Skoda Rapid Facelift
Last Updated: Jun 27 2017 13:58, Started by
max_01
, Feb 28 2017 09:34
·
0
#1
Posted 28 February 2017 - 09:34
Skoda Rapid a primit un facelift cu îmbunătăţiri la blocurile optice şi barele de protecţie, însă noutatea principală este la motorizări datorită introducerii propulsorului TSI de 1.0 litri, oferit în versiuni de 95 CP şi 110 CP.
Astfel, blocurile optice sunt bi-xenon şi au un senzor care ajustează autonomat puterea acestora în funcţie de lumin naturală disponibilă la viteze de peste 60 km/h, în timp ce luminile de zi beneficiază de tehnologie LED. La rândul ei, bara de protecţie frontală a fost uşor restilizată şi include lumini de ceaţă similare cu cele disponibile pe Octavia, iar un tratament asemănător a primit şi bara de protecţie din spate. Modelul compact va fi disponibil cu o serie de noi jante din aliaj cu diametrul de 15 inch, 16 inch şi 17 inch. Probabil însă că noutatea majoră pentru Skoda Rapid facelift este în cadrul gamei de motorizări. Astfel, modelul primeşte noul motor TSI pe benzină cu 3 cilindri cu capacitatea de 1.0 litri, care va fi disponibil în două versiuni: 95 de cai putere şi 110 cai putere. În cazul primei variantei, acceleraţia de la 0 la 100 km/h are loc în 11 secunde, însă acest timp este scurtat la 9.8 secunde în cazul versiunii de 110 CP. Evident, celelalte motoare disponibile pe actuala generaţie sunt în continuare în ofertă. Vorbim despre propulsorul pe benzină TSI de 1.4 litri şi 125 de cai putere şi despre cele două motoare diesel TDI de 1.4 şi, respectiv, 1.6 litri. Acestea din urmă oferă 96 de cai putere şi, respectiv, 116 cai putere. La interior, noutăţile sunt mai degrabă minore şi vizează disponibilitatea unei conexiuni Wi-Fi pentru conectarea la internet, dar şi adăugarea a două porturi USB pentru încărcarea rapidă a smartphone-urilor. Toate aceste noutăţi vor fi disponibile şi pe Skoda Rapid Sportback, inclusiv în privinţa motorizărilor. Ca element suplimentar, geamul spate de pe Rapid Sportback este acum mai mare decât în cazul actualei generaţii. http://www.automarke...noul-75921.html Fotografiile Rapidului facelift pot fi vizualizate accesand linkul.Am incercat sa postez fotografiile cu noul aspect exterior si interior al Rapidului insa nu am reusit.Practic Rapidul este o copie a Octaviei. Daca Rapidul ar fi echipat cu motorizarea de 1,4 TSI care dezvolta 150 cai putere si cea de 1,6TDI care dezvolta 120 cai putere, avand cutia de viteza in 6 trepte, cred ca ar afecta destul de serios cota de piata a surioarei mai mari, Octavia. Cred ca motorul de 1,4TSI care dezvolta 125 cai putere va fi disponibil doar cu cutie de viteza automata. Edited by max_01, 28 February 2017 - 09:39. |
#2
Posted 28 February 2017 - 09:44
#4
Posted 28 February 2017 - 10:55
Un fel de low-cost cu 10 clase peste masinile low-cost.
|
#6
Posted 28 February 2017 - 11:06
TruculMagic, on 28 februarie 2017 - 10:37, said:
Rapidul e sub O3... e un fel de low-cost. serginho74, on 28 februarie 2017 - 10:55, said:
Un fel de low-cost cu 10 clase peste masinile low-cost. |
#7
Posted 28 February 2017 - 11:09
Mai exista Rapidul pentru cei care cu greu au reusit sa stanga bani pentru el. Asa ca, sa mai puna 2000 de euro pentru Octavia, nu e deloc usor. E poate imposibil.
