Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Logan diesel pe taxi?

- - - - -
  • Please log in to reply
41 replies to this topic

#19
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,490
  • Înscris: 13.11.2011

 MembruAnonim, on 24 februarie 2017 - 08:40, said:

Se numeste PTC acel radiator electric. Il au majoritatea diesel-urilor moderne. Dar explicatia cu motorina e cel putin bizara :)
Sistemul PTC ajuta si la încălzirea motorului(practic e vorba de bujii incandescente sau rezistenta electrică montata in circuitul de racire)nu stiu cum e la Logan dar la alte dieseluri asa e.
Cel putin la masina mea (nu e Logan) baga caldura si se incalzeste motorul iarna mai repede ca la benzinar....chiar si cu motorul la ralanti,nu conteaza ca afara sunt -20 grade 😊

#20
xilo

xilo

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 4,052
  • Înscris: 25.10.2014

 MembruAnonim, on 24 februarie 2017 - 08:40, said:

Dar explicatia cu motorina e cel putin bizara Posted Image
Am relatat in mare cauza , nu intram in amanunte pentru ca pe forumul monomarca au curs sute/mii de pagini - important e ca firma a remediat problema atunci / acum presupun ca nu mai are rost avand in vedere ca vorbim de motoare E3 care nu se mai produc. Una din discutii http://www.tutoriale...filtrul-de.html in care este si cristi , unul din cei care ne-a ajutat cu tutoriale de la a la z , el tot dci are (avea) la acea vreme , se discuta si despre efectele uleiului 2T , dar ma opresc ca iar ma ambalez si umplu topicul omului cu ceva care nu-l intereseaza .
Recomand 1,2  1,4 sau 1,6 mpi la taxi cu sau fara gaz .
Daca esti montat  pe diesel mergi DOAR pe dci de 85 cp E4 cu I rosu - are alta injectie .
E5 lasa-l deoparte ca are filtru dpf ce nou costa cat o masina sh , il "ocolesti" din soft si nu mai merge acel motor bine veci .

Edited by xilo, 24 February 2017 - 10:28.


#21
AlexRe

AlexRe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 312
  • Înscris: 03.02.2008
Unele modele de Logan diesel au rezistente electice ( localizata in aeroterma ) pentru incalzirea aerului care intra in habitaclu de 1000W si functioneaza in 2 trepte. Pentru distante scurte sunt cam inutile, aerul caldut pe care il ofera este numai bun pentru dezaburire.

#22
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,380
  • Înscris: 02.06.2005

 JurasikMan, on 24 februarie 2017 - 09:39, said:

Voi de Webasto ati auzitara ?

Nu stiu cat de repede se amortizeaza investitia asta. Ar trebui sa pui maimuta, sa umbli la rotite, la contacte ca sa scoti banii pe "sirocou" pentru vreo doua luni de ger. Mai ieftin este sa pui cartonul la radiator si sa pornesti din cand in cand. Am vazut Logan diesel pe taxi si nu putine si ma gandesc ca e o solutie altfel nu ar fi fost adoptata de atatia. La fel si firmele de curierat au tot masini pe motorina si poate ei chiar merg in trafic, opriri/ porniri dese poate mai mult decat la cei care fac taxi si care mia mult joaca table in intersectie decat sa mearga. Pe bune hai sa o lasam mai moale cu motorina e pentru drum lung. Apropo am o colega cu o Toyota auris diesel care de 6 ani nu a vazut iesire din oras - militari-berceni (ca sa nu mai zic ca merge subturat)...si nu  a avut probleme cu ea. Ok, comparatia este putin fortata logan-auris.

#23
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 xilo, on 24 februarie 2017 - 07:54, said:

motorina de la noi pentru E3 este prea uscata de aici si problemele . Un motor 1,4 benzina +gpl te scoate cam tot pe acolo dupa ce tragi linia la 1 an de zile . Conumabilele la diesel acopera diferenta de pret la gaz /benzina .

Si celelalte TDI-uri euro 3 cum merg fara nici o problema ?
Ce diferenta acopera ? Ca dai 30-40lei in plus la 15k la filtrul de motorina pe care benzinarul nu il are ? Dar revizia la instalatia de gaz si filtrele care sunt mai scumpe ce zici ?

