Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
camera IP, unde greseasc?
Last Updated: Mar 10 2017 18:11, Started by
alexpet
, Mar 04 2017 10:56
·
0
#1
Posted 04 March 2017 - 10:56
salut
Problema, vreau sa fac setarile la o camera cu IP pentru a-mi timite imagini pe email. Am incercat toate variantele pe care eu le-am crezut posibile. Cand dau -test- primesc acelasi mesaj .... Test ... Failed Can not connect to the server. La SMTP port am incercat cu 465, 25 si 587. Nu mai stiu ce sa fac Atasaz o captura cu meniul respectiv in speranta ca ma poate ajuta cineva.....ori sa-mi spuna daca trebuie sa umblu in alta parte (email?). Conexiune este de la RDS daca are vreo imprtanta Multumesc Attached FilesEdited by alexpet, 04 March 2017 - 10:59. |
#2
Posted 04 March 2017 - 11:11
Portul SMTP 25 este blocat de catre cei de la RDS. Poti face cerere din Digicare pentru deblocarea lui...
Uite si alte setari: https://support.goog...er/176600?hl=en Incearca sa jonglezi cu ele. In setarile contului Gmail, ai activat POP/IMAP? Link: https://mail.google....tings/fwdandpop By default stiu ca sunt (sau erau) oprite. Ca sa folosesti un "client" de mail trebuiesc activate! |
#3
Posted 04 March 2017 - 11:22
portul SMTP 25 este deblocat (la cerere) deja....si POP-ul pe gmail este activat, in rest am facut cam tot ce se cere, degeaba..., am inceput sa vad si noaptea Can not connect to the server!
Edited by alexpet, 04 March 2017 - 11:34. |
#4
Posted 04 March 2017 - 11:35
gmail-ul nu accepta de la orice adresa de IP ... comunicatie cu servere sale.
daca vrei poti incerca faza cu 2 pass authentification si in softul camerei bagi parola speciala generata de google din 16 alfanumerice. poate ai o sansa. |
#5
Posted 04 March 2017 - 11:40
sa schimb cu alta adresa de email? am una pe rdslink, una pe yahoo....
|
#6
Posted 04 March 2017 - 11:56
muta pe rdslink daca in general folosesti reteau RDS
un cont de RDS mail poate usor configurat intr-un Thunderbird sau outlook. |
#7
Posted 04 March 2017 - 12:01
am incercat si cu contul de email de la rdslink.ro cu smtp - smtp.rdslink.ro si port in toate variantele, degeaba
|
#9
Posted 04 March 2017 - 14:00
am urmat cu sfintenie toti pasii indicati in link-ul de mai sus. NU merge! inebunesc
O intrebare totusi, ultima la care ma pot gandi.....la password bag parola de la email? sau ? Edited by alexpet, 04 March 2017 - 14:02. |
#10
Posted 04 March 2017 - 14:03
Normal ca parola de la email, cum sa trimita altfel?
Asta merge sigur: Capturați ecranul complet 04.03.2017 134834.bmp.jpg 88.05K 36 downloads Totodata poti incerca sa pui dns-ul providerului de net in setarile ip din camera daca le ai pe manual sau sa ai activat si upnp pe langa dhcp. Edited by cristian_sen, 04 March 2017 - 14:13. |
|
#11
Posted 05 March 2017 - 21:01
Din cate observ buba este dincolo de setarile de camera sau email.
Am deblocat portul 25 dar trebuie sa restartez conexiunea PPPoE! Din cate vad imi trebuie o parola si un user pe care ar fi trebuit sa le primesc de la RDS. NU am primit nimic. Ce naiba trebuie sa mai fac? recunsc ca am cunostinte (extrem de) limitate :-( Edited by alexpet, 05 March 2017 - 21:02. |
#12
Posted 06 March 2017 - 09:40
Nu are de a face parola rds, aia ti-ar trebui numai daca legi camera "pe direct" sa se conecteze la ei adica fara router, odata ce e dupa router nu mai ai treaba cu nici o parola decat cea de la gmail atat tot. Iti scapa ceva si ceva foarte simplu, ia-o de la inceput, eventual reseteaza camera si din aproape in aproape intr-un final o sa-i dai de cap daca zici ca ai cel putin tangente it ...verifica parola de mail sau la user pune adresa completa de mail nu numai user-ul singur, fiecare camera model de camera are firmware personalizat si ce merge la un brand nu se potriveste la altul. De expmplu la unele trebuie reboot la camera dupa fiecare setare in parte si nu o singura data sau chiar deloc ca la altele. Pune dns-ul de rds la setarile ip in interfata camerei sau ai grija sa fie upnp bifat si in camera si in router, asta ar fi de ajuns. Sau daca e luata din magazin romanesc cere-le direct setarile, imposibil sa nu-ti raspunda.
|
#13
Posted 06 March 2017 - 19:29
Eu zic ca adresele de mail trebuie sa fie diferite, una la sender si alta la receiver.
|
#14
Posted 09 March 2017 - 19:19
dupa ce am crezut ca ajung la balamuc, am gasit rezolvarea!
casuta de email (gmail) are o optiune in security care trebuie bifata pe on si anume Allow less secure apps: ON asta era tot |
#15
Posted 10 March 2017 - 10:22
Allow less secure apps: ON
pune-o OFF cum era si foloseste ce am spus mai sus cu.... two way authentication vezi ca acolo generezi un secure code format din 16 ala il bagi pe post de parola in softul de configurare al camerei. Adresa aia de email o vei folosi doar pentru asa ceva |
|
#16
Posted 10 March 2017 - 18:11
merci, o sa incerc. Casuta postala este doar pentru asa ceva.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users