Un low cost care poate ajunge la 17000. In timp ce un "non low cost" configurat ca acel Rapid de 17000, poate depasi lejer 20000 de euro. Daca nu ma insel pretul de pornire e de parox. 11000. Cu un al doilea nivel de echipare, ca sa ai o masina care sa arate cat de cat ok, cred ca ajungi pe la 12500. Bine, cu motorul ala de 95 CP, care e suficient la acest nivel de pret si pretentiile cerute de la un Rapid. Edited by LauCalin, 28 February 2017 - 11:10. |
#8
Posted 28 February 2017 - 11:20
#9
Posted 28 February 2017 - 11:34
LauCalin, on 28 februarie 2017 - 11:09, said:
Mai exista Rapidul pentru cei care cu greu au reusit sa stanga bani pentru el. Asa ca, sa mai puna 2000 de euro pentru Octavia, nu e deloc usor. E poate imposibil. Un low cost care poate ajunge la 17000. In timp ce un "non low cost" configurat ca acel Rapid de 17000, poate depasi lejer 20000 de euro. Daca nu ma insel pretul de pornire e de parox. 11000. Cu un al doilea nivel de echipare, ca sa ai o masina care sa arate cat de cat ok, cred ca ajungi pe la 12500. Bine, cu motorul ala de 95 CP, care e suficient la acest nivel de pret si pretentiile cerute de la un Rapid. Ca idee , te-ai urcat intr-un Rapid troacă edition de 11 mii de euro ? Loganul de aceeiasi bani e parfum pe langa el ! Asta cu low-cost in afara de marketing altceva nu inseamna ! |
#10
Posted 28 February 2017 - 11:39
Uite, nu vreau sa deschid o discute in contradictoriu. Este un prag de la care nu are rost sa te uiti la Rapid, adica de la 13000-14000 de euro in sus. Ca se poate intinde si spre 20000, e alta discutie. Si un Duster poate sa ajunga la 18000 si ai alternative pentru el.
Apoi, comparatia cu Logan merge pana la un punct. Tu compari Logan full", cu Rapid entry level. Nu e chiar ok. Edited by LauCalin, 28 February 2017 - 12:07. |
|
#11
Posted 28 February 2017 - 13:33
Pai nu compar Logan full cu rapid chel , compar doua masini noi la acelasi pret !
Ai dreptate cu pragurile , insa nu poti compara un logan la 8000 euro cu un Rapid la 11000 euro chiar daca ambele sunt cam in aceeasi configurare , este totusi o diferenta de aproape 40% la pret in contextul in care ai doua masini low-cost . Daca in schimb compari Rapidul de 11000 de euro cu un Logan de aceeasi bani , Rapidul tot low-cost a ramas , Loganul a plusat si deja comparatia se face in alti termeni! In situatia asta 10-12 mii euro este foarte greu sa alegi ceva, orice ai alege nou vei regreta ulterior dintr-un motiv sau altul ! Edited by farausername, 28 February 2017 - 13:38. |
#12
Posted 28 February 2017 - 14:02
farausername, on 28 februarie 2017 - 13:33, said:
Pai nu compar Logan full cu rapid chel , compar doua masini noi la acelasi pret ! Adica Logan full si Rapid chel. Ca doar asa se pot incarda ambele ca pret Sau aproape chel. Ca la 11000 de euro cam asa iei Rapidul. Si singurul capitol la care Rapid ar sta mai slab, ar fi in privinta dotarilor. In rest, ca tinuta de drum, confort, insonorizare, plus caroserie galvanizata, Rapid nu prea sta la discutie cu Logan. Si e intru-un fel normal. Una are la baza un pret de aprox. 7000 de euro si cealalta de peste 10000. Diferentele nu au cum sa nu se vada. Ah, ca nu le vezi tu, e alt ceva. Edited by LauCalin, 28 February 2017 - 14:03. |
#13
Posted 28 February 2017 - 14:54
Dar cand te uiti la interiorul asta ......parca iti vine sa te..... bucuri de low-costul de 11 000 :
[ https://img42.autovit.ro/images_autovitro/820331391_7_1080x720.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://img42.autovit.ro/images_autovitro/820331391_8_1080x720.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#15
Posted 28 February 2017 - 21:38
Arata bine.
Probabil cel mai bun si cel mai scump low cost de pe piata, care deja bate la usa unor modele non-lowcost. |
|
#16
Posted 28 February 2017 - 21:42
De unde ati scos voi pretul de 17000 Euro ca eu nu vazui nimic despre pret in acel articol ?
Rapid-ul este o masina in gama de pana in 15000 Euro full. Daca sare de acest pret nu o mai iau decat fraierii. La 17000 Euro iei Ford Focus echipare Titanium full, motor de 1.0 125 CP. |
#17
Posted 28 February 2017 - 22:18
Pe skoda.ro la configurator, sare de 18000 daca ii pui DSG.
|
#18
Posted 28 February 2017 - 23:46
Focus Titanium cu motor de 1.0 benzina si cutie manuala e 19.100 euro. Skoda Rapid in echipare Style (topul de la ei) cu motor 1.4 TDI si DSG este 17.727 euro.Ca poti obtine reduceri mai mari sau mai reduse la fiecare marca in functie de capacitatea ta de negociere este altceva. Incercati sa nu mai dezinformati.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users