Posted Image

 alexcrist, on 24 februarie 2017 - 07:54, said:

Serios? Posted Image

De filtru de particule la drumuri scurte nu zic, că părerile-s controversate. Dar îți zic că iarna vei îngheța maxim în mașina aia. Iarna asta și taximetriștii cu mașini pe benzină se plângeau că tremură, că nu apuca să se încălzească motorul să bage căldură. Darmite pe motorină... să-ți faci buget de haine groase. Posted Image Mai ales că mă îndoiesc că Dacia are încălzire auxiliară electrică, dar mai știi? Poate mă înșel. Posted Image

Loganul doar de la euro 5 in sus are FAP. Si ce caldura baga un diesel nu baga un benzinar, am incercat mai multe modele de loganuri MPI SI dci... si la dci te durea capul de la caldura. Posted Image . Si la un taxi oricum nu prea sta pe loc, deci motorul nu se va raci. Asa ca nu mai exagerati.

 xilo, on 24 februarie 2017 - 08:37, said:

La pompa exista motorina E4 ,fara lubrifiere suplimentara cum era E3 , pompa de injectie merge mai pe 'uscat" produce pilitura ce o duce la injectoare iar injectorul se defecteaza - toti spuenau ca injetoarele sunt vinovate , NU , pompa le defecta . Unii puneau ulei in motorina pentru a suplimenta gresarea - nu cunosc eficienta dar se spune ca facea ceva , eu am benzinar .
Dieselurile de la Logan au o rezistenta electrica ce intra in actiune la temperaturi scazute pentru a suplimenta incalzirea in habitaclu pana intra motorul in regim optim de functionare , nu este webasto, este efectiv un fir de nichelina in spatele radiatorului de caldura din interior .


Defapt erau mai multe variante, Delphi , siemens-continental, iar la motorizarile noi parca se pun Bosch. Doar o anumita marca se defectau.

#24
xilo

xilo

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 4,052
  • Înscris: 25.10.2014
"Defapt erau mai multe variante, Delphi , siemens-continental, iar la motorizarile noi parca se pun Bosch. Doar o anumita marca se defectau."
Aici ai raspuns la 2 intrebari - Delphi e raspunsul , de acolo se trag toate, si alte motorizari cu astfel de injectie au avut de suferit .

#25
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,719
  • Înscris: 26.02.2010
Injectoarele produse de Delphi picau pe capete :D.

#26
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

 missionnad, on 24 februarie 2017 - 10:00, said:

Sistemul PTC ajuta si la încălzirea motorului(practic e vorba de bujii incandescente sau rezistenta electrică montata in circuitul de racire)nu stiu cum e la Logan dar la alte dieseluri asa e.
Cel putin la masina mea (nu e Logan) baga caldura si se incalzeste motorul iarna mai repede ca la benzinar....chiar si cu motorul la ralanti,nu conteaza ca afara sunt -20 grade ��

Nu incalzeste motorul. Sunt kit-uri dedicate de upgrade pentru functia de incalzire a motorului. Cei de la Eberspacher ofera kit-uri http://www.eberspaec...-auxiliare.html , si Webasto dar nu pentru toate modelele, chiar si asa, nu ajungi la puterea unui incalzitor STATIONAR cum sunt Eberspacher Hydronic sau Webasto Thermo Top.

Edited by MembruAnonim, 24 February 2017 - 13:41.


#27
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,380
  • Înscris: 02.06.2005
Astea sunt SFuri. Omul oscileaza intre diesel si gpl pe Logan si voi vreti sa ii dublati valoarea masinii. Un asemenea incalzitor este undeva la 1.600 euro fara montaj :D
Bine, stiu, discutam si noi ca d'aia e forum...

#28
mihaiduban

mihaiduban

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,601
  • Înscris: 24.04.2010
Jnebun ... Mai bine ii pun un godin ! 😂

#29
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

 dreaQ, on 24 februarie 2017 - 14:21, said:

Astea sunt SFuri. Omul oscileaza intre diesel si gpl pe Logan si voi vreti sa ii dublati valoarea masinii. Un asemenea incalzitor este undeva la 1.600 euro fara montaj Posted Image
Bine, stiu, discutam si noi ca d'aia e forum...

Nu discutam de upgrade la Webasto, eu incercam sa deslusesc tainele motorinei uscate. Un Webasto e 1000 EUR + montaj (450 EUR), model Thermo Top Evo+ 5KW pentru un Golf 7, offtopic.

#30
mihaiduban

mihaiduban

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,601
  • Înscris: 24.04.2010
Ma voi nnu intelegeti ca nu am treaba cu frigul din masina ... Ma intereseaza in principal cum se descurca motorul !?!?! Stiu si eu ca nu prea agreaza regimul de  taxi ,dar, cunosc cativa baieti care au diesel si sunt multumiti (nu Loganuri ).


#31
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,380
  • Înscris: 02.06.2005
Bine dar noi insistam sa ai caldura... :D
Mihai, asta ziceam si eu - daca atatia au inseamna ca e probata treaba altfel stateau toti pe gpl. Posibil sa fie mai multe probleme la diesel ca la gpl in functie si de felul de exploatare, intretinere, mentenanta etc.

