Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 

Autoturism pana in 10.000 euro

- - - - -
  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#19
cris26

cris26

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 568
  • Înscris: 08.03.2015
T balt... la motoarele astea 2.0 tfsi citit ca ar consuma ceva ulei, mai e de actualitate incepand cu anul 2015, 2016? Is fiabile? Mie mi face cu ochiul un a4 b9 cu 2.0 tfsi .. merci de raspuns

#20
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,367
  • Înscris: 10.09.2014

 TuZy, on 02 martie 2017 - 20:43, said:

Da arata bine, chiar nu m-am uitat dupa acest model de Fiesta ST. Modelul din inainte am gasit in 6000 euro. La asta ce nu ma atrage e interiorul, dar cred ca m-as putea obisnui.

Nu prea ai multe versiuni mai sport care să fie și compacte și să coste atât de puțin (chiar și SH).

Din categoria asta mai e Seat Ibiza Cupra, Peugeot 208 și Renault Clio cu versiunile lor sportive (nu-mi vin inițialele acum GT sau așa ceva). La Fiesta evident că interiorul e cea mai slabă parte. Asta pentru că deștepții de la Ford nu au pus interiorul de la Fiesta pe care o vând în SUA. Iar ST-ul în SUA are 200 CP nu 180.

Avantajul e că nu se plânge nimeni de fiabilitate în cazul ST-ului iar cel puțin în Germania sunt înnebuniți după ea. Au scos și versiunea ST200 cu suplimentare de CP peste 200 la nevoie dar pe aia nu o găsești SH la 10000.

#21
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005

 cris26, on 03 martie 2017 - 20:31, said:

T balt... la motoarele astea 2.0 tfsi citit ca ar consuma ceva ulei, mai e de actualitate incepand cu anul 2015, 2016? Is fiabile? Mie mi face cu ochiul un a4 b9 cu 2.0 tfsi .. merci de raspuns

Singurul lucru de care am auzit la noua generație e problema la injectoare care curg, au fost vreo câțiva la care pana nu s-au înlocuit nu s-a rezolvat problema. Dar majoritatea erau golfuri (gti și R(300cp) în special și km putini, rezolvate pe garantie) și cazurile îs puține, dar și mașinile cu motorul asta îs mai rare. Dpmdv as lua liniștit 2.0 tfsi generația noua, ai garanție 4/5 ani și nu te doare capul. Plus au deja 3 ani pe piața deci multe din hibe sunt cunoscute și rezolvate.
La b8 cu 2.0 as fi avut grija mai mare, mai ales când îl cumperi second.

#22
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Eu as lua in calcul Focus Ecoboost de 125 sau 150 CP (depinde ce gasesti), Honda Civic 1.8 140 CP si Mazda 3 2.0 120 CP. Cred ca poti sa le gasesti pe la 60-70-80000 de km in stare impecabila.
Inca am o retinere legata de motoarele TSI concepute de VAG acum 8,9,10 ani sau mai vechi. In prezent cred ca au invatat din greselile trecutului.
Pe de alta parte spuneai ca te durea sufletul cand auzeai masina cum troncanea pe A2, insa te uiti la masini puternice care au suspensia mai dura, gen Fiesta ST. Ceva nu prea se leaga aici.

Edited by LauCalin, 04 March 2017 - 10:35.


#23
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,367
  • Înscris: 10.09.2014
Eh, mică, de oraș, eu aș lua-o de distracție.
Mie și pe Fiesta normală mi se par suspensiile tari. Pe ST ci jante de 17 și suspensie și direcție sport clar că rupe noada c*rului pe șoselele patriei. Dar dacă e pe drumuri scurte mau mere.

#24
cris26

cris26

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 568
  • Înscris: 08.03.2015
Avut o fiesta noua diesel inchiriata o saptamana, mi s a parut ca absoarbe f bine gropile cu roti de 15 ... in plus f fasneata si i venea bine pe albastru ..mai mai c as fi pastrat o

#25
Bogotta

Bogotta

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,447
  • Înscris: 24.02.2017

 cris26, on 04 martie 2017 - 14:43, said:

Avut o fiesta noua diesel inchiriata o saptamana, mi s a parut ca absoarbe f bine gropile cu roti de 15 ... in plus f fasneata si i venea bine pe albastru ..mai mai c as fi pastrat o


Ce spui tu ? Am avut una in Italia (tot inchiriata) cu 2000 km la bord si nu se inchidea bine usa soferului, trebuia sa o trantesti. Sunt facute foarte prost. Calitatea lasa enorm de dorit.
Inauntru insa stateam confortabil, nu am ce sa spun. E destul de ergonomica dar nu mi-as cumpara una :)  Asa cum nu mi-a lua niciodata o Alfa.  Imi plac de mor insa  nu o cumpar ca sa stau pe urma numai in service cu ea.

#26
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,367
  • Înscris: 10.09.2014

 Bogotta, on 04 martie 2017 - 21:53, said:

Ce spui tu ? Am avut una in Italia (tot inchiriata) cu 2000 km la bord si nu se inchidea bine usa soferului.
Inchiriata si condusa de italieni. Asta spune tot despre halul in care era intretinuta. Toata Europa lauda modelul. Au fost si unelele masini "facute luni" (cu defecte), dar spre deosebire de Polo din aceeasi generatie a avut putine probleme. De ce crezi ca a avut cele mai bune vsanzari din clasa ei? De proasta ce era? Ca ieftina nu e.

Imi pare rau ca modelul nou (MK8) care a fost prezentat pentru 2017 arata efeminat.

#27
TuZy

TuZy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.12.2008

 LeopardSurd, on 03 martie 2017 - 23:24, said:

Nu prea ai multe versiuni mai sport care să fie și compacte și să coste atât de puțin (chiar și SH).

Din categoria asta mai e Seat Ibiza Cupra, Peugeot 208 și Renault Clio cu versiunile lor sportive (nu-mi vin inițialele acum GT sau așa ceva). La Fiesta evident că interiorul e cea mai slabă parte. Asta pentru că deștepții de la Ford nu au pus interiorul de la Fiesta pe care o vând în SUA. Iar ST-ul în SUA are 200 CP nu 180.


Avantajul e că nu se plânge nimeni de fiabilitate în cazul ST-ului iar cel puțin în Germania sunt înnebuniți după ea. Au scos și versiunea ST200 cu suplimentare de CP peste 200 la nevoie dar pe aia nu o găsești SH la 10000.



Peugeot 208 GTI si Renault Clio Sport nu intra in buget, incep pe la 11/12k.

 LauCalin, on 04 martie 2017 - 10:33, said:

Eu as lua in calcul Focus Ecoboost de 125 sau 150 CP (depinde ce gasesti), Honda Civic 1.8 140 CP si Mazda 3 2.0 120 CP. Cred ca poti sa le gasesti pe la 60-70-80000 de km in stare impecabila.
Inca am o retinere legata de motoarele TSI concepute de VAG acum 8,9,10 ani sau mai vechi. In prezent cred ca au invatat din greselile trecutului.
Pe de alta parte spuneai ca te durea sufletul cand auzeai masina cum troncanea pe A2, insa te uiti la masini puternice care au suspensia mai dura, gen Fiesta ST. Ceva nu prea se leaga aici.

Cei drept am gasit Ford Focus cu 150 CP chiar si dotare Titanium, si Civic si Mazda nu ultimele modele, dar toata 3 mi se par masini bune, la locul lor, dar sincer nu ma atrag cu nimic, sa zic ca mi le doresc. Si sa-mi cumpar o masina doar ca are km putini, dupa un timp voi regreta. A2-ul troncanea din cauza varstei, ca avea genti pe 16 normal el are pe 15, si din cauza panoramei de sticla ce scotea un sunet urat la gropi. Ma doare sufletul la orice masina ar fi, deoarece cand cumpar o masina, cumpar si cu sufletul. Asa o fost si cu Audi A2. Nu a fost cea mai buna pe piata, avea ceva km, si nici nu am duso la service. Mi-o placut si am mers pe noroc. De atunci am invatat ca unele lucruri trebuie verificate, dar totusi nu voi sacrifica dorinta de ceva frumos pentru o masina la locul lui dar care nu ma atrage cu nimic.

 LeopardSurd, on 04 martie 2017 - 23:55, said:

Inchiriata si condusa de italieni. Asta spune tot despre halul in care era intretinuta. Toata Europa lauda modelul. Au fost si unelele masini "facute luni" (cu defecte), dar spre deosebire de Polo din aceeasi generatie a avut putine probleme. De ce crezi ca a avut cele mai bune vsanzari din clasa ei? De proasta ce era? Ca ieftina nu e.

Imi pare rau ca modelul nou (MK8) care a fost prezentat pentru 2017 arata efeminat.

 LeopardSurd, on 04 martie 2017 - 14:26, said:

Eh, mică, de oraș, eu aș lua-o de distracție.
Mie și pe Fiesta normală mi se par suspensiile tari. Pe ST ci jante de 17 și suspensie și direcție sport clar că rupe noada c*rului pe șoselele patriei. Dar dacă e pe drumuri scurte mau mere.

Din pacate Fiesta ST depaseste putin bugetul, si nu sunt convins sa mai sacrific inca 1-2k euro pentru aceasta masinuta, mai ales ca interiorul nu ma atrage. Totusi imi ramane in lista, si poate gasesc una sub 10.000 si atunci ma voi gandi la un compromis.

#28
TuZy

TuZy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.12.2008
Dupa cautari si cautari, am ajuns la concluzia ca pe moment, ce ma atrage ii VW Scirocco.

Toate frumoase si bune, dar in Romania nu prea sunt cu motor 2.0 TSI si cu DSG. Foarte putine, ori pret destul de mare (13/14k euro) ori anunturi dubioase. Nu imi trebuie neaparat puterea de la motorul 2.0 TSI, dar ma sperie foarte tare problema cu pistoanele crapate la cel cu motorul 1.4 TSI 160 CP.

Asa ca am ajuns la piata din Germania, dar nici aici nu pot sa zic ca oferta e extraordinar de mare. Un alt impediment este ca se pare germani nu raspund la mailuri in engleza, ori poate la mailuri in general si cunostintele mele de germana sunt 0, deci nu ii pot suna.

Am gasit cateva masini destul de okey, dar pana nu fac o verificare mai temeinica de la departare nu ma voi deplasa in Germania.

Intrebarea mea, ce alta masina care sa ii fie asemanatoare la Scirocco m-ar putea atrage? Sau aveti cunostinte care sunt posesori de VW Scirocco care imi pot zice pareri pro/contra, ori poate au de gand sa vanda un 2.0 TSI?

#29
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,012
  • Înscris: 01.11.2005
Avand i vedere ca am avut scirocco cu piston crapat la 90 k ,in bugetul asta as alege Mito.

#30
Malus_Dacus

Malus_Dacus

    Brasovean

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,931
  • Înscris: 11.07.2016
Initiator: nu te-ai gandit la o Toyota Prius hybrid?
Tinand cont ca mergi mai mult prin oras, si ca autoritatile se gandesc la tot felul de taxe ptr. acces in  anumite zone din orase...un hybrid este o alegere inteleapta.
La 10 000 euro poti gasi Prius cam din 2009-2010, si nu se compara cu nici in  gluma cu vreo  masina de la VW (nici la dotari , nici la fiabilitate).
Bafta!

#31
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,367
  • Înscris: 10.09.2014

 bolo, on 15 martie 2017 - 12:57, said:

Avand i vedere ca am avut scirocco cu piston crapat la 90 k ,in bugetul asta as alege Mito.
De ce crapă pistoanele la asta de fapt?

Acum m-am documentat un pic pe forumurile nemțești despre monitorizarea asta. E jale. Pică și la 20000 km cu mașină luată nouă. Cam mulți. Și soluția e aproape întotdeauna schimbarea motorului ceea ce la modelul ăsta costă de pârâie dacă nu preia VW costurile.

#32
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,012
  • Înscris: 01.11.2005
Eu am schimbat pistonul si rectificat chiulasa si am  stat vreo 4 luni cu el la vanzare in Ro.Vazand ca nu se vinde in Ro l-am vandut in Be intr-o sapt cu un pret mai mare decat era pus in Ro,masina era ca noua,istoric complet.
Motoarele fiind proaste,sunt rare si foarte scumpe la SH,nu prea gasestinsib 1500.Am mai avut un 1.4 Fsi cu supape indoite si cand am cautat sa-l schimb cu totul nu gaseam sub 800 in conditiile in care un 1.9 e 3-400...

#33
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,367
  • Înscris: 10.09.2014
Calitate germană.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate