Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cum se porneste o masina?
Last Updated: Mar 05 2017 22:36, Started by
YOUR_GOD
, Mar 01 2017 08:44
·
0
#1
Posted 01 March 2017 - 08:44
Salutare tuturor!
Duminică a devenit tradițional să mă întâlnesc cu prietenii la grătar. Cum nu aveam cărbuni suficient, cineva a fost desemnat să meargă la magazin, pentru a rezolva problema. Și de aici au început toate. Se urcă în mașină și demarează. Stupoare! "Nu așa se conduce dom'le", spune un vecin. "Lași calculatorul să se reseteze, mașina pe liber (oprită rămâne în viteze) și motorul să se încălzească câteva minute". Mare neliniște și imense controverse a născut această remarcă, mai ales că dacă ar fi să bifez, eu pornesc mașina imediat ce urc, încălcând toate punctele de mai sus. Deci, lăsăm calculatorul să se reseteze (să se stingă becurile din bord)? Lăsăm motorul câteva minute pornit pe liber pentru a se încălzi? Mașina staționează numai în viteză (eu o las cu frâna de mână...Nu am avut probleme nici iarna)? Dacă se poate, v-aș ruga și să vă explicați punctele de vedere. Mulțumesc! |
#2
Posted 01 March 2017 - 08:55
Cum au fost micii?
Edited by arg, 01 March 2017 - 09:11. |
#3
Posted 01 March 2017 - 09:02
La condus si la fotbal toti se pricep.
Te urci in masina, o pornesti si pleci de pe loc fara sa o turezi foarte tare pana cand motorul ajunge la temperatura nominala. Apoi ii dai talpa cat te lasa legea, inima si buzunarul. |
#4
Posted 01 March 2017 - 09:03
#5
Posted 01 March 2017 - 09:04
Pui contactul si astepti sa se stinga becurile din bor, altfel se spuna ca s-ar strica pompa de ulei parca.
Dupa pornesti pe liber, si in functie de cand a mai fost folosit motorul si temperatura de afara decizi cat de mult astepti pana pleci. Dupa ce pleci nu ii dai direct 6000 de ture, o menajezi cateva minute. Iarna daca o lasi cu frana de mana la masinile vechi sau la cotetele care inca mai folosesc tamburi ai sanse sa ti se blocheze sabotii. La placute de frana nu mai e asa prezenta problema aceasta. In principiu in timpul anului o lasi parcata cu frana de mana si in viteza 1, iar iarna daca nu ai garaj doar in viteza fara frana de mana. |
#6
Posted 01 March 2017 - 09:04
Sfaturile prietenului tau se aplica la masini din anii '70.
In speranta ca nu este cazul si ca nu planuiesti sa tii aceeasi masina vreo 25 de ani, continua sa faci ce ai tu chef |
#8
Posted 01 March 2017 - 09:11
Eu las check-ul sa isi faca treaba(de obicei) dupa care pornesc motorul.Adica sa se stinga anumiti martori din bord la punerea contactului pana la pornirea demarorului.Restul se sting dupa pornirea motorului(daca totul este ok,evident). Cica asa este bine.Nu stiu neaparat de ce,dar probabil este normal sa lasi sistemul sa verifice senzorii si situatia motorului inainte de pornirea motorului.Vorbesc de motor pe benzina. IN cazul dieselului,clar iarna trebuie lasate bujiile incandescente sa isi faca treaba,deci pornesc motorul dupa ce martorul respectiv se stinge.
La fel,este recomandat sa lasi motorul sa merga la ralanti cateva zeci de secunde inainte de a porni la drum. E bine sa lasi uleiul sa ajunga prin toate cotloanele motorului inainte de a-l pune in sarcina. |
#9
Posted 01 March 2017 - 09:12
Dar de manualul masinii nu a auzit nimeni?
E o carticica care care vine o data cu masina, contine niste amanunte total neimportante. Edited by arg, 01 March 2017 - 09:13. |
#10
Posted 01 March 2017 - 09:13
explicatiile e in felul urmator!
motor rece inseamna ulei mai vascos si lufturi de dilatare respectiv compresie mai mica! pana cand motorul nu intra in parametrii termici, uzura e mai mare si performantele mai scazute (consum mai mare) motoatele moderne (benzinare), teoretic nu au nevoie de incalzire... practic daca pornesti motorul rece si-i dai 7000 de ture... te-ai cacat pe el... e indicat sa nu forjezi cu motorul rece... evident ca o pornesti pe liber si cu ambreiajul apasat pentru ca motorul se invarte mai usor... uzura mai redusa a demarorului si curent mai putin supt din baterie cu frana de mana nu pot sa te ajut... n-o folosesc niciodata! (exagerez, am folosit-o odata cand m-a lasat frana de serviciu) exista sansa ca cablul franei de mana sa inghete iarna si sa ramana blocate rotile dizelul e bine sa-l lasi putin sa se incalzeasca iarna... macar pana dezgheti parbrizul... Edited by Nero-d, 01 March 2017 - 09:23. |
|
#11
Posted 01 March 2017 - 09:14
#12
Posted 01 March 2017 - 09:14
Si eu care ma pregatisem sa iti furnizez o schita de gratar facut integral de mine ...alfa si omega gratarelor de gradina , bjuterie arhitectonica , punct central al distractiei domestice ....s.a.m.d.
Si tu , imi strici feng shuiu' cu pornirea motoarelor . |
#13
Posted 01 March 2017 - 09:14
#14
Posted 01 March 2017 - 09:20
#15
Posted 01 March 2017 - 09:29
|
#16
Posted 01 March 2017 - 09:32
Quote Si eu care ma pregatisem sa iti furnizez o schita de gratar facut integral de mine Posted Image ...alfa si omega gratarelor de gradina , bjuterie arhitectonica , punct central al distractiei domestice ....s.a.m.d. Baga . Cu masina s-a lamurit problema . |
#18
Posted 01 March 2017 - 09:36
Este bine sa lasi martorii din bord sa se stinga pentru ca in acest fel calculatorul are datele de la senzori si "stie" de exemplu ca motorul e rece, vede tensiunea de la acumulator si...nu mai spun de cele super dotate care stiu si pozitia volanului sau a scaunului de la sofer .
Sa lasi motorul pornit vreo 30 sec.-1 min. inainte de a pleca de pe loc cand temperatura este sub 0 grade rau nu face nici la benzinare nici la diesel - este vorba de a ajunge uleiul sus , sa unga cat de cat si sa nu pleci pe uscat , important e sa nu turezi ca avioanele la rece (obisnuinta ramasa de la Dacia 1300 , la cate unul ziceai ca-i ziua aviatiei cand pornea , asta datorita scumpului de soc pe cablu ce nu era identic la 2 masini, trebuia sa-i prinzi pozitia ca altfel ineca, inunda cu benzina camera de ardere ) Cu frana de mana cum s-a spus , pe tamburi model vechi mai face figuri , ingheata si mergi cu roata taraita sau infranata , risti , daca e pe disc nici o problema .Exista spray de curatare care arunca apa din zona si daca dai la intrare in iarna nu mai ai griji . Daca te grabesti nu este nici o problema ca pleci efectiv fara sa astepti la rece dar sa nu fortezi motorul pana ajunge la temperatura optima . In aceasta situatie intra si opritul motorului la semafor , frana brusca sa nu-l iei cu fulgi cu tot pe cel din fata si alte situatii limita. Nu este resetare CB, este citire senzori si preluare parametrii . Resetarea se face ori din luat bornele de la acumulator, ori din diverse combinatii de la butoanele de bord , ori cu ajutorului programelor speciale gen clip si altele cu un laptop. Edited by xilo, 01 March 2017 - 09:45. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users