Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

Skoda Rapid Facelift

- - - - -
  • Please log in to reply
84 replies to this topic

#19
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Este absurd sa aduci in aceiasi discutie Rapid si Focus, din simplul motiv ca nu sunt gandite pentru a concura una cu cealalta. O comparatie corecta este Focus vs Octavia. Ah, ca se apropie ca pret... s-a descoperit apa calda. Asa si un Focus dotat bine se poate apropia de pretul unui Passat entry level.
Poate ca la 11 000 de euro Loganul arata mai bine ca un Rapid si are ceva dotari in plus. Si cam atat. Daca iei la bani marunti ambele masini si faci si un drum de cateva sute de km in conditii variate, vei vedea sunt destule avantaje si pentru Rapid (tinuta de drum mai buna, confort mai bun, mai ales in privinta scaunelor si insonorizarii, un feedback mai bun din partea directiei etc.)

#20
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
Se vorbea de noul Rapid. Tu vorbești de prețurile la cel vechi.
Și eu am întrebat de unde tot scoateți prețurile la cel nou ?
Și nu este oricum un secret că Skoda nu face discounturi, in timp ce Ford le face destul de consistente.

Edited by fortzoso, 01 March 2017 - 10:37.


#21
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,554
  • Înscris: 15.06.2007

View Postmax_01, on 28 februarie 2017 - 11:06, said:

Asa este.
Este peste masinile low cost insa costa prea mult.Cand diferenta de pret este de doar 2000 de euro intre un Rapid si o Octavia 3, te intrebi de ce mai exista Rapidul?
Si la fel diferenta de pret intre o octavia si un superb este de vreo 2-3000 de euro..

View PostLauCalin, on 28 februarie 2017 - 11:09, said:

Mai exista Rapidul pentru cei care cu greu au reusit sa stanga bani pentru el. Asa ca, sa mai puna 2000 de euro pentru Octavia, nu e deloc usor. E poate imposibil.

Un low cost care poate ajunge la 17000. In timp ce un "non low cost" configurat ca acel Rapid de 17000, poate depasi lejer 20000 de euro.
Daca nu ma insel pretul de pornire e de parox. 11000. Cu un al doilea nivel de echipare, ca sa ai o masina care sa arate cat de cat ok, cred ca ajungi pe la 12500. Bine, cu motorul ala de 95 CP, care e suficient la acest nivel de pret si pretentiile cerute de la un Rapid.
Am eu un vecin , tot se uita el la octavia mea, si imi povestea cat de dezamagit a fost de Sandero , ca are finisajele prea nasoale, iar octavia i se pare ca-i prea mare "namila", si ca i se pare ca Rapidul i s-ar potrivi perfect.  Octavia a crescut , iar Rapidul umple "gaura" dintre Octavia si Fabia.

View Postfortzoso, on 28 februarie 2017 - 21:42, said:

De unde ati scos voi pretul de 17000 Euro ca eu nu vazui nimic despre pret in acel articol ?
Rapid-ul este o masina in gama de pana in 15000 Euro full.
Daca sare de acest pret nu o mai iau decat fraierii. La 17000 Euro iei Ford Focus echipare Titanium full, motor de 1.0 125 CP.
Ce vorbesti? Pe siturile germane am vazit Duster la 28000 de euro. Si octavia la 40000 de euro, Superb la 48000 de euro.  
Un rapid cu di tati o sa sara de 20000 de euro,  cu toate smecheriile posibile pe el.
Important este pretul de baza, ala chelu'.

La o cautare simpla


Attached File  Screenshot_2017-03-03-00-15-25.png   321.88K   52 downloads

Si superb cu 52000 de euroAttached File  Screenshot_2017-03-03-00-18-22.png   397.09K   47 downloads


#22
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View Posttfmercedez, on 03 martie 2017 - 00:20, said:

Si la fel diferenta de pret intre o octavia si un superb este de vreo 2-3000 de euro..


Am eu un vecin , tot se uita el la octavia mea, si imi povestea cat de dezamagit a fost de Sandero , ca are finisajele prea nasoale, iar octavia i se pare ca-i prea mare "namila", si ca i se pare ca Rapidul i s-ar potrivi perfect.  Octavia a crescut , iar Rapidul umple "gaura" dintre Octavia si Fabia.
Recunosc ca imi place Superbul 3 cum arata insa este mult prea mare pentru nevoile mele.Chiar si Octavia 3 este prea mare fata de ce am eu nevoie si familia mea in circa 90% din situatii cand o masina care imi ofera un volum al portbagajului de 380 l este suficient.Nevoile difera de la om la om.
Daca Rapidul ar fi un pic mai bine dotat, asa cum am precizat la deschiderea acestui topic, ar manca mult dau foarte mult din cota de piata a Octaviei 3.

#23
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

View Posttfmercedez, on 03 martie 2017 - 00:20, said:



Ce vorbesti? Pe siturile germane am vazit Duster la 28000 de euro. Si octavia la 40000 de euro, Superb la 48000 de euro.  
Un rapid cu di tati o sa sara de 20000 de euro,  cu toate smecheriile posibile pe el.
Important este pretul de baza, ala chelu'.


Eu ziceam de Romania. In Germania e alta putere de cumparare si atunci si atunci si producatorii ofera altceva, iar dealerii maresc si ei pretul ca are balta peste.

#24
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,554
  • Înscris: 15.06.2007

View Postmax_01, on 03 martie 2017 - 09:42, said:

Recunosc ca imi place Superbul 3 cum arata insa este mult prea mare pentru nevoile mele.Chiar si Octavia 3 este prea mare fata de ce am eu nevoie si familia mea in circa 90% din situatii cand o masina care imi ofera un volum al portbagajului de 380 l este suficient.Nevoile difera de la om la om.
Daca Rapidul ar fi un pic mai bine dotat, asa cum am precizat la deschiderea acestui topic, ar manca mult dau foarte mult din cota de piata a Octaviei 3.
Inainte, lungimea sau marimea unei masini, tot la lux se incadra. Cele mai scumpe limuzine sunt lungi si late.  Skoda a intrat bine pe felia asta,  are concurenta? Ce marca, care nu e de lux mai are asa ceva?  Asta este viziunea lor  : luxul comfortului .

#25
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Oameni buni, eu cred ca Rapidul a fost facut din mai multe motive:
1. In primul rind sa umple golul dintre Octavia si Fabia (stiti ca noua Fabia NU ARE varianta RS, si nici motoare puternice dar asta e alta discutie)
2. Cine vrea sedan/break mai ieftin  dar cu aceleasi motorizari ca Octavia ia Rapid sedan sau Spaceback
3. Sa dea SAH la Astra, Focus, Megane si unele asiatice

Bosii Skoda au anuntat ca echipeaza din toamna  Rapid (si posibil Fabia) cu noile motoare de 1.0 TSI de 115CP. Poate ne surprind si cu modele Fabia/Rapid RS. Sa vezi atunci...

Serios acum, personal imi place Logan, (e o masina "cinstita") dar pina sa-l comparam cu Rapid... mai e muuuuuult!

#26
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Eu cred ca e greu de inteles ce o fi in capul astora de la VAG.
Un lucru insa il inteleg si sunt perfect de acord cu el, profitul. Ca nu munceste nimeni pentru conditia fizica.

In rest, nu aveau cu ce sa concureze impotriva lui Astra, Focus, Megane si asiaticelor?
Pai Golf si clonele lui cu cine Doamne iarta-ma se lupta? Cu mama?

Edited by ericmario, 03 March 2017 - 20:26.


#27
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View Postericmario, on 03 martie 2017 - 20:25, said:

Eu cred ca e greu de inteles ce o fi in capul astora de la VAG.
Un lucru insa il inteleg si sunt perfect de acord cu el, profitul. Ca nu munceste nimeni pentru conditia fizica.

In rest, nu aveau cu ce sa concureze impotriva lui Astra, Focus, Megane si asiaticelor?
Pai Golf si clonele lui cu cine Doamne iarta-ma se lupta? Cu mama?
Subscriu.

#28
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Pai una e sa te bati cu o gasca si tu sa fii ajutat de 2-3 prieteni si alta e sa fii ajutat de 5-6... In plus, oamenii au de unde alege, selectia e mai mare. Nu-ti place Ibiza, Polo, Fabia, mergi la Toledo sau Rapid. Daca nici asta nu te impaca urci la Golf, Leon sau Octavia. Dupa astea urmeaza "artileria grea": Passat, Superb, Audi. Nu zic nimic de SUV si gama sport/de lux...

Edited by _R_A_D_U, 03 March 2017 - 20:57.


#29
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

View Post_R_A_D_U, on 03 martie 2017 - 20:09, said:

Oameni buni, eu cred ca Rapidul a fost facut din mai multe motive:
1. In primul rind sa umple golul dintre Octavia si Fabia (stiti ca noua Fabia NU ARE varianta RS, si nici motoare puternice dar asta e alta discutie)
2. Cine vrea sedan/break mai ieftin  dar cu aceleasi motorizari ca Octavia ia Rapid sedan sau Spaceback
3. Sa dea SAH la Astra, Focus, Megane si unele asiatice

Bosii Skoda au anuntat ca echipeaza din toamna  Rapid (si posibil Fabia) cu noile motoare de 1.0 TSI de 115CP. Poate ne surprind si cu modele Fabia/Rapid RS. Sa vezi atunci...


1) Ca sa faci varianta RS iti trebuie si o platforma care sa o sustina. Ma cam indoiesc ca masinute ca Fabia si Rapid au o asemenea platforma. Ford are o asemenea varianta pe Fiesta dar este o mare diferenta intre aceasta si Fabia ca tinuta de drum. Iar Rapid este o strutocamila implementata pe platforma Fabiei si la dimensiunile ei mai mari cu atat mai mult nu va putea avea o varianta RS.

3) Masinile enumerate de tine sunt in clasa compacta. Rapid e in clasa mica. Deci nu da sah la niciuna, decat in mintea unor necunoscatori.

#30
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postfortzoso, on 03 martie 2017 - 21:06, said:

1) Ca sa faci varianta RS iti trebuie si o platforma care sa o sustina. Ma cam indoiesc ca masinute ca Fabia si Rapid au o asemenea platforma. Ford are o asemenea varianta pe Fiesta dar este o mare diferenta intre aceasta si Fabia ca tinuta de drum. Iar Rapid este o strutocamila implementata pe platforma Fabiei si la dimensiunile ei mai mari cu atat mai mult nu va putea avea o varianta RS.

3) Masinile enumerate de tine sunt in clasa compacta. Rapid e in clasa mica. Deci nu da sah la niciuna, decat in mintea unor necunoscatori.
1. Fabia a avut variante RS pe vechile modele. In videoclip e modelul mai vechi. Pe noul model are doar citeva dar nu-s pentru muritorii de rind. Vezi mai jos...

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/tqqZjVrZvkA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
3. Rapid e in clasa mica? Mda, se vede de la o posta ca esti cunoscator... In poza de jos e Fabia RS cu care a concurat echipa Romaniei care a si luat ceva premii...

Edited by _R_A_D_U, 03 March 2017 - 21:26.


#31
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Da, Rapid e din clasa mica (precum Logan), iar Octavia e din clasa compacta si se "bate" cu Focus, Astra, Megane etc.
Iti respect parerea, insa hai sa ne documentam inainte sa vorbim. Rapid nu are nici o treaba cu actuala generatie Fabia, care este facuta pe o platforma actuala. In timp ce Rapid... ohooo!

#32
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
@R_A_D_U :

Vad ca te-a lamurit LauCalin cum sta treaba cu clasele. Sa stii ca la masini nu marimea conteaza Posted Image !

Scuze, n-am stiut ca au facut si Fabia RS. Oricum insa nu se compara Skoda cu Ford la nici-o clasa de masini in privinta tinutei de drum si a calitatii materialelor folosite.

Edited by fortzoso, 03 March 2017 - 22:20.


#33
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostLauCalin, on 03 martie 2017 - 22:04, said:

Da, Rapid e din clasa mica (precum Logan), iar Octavia e din clasa compacta si se "bate" cu Focus, Astra, Megane etc.
Iti respect parerea, insa hai sa ne documentam inainte sa vorbim. Rapid nu are nici o treaba cu actuala generatie Fabia, care este facuta pe o platforma actuala. In timp ce Rapid... ohooo!
Mai baieti, voi oti fi facut intre timp o noua clasificare si noi chiar nu stim... Pai daca Logan si Rapid se incadreaza la clasa mica, Sandero, Punto, Fabia unde dracu se mai incadreaza?
Ia uite aici:
1.CLASA MINI (maşini de oraş de mic litraj, de obicei sub 4 m lungime)
2.CLASA MICĂ (maşini de oraş a căror lungime se situează, în general, între 3,85 şi 4,1 m. Sunt superioare clasei mini în privinţa spaţiului interior)
3.CLASA COMPACTĂ (cea mai vândută clasă de automobile. Modelele aferente acestei clase vin sub formă de hatchback, combi sau sedan. Sunt uşor de folosit atât în oraş, cât şi la drum lung. Dimensiunile variază de la 4,2 m până la 4,5 m lungime)
4.CLASA MEDIE (automobile sub formă de limuzină/sedan sau combi cu lungimi ce variază de la 4,5-4,6 m până la aproximativ 4,8 m)
5.CLASA MARE (descrierea acestei clase se confundă cu cea de la clasa medie, cu menţiunea că lungimea maşinilor variază de la 4,8 m la 5,00 m)
6.CLASA DE LUX (limuzine ce adesea depăşesc 5 m lungime şi ating preţuri formate din 6 cifre)
7.Monovolume de clasă mică
8.Monovolume compacte
9.Monovolume mari sau eurovanuri
10.Monovolume derivate din vehicule utilitare
11.Crossover (SUV-uri de clasă mică)
12.SUV-uri compacte
13.SUV-uri de dimesiuni medii / mari
14.SUV-uri mari de lux
15.Sport COUPE
16.Sport COUPE cu 4 uşi
17.Sport HOT-HATCH (modele hatchback de clasă mică şi compactă cu motoare performante ce au la bază modele obişnuite)
18.CABRIO (modele decapotabile cu acoperiş metalic sau din material textil)
19.SUPERSPORT

Eee, acum ia vedeti unde se incadreaza Skoda Rapid si Dacia Logan... Nu cumva se incadreaza la clasa compacta?

View Postfortzoso, on 03 martie 2017 - 22:16, said:

@R_A_D_U :

Vad ca te-a lamurit LauCalin cum sta treaba cu clasele. Sa stii ca la masini nu marimea conteaza Posted Image !

Scuze, n-am stiut ca au facut si Fabia RS. Oricum insa nu se compara Skoda cu Ford la nici-o clasa de masini in privinta tinutei de drum si a calitatii materialelor folosite.
Inca ceva: acel "clasament" nu e facut de mine... e de specialisti. Eu doar CITESC ce zic unii si altii care se pricep la masini. Ca voi sunteti mai specialisti ca aia, e alta treaba.
Acum cred ca v-am lamurit eu cum sta treaba... In alta ordine de idei, eu n-am zis ca se compara sau nu se compara. Am zis ca Skoda Rapid (si Seat Toledo) au dat SAH la Focus, Astra, Megane si asiatice. Oricum, SKoda  si Seat sunt considerate "surorile mai sarace" ale lui VW. Fiecare ia ce-i place in functie de buget.

Edited by _R_A_D_U, 04 March 2017 - 08:31.


#34
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,218
  • Înscris: 04.11.2016
@R_A_D_U

Si eu la fel am gandit si anume ca aceasta clasificare este bazata pe dimensiunile masinii. Asa scrie peste tot pe internet. Am fost corectat pe acest forum si mi s-a spus ca toate articolele sunt gresite si  nu conteaza dimensiunile ci platforma tehnica pe care este construita masina. Am cautat o clasificare oficiala si nu am gasit.
Pe EURONCAP de exemplu, Rapid si Focus sunt masini mici de familie (adica sunt considerate a fi in aceeasi clasa) iar Octavia este masina mare de familie.

Edited by gabrieln2016, 04 March 2017 - 08:50.


#35
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017
La ce dimensiuni au, Octavia mai ales poate fi incadrata la clasa medie.Rapidul si Seatul Toledo sunt construite pe platforma Golfului 6?Octavia 3 stiu ca imparte aceeasi platforma ca si Golful 7.

#36
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Ce spuneti voi e matematica si se practica pana la aparitia Octaviei 1, care a venit cu dimensiuni de Passat, dar promovata ca un concurent pentru clasa compacta.
Modelele s-au diversificat atat de mult si la fel si clasele, incat este greu sa le incadrezi intr-o anumita clasa. Iar in acest caz de obicei se tine cont platforma tehnica, motoare, dotari, dimensiuni si pret. Toate astea puse cap la cap, contribuie la amplasarea unei masini intr-o clasa.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate