Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 

Vreau sa invat python !

- - - - -
  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#19
cornel001

cornel001

    Scapat de la balamuc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,261
  • Înscris: 30.07.2005
La peste 2 ani distanta, noutati ? Pentru incepator absolut in Python.
Nu sunt incepator in analiza-programare, din contra.
Pentru javascript mi s-a parut ok javascript.info, de exemplu, desi e posibil sa existe ceva si mai bun.
Multumesc

#20
parabellum

parabellum

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,453
  • Înscris: 06.01.2010
Se poate invata in vreo doua ore cat sa poti sa incepi sa scrii cod cu el: https://www.w3schools.com/python/

Daca ai un domeniu pe care vrei sa te orientezi, se poate invata cu specificul acelui domeniu.

De exemplu pentru un domeniu de interes pentru mine, am gasit de-astea pentru python:
http://www.fizika.un...011/02/CPwP.pdf
http://portlandphysi...icspython-2.pdf
http://www-personal....tional-physics/
Partea de fizica computationala e simpla, la fel ca pythonul, dar e un inceput.

Edited by parabellum, 02 October 2019 - 16:32.


#21
ha89

ha89

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 13.04.2020
Ma bag si eu in acest fir de discutie.