Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Sandero Stepway 0,9 TCe cu Easy-R
Last Updated: Dec 15 2017 16:24, Started by
gabrieln2016
, Feb 23 2017 14:40
·
0
#37
Posted 23 February 2017 - 18:22
gabrieln2016, on 23 februarie 2017 - 18:20, said: Nu mai sunt la varsta la care sa am dezamagiri din cauza unei masini. Nu este rabla, no problem. Luam din nou in considerare "fratii" PSA. Atata tot, ca daca totusi va fi, vreau sa fiu pregatit pentru o decizie rapida. Daca te referi la 301/C-Elysee atunci mai bine ramai la Dacia. Nu mi se pare justificat pretul mai mare in raport cu ceea ce ofera. |
#38
Posted 23 February 2017 - 18:37
Seat Toledo il scoti cam la 10000(+/- 100 de euro) cu rabla daca iei masina de oferta de pe stoc cu 1.2TSI 90CP + climatronic si e cam aceiasi masina ca si Skoda Rapid. E adevarat ca e mai putin dotata ca un Stepway Sandero dar mie personal mi s-a parut mai fain feelingul la Seat. SI eu am fost chiar aproape de a da Avansul pentru un Sandero Stepway Prestige la 10600 euro cu tot cu discount 0.9tce, dar nu mi-a placut masina live, in afara de exterior care e genial.
Dar totul tine de cum te simti la interior, neaparat testeaza la fata locului feelingul, cum ziceai si tu fiecare om e diferit si are alte perceptii . Bafta si sa vina Rabla 2017. |
#39
Posted 23 February 2017 - 19:07
Mie tot mi se pare suspect de ieftinã cutia asta automatã. Pe Fiesta când am vrut s-o configurez cu automatã sãrea prețul cu aprox. 1500 euro la aceeași motorizare. Care e șpilul?
|
#40
Posted 23 February 2017 - 19:14
Spilul e ca nu e o automata clasica sau dublu ambreiaj! E o cutie robotizata mono ambreiaj, in esenta o manuala cu automatizari pentru apasarea ambreiajului si schimbarea treptelor. Deci e mai ieftin de produs pentru ca nu are in plus decat automatizarea!
Edited by DannyMC, 23 February 2017 - 19:20. |
#41
Posted 23 February 2017 - 19:25
ericmario, on 23 februarie 2017 - 18:17, said:
fix-sc-06.jpg Mai exista vreo masina care sa aibe chestia aia? Si asta e 2017?!?!?!?! Asta sa fie problema ei. Mai exista in 2017 vreo masina a carei caroserie sa nu fie galvanizata? |
#42
Posted 23 February 2017 - 20:22
#43
Posted 23 February 2017 - 20:45
Boss, ce dotari are? Oglinzi exterioare manuale? Tin sa mentionez si eu ca Celerio nu se bate cu Sandero, ca e mai mica, mult mai mica, intra la bataie cu Up!, 107, Ka si alea mici, foarte mici. Nu zic ca nu o fi buna, dar nu e ce vrea initiatorul, adica o masina in care sa si incapa. Celerio are 3.6m lungime, Swift are 3.85m, si dupa ce am mers cu Swift pot sa zic ca e singura masina in care in fata, eu la 1.7m inaltime, m-am simtit la fel de inghesuit ca in spatele unui Clio 2016, adica foarte inghesuit.
|
#44
Posted 23 February 2017 - 20:46
ericmario, on 23 februarie 2017 - 18:17, said: fix-sc-06.jpg Mai exista vreo masina care sa aibe chestia aia? Si asta e 2017?!?!?! @gabrieln2016: orice ai lua, fa drive test inainte. Eu am primit acum, la serviciu, 2 Loganuri noi, ultimul model (astea cu lampi de pozitie de zici ca are leduri), 1.5 DCI de 75 CP. Puturoase rau fata de acelasi 1.5 cu 90CP (modelul anterior) !!! Un demaraj de toata jena, un zgomot interior infernal (mai ales daca pornesti aeroterma, cu sau fara AC). Baraie toata masina ... Dacia tot Dacie va ramane, oricat ar vrea ei sa fie altfel. Ia o benzinara, asa cum te-ai hotarat, pune-i gpl cand si cat de repede poti (nu vei regreta acest pas). Eu i-am pus de vreo 3 ani la Octavia 2, 1.6 FSI si cred ca am facut cea mai buna alegere. Ca mai am pandalii si ma gandesc eu cateodata ca era mai bun un 1.8 TSI, tot cu gpl ulterior, asta-i alta poveste, tine de piticii de pe creier. Cu gpl iesi mai ieftin ca orice diesel ... iar instalatiile actuale, secventiale, nu mai aduc cu ele scaderi de putere sau alte neajunsuri mitice (ardere uscata si alte prostii d-astea). Edited by shymano, 23 February 2017 - 20:47. |
#45
Posted 23 February 2017 - 20:54
cobi1, on 23 februarie 2017 - 18:07, said:
No' acuma e si un neajuns clar daca vorbim de dezmembrari , acolo ajung foarte multe de la Skoda , VW , de bune ce is ; daca cauti Suzuki in dezmembrari nu gasesti nici una ca toate functioneaza brici inca dupa ani si ani ; iar ca piese io nu stiu ce-s alea secand hand ca n-am luat in viata mea piese secand hand nici nu-s curios . Daca se bazeaza pe piese de schimb secand hand atunci clar ia Skoda , Vw , Ford , Opel .. Ciudat cum invartim lucrurile asa... Suzuki functioneaza toate brici si de aia nu se gasesc la dezmembrari tare |
#47
Posted 23 February 2017 - 21:06
lula_canci, on 23 februarie 2017 - 20:45, said:
Boss, ce dotari are? Oglinzi exterioare manuale? Tin sa mentionez si eu ca Celerio nu se bate cu Sandero, ca e mai mica, mult mai mica, intra la bataie cu Up!, 107, Ka si alea mici, foarte mici. Nu zic ca nu o fi buna, dar nu e ce vrea initiatorul, adica o masina in care sa si incapa. Celerio are 3.6m lungime, Swift are 3.85m, si dupa ce am mers cu Swift pot sa zic ca e singura masina in care in fata, eu la 1.7m inaltime, m-am simtit la fel de inghesuit ca in spatele unui Clio 2016, adica foarte inghesuit. Dar tu zici ca stai inghesuit in Swift ? Fugi tare si nu mai spune minciunele ca nu te crede nimeni ; adica io am 1,86 si aproape 90 kile si in fata intr-un Swift stau lejer atata spatiu este, ca nici mie nu mi-a venit sa cred . In Celerio inca nu m-am urcat ( posibil sa nici nu incap ) Dar Dacie , bahh fara suparare , am luat un Dokker pt socru-meu , el e multumit ca vine de pe Dacia 1300 , dar e departe de orice masina in adevaratul sens al cuvantului si e net peste Sandel si Logan ... Edited by cobi1, 23 February 2017 - 21:07. |
#48
Posted 23 February 2017 - 21:10
Aici ar fi un test care poate fi util pt initiator: http://www.auto-bild...ntii-19900.html
Skoda castiga, dar cu un pret mai mare. |
#50
Posted 23 February 2017 - 21:23
Pe niciun site pus p-aici despre Dacia n-am vazut modelul despre care vorbesc eu ... cu claxon pe volan, start-stop, pozitii pe lampi ce copiaza ledurile, etc.
Astia nici reclama nu stiu sa-si faca ... Abia aici l-am gasit: https://www.realitat...at_1987105.html Edited by shymano, 23 February 2017 - 21:25. |
#51
Posted 23 February 2017 - 21:38
devlin2427, on 23 februarie 2017 - 21:16, said:
Nu Dacia dar nici nu ai ce lua daca vrei spatiu si dotari ok sub 10.000 de euro. |
|
#53
Posted 23 February 2017 - 21:52
devlin2427, on 23 februarie 2017 - 21:43, said:
Si la 12.000 gasesti ceva cu motor mic supralimentat, cutie robotizata, garda la sol marita etc? A mai fost discutia asta si pe alte topice si concluzia a fost ca n-ai cum sa bati Dacia daca incerci sa echivalezi dotarile/facilitatile pe alta masina. |
#54
Posted 23 February 2017 - 21:59
Eu ti-am zis senzatia mea subiectiva, nu masurata cu ruleta. M-am simtit inghesuit, ocupam tot spatiul rezervat pasagerului, si aia e. Nu poti sa ma faci mincinos oricat ai vrea, ca nu ai fost tu in locul meu, altfel as putea si eu sa te fac mincinos ca la 1.86 ai incaput. Eu n-am zis ca n-am incaput, doar ca m-am simtit inghesuit.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users