Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare demontare+instalare ...

CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024
 Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?
 Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile
 Primele zile ale internetului per...

Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...
 

Facultate/studii ethical hacking

- - - - -
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
Dydydda

Dydydda

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 26.12.2013
Salut! Sunt elev in clasa a XII-a si vreau sa urmez o facultate ca sa lucrez ca ethical hacker, dar nu stiu ce facultate sa aleg si care ar fi cea mai buna in legatura cu acest domeniu. Daca este cineva care ma poate ajuta cu niste informatii, cat mai precise, i-as ramane profund recunoscator.
E prima data cand postez asa ca sper ca am postat unde trebuie.

#2
A10

A10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,069
  • Înscris: 19.12.2012
Ca sa "studiezi ethical hacking" trebuie sa fii stapan pe domeniu IT/software si abia dupa, sa te apuci de hecareala. Bine ca nu ai spus ca vrei sa faci facultatea de ministrii sau presedinti

#3
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,601
  • Înscris: 30.07.2003
Calculatoare/Informatica.

#4
MarianG

MarianG

    be that as it may

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,429
  • Înscris: 10.08.2005
Si tu cum definesti "ethical hacker" ?
Esti macar la nivelul "script kiddies" ?

#5
XON-XOFF

XON-XOFF

    Big Fat Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,442
  • Înscris: 27.05.2006
Nu există facultate de așa ceva, tu pe ce lume trăiești ?