Negatie_telefon-recuperat_banii_de_la_RDS
#19
Posted 02 March 2017 - 12:44
gumball3000, on 02 martie 2017 - 12:00, said:
E la mintea cocosului, tot ce platesti trebuie sa pastrezi chitanta ca sa poti dovedi ca ai platit. Suntem in anul 2017.Eu nu am mai calcat in nicio casierie de ani buni pentru plati.Platesc totul cu cardul(carduri) on line.De unde chitante? Etrase de cont de la X banci eventual. |
#20
Posted 02 March 2017 - 13:00
La orice factura achitata unui prestator de servicii trebuie sa pastrati chitantele...asa se intampla in Romania.... prosti sunt multi.... si trebuie cu chitantele alea sa le dovediti prostia. Birocratie..bataie de joc...sau mai bine prostie...din moment ce exista digicare si se vede acolo data cand s-a facut plata
Inca n-am avut ghnionul cu "negatie telefon"..da' m-am certat cu ei cand mi s-a stricat 2 bucati pe motiv ca sa sun eu la curierat sa trimit produsul in service... ca si cum aia de la curierat mi-au vandut pe 24 de luni telefonul... I-am reclamat la OPC si m-au sunat sa vin sa aduc telefoanele alea in cea mai apropiata agentie pentru mine ca sa mi le trimita ei in service. Acum vad ca fac magarii si cu telefoanele stricate de mai multe ori.... Cel mai simplu...reclamatii la OPC si va suna ei sa va dea banii inapoi pe ele sau alt telefon la fel. Cand stii ca vinzi niste rahaturi care se strica des...ai 2 variante... ori nu le mai vinzi si te reprofilezi...ori aduci in banii aia alte marci mai bune Edited by arbuneaionut, 02 March 2017 - 13:07. |
#21
Posted 02 March 2017 - 13:03
sergiu_psc, on 02 martie 2017 - 11:15, said: Cui sa demonstreze ca a platit? Tot celor care au emis chitantele? Daca nu le mai are ce face? Merge la RDS si cere duplicate dupa acele chitante. Sa ceri chitantele care au fost emise de tine si care se regasesc in contabilitatea ta mi se pare de-a dreptul cretinitate, pentru ca tu stii deja daca produsul a fost platit sau nu. Dar daca asta e procedura lor, trebuie sa ne supunem. Probabil o fac ca sa sicaneze clientii, poate renunta. Nesimtire. |
#22
Posted 02 March 2017 - 13:18
gumball3000, on 02 martie 2017 - 11:06, said:
Si nu te-ai gadit asa macar pentru un moment sa-ti calci pe mandrie si sa le arati chitantele? Daca tu nu le poti demonstra ca le-ai platit, ei ce interes ar avea sa o faca in locul tau? Niciunul. Tu trebuie sa le demonstrezi ca ai platit, in cazul in care doresc sa mearga mai departe si sa te cheme in instanta. Si te vor chema, au sute de procese in desfasurare cu clienti care nu au platit sau nu au returnat echipamentele, inca nu am vazut vreunul in care sa fi pierdut. |
#23
Posted 02 March 2017 - 13:36
gumball3000, on 02 martie 2017 - 12:00, said:
E la mintea cocosului, tot ce platesti trebuie sa pastrezi chitanta ca sa poti dovedi ca ai platit. Luati in calcul calasicile amenzi de circulatie platite si neinregistrate de stat, doar cu dovada platii ajungeai sa nu arunci cu banii aiurea de doua ori. Ca orice contract, trebuie sa ai si tu o dovada la mana ca ai platit, altfel nu ar mai avea sens conceptul de chitanta. Nu inteleg de ce va revoltati atat, asa este peste tot, si la banca daca iei un credit, pastrezi fiecare chitanta cand iti platesti ratele, ca se mai intampla cazuri in care nu sunt inregistrate corect in sistemul lor si ajungi altfel sa platesti acelasi lucru de doua ori. Nu e cu nimic RCS-RDS vinovat ca nu poti face tu dovada platii catre ei. Daca tot venim cu fantasmagorii, ei de unde sa stie ca nu le-ai hacuit lor sistemul si ti-ai setat valoarea de plata 0? Arata-le chitanta daca nu e adevarat. La fel de bine poate sunt chiar patiti, cu vreun angajat de facea astfel de manevre. Aaa, pai ai aruncat-o. Ghinion. Ce cacat de chitanta pastrezi la o plata online? gumball3000, on 02 martie 2017 - 12:15, said:
Le crapa maine toata baza de date si backup-urile, le iau foc datacenterele, clientul va trebui sa faca doavada platii. Altfel au tot dreptul sa te dea si in judecata si sa probezi acolo ca ai platit. Daca le crapa baza de date si te dau in judecata ca nu ai platit, tot ei sunt cei care trebuie sa aduca dovezi pentru a-si sustine acuzatiile. Altfel tot sistemul de justitie ar fi blocat. |
#24
Posted 02 March 2017 - 14:10
Cand ai probleme cu produsul in garantie trebuie sa faci dovada achizitionarii.
Nu asa e legea? |
#25
Posted 02 March 2017 - 14:27
alexa32, on 02 martie 2017 - 14:10, said:
Cand ai probleme cu produsul in garantie trebuie sa faci dovada achizitionarii. Nu asa e legea? Una este factura emisa si alta este dovada platii integrale. O factura sa poate plati toata sau in rate, in baza unui contract. Daca la ei in sistem clientul apare ca fiind fara debite restante la acel contract, mi se pare absurd ca tot ei sa ceara dovada platii. Cred ca e doar o metoda de amanare. La prima vedere, un caz izolat nu conteaza dar daca sunt zeci, sute, mii, atunci conteaza chiar si pentru o firma mare precum RDS. In definitiv, sunt niste bani de care firma se poate folosi daca nu-i returneaza clientului sau daca amana returnarea pentru tot felul de motive. Exista unii clienti care-si cunosc drepturile si se folosesc de toate metodele pentru a obtine ceea ce si-au dorit sau pentru a sanctiona firma, dar astia sunt putini, ceea ce pentru firma se traduce ca marja de risc scazuta. Bine ati venit in lumea reala. Edited by filip.serban, 02 March 2017 - 14:29. |
#26
Posted 02 March 2017 - 15:11
sunt parere ca este un abuz din partea RCS-RDS
nu sunt obligat sa pastrez la infinit niste chitante. daca stii ca ai platit si esti cu inima impacata mergi pana in panzele albe cu ei inclusiv cu proces. cheluielite de judecata le vor suporta ei plus sa soliciti o despagubire de 1 leu pentru deranjul tau........la rusine ! |
#27
Posted 02 March 2017 - 15:20
alexa32, on 02 martie 2017 - 14:10, said: Cand ai probleme cu produsul in garantie trebuie sa faci dovada achizitionarii. Nu asa e legea? |
#28
Posted 02 March 2017 - 15:39
Probabil sunt toti in domeniu, se apara intre ei. Pacat de mentalitatea asta.
|
|
#29
Posted 02 March 2017 - 15:54
#30
Posted 02 March 2017 - 15:58
androholic, on 02 martie 2017 - 15:54, said:
Eu am facturile digi si chitantele aferente payzone intr-un sertar. Online nu platesc, doar vizualizez in digicare facturile si desfasuratoarele convorbirilor. Probabil ca ai mai mult timp la dispozitie. Eu nu am si daca as avea, l-as folosi altfel decat pentru platitul facturilor Ce dracu', suntem in 2017, mileniul III, avem internet si pe brichete. De ce dracu' as sta la coada ca sa iau un petec de hartie? Tehnologia e facuta sa-mi usureze viata si/sau sa-mi salveze timp. Platesc pentru ea deci, ma folosesc de ea. Edited by filip.serban, 02 March 2017 - 16:02. |
#31
Posted 02 March 2017 - 16:05
Iar asta cu extrasul de cont iar e ceva destul de sensibil. De pe extras nu ai cum sa scoti anumite plati.....deci daca scoti extras de cont pe ultimul an, le dai alora de la Digi informatii foarte sensibile despre tine. Extrasul de cont eu nu l-as da pe mana oricui sa vada tot ce cumpar, cand si cum. Nu mai impartiti extrase de cont ca pe cupoane la Cora. Legal ei trebuie sa dovedeasca ca nu s-a facut plata cata vreme la ei in sistem apare ca achitat nu invers. Pe ce lume traiti ma?
Edited by nirolf_the_invincible, 02 March 2017 - 16:33. |
#32
Posted 02 March 2017 - 19:51
sergiu_psc, on 02 martie 2017 - 15:39, said:
Probabil sunt toti in domeniu, se apara intre ei. Pacat de mentalitatea asta. Legea garantiei iti da dreptul la garantie dar tot ea iti cere sa faci dovada achizitiei bunului in cauza. Dovada e factura. Daca o are e ok, trebuie sa o ataseze chiar si reclamatiei catre anpc. Daca a pierdut-o sau i s-a parut foarte greu sa o pastreze cat timp are aparatul in garantie e la mana rds-ului daca vrea sa-i dea alta. Nu e obligat. nirolf_the_invincible, on 02 martie 2017 - 15:20, said:
Dovada achizitiei e factura pe care o primesti la inceput odata cu device-ul. Platile facute ca rate, odata facute si inregistrate in baza lor de date ca achitate nu fac obiectul garantiei. Asa e legea in tara asta si in Europa. Un link...ceva. Altfel nu te crede nuimeni Edited by alexa32, 02 March 2017 - 19:53. |
#33
Posted 02 March 2017 - 20:06
Ce dovada daca platesti facturile si implicit ratele on line???
Factura initiala de avans si atat! Edited by clader, 02 March 2017 - 20:06. |
|
#34
Posted 02 March 2017 - 22:33
alexa32, on 02 martie 2017 - 19:51, said:
Habar n-ai tu din ce domeniu sunt eu Dar vorbim(scriem) asa sa ne dam destepti ... Problema de mentalitate...cum zici tu... Legea garantiei iti da dreptul la garantie dar tot ea iti cere sa faci dovada achizitiei bunului in cauza. Dovada e factura. Daca o are e ok, trebuie sa o ataseze chiar si reclamatiei catre anpc. Daca a pierdut-o sau i s-a parut foarte greu sa o pastreze cat timp are aparatul in garantie e la mana rds-ului daca vrea sa-i dea alta. Nu e obligat. Ca sa fi mai convingator pune aici si legea cu plata in rate. Un link...ceva. Altfel nu te crede nuimeni Hai sa elaboram putin. Omul are factura dar nu are toate bonurile din fiecare luna. DIGI, mai mult ca sa il sicaneze sau sa scape de raspundere cere toate bonurile ce fac dovada achizitiei pe toata perioada ratelor. Nu e necesar. Se cheama "practici comerciale neloiale". Sa vedem de ce. Daca ar fi legal atunci orice comerciant prapadit se poate razgandi la rate pe 5 ani ca tu nu ai achitat o rata acum 4 ani si sa ceara bonuri sau extrase de cont de acum 4 ani. Nu merge asa. Legea europeana e clara. Odata ce se emite de catre comerciant o factura noua, actuala, fara restante acumulate pe ea inseamna ca acel comerciant admite atat catre tine cat si in fata legii ca nu ai datorii catre el, prin urmare ai achitat TOT ce te-ai obligat prin contract. Nu iti trebuie toate bonurile din 5 ani de rate ci doar ultima factura emisa de ei pe care sa se vada clar "RESTANTE 0". Atat. Ce spun eu gasesti imediat la o cautare pe google. Acum pune tu o lege care sustine altceva. Atentie nu vorbim de datorii catre stat ci catre un agent comercial privat da? Edited by nirolf_the_invincible, 02 March 2017 - 22:44. |
#35
Posted 02 March 2017 - 23:26
Da' cerere să primești banii în care să scrii și că nu mai ai toate bonurile și chitanțele ai făcut? Ei ce-au zis? Altfel degeaba te plângi pe forum...
|
#36
Posted 03 March 2017 - 06:01
gumball3000, on 02 martie 2017 - 11:06, said:
Si nu te-ai gadit asa macar pentru un moment sa-ti calci pe mandrie si sa le arati chitantele? Daca tu nu le poti demonstra ca le-ai platit, ei ce interes ar avea sa o faca in locul tau? Niciunul. Tu trebuie sa le demonstrezi ca ai platit, in cazul in care doresc sa mearga mai departe si sa te cheme in instanta. Si te vor chema, au sute de procese in desfasurare cu clienti care nu au platit sau nu au returnat echipamentele, inca nu am vazut vreunul in care sa fi pierdut. gumball3000, on 02 martie 2017 - 12:00, said:
E la mintea cocosului, tot ce platesti trebuie sa pastrezi chitanta ca sa poti dovedi ca ai platit. Luati in calcul calasicile amenzi de circulatie platite si neinregistrate de stat, doar cu dovada platii ajungeai sa nu arunci cu banii aiurea de doua ori. Ca orice contract, trebuie sa ai si tu o dovada la mana ca ai platit, altfel nu ar mai avea sens conceptul de chitanta. Nu inteleg de ce va revoltati atat, asa este peste tot, si la banca daca iei un credit, pastrezi fiecare chitanta cand iti platesti ratele, ca se mai intampla cazuri in care nu sunt inregistrate corect in sistemul lor si ajungi altfel sa platesti acelasi lucru de doua ori. Nu e cu nimic RCS-RDS vinovat ca nu poti face tu dovada platii catre ei. Daca tot venim cu fantasmagorii, ei de unde sa stie ca nu le-ai hacuit lor sistemul si ti-ai setat valoarea de plata 0? Arata-le chitanta daca nu e adevarat. La fel de bine poate sunt chiar patiti, cu vreun angajat de facea astfel de manevre. Aaa, pai ai aruncat-o. Ghinion. gumball3000, on 02 martie 2017 - 12:15, said:
Nu conteaza ce le apare lor in sistem, pot invoca existenta unei erori. Le crapa maine toata baza de date si backup-urile, le iau foc datacenterele, clientul va trebui sa faca doavada platii. Altfel au tot dreptul sa te dea si in judecata si sa probezi acolo ca ai platit. Ca va suna voua logic intr-un fel sau altul, nu are nicio relevanta, asa si mie imi suna logic ca membrii familiei sa poata avea acces implicit la conturile mele bancare, ca legislatia spune altceva, e partea a doua. Tu esti bine cu capul? alexa32, on 02 martie 2017 - 14:10, said:
Cand ai probleme cu produsul in garantie trebuie sa faci dovada achizitionarii. Nu asa e legea? Firma de cacat, fani de... cu gandire la fel! Experienta personala: Orange - telefon stricat, prezentat in magazin fara nicio factura/garantie, pe baza imei-ului mi s-a emis duplicat de pe factura/garantie, produs receptionat, emis PV, trimis in service, decizie de inlocuire, intors telefonul defect in magazin, inlocuit de Orange. Vodafone - router primit prin curier in urma unei comenzi telefonice, dupa vreo 18 luni solicitat si primit pe mail actele necesare pt depunere in service, factura, aviz de insotire a marfii, anexa la aviz, prezentat la primul magazin Vodafone cu ele, problema rezolvata. F64 - blitz defect, "nema" factura (nici macar in contul de pe site), cautat in sistem de catre angajatii de acolo, tiparit factura pe loc la vreo 2 ani de la achizitie, primit in service, reparat. Altex/Media Galaxy - media player ars, din nou factura lipsa, angajatul din magazin amabil, a cautat in sistem seria aparatului, numele meu, s-a chinuit un pic si a gasit factura; trimis in service, inlocuit cu un produs superior calitativ, cu vreo 2 saptamani inainte de expirarea garantiei de 3 ani. Daca se vrea, daca exista bunavointa, daca politica firmei este orientata catre client, se poate. Dar cand baietii de la rcs/digi/digi24 au ca principala preocupare sa prosteasca prostii, se ajunge aici, la bataie de joc. Pe o parte ei fac mizerii, iar pe de alta parte sunt unii care ii sustin.... Daca pastram in casa toate facturile si toate chitantele de la toate bălăriile cumparate, imi mai trebuia o casa. Edited by cristi712, 03 March 2017 - 06:11. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users