Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 

Skoda Rapid Facelift

- - - - -
  • Please log in to reply
84 replies to this topic

#1
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,234
  • Înscris: 07.02.2017
Skoda Rapid a primit un facelift cu îmbunătăţiri la blocurile optice şi barele de protecţie, însă noutatea principală este la motorizări datorită introducerii propulsorului TSI de 1.0 litri, oferit în versiuni de 95 CP şi 110 CP.
Astfel, blocurile optice sunt bi-xenon şi au un senzor care ajustează autonomat puterea acestora în funcţie de lumin naturală disponibilă la viteze de peste 60 km/h, în timp ce luminile de zi beneficiază de tehnologie LED.
La rândul ei, bara de protecţie frontală a fost uşor restilizată şi include lumini de ceaţă similare cu cele disponibile pe Octavia, iar un tratament asemănător a primit şi bara de protecţie din spate. Modelul compact va fi disponibil cu o serie de noi jante din aliaj cu diametrul de 15 inch, 16 inch şi 17 inch.
Probabil însă că noutatea majoră pentru Skoda Rapid facelift este în cadrul gamei de motorizări. Astfel, modelul primeşte noul motor TSI pe benzină cu 3 cilindri cu capacitatea de 1.0 litri, care va fi disponibil în două versiuni: 95 de cai putere şi 110 cai putere. În cazul primei variantei, acceleraţia de la 0 la 100 km/h are loc în 11 secunde, însă acest timp este scurtat la 9.8 secunde în cazul versiunii de 110 CP.
Evident, celelalte motoare disponibile pe actuala generaţie sunt în continuare în ofertă. Vorbim despre propulsorul pe benzină TSI de 1.4 litri şi 125 de cai putere şi despre cele două motoare diesel TDI de 1.4 şi, respectiv, 1.6 litri. Acestea din urmă oferă 96 de cai putere şi, respectiv, 116 cai putere.
La interior, noutăţile sunt mai degrabă minore şi vizează disponibilitatea unei conexiuni Wi-Fi pentru conectarea la internet, dar şi adăugarea a două porturi USB pentru încărcarea rapidă a smartphone-urilor.
Toate aceste noutăţi vor fi disponibile şi pe Skoda Rapid Sportback, inclusiv în privinţa motorizărilor. Ca element suplimentar, geamul spate de pe Rapid Sportback este acum mai mare decât în cazul actualei generaţii.
http://www.automarke...noul-75921.html

Fotografiile Rapidului facelift pot fi vizualizate accesand linkul.Am incercat sa postez fotografiile cu noul aspect exterior si interior al Rapidului insa nu am  reusit.Practic Rapidul este o copie a Octaviei.
Daca Rapidul ar fi echipat cu motorizarea de 1,4 TSI care dezvolta 150 cai putere si cea de 1,6TDI care dezvolta 120 cai putere, avand cutia de viteza in 6 trepte, cred ca ar afecta destul de serios cota de piata a surioarei mai mari, Octavia.
Cred ca motorul de 1,4TSI care dezvolta 125 cai putere va fi disponibil doar cu cutie de viteza automata.

Edited by max_01, 28 February 2017 - 09:39.


#2
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 max_01, on 28 februarie 2017 - 09:34, said:


Astfel, blocurile optice sunt bi-xenon şi au un senzor care ajustează autonomat puterea
Vezi ce inseamna sa iei cu copy-paste un articol?Posted Image

on. Arata interesant Rapidul. Nu-i ceva fantastic, dar e ok, e un pas inainte. Spre deosebire de Octavia 3 Posted Image

#3
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu existã decât în matematicã

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Rapidul e sub O3... e un fel de low-cost.

#4
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Un fel de low-cost cu 10 clase peste masinile low-cost.

#5
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
Un low cost de 17 mii de euro !

#6
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,234
  • Înscris: 07.02.2017

 TruculMagic, on 28 februarie 2017 - 10:37, said:

Rapidul e sub O3... e un fel de low-cost.
Asa este.

 serginho74, on 28 februarie 2017 - 10:55, said:

Un fel de low-cost cu 10 clase peste masinile low-cost.
Este peste masinile low cost insa costa prea mult.Cand diferenta de pret este de doar 2000 de euro intre un Rapid si o Octavia 3, te intrebi de ce mai exista Rapidul?

#7
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,140
  • Înscris: 08.12.2008
Mai exista Rapidul pentru cei care cu greu au reusit sa stanga bani pentru el. Asa ca, sa mai puna 2000 de euro pentru Octavia, nu e deloc usor. E poate imposibil.

Un low cost care poate ajunge la 17000. In timp ce un "non low cost" configurat ca acel Rapid de 17000, poate depasi lejer 20000 de euro.
Daca nu ma insel pretul de pornire e de parox. 11000. Cu un al doilea nivel de echipare, ca sa ai o masina care sa arate cat de cat ok, cred ca ajungi pe la 12500. Bine, cu motorul ala de 95 CP, care e suficient la acest nivel de pret si pretentiile cerute de la un Rapid.

Edited by LauCalin, 28 February 2017 - 11:10.


#8
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 TruculMagic, on 28 februarie 2017 - 10:37, said:

Rapidul e sub O3... e un fel de low-cost.
Nici nu am spus altceva.
Dar facelift-ul Rapidului e ok, in comparatie cu facelift-ul Octaviei, parerea mea.

#9
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017

 LauCalin, on 28 februarie 2017 - 11:09, said:

Mai exista Rapidul pentru cei care cu greu au reusit sa stanga bani pentru el. Asa ca, sa mai puna 2000 de euro pentru Octavia, nu e deloc usor. E poate imposibil.

Un low cost care poate ajunge la 17000. In timp ce un "non low cost" configurat ca acel Rapid de 17000, poate depasi lejer 20000 de euro.
Daca nu ma insel pretul de pornire e de parox. 11000. Cu un al doilea nivel de echipare, ca sa ai o masina care sa arate cat de cat ok, cred ca ajungi pe la 12500. Bine, cu motorul ala de 95 CP, care e suficient la acest nivel de pret si pretentiile cerute de la un Rapid.
Depaseste 18 mii de euro Rapidul in configuratii prestabilite, deci fara optionale, in contextul asta cat de low-cost mai e ? cu ce este superior un Rapid d-asta de 15-16-17 mii euro unei Mazda 3 de exemplu, sau Ford Forcus, sau Toyota Corolla, sau Honda Civic, sau etc...?
Ca idee , te-ai urcat intr-un Rapid troacă edition de 11 mii de euro ? Loganul de aceeiasi bani e parfum pe langa el !
Asta cu low-cost in afara de marketing altceva nu inseamna !

#10
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,140
  • Înscris: 08.12.2008
Uite, nu vreau sa deschid o discute in contradictoriu. Este un prag de la care nu are rost sa te uiti la Rapid, adica de la 13000-14000 de euro in sus. Ca se poate intinde si spre 20000, e alta discutie. Si un Duster poate sa ajunga la 18000 si ai alternative pentru el.
Apoi, comparatia cu Logan merge pana la un punct. Tu compari Logan full", cu Rapid entry level. Nu e chiar ok.

Edited by LauCalin, 28 February 2017 - 12:07.


#11
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
Pai nu compar Logan full cu rapid chel , compar doua masini noi la acelasi pret !
Ai dreptate cu pragurile , insa nu poti compara un logan la 8000 euro cu un Rapid la 11000 euro chiar daca ambele sunt cam in aceeasi configurare , este totusi o diferenta de aproape 40% la pret in contextul in care ai doua masini low-cost .
Daca in schimb compari Rapidul de 11000 de euro cu un Logan de aceeasi bani , Rapidul tot low-cost a ramas , Loganul a plusat si deja comparatia se face in alti termeni!
In situatia asta 10-12 mii euro este foarte greu sa alegi ceva, orice ai alege nou vei regreta ulterior dintr-un motiv sau altul !

Edited by farausername, 28 February 2017 - 13:38.


#12
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,140
  • Înscris: 08.12.2008

 farausername, on 28 februarie 2017 - 13:33, said:

Pai nu compar Logan full cu rapid chel , compar doua masini noi la acelasi pret !

Adica Logan full si Rapid chel. Ca doar asa se pot incarda ambele ca pret :D Sau aproape chel.
Ca la 11000 de euro cam asa iei Rapidul. Si singurul capitol la care Rapid ar sta mai slab, ar fi in privinta dotarilor. In rest, ca tinuta de drum, confort, insonorizare, plus caroserie galvanizata, Rapid nu prea sta la discutie cu Logan. Si e intru-un fel normal. Una are la baza un pret de aprox. 7000 de euro si cealalta de peste 10000. Diferentele nu au cum sa nu se vada. Ah, ca nu le vezi tu, e alt ceva.

Edited by LauCalin, 28 February 2017 - 14:03.


#13
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
Dar cand te uiti la interiorul asta ......parca iti vine sa te..... bucuri de low-costul de 11 000 :

[ https://img42.autovit.ro/images_autovitro/820331391_7_1080x720.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://img42.autovit.ro/images_autovitro/820331391_8_1080x720.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#14
demin2609

demin2609

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 193
  • Înscris: 22.11.2009
Trocăciune să mor io! Mai rău ca un coteț.

Mai zicea unu' pe aici: „decât Logan ieftin, mai bine Skoda premium“...

Apoi am borât.

#15
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
Arata bine.
Probabil cel mai bun si cel mai scump low cost de pe piata, care deja bate la usa unor modele non-lowcost.

#16
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
De unde ati scos voi pretul de 17000 Euro ca eu nu vazui nimic despre pret in acel articol ?
Rapid-ul este o masina in gama de pana in 15000 Euro full.
Daca sare de acest pret nu o mai iau decat fraierii. La 17000 Euro iei Ford Focus echipare Titanium full, motor de 1.0 125 CP.

#17
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
Pe skoda.ro la configurator, sare de 18000 daca ii pui DSG.

#18
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Focus Titanium cu motor de 1.0 benzina si cutie manuala e 19.100 euro. Skoda Rapid in echipare Style (topul de la ei) cu motor 1.4 TDI si DSG este 17.727 euro.Ca poti obtine reduceri mai mari sau mai reduse la fiecare marca in functie de capacitatea ta de negociere este altceva.  Incercati sa nu mai dezinformati.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate