Logan 1.5 dci Easy-R
Last Updated: Jun 17 2018 19:02, Started by
niqn102
, Feb 24 2017 19:16
·
0
#37
Posted 28 February 2017 - 11:15
Lasa gropile, ca un set de telescoape arcuri si bucsaraie nu costa chiar o avere. Dar masina asta are si garantie niste ani buni parca.
Acuma vad ca are sprinklerele pe capota . Misto! |
#38
Posted 28 February 2017 - 11:38
Ce sunt alea sprinklere ?
Edited by farausername, 28 February 2017 - 11:39. |
#39
Posted 28 February 2017 - 11:54
stropitoarele de parbriz. si mie imi place ca sunt pe capota, la alte masini sunt ascunse, insa iarna se strange zapada imediat sub parbriz, gheata, vara frunze, etc... asa pe capota sunt destul de usor de curatat / reglat...
|
#41
Posted 28 February 2017 - 12:33
#42
Posted 28 February 2017 - 13:09
La toate modelele Dacia sunt pe capota ! Astea perdea sunt mai bune, si eu le-am schimbat dupa ce am facut 50 km cu o jumatate de jet din cele 4 (2 pe sprinkler) , norocul meu ca era fix in dreptul soferului !
Altfel, vad ca tot antena aia de 1 metru au pus-o , imi plac aeratoarele, au o forma mai ok si poti prinde cate ceva pe ele. Nu am fost atent , volanul este imbracat in piele ? Arata foarte bine, ar fi pacat sa nu fie ! |
#43
Posted 01 March 2017 - 10:11
Da, sunt ok sprituitoarele. Cel putin acum la inceput, stropesc bine.
Incep prin a ura doamnelor si domnisoarelor: "O primavara frumoasa!" Azi dimineata am zis sa fac ceva si pentru masinuta, asa ca am spalat-o. Nu am vrut s-o duc la "tunel" d-ala cu perii si nici nu am vrut s-o las pe mana cuiva sa o spele, asa ca am incercat s-o spal singur. E o spalatorie cu jetoane unde ti-o poti spala singur. Problema e ca e cam scurt programul, in fine, iei mai multe jetoane. Am spalat-o eu, insa nu am avut cu ce s-o sterg, si a trebuit sa plec cu ea asa uda. Sper sa nu ramana prea multe urme, cam asa arata dupa ce am spalat-o eu Attached Files |
#44
Posted 01 March 2017 - 10:56
La un moment dat spalatoria cu jetoane nu o sa mai faca fata. Pe vopseaua alba va ramane un strat care nu iese la jetul asta de la jetoane. Am incercat odata, am insistat su spume cu osmotice si degeaba la sfarsit am dat cu degetul si am luat jegul (o pelicula superficiala dar care nu iesea la presiune. Acum o spal la mol la perii - imi place ca e rapid, baga si ceva ceara si o si usuca in 12 lei
Edited by dreaQ, 01 March 2017 - 10:56. |
#45
Posted 01 March 2017 - 11:01
nu suna rau deloc 12 lei nu am vrut sa ma duc la perii ca am inteles ca e bine sa fii mai grijuliu un pic primele cateva luni, sa se "aseze" vopseaua. sa nu care cumva sa o zgarie periile alea sau habar n-am. oricum de sters nu o stergeau nici acolo... banuiesc.
Intre timp, mi-am comandat acum si paravanturi si aparatori de noroi fata-spate. astept sa imi vina prin curier, sper sa fie bune. am luat "de origine" chipurile, au acelasi cod ca pe site-ul Dacia, iar paravanturile sunt Heko. |
#46
Posted 01 March 2017 - 12:12
niqn102, on 25 februarie 2017 - 16:15, said:
momentan am 6 l/100 km pe bord, insa am facut cam fix 100 de km. mai are pana "se lasa" si pana pot sa am un consum real. Pana una alta, incerc nici sa nu trec de 2500 rpm sau de 130 km/h, asa cum mi-a explicat la receptia masinii ca trebuie sa fac in primii 1500 de km. Bogdan199O, on 25 februarie 2017 - 15:57, said:
Cat consuma in Bucuresti cu sistemul start-stop pornit? Deci efectiv nu are sens sa incerci sa vezi cu cat ajuta... ajuta un pic intr-un trafic infernal, la anumite temperaturi. Altfel gandeste-te ca tine motorul rece si atunci motorul va fi turat de calculator pt a incalzi mai repede, deci orice castig va fi anulat. |
|
#47
Posted 01 March 2017 - 12:15
ce-i drept, nu am citit cartea, insa recomandarea a venit de la tipul care mi-a predat masina, de la dealer. Ma gandesc ca recomandarea asta a primit-o si el de undeva, nu o zice "din burta". Oricum, voi verifica si in cartea masinii si revin cu un raspuns pertinent.
Stop-Start-ul l-am cam dezactivat, acum ma joc cu modul ECO. Nu mi se pare ca ii taie din putere, sau nu-mi dau eu seama, insa ce pot sa spun e ca schimba si mai jos decat schimba inainte. As putea chiar sa spun ca schimba subturat. Ceea ce ma face sa nu-l prea folosesc nici pe asta. Edited by niqn102, 01 March 2017 - 12:17. |
#48
Posted 01 March 2017 - 12:24
niqn102, on 28 februarie 2017 - 09:55, said:
Intre timp, am descoperit ca nu doar suspensiile erau foarte tari, ci si cauciucurile aveau 3 si ceva in ele. Le-am mai dezumflat pana la valorile recomandate (scrise pe usa) si acum e mai "iertatoare" cu sinele de tramvai. Cred ca suspensiile sint mai degraba moi, si se vor mai lasa in urmatoarele cateva luni cand vei merge cu ea un pic mai mult. E una din reprosurile la Logan, ca se lasa in curbe, la frane etc. niqn102, on 01 martie 2017 - 11:01, said:
nu suna rau deloc 12 lei nu am vrut sa ma duc la perii ca am inteles ca e bine sa fii mai grijuliu un pic primele cateva luni, sa se "aseze" vopseaua. niqn102, on 01 martie 2017 - 12:15, said:
ce-i drept, nu am citit cartea, insa recomandarea a venit de la tipul care mi-a predat masina, de la dealer. Ma gandesc ca recomandarea asta a primit-o si el de undeva, nu o zice "din burta". Oricum, voi verifica si in cartea masinii si revin cu un raspuns pertinent. Stop-Start-ul l-am cam dezactivat, acum ma joc cu modul ECO. Nu mi se pare ca ii taie din putere, sau nu-mi dau eu seama, insa ce pot sa spun e ca schimba si mai jos decat schimba inainte. As putea chiar sa spun ca schimba subturat. Ceea ce ma face sa nu-l prea folosesc nici pe asta. |
#49
Posted 01 March 2017 - 12:29
#50
Posted 01 March 2017 - 12:33
Asa se procedeaza cu toate masinile. Se umfla rotile foarte tare pentru transportul pe TIR. Nu stiu exact motivul, dar stiu ca am citit asta pe undeva. Probabil la o cautare google, vei gasi raspunsul. Insa, daca ma intrebi pe mine, cei de la dealer ar fi trebuit sa dezumfle rotile la presiunea recomandata, sau macar sa-mi recomande sa ma duc la o vulcanizare sa-mi faca presiunea corecta.
Uite aici citisem: http://www.reno.ro/P...oua-t41409.html cu vopseaua cica atunci cand iese din fabrica, are nu stiu ce lac protector pe care e bine sa-l lasi in pace primele cateva luni. Asta inseamna sa n-o speli cu perii, sa eviti pe cat posibil spalarea cu presiune, sau daca e neparat nevoie, oricum s-o faci mai rar. |
#51
Posted 01 March 2017 - 12:42
LauCalin, on 25 februarie 2017 - 22:09, said:
Te-am intrebat de becul din torpedou pentru ca, pana nu demult, Logan nu avea asa ceva. Cum s-a "inteles" doamna cu masina? Eu am Logan 2006 (11 ani) si am bec in torpedou, deci ce intelegi prin "nu demult"? Edited by noone2v1, 01 March 2017 - 12:42. |
|
#52
Posted 01 March 2017 - 12:45
da, si eu la loganul din 2005 aveam bec in torpedou... cred ca depindea de versiunea de echipare, nu de anul de fabricatie.
In schimb, isi luase cineva fix aceeasi versiune de echipare ca a mea, la vreun an dupa mine, si nu mai avea capac la baterie (parca nici la sigurantele alea de langa baterie), si nici scut sub masina, pe cand eu am primit scut metalic. In schimb, ca tot ati adus vorba de bec, intr-adevar, plafoniera are un singur bec si la versiunea mea de echipare - Prestige Edited by niqn102, 01 March 2017 - 12:49. |
#53
Posted 01 March 2017 - 12:48
Logan 2 Laureate 2015 nu are bec in torpedou! L-au bagat din nou odata cu faceliftul.
|
#54
Posted 01 March 2017 - 13:00
Intrebari:
- sistemul start&stop intra imediat in functiune odata cu imobilizarea totala a masinii sau are o intarziere si, daca o are, cam cate secunde? Intreb pentru ca scria pe undeva, pe forumul monomarca ca dureaza 15 secunde si nu prea imi vine sa cred. - este adevarat ca producatorul recomanda ca la oprirea la semafor, de exemplu, sa se treaca maneta in N? - ai mers cu ea pe drumuri de munte? daca da, cum se comporta cutia? Intreb pentru ca am citit ca pe drumuri de munte este mai bine sa folosesti modul manual. La urcare este mai sprintena, iar la coborare ai frana de motor mult mai eficienta. Poate intrebarile mele vi se par puerile, dar chiar doresc raspunsuri. Edited by gabrieln2016, 01 March 2017 - 13:03. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users