Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Jocuri Android Multiplayer online...

Diferenta consum smart meter - Co...

Recomandare demontare+instalare ...

CAIET SERVICE PREDEAL II
 Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024

Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea
 Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?

Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?
 Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...

Ditra 25
 

Europa Travel - fura banii clientilor => inselaciune ?

- - - - -
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#1
allah2

allah2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 839
  • Înscris: 06.12.2006
Noi, un grup de 10 persoane, am rezervat online o oferta de pachet turistic de la agentia Europa Travel.

Ziua urmatoare am fost la ei la sediu sa platim si sa semnam contractele (au zis ca nu merge sa facem toti 10 doar pe un contract, ne-au facut pe 3 contracte: 6 persoane, 2 persoane si 2 persoane)

Dupa aproape 3 zile (oricum peste cele 48 de ore de confirmare trecute in contract) primim mail cum ca nu se mai poate pentru 4 persoane (2 contracte), deoarece nu mai are hotelul camere libere in acel moment.
Ne-au intrebat daca vrem sa mutam aceste 4 persoane la alte date, dar le-am repetat ca noi suntem un grup de 10, nu dorim sa fim separati.

Le-am explicat ca noi cu agentia lor am stabilit ceva printr-un contract semnat pe care l-am platit integral, nu se poate sa se trezeasca ei asa ca pentru o parte dintre noi "nu se mai poate".

Am convenit cu cei de la agentie sa renuntam toti 10 la acest pachet turistic si in decurs de cateva zile ni se vor restitui toti banii platiti.

Astazi ne anunta ca se vor restitui banii doar pentru cele 4 persoane pentru care ei nu au mai gasit cazare, iar pentru noi ceilalti 6 nu ni se va restitui nimic deoarece scrie in contract ca nu se accepta anulari.

Practic vor sa ne fure peste 1000 euro, desi noi nu avem nicio vina.


Sunt doua chestiuni pentru care ii putem actiona in judecata:

1) Nu au respectat contractul (la 2 contracte din cele 3), anuntandu-ne de acest lucru la peste 48 de ore de la plata integrala. Practic ne-au facut un prejudiciu si de timp pierdut si financiar (le-am dat niste bani de care ne-am fi putut folosi in aceasta perioada), nu ne interseaza pe noi ca "hotelul nu mai are locuri", un contract semnat trebuie sa fie ceva ferm.

2) La al treilea contract ne-au inselat, pacalindu-ne ca ne vor restitui banii pentru toata lumea daca vrem sa anulam (fiind din vina lor), apoi sa ne spuna ca nu mai primim niciun ban.

Practic ei nu respecta ce am semnat in contract, apoi convenim cu acestia sa ne restituie banii (deoarece din vina lor am anulat noi toti excursia), ca intr-un final sa ne spuna ca nu ne mai dau niciun ban, ca doar in contract scrie ca nu se permit anulari Posted Image


Attached File  Contact.jpg   156.83K   65 downloads

#2
nicu131

nicu131

    Bad Motherfucker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,622
  • Înscris: 12.02.2008
Prima data, reclamatie la Protectia Consumatorului.

#3
User107

User107

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 990
  • Înscris: 13.01.2017
V-au fentat la inceput cand v-au impartit pe grupuri.
Ati convenit in scris sa va dea banii inapoi?

#4
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,484
  • Înscris: 19.04.2009
V-a tras-o...

Contractele sunt independente de alte contracte.
Adica, voi astia 6 trebuie sa mergeti indiferent ce fac ceilalti 4!

Acum, trebuie sa cauti dovada ca tu ai aplicat pentru un grup de 10 persoane si nu pentru 3 grupuri (6+2+2)


Inca un motiv sa rezervati singuri pe Booking...
Btw. dupa 5 rezervari ajungeti clienti Genius si aveti tot felul de beneficii (10% reducere, early/ late check in/out, transfer, etc)

Edited by Lex404, 27 February 2017 - 19:16.


#5
Karogs

Karogs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 877
  • Înscris: 22.06.2006
Probabil stiau de la inceput ca au doar 6 locuri. Ce mizerii. Calare pe ei din orice pozitie. OPC si mai departe. Sa inregistrati convorbirile telefonice daca ii mai sunati si sunati unde ati facut rezervarea sa va confirme ca nu mai au locuri disponibile

Edited by Karogs, 27 February 2017 - 19:17.


#6
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,484
  • Înscris: 19.04.2009
Chiar. Au stiu de disponibilitatea locurilor de cazare.

Daca un contract nu putea avea pe toata lumea, atunci va impartea 5+5. De ce 6+2+2?...

Sa le lasi review negativ peste tot pe unde poti. Asta merita!


btw. pretul ala de 300 EUR/2 persoane 4 nopti e la misto pus.
si taxa este de fapt 1,4 EUR/ adult/ sejur (0,4EUR/ noapte)

Edited by Lex404, 27 February 2017 - 19:23.


#7
allah2

allah2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 839
  • Înscris: 06.12.2006
Ce dovezi am:

1) Mail-ul initial in care am scris ca noi suntem un grup de 10 persoane si dorim sa mergem cu totii impreuna la datele respective

2) Celelalte mail-uri in care scriu ca dorim sa renuntam la pachetul lor si dorim restituirea banilor deoarece din vina lor nu mai putem merge cu totii

3) Cererea de anulare in care am mentionat ca dorim restituirea banilor deoarece nu s-a putut asigura cazarea pentru tot grupul de 10 persoane

+ evidenta logica ca nimeni n-ar anula ceva de pe care n-ar avea niciun beneficiu... de ce m-as duce eu sa fac cereri si sa anulez ceva din moment ce stiu ca nu mai primesc absolut nimic ?!
Decat daca sunt inselat si pacalit sa fac asta, bineinteles.

Edited by allah2, 27 February 2017 - 19:22.


#8
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,484
  • Înscris: 19.04.2009
Mailul initial ii cheia.

Cu ala si restul plangere la ANPC, urgent...

Si nu uita, review negativ peste tot pe unde poti.

#9
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,484
  • Înscris: 19.04.2009
Are ce face cu mailul initial in care a cerut oferta pentru 10 persoane.
Cu mailul cu oferta primita
Cu contractele
Cu mailul prin care agentia spune ca nu are loc de 4.

Atunci, logic, toti 10 pot primi banii inapoi.


btw. eu azi mi-am batut capul cu o agentie (eDreams) pentru ca au reusit imposibilul...si tot se fac ca nu stiu nimic si tot vina clientului ii. (nu sunt eu implicat, e o tipa pe care am cunoscut-o ieri..)

Edited by Lex404, 27 February 2017 - 19:29.


#10
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,702
  • Înscris: 25.11.2014
Contractele nu au treaba unul cu altul. Deci de la inceput stiau ce fac. Nu sunteti primii pe care ii inteapa. Ei sunt acoperiti legal atata timp cat contractele nu au legatura intre ele.

Lexule, degeaba au mailul daca au acceptat impartirea in 3 grupuri cu contract individual pe fiecare grup. Nu i-a fortat. Au semnat de buna voie.

Edited by Serafim606, 27 February 2017 - 19:36.


#11
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,484
  • Înscris: 19.04.2009
Au semnat de buna voie in conditiile in care trebuiau sa plece toti 10.
Intre momentul semnarii si momentul confirmarii s-a constatat ca pot pleca doar 6 din cererea initiala depusa pentru 10 persoane.


Insa da, agentia a facut-o cu buna stiinta.

#12
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,702
  • Înscris: 25.11.2014
Asta e. Data viitoare schimbati agentia daca nu au ce vreti in loc sa acceptati ce vor ei sa va bage pe gat.

#13
allah2

allah2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 839
  • Înscris: 06.12.2006
1) E normal sa anuleze din senin contractele peste vreo 3 zile ? Pai cum vine asta ? Asa, mergand dupa acelasi principiu, puteau sa le anuleze si cu 1 zi inainte sa plecam in excursie, sau chiar cand ajungeam la hotel, ca na, tot aia e.

Un contract e un contract, nu ma intereseaza pe mine ca nu ai camere, au semnat, aia a fost, contractul sa fie ferm.


2) Poti pacali oamenii sa-si anuleze un lucru (din vina ta, a agentiei) spunandu-le ca le dai banii inapoi, ca dupa sa le mai dai nimic ?

Pai asa ma apuc sa vand si eu iphone-urile replici pe OLX, zic la toata lumea ca sunt originale si fug cu banii Posted Image Dupa cand vine omul cu politia zic ca problema lui daca asta a vrut sa cumpere.


Eu stiam ca nu poti anula contractele asa deodata, si ca nu poti insela si pacali oamenii... se cheama inselaciune, si e caz penal.

Edited by allah2, 27 February 2017 - 20:08.


#14
ddaannii

ddaannii

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 26.04.2011
Adică cum, am înțeles ca au semnat pentru ca merg 10 odată....nu ca 4 vor rămâne acasă....
Cum suna 10 plângeri (sau declaratii) contra la una, hai doua?

#15
ioppo

ioppo

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,409
  • Înscris: 20.02.2008
Publicitate negativa peste tot. Asta ii va durea cel mai tare.

#16
Damascus77

Damascus77

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,911
  • Înscris: 11.07.2015

 allah2, on 27 februarie 2017 - 20:03, said:

1) E normal sa anuleze din senin contractele peste vreo 3 zile ? Pai cum vine asta ? Asa, mergand dupa acelasi principiu, puteau sa le anuleze si cu 1 zi inainte sa plecam in excursie, sau chiar cand ajungeam la hotel, ca na, tot aia e.

Un contract e un contract, nu ma intereseaza pe mine ca nu ai camere, au semnat, aia a fost, contractul sa fie ferm.



exceptand cazul in care se mentioneaza pe parcursul contractului ce se intampla daca sunt sau nu camere, daca se poate sau nu anula si la cate zile samd

 ioppo, on 27 februarie 2017 - 20:28, said:

Publicitate negativa peste tot. Asta ii va durea cel mai tare.

egal cu zero

vezi cati oameni injura de ex emag chiar pe forumul asta, si totusi au milioane de clienti in  Romania

Orice entitate economica prestatoare de servicii va avea si nemultumiti, e inevitabil

#17
allah2

allah2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 839
  • Înscris: 06.12.2006
Am atasat contractul in primul post, nu mentioneaza nimic de posibile anulari, decat "confirmare in maxim 48 de ore".
Ei ne-au anuntat ca nu mai sunt camere si au anulat contractul dupa mai mult de 48 de ore.

Edited by allah2, 27 February 2017 - 20:45.


#18
sergiu_psc

sergiu_psc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 880
  • Înscris: 08.01.2008
Daca aveti mailurile schimbate cu ei, atunci puteti face o reclamatie la OPC si publicitate negativa.
Mie mi se par tepari din faptul ca au cerut impartirea in 6 2 2 si nu au acceptat un contract de 10 persoane.
Ce au facut ei mie imi suna a inselaciune si ati putea face si o plangere penala pentru asa ceva. Nu cred ca e placut pentru nimeni sa mearga la politie pentru declaratii, dar daca sunt tepari, e posibil sa fi trecut deja prin asta si sa nu se mai sperie. Daca sunt oameni de buna credinta cele 2 reclamatii ar trebui sa-i faca sa restituie banii.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate