Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Impozit freelancer

- - - - -
  • Please log in to reply
30 replies to this topic

#1
thkflash

thkflash

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 25.02.2017
buna ziua, am si eu o problema.
eu sunt student in anul 3 si incepand cu anul 2 am inceput sa fac freelancer,in principiu exista un site fiverr unde poti angaja persoane pentru 5 dolari pentru diferite joburi iar eu lucred in domeniul design si grafica, fac afise flyere bannere,editez photoshop pentru oricine acceseaza profilul meu,sunt persoane de pe tot globul, ei platesc 5 dolari siteului iar siteul iti da tie 4.
Am un an jumate de cand fac asta si castigati aproximativ 2500 de dolari , banii imi intra pe paypal apoi pe card,
trebuie sa depun vreo cerere? precisez ca jumatate din bani aproape au intrat in echipamente pentru a putea lucra mai bine deci s-ar pune ca cheltuieli nu?
iar restul in facultate

#2
roxanaRabinowitz

roxanaRabinowitz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,414
  • Înscris: 21.02.2016
Din cite imi aduc eu aminte, de la celelalte topicuri asemanatoare, consensul general a fost sa-i f*tem pe astia cu impozitul (fiscul) si sa-ti vezi de treaba.
Da si tu o cautare pe forum, nu e nevoie sa ma crezi pe cuvint.

#3
thkflash

thkflash

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 25.02.2017