Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Probleme stomac

Sfat achizitie bicicleta oras

"Noi nu furam ca romanii"

Canalele Sky Showtime 1 și S...
 Recomandare anvelope lexus rx

Extindere rețea wireless int...

Configuratie PC

Mufa TV
 PPC Energy

Camera conferinta Tenveo tevo-vl12u

Recomandare rulouri exterioare us...

Gaoyue 858
 Telefon performant pe parte audio...

Aspecte legale https://registratu...

Filtru de apa curata apa de miner...

Unde gasesc borcane mari 5 - litr...
 

Negatie_telefon-recuperat_banii_de_la_RDS

- - - - -
  • Please log in to reply
44 replies to this topic

#1
bogdan074

bogdan074

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,575
  • Înscris: 11.04.2005
Deschir acest topic pentru ca sunt multi care ajung cu telefonul in service si daca primesc negatie intampina abuzuri din partea RDS-RCS pentru recuperarea banilor.
Am primit negatie la un telefon.
Toate bune si frumoase pana ceri banii inapoi.
Cei de la digi solicita chitantele cum ca am achitat ratele. Nu cred ca tre sa fac eu dovada cum ca am achitat ratele atata timp cat soldul e pe 0(zero)
Acest lucru fiind un abuz.
Ratele s-au terminat de achitat de 3 luni, in cazul meu.
Daca a mai avut cineva de aface cu asa ceva rog sa spuna cum a rezolvat, sau daca a fost nevoit sa apeleze la ANPC.

Edited by bogdan074, 02 March 2017 - 11:03.


#2
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
Si nu te-ai gadit asa macar pentru un moment sa-ti calci pe mandrie si sa le arati chitantele?

Daca tu nu le poti demonstra ca le-ai platit, ei ce interes ar avea sa o faca in locul tau? Niciunul.
Tu trebuie sa le demonstrezi ca ai platit, in cazul in care doresc sa mearga mai departe si sa te cheme in instanta. Si te vor chema, au sute de procese in desfasurare cu clienti care nu au platit sau nu au returnat echipamentele, inca nu am vazut vreunul in care sa fi pierdut.

Edited by gumball3000, 02 March 2017 - 11:07.


#3
sergiu_psc

sergiu_psc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 880
  • Înscris: 08.01.2008
Cui sa demonstreze ca a platit? Tot celor care au emis chitantele? Daca nu le mai are ce face? Merge la RDS si cere duplicate dupa acele chitante.
Sa ceri chitantele care au fost emise de tine si care se regasesc in contabilitatea ta mi se pare de-a dreptul cretinitate, pentru ca tu stii deja daca produsul a fost platit sau nu. Dar daca asta e procedura lor, trebuie sa ne supunem. Probabil o fac ca sa sicaneze clientii, poate renunta. Nesimtire.

#4
Manasu

Manasu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,869
  • Înscris: 25.12.2016

Quote

Ratele s-au terminat de achitat de 3 luni, in cazul meu.
Ai chitante pentru acele rate?
Eu am cumparat de la ei un telefon, am primit acasa coletul cu telefonul si contractul, n-a trebuit sa semnez nimic iar ratele le-am platit in factura generala. Deci, n-am primit nicio chitanta, iar in astfel de cazuri singurele dovezi sunt in Digicare - facturile achitate.

Edited by Manasu, 02 March 2017 - 11:19.


#5
bogdan074

bogdan074

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,575
  • Înscris: 11.04.2005
De achitat am achitat de pa cardul meu si al sotiei si la caerie, la banci tre sa cer desfaurator de mai bine de un an.
Nu mai am chitantele de un an,  si as dori mai degraba o solutie de rezolvare decat polemici legate de orgolii si ....
In digicare apare factura din septembrie 2016. Iar prima rata la telefon a fost in decembrie 2015.
Mi se pare, daca nu ma insel, ca a mai trecut cineva , de pe forum prin aceasta problema, dar nu gasesc unde si cum a rezolvat.
Nu ar strica daca DIGI-Helper s-ar implica si in solutionarea acestor probleme.
Si ar explica care e procedura cea mai simpla, fara batai de cap si nervi din partea clientilor pentru solutionarea acestor probleme

Edited by bogdan074, 02 March 2017 - 11:32.


#6
clader

clader

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 06.03.2004
RCS nu vede platile?Mi se pare absurd sa-ti solicite asta.Doar daca apare in sistem ca fiind neplatit si tu sustii contrariul ar avea nevoie de asta.

#7
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,800
  • Înscris: 26.02.2010
Pe baza facturii ei sunt obligati sa iti restituie cv telefonului achitat, indiferent ca e in rate sau nu, atat timp cat nu apari cu sold activ neachitat la ei in sistem.

#8
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,986
  • Înscris: 07.11.2006
Eventual solicita ajutorul helper-lui DIGI de pe forum.
Nu stiu exact cum,dar apare el.Posted Image

#9
Manasu

Manasu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,869
  • Înscris: 25.12.2016

 bogdan074, on 02 martie 2017 - 11:18, said:

Mi se pare, daca nu ma insel, ca a mai trecut cineva , de pe forum prin aceasta problema, dar nu gasesc unde si cum a rezolvat.
Au fost mai multi oameni in situatia asta...
https://forum.softpe...2#entry18284562
https://forum.softpe...2#entry18302454

Edited by Manasu, 02 March 2017 - 11:41.


#10
bogdan074

bogdan074

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,575
  • Înscris: 11.04.2005
Deci e clar timp și nervi de otel. O sa va tin la curent cum am rezolvat.

#11
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
E la mintea cocosului, tot ce platesti trebuie sa pastrezi chitanta ca sa poti dovedi ca ai platit.

Luati in calcul calasicile amenzi de circulatie platite si neinregistrate de stat, doar cu dovada platii ajungeai sa nu arunci cu banii aiurea de doua ori.
Ca orice contract, trebuie sa ai si tu o dovada la mana ca ai platit, altfel nu ar mai avea sens conceptul de chitanta.

Nu inteleg de ce va revoltati atat, asa este peste tot, si la banca daca iei un credit, pastrezi fiecare chitanta cand iti platesti ratele, ca se mai intampla cazuri in care nu sunt inregistrate corect in sistemul lor si ajungi altfel sa platesti acelasi lucru de doua ori.

Nu e cu nimic RCS-RDS vinovat ca nu poti face tu dovada platii catre ei.

 bogdan074, on 02 martie 2017 - 10:51, said:

Cei de la digi solicita chitantele cum ca am achitat ratele. Nu cred ca tre sa fac eu dovada cum ca am achitat ratele atata timp cat soldul e pe 0(zero)
Daca tot venim cu fantasmagorii, ei de unde sa stie ca nu le-ai hacuit lor sistemul si ti-ai setat valoarea de plata 0? Arata-le chitanta daca nu e adevarat.
La fel de bine poate sunt chiar patiti, cu vreun angajat de facea astfel de manevre.
Aaa, pai ai aruncat-o. Ghinion.

Edited by gumball3000, 02 March 2017 - 12:10.


#12
sofer_amator

sofer_amator

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 26.08.2009
Sunt curios si eu am aceiasi problema doar ca mai astept cateva zile eu l-am predat in 20.02 si de la Depanero mi-au spus ca inca asteapta un alt display. Cat despre dovezi cu plata ce sa dovedesc cand tot ce am de plata platesc online. De urmarit.

#13
Manasu

Manasu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,869
  • Înscris: 25.12.2016
In cazul DIGI e vorba de rea vointa, de sicane. Le ia un minut sa verifice in sistem daca telefonul a fost achitat integral.

 gumball3000, on 02 martie 2017 - 12:00, said:

ei de unde sa stie ca nu le-ai hacuit lor sistemul si ti-ai setat valoarea de plata 0
Asta e de Romania TV. :)

#14
sergiu_psc

sergiu_psc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 880
  • Înscris: 08.01.2008
La stat e de inteles oarecum cretinitatea cu dovada platii amenzilor, e totusi vorba de statul roman, dar la o firma privata nu e de inteles.
Initiatorul a zis ca are soldul pe 0 la ei, deci in sistemul lor nu apare ca ar avea vreo datorie. Bun, atunci de ce ii cer in acest caz dovada platilor? Singurul motiv care imi vine in minte e ca spera sa nu aiba acele chitante si sa ramana ei cu banii. Mentalitate de hoti. Daca in sistemul lor ar fi aparut ca userul are datorii, atunci era cazul sa ii spuna: "La noi nu apare ca ai platit, daca chiar ai platit trebuie sa dovedesti cu chitanta!". Niste nesimtiti!

#15
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006

 sofer_amator, on 02 martie 2017 - 12:02, said:

Sunt curios si eu am aceiasi problema doar ca mai astept cateva zile eu l-am predat in 20.02 si de la Depanero mi-au spus ca inca asteapta un alt display. Cat despre dovezi cu plata ce sa dovedesc cand tot ce am de plata platesc online. De urmarit.
Daca ai platit online, "chitanta"/dovada de plata este extrasul de cont de la banca, acela tine locul de chitanta.

 sergiu_psc, on 02 martie 2017 - 12:10, said:

La stat e de inteles oarecum cretinitatea cu dovada platii amenzilor, e totusi vorba de statul roman, dar la o firma privata nu e de inteles.
Initiatorul a zis ca are soldul pe 0 la ei, deci in sistemul lor nu apare ca ar avea vreo datorie. Bun, atunci de ce ii cer in acest caz dovada platilor? Singurul motiv care imi vine in minte e ca spera sa nu aiba acele chitante si sa ramana ei cu banii. Mentalitate de hoti. Daca in sistemul lor ar fi aparut ca userul are datorii, atunci era cazul sa ii spuna: "La noi nu apare ca ai platit, daca chiar ai platit trebuie sa dovedesti cu chitanta!". Niste nesimtiti!
Nu conteaza ce le apare lor in sistem, pot invoca existenta unei erori.
Le crapa maine toata baza de date si backup-urile, le iau foc datacenterele, clientul va trebui sa faca doavada platii.

Altfel au tot dreptul sa te dea si in judecata si sa probezi acolo ca ai platit.

Ca va suna voua logic intr-un fel sau altul, nu are nicio relevanta, asa si mie imi suna logic ca membrii familiei sa poata avea acces implicit la conturile mele bancare, ca legislatia spune altceva, e partea a doua.

Edited by gumball3000, 02 March 2017 - 12:13.


#16
sergiu_psc

sergiu_psc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 880
  • Înscris: 08.01.2008
E clar ca logica mea difera de logica hotilor.

#17
bogdan074

bogdan074

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,575
  • Înscris: 11.04.2005
Ar mai fi varianta cu un telefon de la ei, chiar daca as suplimenta suma sa zic pana la 2000 ~2300 de lei ce as putea sa cumpar ( sa fie si disponibil)

Edited by bogdan074, 02 March 2017 - 12:32.


#18
nirolf_the_invincible

nirolf_the_invincible

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 307
  • Înscris: 10.10.2016
In baza negatiei (e o hartie de negatie) trebuie sa iti dea banii sau sau un alt device in suma respectiva. Nu mai au dreptul conform legii sa comenteze nimic si nici sa ceara dovada achizitiei. cata vreme se vede CLAR in sistem (lucru usor de dovedit) ca aparatul e achizitionat de la ei si cata vreme in sistemul lor (hackuit sau nu) tu clientul apari cu sold 0, sunt obligati prin lege sa rezolve situatia le alegerea clientului. Nu ajungi la tribunal stai chill. Baga un ANPC. Ce spui tu sunt "rele tactici comerciale". Nu te lasa intimidat de motivatii puerile.

Edited by nirolf_the_invincible, 02 March 2017 - 12:49.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate