Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Logan diesel pe taxi?
#19
Posted 24 February 2017 - 10:00
MembruAnonim, on 24 februarie 2017 - 08:40, said:
Se numeste PTC acel radiator electric. Il au majoritatea diesel-urilor moderne. Dar explicatia cu motorina e cel putin bizara Cel putin la masina mea (nu e Logan) baga caldura si se incalzeste motorul iarna mai repede ca la benzinar....chiar si cu motorul la ralanti,nu conteaza ca afara sunt -20 grade 😊 |
#20
Posted 24 February 2017 - 10:15
MembruAnonim, on 24 februarie 2017 - 08:40, said:
Dar explicatia cu motorina e cel putin bizara Recomand 1,2 1,4 sau 1,6 mpi la taxi cu sau fara gaz . Daca esti montat pe diesel mergi DOAR pe dci de 85 cp E4 cu I rosu - are alta injectie . E5 lasa-l deoparte ca are filtru dpf ce nou costa cat o masina sh , il "ocolesti" din soft si nu mai merge acel motor bine veci . Edited by xilo, 24 February 2017 - 10:28. |
#21
Posted 24 February 2017 - 10:15
Unele modele de Logan diesel au rezistente electice ( localizata in aeroterma ) pentru incalzirea aerului care intra in habitaclu de 1000W si functioneaza in 2 trepte. Pentru distante scurte sunt cam inutile, aerul caldut pe care il ofera este numai bun pentru dezaburire.
|
#22
Posted 24 February 2017 - 11:29
JurasikMan, on 24 februarie 2017 - 09:39, said:
Voi de Webasto ati auzitara ? Nu stiu cat de repede se amortizeaza investitia asta. Ar trebui sa pui maimuta, sa umbli la rotite, la contacte ca sa scoti banii pe "sirocou" pentru vreo doua luni de ger. Mai ieftin este sa pui cartonul la radiator si sa pornesti din cand in cand. Am vazut Logan diesel pe taxi si nu putine si ma gandesc ca e o solutie altfel nu ar fi fost adoptata de atatia. La fel si firmele de curierat au tot masini pe motorina si poate ei chiar merg in trafic, opriri/ porniri dese poate mai mult decat la cei care fac taxi si care mia mult joaca table in intersectie decat sa mearga. Pe bune hai sa o lasam mai moale cu motorina e pentru drum lung. Apropo am o colega cu o Toyota auris diesel care de 6 ani nu a vazut iesire din oras - militari-berceni (ca sa nu mai zic ca merge subturat)...si nu a avut probleme cu ea. Ok, comparatia este putin fortata logan-auris. |
#23
Posted 24 February 2017 - 11:40
xilo, on 24 februarie 2017 - 07:54, said:
motorina de la noi pentru E3 este prea uscata de aici si problemele . Un motor 1,4 benzina +gpl te scoate cam tot pe acolo dupa ce tragi linia la 1 an de zile . Conumabilele la diesel acopera diferenta de pret la gaz /benzina . Si celelalte TDI-uri euro 3 cum merg fara nici o problema ? Ce diferenta acopera ? Ca dai 30-40lei in plus la 15k la filtrul de motorina pe care benzinarul nu il are ? Dar revizia la instalatia de gaz si filtrele care sunt mai scumpe ce zici ? alexcrist, on 24 februarie 2017 - 07:54, said:
Serios? De filtru de particule la drumuri scurte nu zic, că părerile-s controversate. Dar îți zic că iarna vei îngheța maxim în mașina aia. Iarna asta și taximetriștii cu mașini pe benzină se plângeau că tremură, că nu apuca să se încălzească motorul să bage căldură. Darmite pe motorină... să-ți faci buget de haine groase. Mai ales că mă îndoiesc că Dacia are încălzire auxiliară electrică, dar mai știi? Poate mă înșel. Loganul doar de la euro 5 in sus are FAP. Si ce caldura baga un diesel nu baga un benzinar, am incercat mai multe modele de loganuri MPI SI dci... si la dci te durea capul de la caldura. . Si la un taxi oricum nu prea sta pe loc, deci motorul nu se va raci. Asa ca nu mai exagerati. xilo, on 24 februarie 2017 - 08:37, said:
La pompa exista motorina E4 ,fara lubrifiere suplimentara cum era E3 , pompa de injectie merge mai pe 'uscat" produce pilitura ce o duce la injectoare iar injectorul se defecteaza - toti spuenau ca injetoarele sunt vinovate , NU , pompa le defecta . Unii puneau ulei in motorina pentru a suplimenta gresarea - nu cunosc eficienta dar se spune ca facea ceva , eu am benzinar . Dieselurile de la Logan au o rezistenta electrica ce intra in actiune la temperaturi scazute pentru a suplimenta incalzirea in habitaclu pana intra motorul in regim optim de functionare , nu este webasto, este efectiv un fir de nichelina in spatele radiatorului de caldura din interior . Defapt erau mai multe variante, Delphi , siemens-continental, iar la motorizarile noi parca se pun Bosch. Doar o anumita marca se defectau. |
#24
Posted 24 February 2017 - 13:11
"Defapt erau mai multe variante, Delphi , siemens-continental, iar la motorizarile noi parca se pun Bosch. Doar o anumita marca se defectau."
Aici ai raspuns la 2 intrebari - Delphi e raspunsul , de acolo se trag toate, si alte motorizari cu astfel de injectie au avut de suferit . |
#26
Posted 24 February 2017 - 13:41
missionnad, on 24 februarie 2017 - 10:00, said:
Sistemul PTC ajuta si la încălzirea motorului(practic e vorba de bujii incandescente sau rezistenta electrică montata in circuitul de racire)nu stiu cum e la Logan dar la alte dieseluri asa e. Cel putin la masina mea (nu e Logan) baga caldura si se incalzeste motorul iarna mai repede ca la benzinar....chiar si cu motorul la ralanti,nu conteaza ca afara sunt -20 grade �� Nu incalzeste motorul. Sunt kit-uri dedicate de upgrade pentru functia de incalzire a motorului. Cei de la Eberspacher ofera kit-uri http://www.eberspaec...-auxiliare.html , si Webasto dar nu pentru toate modelele, chiar si asa, nu ajungi la puterea unui incalzitor STATIONAR cum sunt Eberspacher Hydronic sau Webasto Thermo Top. Edited by MembruAnonim, 24 February 2017 - 13:41. |
#29
Posted 24 February 2017 - 14:32
dreaQ, on 24 februarie 2017 - 14:21, said:
Astea sunt SFuri. Omul oscileaza intre diesel si gpl pe Logan si voi vreti sa ii dublati valoarea masinii. Un asemenea incalzitor este undeva la 1.600 euro fara montaj Bine, stiu, discutam si noi ca d'aia e forum... Nu discutam de upgrade la Webasto, eu incercam sa deslusesc tainele motorinei uscate. Un Webasto e 1000 EUR + montaj (450 EUR), model Thermo Top Evo+ 5KW pentru un Golf 7, offtopic. |
#30
Posted 24 February 2017 - 14:42
Ma voi nnu intelegeti ca nu am treaba cu frigul din masina ... Ma intereseaza in principal cum se descurca motorul !?!?! Stiu si eu ca nu prea agreaza regimul de taxi ,dar, cunosc cativa baieti care au diesel si sunt multumiti (nu Loganuri ).
|
#31
Posted 24 February 2017 - 14:58
Bine dar noi insistam sa ai caldura...
Mihai, asta ziceam si eu - daca atatia au inseamna ca e probata treaba altfel stateau toti pe gpl. Posibil sa fie mai multe probleme la diesel ca la gpl in functie si de felul de exploatare, intretinere, mentenanta etc. |
#32
Posted 24 February 2017 - 15:04
De fapt eu cred ca sunt (apar) mai multe probleme la benzinar +GPL fata de diesel ... dar sunt de 1000000 de ori mai ieftine
Avand in vedere ca am cumparat motor de benzinar din desmembrari cu 700 lei Aaaa .... si cred ca va doare in pix daca tremur eu sau nu , voi vreti sa fie cald in masina pentru cand o sa mergeti voi cu mine cu taxi 😁 Edited by mihaiduban, 24 February 2017 - 15:24. |
#33
Posted 24 February 2017 - 19:48
Apar probleme datorita multitudinii de consumabile care exista la benzina +gpl , la filtre ma refer . La gaz este interval stabilit , nu merge omul ca e scump si de acolo incep tremurat, nu trece pe gaz, trece pe gaz si nu mai porneste pe benzina etc . Monteaza instalatia la firme obscure si nu verifica softul , pun bujii de benzina ...da , in mare sunt mai multe probleme dar marunte .
Acum 2 zile am verificat fara succes o Toyota prius pe gaz...nu rade ca si eu am ras, asa a vrut omul , la hibrida sa puna gaz , bun, dar softul foarte complex nu accepta nicicum . Pana la urma doar toyota romania a dat alt soft, a fost resoftata si a reusit sa mearga , acolo managementul motorului este foarte complex , efectiv iti prinzi urechile la start stop hibrid . |
|
#34
Posted 24 February 2017 - 20:32
Este un topic pe forumul reno.ro cu kilometrii parcursi. Sunt multe Logan-uri diesel cu peste 500K, calarite in cele mai barbare stiluri de condus posibile. Esti safe.
|
#35
Posted 24 February 2017 - 21:39
xilo, on 24 februarie 2017 - 19:48, said:
Apar probleme datorita multitudinii de consumabile care exista la benzina +gpl , la filtre ma refer . La gaz este interval stabilit , nu merge omul ca e scump si de acolo incep tremurat, nu trece pe gaz, trece pe gaz si nu mai porneste pe benzina etc . Monteaza instalatia la firme obscure si nu verifica softul , pun bujii de benzina ...da , in mare sunt mai multe probleme dar marunte . Acum 2 zile am verificat fara succes o Toyota prius pe gaz...nu rade ca si eu am ras, asa a vrut omul , la hibrida sa puna gaz , bun, dar softul foarte complex nu accepta nicicum . Pana la urma doar toyota romania a dat alt soft, a fost resoftata si a reusit sa mearga , acolo managementul motorului este foarte complex , efectiv iti prinzi urechile la start stop hibrid . Bujii am speciale gpl cica au electrod de argint MembruAnonim, on 24 februarie 2017 - 20:32, said:
Este un topic pe forumul reno.ro cu kilometrii parcursi. Sunt multe Logan-uri diesel cu peste 500K, calarite in cele mai barbare stiluri de condus posibile. Esti safe. |
#36
Posted 24 February 2017 - 22:06
TruculMagic, on 24 februarie 2017 - 11:40, said: Ce diferenta acopera ? Ca dai 30-40lei in plus la 15k la filtrul de motorina pe care benzinarul nu il are ? Dar revizia la instalatia de gaz si filtrele care sunt mai scumpe ce zici ? Intre 20 si 80 lei (80 lei filtre originale); cel putin atat e pentru a mea, Octavia 2 1.6 FSI cu instalatie Landi Renzo. Ca si consum raportat in bani, cu niciun diesel nu vei iesi sub gpl ... Apropo de diesel, la serviciu am Loganuri d-astea noi, 1.5 dci. Unele sunt ultimul model, cel cu pozitii pe lampi stil led (tot bec normal e, doar aspectul duce spre led), de 75CP, unele penultmul model, 90CP. Astea de 75 sunt cu start-stop ... dar categoric sunt mult sub cea de 90CP, se simte ca-s puturoase rau. La consum, daca afara iesi bine, undeva la 4-4.5%, in Bucuresti sta pe la 6-6.5%. Destul de greu s-o scoti in 5.5%. Vorbesc aici de cea de 90CP, cele de 75CP sunt proaspete ... Poze de pe net; prima de 90CP, a doua de 75CP. Attached FilesEdited by shymano, 24 February 2017 - 22:32. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users