 1.0 l . Si legat de fiabilitate iti zic sa stai linistat atata timp cat motorul ,turbina si cutia au 7 ani garantie . Ai dreptate referitor la masa masinii. Greutatea de 1.090 - 1.160 kg este masurata cu, conducator? In primul rand este o mare diferenta intre modul in care ruleaza/se aude/functioneaza un motor in 4 cilindri si in 3 cilindri; trebuie testat si vazut daca iti place cum se aude/simte motorul de 3 cilindri. Pe baleno se gaseste mult mai usor ca sa-ti faci o idee despre el. Mai toti dealerii se feresc de motorul 1.0, motiv pentru care nici nu am pe stoc aceasta masina (nu vor sa o comande din initiativa lor ca sa-si faca stocul si apoi sa ramana cu ea); niciunul nu garanteaza/nu stie/nu vrea sa spuna nimic despre 'cat de bun' este acest motor (cel putin pana in momentul de fata se puteau afla cateva amanunte; pe baleno este de apoape 1 an). Toti recomanda 1.4l. Pe acea garantie ma bazez si eu dar n-as vrea sa fiu cobaiul care sta cu masina prin service datorita unor mici si dese pbl. cu care este posibil sa fi fost lansat motorul! -- app. de TSI |
#42
Posted 15 March 2017 - 22:03
Eu cred ca motoarele Suzuki de 1.0 si 1.4 l boosterjet is diferite fata de 1.2 tsi cu probleme de la VW .
Oricum motorul fara ''moarte ''este cel aspirat .Astea turbo nu ies mereu cum vor inginerii . Dar turbo este peste cel aspirat ca performante . Avantaje si dezavantaje . Apropo de Suzuki . Eu credeam ca vor merge pe 1.6 de 120 cp /benzina .Credeam ca nu are moarte .Dar uite ca s-au sucit .Or sti ei ceva . |
#43
Posted 22 March 2017 - 23:51
Video SX4
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/BfimC-V79tI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#44
Posted 26 March 2017 - 23:37
Am testat ambele motoare pe benzina (1.0 si 1.4 turbo).
Tinuta de drum este ok, suspensiile medii, cutia de viteze fara probleme, insonorizarea chiar peste asteptari. Motorul de 1.4 trage decent, nu extraordinar si consuma destul de mult -> masina de test avea 9.7% consumul mediu. In schimb, motorul de 1.0 mi s-a parut prea mic pentru masina, se chinuie, dar ce-i drept are un consum bun -> masina de test avea 6.7%. Exista un buton care activeaza modul 4x4, pe motorul de 1.4 chiar se simte bine, in schimb pe cel de 1.0 motorul se ambaleaza ca o drujba Masina este simpatica, spatioasa, confortabila si cu un portbagaj maricel si, in echiparea Passion, foarte dotata. Din pacate motorizarile existente pe benzina nu ne-au convins, iar motorul pe diesel este mult prea scump pentru bugetul nostru. |
#46
Posted 27 March 2017 - 12:05
|
#47
Posted 27 March 2017 - 18:13
La 1.4 consumul este mai mare decât aș vrea și nici chiar așa nu trage fantastic, este ok, dar mă întreb cum ar urca un deal încărcată. Am testat ambele la dealer-ul de pe Calea Giulești.
|
#48
Posted 27 March 2017 - 19:11
sorin_g, on 27 martie 2017 - 18:13, said:
La 1.4 consumul este mai mare decât aș vrea și nici chiar așa nu trage fantastic, este ok, dar mă întreb cum ar urca un deal încărcată. Am testat ambele la dealer-ul de pe Calea Giulești. De curiozitate, ce masina/motorizare conduci de obicei? Eu am condus 1.0l si mi se pare muult peste 1.6l de exemplu; pacat ca sunt foarte rigizi la discount! Pana si Dacia/Reno despre care se stie ca nu negociaza mai deloc, ofera discount mai mare. Ford-ul ofera pana la 4000E discount si Suzuki cateva sute de euro! Am vazut si la Fiat discount-uri de 2-3000 euro! Insonorizarea este la nivel de Dacia 2017! Edited by whiteangel10, 27 March 2017 - 19:14. |
#49
Posted 27 March 2017 - 21:00
#50
Posted 27 March 2017 - 21:10
Asa este, "marii" producatori japonezi cumpara motoare Fiat (si VW).
Suzuki foloseste motoare Fiat. Fanii de japoneze spun ca masinilor lor sunt cele mai fiabile din lume si arunca cu noroi in italiene si uita ca japonezele lor au motoare italiene. Edited by Kroghy, 27 March 2017 - 21:11. |
#51
Posted 27 March 2017 - 21:21
|
#52
Posted 28 March 2017 - 07:25
sorin_g, on 27 martie 2017 - 18:13, said:
La 1.4 consumul este mai mare decât aș vrea sorin_g, on 27 martie 2017 - 18:13, said:
nici chiar așa nu trage fantastic sorin_g, on 27 martie 2017 - 18:13, said:
dar mă întreb cum ar urca un deal încărcată sorin_g, on 27 martie 2017 - 21:21, said:
Conduc Opel Corsa C 1.0 benzina si Golf 5 1.9 motorina. Golf 5 1.9 motorina - citi cp si Nm are ? Kroghy, on 27 martie 2017 - 21:10, said:
Asa este, "marii" producatori japonezi cumpara motoare Fiat (si VW). |
#53
Posted 28 March 2017 - 15:11
Kroghy, on 27 martie 2017 - 21:10, said:
Asa este, "marii" producatori japonezi cumpara motoare Fiat (si VW). Suzuki foloseste motoare Fiat. Fanii de japoneze spun ca masinilor lor sunt cele mai fiabile din lume si arunca cu noroi in italiene si uita ca japonezele lor au motoare italiene. Serios, japonezi nu sunt doar cei de la Suzuki, asa cum nu numai Audi este lux. |
#54
Posted 19 April 2017 - 17:35
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/StLWgcuVrfI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users