Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Fara PFA SAU FIRMA

- - - - -
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
traxtrack

traxtrack

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 04.03.2017
Buna seara ,, sunt incepator si lucrez ca programator freelance . nu am nici pfa nici o firma de nici un fel ..

Intrebarea mea este daca pot sa ii eliberez o factura clientului ? Am avut cazuri in care mi s-a cerut factura si nu am stiut ce sa spun

Multumesc mult ! o seara buna

#2
keta

keta

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,834
  • Înscris: 31.12.2007
Poti........, dar cine te crede (sau te ia in serios), Incearca si vezi ce zice clientul. Eu cred ca zice : "Ne mai vedem noi"....NEVER.

In baza la ce ai prestat acele servicii despre care vorbesti, ai un contract ceva ? sau doar ti-ai facut treaba si ai luat banii la "negru"....?

Edited by keta, 04 March 2017 - 03:06.


#3
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004
De ce? Nu mai pot fi falsificate acte sau cum? Initiatorul e liber sa citeasca legea, sa inteleaga in ce forma poate emite facturi. Si, la fel de bine, e liber sa faca "facturi din burta"... el e singurul care da cu "subsemnatu'" in caz de probleme.

#4
tiomarami

tiomarami

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 769
  • Înscris: 24.11.2015
Poti "colabora" cu o firma sau pfa care poate emite facturi.