#32
mihaiduban

mihaiduban

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,601
  • Înscris: 24.04.2010
De fapt eu cred ca sunt (apar) mai multe probleme la benzinar +GPL fata de  diesel ... dar sunt de 1000000 de ori mai ieftine
Avand in vedere ca am cumparat motor de benzinar din desmembrari cu 700 lei

Aaaa .... si cred ca va doare in pix  daca tremur eu sau nu , voi vreti sa fie cald in masina pentru cand o sa mergeti voi cu mine cu taxi 😁


Edited by mihaiduban, 24 February 2017 - 15:24.


#33
xilo

xilo

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 4,052
  • Înscris: 25.10.2014
Apar probleme datorita multitudinii de consumabile care exista la benzina +gpl , la filtre ma refer . La gaz este interval stabilit , nu merge omul ca e scump si de acolo incep tremurat, nu trece pe gaz, trece pe gaz si nu mai porneste pe benzina etc . Monteaza instalatia la firme obscure si nu verifica softul , pun bujii de benzina ...da , in mare sunt mai multe probleme dar marunte .
Acum 2 zile am verificat fara succes o Toyota prius pe gaz...nu rade ca si eu am ras, asa a vrut omul , la hibrida sa puna gaz , bun, dar softul foarte complex nu accepta nicicum . Pana la urma doar toyota romania a dat alt soft, a fost resoftata si a reusit sa mearga , acolo managementul motorului este foarte complex , efectiv iti prinzi urechile la start stop hibrid .

#34
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Este un topic pe forumul reno.ro cu kilometrii parcursi. Sunt multe Logan-uri diesel cu peste 500K, calarite in cele mai barbare stiluri de condus posibile. Esti safe.

#35
mihaiduban

mihaiduban

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,601
  • Înscris: 24.04.2010

 xilo, on 24 februarie 2017 - 19:48, said:

Apar probleme datorita multitudinii de consumabile care exista la benzina +gpl , la filtre ma refer . La gaz este interval stabilit , nu merge omul ca e scump si de acolo incep tremurat, nu trece pe gaz, trece pe gaz si nu mai porneste pe benzina etc . Monteaza instalatia la firme obscure si nu verifica softul , pun bujii de benzina ...da , in mare sunt mai multe probleme dar marunte .
Acum 2 zile am verificat fara succes o Toyota prius pe gaz...nu rade ca si eu am ras, asa a vrut omul , la hibrida sa puna gaz , bun, dar softul foarte complex nu accepta nicicum . Pana la urma doar toyota romania a dat alt soft, a fost resoftata si a reusit sa mearga , acolo managementul motorului este foarte complex , efectiv iti prinzi urechile la start stop hibrid .
Filtrele le schimb mereu   (le cumpar de pe un site si le schimb eu personal) nu cred ca e mare inginerie ... E un pic mai greu cu ala pentru gaz lichid  dar nu ceva ce nu pot sa fac eu ....
Bujii am speciale gpl cica au electrod de argint Posted Image

 MembruAnonim, on 24 februarie 2017 - 20:32, said:

Este un topic pe forumul reno.ro cu kilometrii parcursi. Sunt multe Logan-uri diesel cu peste 500K, calarite in cele mai barbare stiluri de condus posibile. Esti safe.
Asta voiam sa aud :P

#36
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,853
  • Înscris: 27.04.2010

 TruculMagic, on 24 februarie 2017 - 11:40, said:

Ce diferenta acopera ? Ca dai 30-40lei in plus la 15k la filtrul de motorina pe care benzinarul nu il are ? Dar revizia la instalatia de gaz si filtrele care sunt mai scumpe ce zici ?
Macar ai idee cat e un set de filtre (2 filtre amarate) la gpl ??
Intre 20 si 80 lei (80 lei filtre originale); cel putin atat e pentru a mea, Octavia 2 1.6 FSI cu instalatie Landi Renzo.
Ca si consum raportat in bani, cu niciun diesel nu vei iesi sub gpl ...
Apropo de diesel, la serviciu am Loganuri d-astea noi, 1.5 dci. Unele sunt ultimul model, cel cu pozitii pe lampi stil led (tot bec normal e, doar aspectul duce spre led), de 75CP, unele penultmul model, 90CP. Astea de 75 sunt cu start-stop ... dar categoric sunt mult sub cea de 90CP, se simte ca-s puturoase rau.
La consum, daca afara iesi bine, undeva la 4-4.5%, in Bucuresti sta pe la 6-6.5%. Destul de greu s-o scoti in 5.5%.  Vorbesc aici de cea de 90CP, cele de 75CP sunt proaspete ...
Poze de pe net; prima de 90CP, a doua de 75CP.

Attached Files


Edited by shymano, 24 February 2017 - 22:32.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate