Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Logan diesel pe taxi?
Last Updated: May 23 2017 05:30, Started by
mihaiduban
, Feb 24 2017 07:43
·
0
#1
Posted 24 February 2017 - 07:43
Vreau sa bag o masina (Logan pentru ca de altceva nu am bani si nici nu as cumpara altceva ) diesel pe taxi .
Pana acum am avut doar benzina+gpl si parca vreau sa incerc si un diesel . Parca sunt un pic mai "asezate" si mai confortabile dizelurile fata de benzinare Consumul ( calculat in lei/km ) pare la fel , doar ca sunt mai costisitoare "bubele" la motor... Pe masina aia o sa lucrez DOAR eu deci EXCLUS DECI cine are diesel la taxi pe aici ? |
#2
Posted 24 February 2017 - 07:54
La Logan diesel daca te uiti bine la motor sa nu pici pe E3 dci de 65 cp scapi de multe belele .
La motoarele diesel nu le prea place din aproape in aproape si opriri dese , trebuie acumulator mai potent , bujii incandescente schimbate la timp , motorina de la noi pentru E3 este prea uscata de aici si problemele . Un motor 1,4 benzina +gpl te scoate cam tot pe acolo dupa ce tragi linia la 1 an de zile . Conumabilele la diesel acopera diferenta de pret la gaz /benzina . |
#3
Posted 24 February 2017 - 07:54
mihaiduban, on 24 februarie 2017 - 07:43, said:
Parca sunt un pic mai "asezate" si mai confortabile dizelurile fata de benzinare De filtru de particule la drumuri scurte nu zic, că părerile-s controversate. Dar îți zic că iarna vei îngheța maxim în mașina aia. Iarna asta și taximetriștii cu mașini pe benzină se plângeau că tremură, că nu apuca să se încălzească motorul să bage căldură. Darmite pe motorină... să-ți faci buget de haine groase. Mai ales că mă îndoiesc că Dacia are încălzire auxiliară electrică, dar mai știi? Poate mă înșel. Edited by alexcrist, 24 February 2017 - 07:55. |
#4
Posted 24 February 2017 - 08:13
alexcrist, on 24 februarie 2017 - 07:54, said:
Serios? De filtru de particule la drumuri scurte nu zic, că părerile-s controversate. Dar îți zic că iarna vei îngheța maxim în mașina aia. Iarna asta și taximetriștii cu mașini pe benzină se plângeau că tremură, că nu apuca să se încălzească motorul să bage căldură. Darmite pe motorină... să-ți faci buget de haine groase. Mai ales că mă îndoiesc că Dacia are încălzire auxiliară electrică, dar mai știi? Poate mă înșel. xilo, on 24 februarie 2017 - 07:54, said:
La Logan diesel daca te uiti bine la motor sa nu pici pe E3 dci de 65 cp scapi de multe belele . La motoarele diesel nu le prea place din aproape in aproape si opriri dese , trebuie acumulator mai potent , bujii incandescente schimbate la timp , motorina de la noi pentru E3 este prea uscata de aici si problemele . Un motor 1,4 benzina +gpl te scoate cam tot pe acolo dupa ce tragi linia la 1 an de zile . Conumabilele la diesel acopera diferenta de pret la gaz /benzina . |
#6
Posted 24 February 2017 - 08:22
#7
Posted 24 February 2017 - 08:29
mihaiduban, on 24 februarie 2017 - 08:13, said:
Benzinaru baga caldura cat de frig ar fi afara .... Aia aveau caloriferele infundate sau alte necazuri .... DannyMC, on 24 februarie 2017 - 08:22, said:
Are si incalzire electrica! Edited by alexcrist, 24 February 2017 - 08:31. |
#9
Posted 24 February 2017 - 08:36
Păi în cazul ăsta cred că e mai bun diesel iarna Bun, mă retrag că-s pe lângă.
|
#10
Posted 24 February 2017 - 08:37
MembruAnonim, on 24 februarie 2017 - 08:18, said:
@xilo, cum e cu motorina aia uscata ? Dieselurile de la Logan au o rezistenta electrica ce intra in actiune la temperaturi scazute pentru a suplimenta incalzirea in habitaclu pana intra motorul in regim optim de functionare , nu este webasto, este efectiv un fir de nichelina in spatele radiatorului de caldura din interior . |
|
#11
Posted 24 February 2017 - 08:40
Se numeste PTC acel radiator electric. Il au majoritatea diesel-urilor moderne. Dar explicatia cu motorina e cel putin bizara
|
#12
Posted 24 February 2017 - 09:27
M-ati omorat cu caldura voastra !!!
Cand e foarte frig afara nici noi taximetristii nu prea stam pe loc , si eu nu prea sunt econom de fel ca sa stau 20 de minute cu motorul oprit si sa mor de frig in masina pentru o "gura " de carburant .... Cine are taxi dizăl pe aci' ??? Edited by mihaiduban, 24 February 2017 - 09:27. |
#13
Posted 24 February 2017 - 09:27
#14
Posted 24 February 2017 - 09:38
dreaQ, on 24 februarie 2017 - 09:27, said:
Da fratioru meu e multi taximetristi aici avem pe disel masini si merge bine k unse. Consum este putin nu se mult si face cald nute lu-a dupa ce zice oameni. Asta e masina me-a. Bafta si ceao. Nu esti tu ala dân' poza ca tu ai coarne fratiorule!!! Edited by mihaiduban, 24 February 2017 - 09:40. |
#16
Posted 24 February 2017 - 09:53
Sunt taxiuri diesel in Slatina, chiar si scoli de soferi cu 1,9 TDI. Evident ca predomina GPL-ul pe astea 2 dar sunt si dieselare.
|
#17
Posted 24 February 2017 - 09:54
da, e plin logan-ul de webasto..
iar aia cu incalzirea electrica e absoluta frectie, e buna sa dezabureaza mai repede geamurile si eventual sa nu te congelezi pana incepe motorul sa bage caldura un uscator de par consuma peste 1000w si cred ca toata lumea stie cata caldura face; ca sa tragi 1000w electric din alternatorul/bateria masinii nu e asa simplu, ar insemna ~80A, adica instalatii serioase mai bine un scaun incalzit, face treaba buna chiar daca afara sunt -15 grade; motorul se descurca el singur cu temperatura scazuta, in cazul meu diesel-ul vad ca rezista de vreo 6 ierni fara probleme desi a mers mai mult rece, 5-6km/zi, nici nu se ridica indicatorul de temperatura iar caldura abia se simtea in interior Edited by aeon, 24 February 2017 - 09:56. |
#18
Posted 24 February 2017 - 10:00
Ca sa se incalzeasca trebuie mers putin mai sportiv. Golful meu 5 1,9 TDI pe rece nu tureaza mai sus de 3.000 oricat ai apasa acceleratia. Iar la cutia de viteze nu-ti da voie sa bagi din greseala o treapta prea mica, feature-uri pentru neindemanatici.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users